PDA

View Full Version : Алфа спринт 1.7 16в боксьор- 1983г.



Niki2105
16-05-2011, 19:42
Първо да отбележа, че много се радвам че си купих това което търсех, минаха около 6 месеца в търсене на Алфа Спринт... То бяха всякакви гнилочи на всякакви безбожни цени но не и нещо което е на парите си който струва реално или поне по-близко до реалността.

Ама те тея работи не стават бързо и в крайна сметка аз съм доволен от избора си, видях доста коли и по това съдя че този е най-читавия и реален спрямо парите си, вярно има работа по нея, но това беше и целта, да имам и занимавка по колата, да я направя по мои вкус.

Стига толкова бля-бля
Ето малко снимки на колата и нещата който мисля да променя и оправя, ще ги опиша по-надолу в хронологичен ред (така както мисля да действам).

Сложих и едни обърнати джанти, щото със старите железарки, имаше доста място м/у ръба на калника и гумата и може да се каже, че се задоволих от резултата с обърнатите и разширени джанти.

http://media.snimka.bg/8617/023490316.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8617/023490318.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/8617/023490321.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8617/023490323.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8617/023490326.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/8617/023490327.jpg?r=0Засега просто е един "чиреп" с леко спортен дух, който се загатва отдалече благодарение на Boxer-овия мотор от алфа 33 1.7 16 клапана и новата генерация със крайно гърне NessSport (скоро ще махна и средното гърне да озвучава още повече).

Bobi_33
16-05-2011, 19:52
Всичко много хубаво, ма защо имаш втора тема за едно и също нещо?

Niki2105
16-05-2011, 20:07
По колата доста работи не работеха, даже за по-лесно е да се каже, че от електрическата уредба на автомобила функционираха правилно електрическите прозорци и обортомера..... Оправих таблото да свети и наредих 6 сини диода, който светят за момента задоволително но при първа възможност ще добавя поне още 2 до 4 за да се получи това което искам.
Пусках и тема за фланец за спортен волан, но уви никой не помогна и не подсказа от кой модел да взаисмтвам и се принудих да унищожа един фланец който ми е подарък (принципно за Ауди 80 б4), но с малко рязане го напаснах да легне на особеното захващане на спринта.

Ето нагледно със снимки това за което писах по-горе:

волана- http://media.snimka.bg/8618/023491512.jpg?r=0
възкресяването на светлините- http://media.snimka.bg/8618/023491513.jpg?r=0
И още няколко подобни

http://media.snimka.bg/8618/023491515.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8618/023491516.jpg?r=0

---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

Това е темата за колата в която ще се пише какво се извършва по нея

---------- Post added at 19:54 ---------- Previous post was at 19:53 ----------

Ами колега това е темата на колата която ще се обновява и ще се описва какво се върши и се смята да се върши по нея.

---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 19:54 ----------

1.
Мотора има проблем с инжекциона- по-точно със смесите, скоро ще го закарам при колегата BOBO да я оправи.

2. Окачването отпред ми е доста меко искам да го сменя с нещо по-твърдо, не ми се занимава пак с преправяници и рязаници, затова ще се радвам, ако по-скоро установя какво окачване да търся .. Ако не в крайна- ще има рязане и пригодяване от друг модел. Тампоните на носачите и всички тампони по окачването, ще бъдат сменени, както кормилни накрайници, биалетки и тнт....И тук ако няма решение, мисля да я направя на унибали (както са истинските бегачки) .
Окачването отзад доста тропа, твърдичко е, но на височина не ми харесва (ще я смъкна малко отзад)

3. Пребоядисване и малка промяна на дизайна отпред (броня, преден капак)

Perdaha
16-05-2011, 20:39
Поздрави за ентусиазма,определено има не малко работа по-нея,ама после ще е по сладко :)

mordohy
16-05-2011, 20:59
Честито, колега!
За хубавото не казвам нищо, за това направо със забележките!:evilsmiley:
Имай впредвид, че Спринта е лек и не можеш до безкрай да втвърдиш окачването.
Бях с Монрое Рефлекс и знам какво говоря. Те са доста твърди амортисьори и предницата ми трополеше по пътя като голфче с блокирали такива.
Освен това, окачването на Спринта е малко по-подсиленопо принцип от 33-ката и няма какво толкова повече да го подсилваш.
Обърни по-голямо внимание на инсталацията. Тя има доста кусури, но е поправима.
За сега успех!

Bobi_33
16-05-2011, 21:06
Освен това, окачването на Спринта е малко по-подсиленопо принцип от 33-ката и няма какво толкова повече да го подсилваш.

