Log in

View Full Version : Климатик - съскане



hunter1989
15-05-2011, 18:59
Здравейте колеги . Реших да си понапълня климатика , защото изобщо не тръгваше . Сипахме 200 грама фреон и компресора тръгна . Но в купето се чуваше едно леко съскане и след за един ден климатика спря да работи . Та поразпитах майсторчетата и те ми казаха че в купето единственото място от където може да изпуска е радиатора и някакви уплътнения около не го . Та искам да попитам как аджеба се сваля това радиаторче . На 155 е при педалите и не се разглобява таблото , но на 146 не знам как е . Ако някой е правил тази операция , нека даде информация , че идват жеги ... :D . Благодаря

kolev
15-05-2011, 19:07
е проверихте ли дали има фреон в системата щото може да е спрял и от друго.

Kuker
15-05-2011, 20:05
Здравейте колеги . Реших да си понапълня климатика , защото изобщо не тръгваше . Сипахме 200 грама фреон и компресора тръгна . Но в купето се чуваше едно леко съскане и след за един ден климатика спря да работи . Та поразпитах майсторчетата и те ми казаха че в купето единственото място от където може да изпуска е радиатора и някакви уплътнения около не го . Та искам да попитам как аджеба се сваля това радиаторче . На 155 е при педалите и не се разглобява таблото , но на 146 не знам как е . Ако някой е правил тази операция , нека даде информация , че идват жеги ... :D . БлагодаряСамо 200гр. ли "сипахте" в тоя климатик?

hunter1989
15-05-2011, 20:19
Фреон нямаше грам . Сипахме 200г, климатика заработи духаше фладно и шайбата на компресора се въртеше . Но се чуваше съскане . След няколко часа явно всичко се е изсъскало и сега не работи . Та искам да сваля радиаторчето на климатика в купето и да го проверя , също и да подменя уплътненията между тръбите и радиаторчето . Но не знам как се сваля :hmm:

Kuker
15-05-2011, 20:30
Фреон нямаше грам . Сипахме 200г, климатика заработи духаше фладно и шайбата на компресора се въртеше . Но се чуваше съскане . След няколко часа явно всичко се е изсъскало и сега не работи . Та искам да сваля радиаторчето на климатика в купето и да го проверя , също и да подменя уплътненията между тръбите и радиаторчето . Но не знам как се сваля :hmm:Аз ти предлагам, да отидеш някъде и да се разбереш точно от къде изпуска!Не се хвърляй веднага във филма със свалянето на изпарителя!Първо разбери къде ти е теча, после разглобявай!
Щом е имало само 200гр. е нормално да чуваш съскане от таблото!Ако сте го заредили с нормалното количество фреон и пак съска, това вече е друга бира.

hunter1989
15-05-2011, 20:56
Значи да го допълня и да видя как ще се представи . Доколкото знам той събира 800г значи още 600 . Освен тази седмица да го напълня и да видя как ще се представи . А и гругият проблем е че като тръгне компресора и перката не се включва на междинна степен.

badmadafaka
15-05-2011, 21:04
Е добре де, кой е тоя разбирач дето "сипва" фреон само докато започне да включва компресора..? :calc:
Според мен отиди някъде, където хората са професионалисти да ти проверят системата за течове и да ти го заредят толкова, колкото пише в дебелата книга на модела...

Kuker
15-05-2011, 21:06
Щом не тръгва компресора, значи пак няма фреон!Няма смисъл да наливаш в чаша без дъно.
Отиди в сервиз, там знаят как да открият теча.
А перката не се включва защото е имало малко фреон, нямало е достатъчно налягане!
Чудя се обаче, кой ти е правил климатика?Някой приятел който се занимава с домашни климатици, сигурно ти го е заредил "по манометри"?!Не че не изключвам да са ти го "заредили" в "сервиз", вече и на будките за вестници се занимават с автоклиматици.

hunter1989
15-05-2011, 21:19
Заредихме го с манометри и електронна везна . Всичко е въпрос на пари в сервиз за пълнене взимат двойно , на това което струва. Сега пак ще го напълня , но както трябва и ще отида в сервиз да го светнат с лампата и да се види от къде изпуска . Благодаря колеги . После ще пиша да кажа какъв е проблема

Mupo
16-05-2011, 11:29
Внимаваи че освен фреон трябва и масло. Т.е. не си "играи" много много да го пускаш, да не се наложи и компресор да правиш.