View Full Version : Проблем: Изключва 3та скорост, насоки?
При движение на 3та и леко подаване на газ на моменти се случва да изключи от 3та. Някакви насоки? Тампона на двигателя е здрав, не е от вибрациите... май май скоростната кутия е проблема? Някакви насоки къде да търся проблема?
Колата е 145 1.4 2000та г.
А иначе нормално ли влиза? Ама общо взето нещата отиват към кутия...
hunter1989
12-05-2011, 15:47
Колега аз имах този проблем ,но със задна скорост . Казаха ми че е синхронизатор .
А задната дали е синхронизирана???
По-скоро проблемът и при двамата е фиксатор, или износена вилка.
Сравнително евтини части, но доста скъп ремонт...
vaklinator
12-05-2011, 17:37
А задната дали е синхронизирана???
По-скоро проблемът и при двамата е фиксатор, или износена вилка.
Сравнително евтини части, но доста скъп ремонт...
Тя първа не е синхронизирана, а ти и за задна думаш... хахаха
Тя първа не е синхронизирана, а ти и за задна думаш... хахаха
Е как да не е синхронизирана първа :question:
vaklinator
12-05-2011, 18:52
Е как да не е синхронизирана първа :question:
На моята не е! Или пък ми е преебана ...незнам:(
Аз имах същия проблем с (бившото вече) Типо. Смених си маслото на кутията, или остатъците от него, сложих добавка за скоростни кутии( в тубичка като от паста за зъби, не й помня марката) и не съм имал повече такъв проблем.
Желая скорошно оздравяване на кутията ти :biker:
Фиксатор,но той е част от синхронизатора.
vaklinator
13-05-2011, 18:15
Фиксатор,но той е част от синхронизатора.
Е няма как да е така! Фиксатора не е нищо повече от едно топче с пружина зад него, а синхронизатора е на вал. Двата елемента са самостоятелни и съвсем нямат контакт помежду си.
infernus
13-05-2011, 18:57
Е няма как да е така! Фиксатора не е нищо повече от едно топче с пружина зад него, а синхронизатора е на вал. Двата елемента са самостоятелни и съвсем нямат контакт помежду си.
"синхронизатора е на вал", първичен или вторичен? Я дай схема че ме обърка :)
Мъка голяма :yawn: Дерзайте :naughty:
Е няма как да е така! Фиксатора не е нищо повече от едно топче с пружина зад него, а синхронизатора е на вал. Двата елемента са самостоятелни и съвсем нямат контакт помежду си.
Те това от линка http://nelasms.com/images/products/nms_set_sinhro.jpg е снхронизатор,а палчетата с пружинки са фиксаторите.Не е от Алфа,но принципът си е тоя.
vaklinator
13-05-2011, 23:04
"синхронизатора е на вал", първичен или вторичен? Я дай схема че ме обърка :)
Всичко е на вторичния вал
Лоша работа :) при всички случаи по-малко от 200 лева няма да е ремонта... Фиксатор или какво е, надявам се да ви споделя скоро. Благодаря за постовете и насоките.:drunk:
infernus
14-05-2011, 11:30
Всичко е на вторичния вал
Бях изпуснал сричката "на" и ми стана интересно как синхронизатора е вал :) сорка за офф-а дето генереирах, следващият път ще си зачиста очилата преди да седна да пиша във форума :):book:
Колеги имам подобен проблем.Случва се само когато колата е в завой с по-висока скорост,демек в моменти на по-силно натоварване на окачването...Проблема съм го забелязъл само на трета скорост
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.