Няма такова нещо. Спринта е Сюд на 100% и всичко му е взаимнозаменяемо с 33.

mordohy
16-05-2011, 21:45
[QUOTE=Bobi_33;888155]Няма такова нещо. Спринта е Сюд на 100% и всичко му е взаимнозаменяемо с 33.
Говорех за стабилизиращата щанга!:kissy:
Иначе, като си ги знаеме на колко години са и как са им омекнали ламарините, само едно по-твърдо окачвана им липсва, за да се разпаднат съвсем:rotfl:
Моите знаеш колко са меки, но нямам никакви оплаквания!
Даже са супер на , както се изразява адаша, дъртите ми бъбреци!
Без майтап, много по-добре държат, отколкото бившите ми каменотрошачи

Niki2105
16-05-2011, 22:19
Колеги, проблема с омекването на окачването идва и от джантите, който са доста по-широки. В момента колата отпред е с 10,16 см по-широка- отзад е 12 см по-широка или - 6 см от всяка страна (отзад) и пет (отпред)
От там рамото се увеличава и силата... дрън дрън (сами се сещате)
Наистина ми трябва по-твърдо окачване и доколкото разбрах, да търся спортни амортисьори от Алфа 33 ?
Доста комфортно си вози, ако ми е за возене, ама не ми трябва чак толкова пенсионерско окачване...
П.С Разпънката на коша е задължителна .... Няма да оставя така колата :oops:

staiger
17-05-2011, 12:21
Браво,много добре ще се получи ,ще имам ли шанса да видя нещата наживо ,все пак си на 100 метра от мене , са отивам до ресторанта,да хапна.

Niki2105
17-05-2011, 12:29
Да, разбирасе никакъв проблем не представлява за мен. Остави си само телефона ако искаш на лично (по-дискретно е ) Че аз само събота и неделя ходя там... :)))) Приятно хапване :biggrin:

mordohy
17-05-2011, 21:08
Колеги, проблема с омекването на окачването идва и от джантите, който са доста по-широки. В момента колата отпред е с 10,16 см по-широка- отзад е 12 см по-широка или - 6 см от всяка страна (отзад) и пет (отпред)
От там рамото се увеличава и силата... дрън дрън (сами се сещате)
Наистина ми трябва по-твърдо окачване и доколкото разбрах, да търся спортни амортисьори от Алфа 33 ?
Доста комфортно си вози, ако ми е за возене, ама не ми трябва чак толкова пенсионерско окачване...
П.С Разпънката на коша е задължителна .... Няма да оставя така колата :oops:
Нещо чувам за пенсионерско окачване!:whip:
Внимавай, щото Срайгер ми е приятел и лесно ще те открия! Освен на бой, държа и на пиенье и ще стане страшно!!!:drunk:
Сега сериозно!
Сега съм с амортисьори Боге, които са доста меки, но държат учудващо добре.
Мисълта ми е, че на нашите не е задължително да е твърдо окачването, за да държат.
Бил съм свидетел ,как алфа 33 от първата серия се държи съвсем задоволително , с напълно разнебитени амортисьори.
Не е необходимо да мислиш , като голфар!
:cheers:

Bobo
17-05-2011, 22:57
Нещо чувам за пенсионерско окачване!:whip:
Внимавай, щото Срайгер ми е приятел и лесно ще те открия! Освен на бой, държа и на пиенье и ще стане страшно!!!:drunk:
Сега сериозно!
Сега съм с амортисьори Боге, които са доста меки, но държат учудващо добре.
Мисълта ми е, че на нашите не е задължително да е твърдо окачването, за да държат.
Бил съм свидетел ,как алфа 33 от първата серия се държи съвсем задоволително , с напълно разнебитени амортисьори.
Не е необходимо да мислиш , като голфар!
:cheers:

Ми те хората са си го казали бре за различни терени различно окачване ;) Както и за различни собственници различен стил на каране. Ако карате на макадам ви трябва меко окачване на писта твърдо - на улицата ви трябва само акъл :busted_cop:

mordohy
17-05-2011, 23:17
Ми те хората са си го казали бре за различни терени различно окачване ;) Както и за различни собственници различен стил на каране. Ако карате на макадам ви трябва меко окачване на писта твърдо - на улицата ви трябва само акъл :busted_cop:
Те това не очквах от тебе, да говориш за акъл!
Явно точилката на жена ти си казва думата!:bowdown:
Оправяш се!:bravo:
Сериозно, мислиш ли, че му трябва твърдо окачване, че да му се разбие колицата, като и с меко окачване, пак ще е по-добър от много със спортно такова!

