View Full Version : ИЗБИ БИЕЛА
dr.VSarachev
11-05-2011, 20:49
Радвах се на алфата само 6 хил.км. Какво може да предизвика такав вид проблем?
Възможно ли е да е от газовата?
mimouzunov
11-05-2011, 20:51
Радвах се на алфата само 6 хил.км. Какво може да предизвика такав вид проблем?
Възможно ли е да е от газовата?
Как така ще избие!!?!
Какъв е двигателя 8в 16в?!
Как така ще избие!!?!
Какъв е двигателя 8в 16в?!
ми сигурно се е показала през блока да види кой дава газ
Радвах се на алфата само 6 хил.км. Какво може да предизвика такав вид проблем?
Възможно ли е да е от газовата?
Проблема е че си купил много употребена и не потдържана кола:Topic-is-closed-bg:
Не се притеснявай цял здрав мотор е макс 500лв
Проблема е че си купил много употребена и не потдържана кола:Topic-is-closed-bg:
Не се притеснявай цял здрав мотор е макс 500лв
и къде ги тия мотори за макс 500 лв. бре колега особено 2.0 16 тс
dr.VSarachev
11-05-2011, 21:45
Двигателят е 1.7- 8 клапана ,иначе гръмна на 4000 оборота на магистралата, не е на ръчка.Нямаше предварително шум ,нито да е барала маслото,вода, масло, всичко си изглеждаше нормално.Единствено се съмнявам да не е от газовата уредба.
mimouzunov
11-05-2011, 21:51
Двигателят е 1.7- 8 клапана ,иначе гръмна на 4000 оборота на магистралата, не е на ръчка.Нямаше предварително шум ,нито да е барала маслото,вода, масло, всичко си изглеждаше нормално.Единствено се съмнявам да не е от газовата уредба.
Ти отрепа форума!!!
Гръмнал 8в мотор!!!
Пусни някоя снимка ,че повечето тук несме виждали цъфнал такъв двигател!!!!
та не каза сега биелата се е показала през блока или просто е изтропал мотора щото и в двата случая съм сигурен че колата не е виновна
BillyBoy`
11-05-2011, 22:52
Няма да е лошо ако каже и със какво масло е карал!!!!....
dr.VSarachev
11-05-2011, 23:16
Колата грамна доста сериозно,вдигна ебати пушилката.Отпред на радиатора беше биелата беше избило и масло и други по-малки метални парчета .Отзад има бая голяма дупка в блока,която видях на другия ден ,но пушилката излизаше от нея не отпред.Отвън старчи и болта на вала ( не съм сигурен дали така се казва ).Иначе маслото беше Mobil 10/40 на 6 хил. км. Голяма бомба беше .Като грамна в огледалото само черен и сив дим.Утре ще я нащракам да я видите.
а от колко време я имаш колата и правено ли е нещо по мотора
Jivko7777
12-05-2011, 02:22
Колата грамна доста сериозно,вдигна ебати пушилката.Отпред на радиатора беше биелата беше избило и масло и други по-малки метални парчета .Отзад има бая голяма дупка в блока,която видях на другия ден ,но пушилката излизаше от нея не отпред.Отвън старчи и болта на вала ( не съм сигурен дали така се казва ).Иначе маслото беше Mobil 10/40 на 6 хил. км. Голяма бомба беше .Като грамна в огледалото само черен и сив дим.Утре ще я нащракам да я видите.
Турско масълце...
Васил Петров
12-05-2011, 02:27
Турско масълце...
Маслото не е виновно 2год. карам с такова......на заварка.
Jivko7777
12-05-2011, 02:34
Маслото не е виновно 2год. карам с такова......на заварка.
