Log in

View Full Version : Проблем: Изключва 3та скорост, насоки?



tigur
08-05-2011, 15:45
При движение на 3та и леко подаване на газ на моменти се случва да изключи от 3та. Някакви насоки? Тампона на двигателя е здрав, не е от вибрациите... май май скоростната кутия е проблема? Някакви насоки къде да търся проблема?
Колата е 145 1.4 2000та г.

r_s_n_
08-05-2011, 19:15
А иначе нормално ли влиза? Ама общо взето нещата отиват към кутия...

hunter1989
12-05-2011, 15:47
Колега аз имах този проблем ,но със задна скорост . Казаха ми че е синхронизатор .

Shider
12-05-2011, 17:33
А задната дали е синхронизирана???
По-скоро проблемът и при двамата е фиксатор, или износена вилка.
Сравнително евтини части, но доста скъп ремонт...

vaklinator
12-05-2011, 17:37
А задната дали е синхронизирана???
По-скоро проблемът и при двамата е фиксатор, или износена вилка.
Сравнително евтини части, но доста скъп ремонт...

Тя първа не е синхронизирана, а ти и за задна думаш... хахаха

Bobo
12-05-2011, 18:16
Тя първа не е синхронизирана, а ти и за задна думаш... хахаха

Е как да не е синхронизирана първа :question:

vaklinator
12-05-2011, 18:52
Е как да не е синхронизирана първа :question:

На моята не е! Или пък ми е преебана ...незнам:(

SnoBeck
13-05-2011, 15:59
Аз имах същия проблем с (бившото вече) Типо. Смених си маслото на кутията, или остатъците от него, сложих добавка за скоростни кутии( в тубичка като от паста за зъби, не й помня марката) и не съм имал повече такъв проблем.
Желая скорошно оздравяване на кутията ти :biker:

myato
13-05-2011, 17:14
Фиксатор,но той е част от синхронизатора.

vaklinator
13-05-2011, 18:15
Фиксатор,но той е част от синхронизатора.

Е няма как да е така! Фиксатора не е нищо повече от едно топче с пружина зад него, а синхронизатора е на вал. Двата елемента са самостоятелни и съвсем нямат контакт помежду си.

infernus
13-05-2011, 18:57
Е няма как да е така! Фиксатора не е нищо повече от едно топче с пружина зад него, а синхронизатора е на вал. Двата елемента са самостоятелни и съвсем нямат контакт помежду си.

"синхронизатора е на вал", първичен или вторичен? Я дай схема че ме обърка :)

Bobo
13-05-2011, 20:39
Мъка голяма :yawn: Дерзайте :naughty:

myato
13-05-2011, 20:45
Е няма как да е така! Фиксатора не е нищо повече от едно топче с пружина зад него, а синхронизатора е на вал. Двата елемента са самостоятелни и съвсем нямат контакт помежду си.

Те това от линка http://nelasms.com/images/products/nms_set_sinhro.jpg е снхронизатор,а палчетата с пружинки са фиксаторите.Не е от Алфа,но принципът си е тоя.

vaklinator
13-05-2011, 23:04
"синхронизатора е на вал", първичен или вторичен? Я дай схема че ме обърка :)

Всичко е на вторичния вал

tigur
14-05-2011, 02:22
Лоша работа :) при всички случаи по-малко от 200 лева няма да е ремонта... Фиксатор или какво е, надявам се да ви споделя скоро. Благодаря за постовете и насоките.:drunk:

infernus
14-05-2011, 11:30
Всичко е на вторичния вал

Бях изпуснал сричката "на" и ми стана интересно как синхронизатора е вал :) сорка за офф-а дето генереирах, следващият път ще си зачиста очилата преди да седна да пиша във форума :):book:

reptli
22-05-2011, 14:14
Колеги имам подобен проблем.Случва се само когато колата е в завой с по-висока скорост,демек в моменти на по-силно натоварване на окачването...Проблема съм го забелязъл само на трета скорост