Bobo
17-05-2011, 23:18
Те това не очквах от тебе, да говориш за акъл!
Явно точилката на жена ти си казва думата!:bowdown:
Оправяш се!:bravo:
Сериозно, мислиш ли, че му трябва твърдо окачване, че да му се разбие колицата, като и с меко окачване, пак ще е по-добър от много със спортно такова!

Ако тая кола са и зле роговете както преди едва ли спортното окачване ще е + ;)

mordohy
17-05-2011, 23:30
За първи път от две години ме подкрепяш и това ми подсказва, че има проблем!
Или точилката на жена ти е по яка от тая на жена ми и се си осъзнал преди мене или истината не е подвластна на точилките.
ЗСериозно,брат, аз си мисля, че мекото, но пъргаво окачване пасва много по-добре на нашите от грубото и разбиващо окачване, каето се полага на Гуф-2 1.8.
Славна машина, между другото

staiger
18-05-2011, 12:19
:respect:

Bobo
18-05-2011, 14:59
За първи път от две години ме подкрепяш и това ми подсказва, че има проблем!
Или точилката на жена ти е по яка от тая на жена ми и се си осъзнал преди мене или истината не е подвластна на точилките.
ЗСериозно,брат, аз си мисля, че мекото, но пъргаво окачване пасва много по-добре на нашите от грубото и разбиващо окачване, каето се полага на Гуф-2 1.8.
Славна машина, между другото

Ше разбереш ти че истината не се влияе от точилките - нали знаеш което е вярно си е вярно ;)

Niki2105
18-05-2011, 15:09
Колега, виждам че не разбираш добре от окачване, действие на амортисьорите, преливници и тнт...Технически нищо не разбрах от твойто мнение, ако можеш се поправи акцентирам на " Много меки амортсиьори се държат много добре "
Айде сравни ми ги и кажи какво искаше да кажеш...

Аз зададох въпрос като човек какво искам да знам и откъде да взаимствам окачване то се почна да се дава акъл, интересно... Ботушите са здрави, кърпена е, скоро ще я подсилваме (ролбар няма да се слага) и ще търся окачване... :clap:

П.С С това меко и пъргаво окачване, което го казваш, че било задоволително за твоите нужди, да разбирам ли че караш по тестови полета за танкове?

Abar7h
18-05-2011, 15:19
Не че искам да се намесвам грубо в мунинг проекта ти, ама защо първо не я стегнеш, така че да не се разпадне на пътя, понеже това което виждам на снимките прилича повече на кокошарник, отколкото на някакъв вид бегачка... От секи един детайл имам чуството че ще падне поне по 10 кила кит... И неща като окачвания, стрът барове и т.н. на тая кола е нещо като старата българска поговорка "на гол тумбак чифте пищови". Разбирам ентусиазма ти, но най-добре всяко нещо с времето си. :) Приеми го като градивна критика, не като заяждане - защото се радвам, че си избрал такъв красив модел, и най-вече, че искаш да го съживиш! :clap:

Niki2105
18-05-2011, 15:32
Ааа с теб съм много съгласен, такава среда за контакт търсех. Значи, това е нещото което ще направя първо и е фикс идея, но за него помощ не ми трябва- точно то не ме притеснява така да се каже- аз ще си я подготвя, знам колко средства и работа отиват. Точно това е пътя на колата, първо подсилка, боя и оправяне на външния вид, след това "мунинг"
Притеснява ме че е дърта и не искам да става "франкещайн, рязаници и тнт" Имам си една орязана Лада с бмв мотор дето всичко съм и "пипал" не искам и тая да тръгне по тоя път.
Искам да я стегна на външен вид и да си я карам.
Мерси за мнението Abar7h :clap2:

Abar7h
18-05-2011, 15:36
Ааа с теб съм много съгласен, такава среда за контакт търсех. Значи, това е нещото което ще направя първо и е фикс идея, но за него помощ не ми трябва- точно то не ме притеснява така да се каже- аз ще си я подготвя, знам колко средства и работа отиват. Точно това е пътя на колата, първо подсилка, боя и оправяне на външния вид, след това "мунинг"
Притеснява ме че е дърта и не искам да става "франкещайн, рязаници и тнт" Имам си една орязана Лада с бмв мотор дето всичко съм и "пипал" не искам и тая да тръгне по тоя път.
Искам да я стегна на външен вид и да си я карам.
Мерси за мнението Abar7h :clap2:Еее чудесно, ще следя значи с интерес темата! И не забравяй да качваш снимки! :clap:

п.п. Силно съм заинтересован от тая лада - може ли да пратиш линк със снимки, или да споделиш малко инфо за нея :)

Niki2105
18-05-2011, 15:51
Накратко
Кормилна уредба бмв е21- рейка, къси шенкели, , моста е изместен напред също и са подсилени местата на които се захваща.
Стрът барове, ролбар, седалки, окачване, фланци, мотор и скорости от бмв хулиган... Сега е бокса за турбо.