Е твойто може да не е от Турция бе Васко, а да е истинско :coolio:
digitalundgrd
12-05-2011, 02:37
Е твойто може да не е от Турция бе Васко, а да е истинско :coolio:
От метро или от кауфланд беше не помня, но всеки път се смеем с Васко, че 16в твин спарк е здрав матор, щом с тва масло не беше родил ;)
Васил Петров
12-05-2011, 03:02
От метро или от кауфланд беше не помня, но всеки път се смеем с Васко, че 16в твин спарк е здрав матор, щом с тва масло не беше родил ;)
Много правилно казано.Повече си го взимах от Кауфланд на промоция 5л 53лв. :prescription:
vaklinator
12-05-2011, 08:18
Това е невъзможно!
Някой нещо е "срал" по тоя двигател.
Или си карал без масло.
Ама и без масло да беше, пак няма начин да надничат чаркове от мотора ако пък и 1,7. Мистерия е за мен.
Furious 155
12-05-2011, 08:25
я дай някоя снимка на случката, че такъв мотор с потрошени компоненти не сме виждали.
Иначе за да се случи - причини много!
vaklinator
12-05-2011, 08:53
я дай някоя снимка на случката, че такъв мотор с потрошени компоненти не сме виждали.
Иначе за да се случи - причини много!
Кажи няколко, че аз не се сещам как може да стане тая беля. Много съм се мъчил да го строша моя, ама нестава. Даже и на жена ми на вандалщините издържа.
От всичките незнайни километри на мотора надали се счупил от маслото, с което е каран последните 6000 :mrgreen:
Furious 155
12-05-2011, 09:19
Кажи няколко, че аз не се сещам как може да стане тая беля. Много съм се мъчил да го строша моя, ама нестава. Даже и на жена ми на вандалщините издържа.
Само от проблем с инжекторите може да строши бутало и оттам каквото има около него!
vaklinator
12-05-2011, 09:30
Само от проблем с инжекторите може да строши бутало и оттам каквото има около него!
Може и да си прав, аз невярвам! Чупил съм колянов вал в движение на Шкода "Европа", но се прибрах с камиона 380 километра на 4 цилиндъра. Признавам си , че гоних с него зайци през ноща по ливади и слънчогледови ниви:(
adv_petrov
12-05-2011, 11:27
Няма да е от марката на маслото, а май ще да е от това дето му пречи да облива валовете (запушване на човките напр) и като е и малко количество, на магистралата износената биела взема да се нагрява, чупи и айде навън. Който е пръскал блок със 180 и после го е разглабял да види млевината вътре в цилиндъра и какъв джам си е направила биелата за да изхвърчи, знае за какво говоря. Останалите преположения ги чета с интерес :baby:
DiStefano
12-05-2011, 11:53
Е се едно е невъзможно .. 20 годишни железа, на които им е давано яко газ ми ше роди.
dr.VSarachev
12-05-2011, 19:48
Възможно ли е да гръмне от нерегулирана газова? Като я купих и сложих газовата ,но колко време я карах само веднаж кихна.
vaklinator
12-05-2011, 19:57
Възможно ли е да гръмне от нерегулирана газова? Като я купих и сложих газовата ,но колко време я карах само веднаж кихна.
Всичко е възможно, ама е най-малко вероятно
nicola 59
12-05-2011, 22:36
Нормално е колеги Алфа 8 клапана ражда почти винаги така по този начин .Много рядко ,но така става
Само не разбирам защо този 1.7 толкова ги дразни някои хора, че все го оплюват. Според мен е доста подценен във форума този двигател :-)
Alfa User
12-05-2011, 23:53
Само не разбирам защо този 1.7 толкова ги дразни някои хора, че все го оплюват. Според мен е доста подценен във форума този двигател :-)
A ти къде видя тук някой да оплюва мотора 1.7 8v ?!?
Ако нямаш какво да кажеш по темата, ще те помоля да не я обръщаш в "общи приказки" !
A ти къде видя тук някой да оплюва мотора 1.7 8v ?!?
Ако нямаш какво да кажеш по темата, ще те помоля да не я обръщаш в "общи приказки" !
Ако трябва да съм пунктуален, Ваклин загатна за 1.7, а по повод препоръката ти има няколко други мнения в темата, които са стил Общи приказки... както и да е... моля да се изтрият мненията ми в темата!
По-всяка вероятност е имало някакъв проблем с двигателя или наслагване на няколко проблема.
Газта може да е ускорила нещата но едва ли е била причината ...относно маслото, евентуалния му недостиг е значително по фатален, от това каква марка е.
Залагам че като отворят матора биелните лагери ще са червени. Лошо мазане. Преди време така гръмна и моя.-Имаше си масло бол но явно не е стигало достатъчно до лагера
Залагам че като отворят матора биелните лагери ще са червени. Лошо мазане. Преди време така гръмна и моя.-Имаше си масло бол но явно не е стигало достатъчно до лагера
Хахаха те майстори като ги отварят тия мотори ги правят по 3 пъти и пак немогат да рзберат кво става вие у форума на боб и кафе ги познавате браво :naughty:
Ма аз само ги троша ве:)))
nicola 59
13-05-2011, 23:29
Само не разбирам защо този 1.7 толкова ги дразни някои хора, че все го оплюват. Според мен е доста подценен във форума този двигател :-)
Това е най сполучливия 8 клапанов мотор колега :boxing:
dr.VSarachev
14-05-2011, 12:42
Благодаря много за мненията .Ок ,причини много ,коя е точно никой не знае.Сега ще тарся нов мотор.Някакви предложения ?Дали да слагам пак 1.7 или да заложа на друг мотор.Ако някой донор предлага сърце за моята красавица моля пише.
raoccars
14-05-2011, 16:19
Чакаме снимките Докторе:spoko:
dr.VSarachev
14-05-2011, 17:09
КАРТИНКАТА Е ГРОЗНА
raoccars
14-05-2011, 18:10
В раздел Продава , има доста 155-ци на части.
Най добре си е същия мотор да търсиш според мен,освен ако не намериш нещо супер изгодно, което да компенсира разходите по монтажа.
vaklinator
14-05-2011, 22:08
Благодаря много за мненията .Ок ,причини много ,коя е точно никой не знае.Сега ще тарся нов мотор.Някакви предложения ?Дали да слагам пак 1.7 или да заложа на друг мотор.Ако някой донор предлага сърце за моята красавица моля пише.
Слагай каквото ти изпадне по-евтинко, и се моли да "укряка" още няколко годинки.:yawn:
Rider_alfa155
15-05-2011, 11:12
Явно никой не е чувал за елемната на изненада наречен "хидро удар" имам два мотоциклета претърпяли такова поражение, а съвсем на скоро (преди 3 дни) се разминах с още един.... това се получава от прегоряла гарнитура, вода в бензина/дизела в моя случай(последния) след последното зареждане от Петрол изкарах 1.5 литра вода от резервоара на мотора добре че не успя да я засмуче.... :big_bow_down:
Явно никой не е чувал за елемната на изненада наречен "хидро удар" имам два мотоциклета претърпяли такова поражение, а съвсем на скоро (преди 3 дни) се разминах с още един.... това се получава от прегоряла гарнитура, вода в бензина/дизела в моя случай(последния) след последното зареждане от Петрол изкарах 1.5 литра вода от резервоара на мотора добре че не успя да я засмуче.... :big_bow_down:
За да се получи "хидравличен удар" трябва клапаните да са затворени и буталото да сгъстява т.е. "духнала" гарнитура, ако водата влиза през смукателните тръби тогава двигателя ще си действа като обикновена бутална помпа
Rider_alfa155
15-05-2011, 19:59
За да се получи "хидравличен удар" трябва клапаните да са затворени и буталото да сгъстява т.е. "духнала" гарнитура, ако водата влиза през смукателните тръби тогава двигателя ще си действа като обикновена бутална помпа
отговори ми тогава как това се получава при двутактов двигател при който няма клапани???
За да се получи "хидравличен удар" трябва клапаните да са затворени и буталото да сгъстява т.е. "духнала" гарнитура, ако водата влиза през смукателните тръби тогава двигателя ще си действа като обикновена бутална помпа
Май не съм съгласен с това . Ама вземи прочети и ще ти се изясни .
Иначе мотор пак 1.7 си намери защото за различен ще трябва да сменяш и други нещица покрай него .
vaklinator
15-05-2011, 20:41
Май не съм съгласен с това . Ама вземи прочети и ще ти се изясни .
Иначе мотор пак 1.7 си намери защото за различен ще трябва да сменяш и други нещица покрай него .
Наистина си прав за последното. За друг двигател трябва да се смени и ЕКУ-то.
1,7 са без вариатор и ако мотора е друг..... ще трябва да си го включваш с "це-ка" цъкалка.
dr.VSarachev
15-05-2011, 20:43
Можеш ли да кажеш какво се сменя?Освен комютър трябва ли да се смени електрониката?
Чукча не читател , чукча писател ..... :crybaby:
А тоя ECU на какво ще го закачим ?
А релетата и датчиците за които спомена и колегата vaklinator ?
Във форума ма поне 100 поста с въпроса какво се сменя освен мотора (когато не е същия) и отговора на всички е един и същ - мотор , елекроника и инсталация .
vaklinator
15-05-2011, 20:55
Можеш ли да кажеш какво се сменя?Освен комютър трябва ли да се смени електрониката?
Не нищо друго не се пипа, но ако можеш прати едно лично на колегата TRENDI . Той е много напред с 1,7
Аз за съжаление се мъча само с другите варианти на двигатели, но досега с 1,7 не съм компетентен
Бъди сигурен, че ще ти отговори на всички въпроси.
Чукча не читател , чукча писател ..... :crybaby:
А тоя ECU на какво ще го закачим ?
А релетата и датчиците за които спомена и колегата vaklinator ?
Във форума ма поне 100 поста с въпроса какво се сменя освен мотора (когато не е същия) и отговора на всички е един и същ - мотор , елекроника и инсталация .
И таблото. :razz:
Колега, ако се насочиш към смяната на целиа мотор, без ревизиране на стария, то тогава задължително трябва да си търсиш точно 1.7 ТС 8кл мотор.
В другия случай, работата само с писане и обяснения няма да стане.
Успех!
alfatras
17-05-2011, 09:14
Чукча не читател , чукча писател ..... :crybaby:
А тоя ECU на какво ще го закачим ?
А релетата и датчиците за които спомена и колегата vaklinator ?
Във форума ма поне 100 поста с въпроса какво се сменя освен мотора (когато не е същия) и отговора на всички е един и същ - мотор , елекроника и инсталация .
Инсталацията я има заложена,само 1 кабел за вариатора трябва да пусне!
Можеш ли да кажеш какво се сменя?Освен комютър трябва ли да се смени електрониката?
човече,вземи си същия мотор като твоя и не се занимаваи с глупости,ще си спестиш бая главоболия и пари
vaklinator
17-05-2011, 22:19
е що пък да не си вземе двигател какъвто си иска човека?
Аз на жълтия бус /от подписа/ му насадих двигател за "лада" собственоръчно и почти "нищо" не преправях. Сомо прекарах маслена магистрала за хидравличната помпа на съединителя, че оригинала беше със жило, освен това едни дебели парнаджийски тръби за радиатора + радиатор, че вагона беше въздухарка боксер и около 2-3 ролки кабеляци и ладово табло с уреди и оборотомер и това беше всичко. Проста работа - цялата ми отпуска отиде за това дело + още не малко ЛЕНИНСКИ съботници и иван костовски /тоя не заслужава да го пиша с главни букви/ недели. Успех!
Нека всеки си прави каквото си иска по колата.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.