Колата я почнах от нулата :
http://media.snimka.bg/6020/018294843.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/6020/018294844.jpg?r=0

Това е момента в деня който запали мотора. Доста след като и сложих, ролбара и и направих кит.
http://media.snimka.bg/6084/018422470.jpg?r=0

Момента в който мотора гръмна - http://media.snimka.bg/6597/019449299.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/7179/020614102.jpg?r=0

мотора скоростите и рейката от бмв то на ладата
http://media.snimka.bg/7653/021560895.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/7179/020614107.jpg?r=0

Bobo
18-05-2011, 16:25
Колега, виждам че не разбираш добре от окачване, действие на амортисьорите, преливници и тнт...Технически нищо не разбрах от твойто мнение, ако можеш се поправи акцентирам на " Много меки амортсиьори се държат много добре "
Айде сравни ми ги и кажи какво искаше да кажеш...

Аз зададох въпрос като човек какво искам да знам и откъде да взаимствам окачване то се почна да се дава акъл, интересно... Ботушите са здрави, кърпена е, скоро ще я подсилваме (ролбар няма да се слага) и ще търся окачване... :clap:

П.С С това меко и пъргаво окачване, което го казваш, че било задоволително за твоите нужди, да разбирам ли че караш по тестови полета за танкове?

Незнам към кой е адресирано но ако е към мен мога да обесня как се прави избор на амортесьори но на живо тук във форума става развален телефон ;)

Niki2105
18-05-2011, 16:31
Не не, за мордохи ....(не знам как се чете, да не се смее много, ако не е така)

MogaTa
18-05-2011, 20:58
Мисля, че имам в килера задни амортесьори трябва да проверя. :)

Niki2105
18-05-2011, 21:46
Виж ще се зарадвам доста приятно ако имаш нещо читаво... Трябва ми и дясно огледало за същата кола...

mordohy
19-05-2011, 18:58
Колега, виждам че не разбираш добре от окачване, действие на амортисьорите, преливници и тнт...Технически нищо не разбрах от твойто мнение, ако можеш се поправи акцентирам на " Много меки амортсиьори се държат много добре "
Айде сравни ми ги и кажи какво искаше да кажеш...

Аз зададох въпрос като човек какво искам да знам и откъде да взаимствам окачване то се почна да се дава акъл, интересно... Ботушите са здрави, кърпена е, скоро ще я подсилваме (ролбар няма да се слага) и ще търся окачване... :clap:

П.С С това меко и пъргаво окачване, което го казваш, че било задоволително за твоите нужди, да разбирам ли че караш по тестови полета за танкове?
Казах ти моето мнение, което е породено от опита!
А, че караме по противотанкови пътища е друга бира.:Tease:
Виждал съм достатъчно много "бегачки" на почтена възраст, които след слагане на "супер яки" амортисьори, започват да се пукат по шевовете!
За това ти казах да сложиш по-нормални амортисьори.
Освен това, Спринта е лек и при едни много твърди , демпфането се поема от гумите и от амортисьорите няма никаква полза.
Всичко това има значение, ако искаш да я караш, както аз карам моята!
Ако искаш само да си чоплиш по нея и отвреме на време да я показваш, приеми, че съм дрънкал пълни глупости!:cheers:

Niki2105
20-05-2011, 20:31
Мерси мерси, ще го имам впредвид казаното от теб, ама ще го и проверя .... Прав си иначе за налягането на гумите с твърдите амортисьори... Има наистина такъв ефект, при ладата е най-силно изразен като гумите ги карам на 2 бара- за повечко сцепление е некакъв страшен ужас и обръща зверски камшици...

Niki2105
31-05-2011, 13:09
Колко литра масло да побира 1.7 16 боксера (моя мотор на спринта) Какво масло бихте препоръчали- до 100 лв.
Благодаря

TishO
31-05-2011, 18:14
4литра събира но е хубаво поне 5 да си земеш все пак двигателя е на 20 год. а колкото до маслото аз бих ти казал Agip sint 2000 или MOTUL.

becksalfa
31-05-2011, 19:05
по книга е 4 литра ,но дефакто към 3,6 -3,7 литра.

coca-cola
31-05-2011, 20:44
Ако си отварял мотора е 4.600 иначе 4л. с филтъра до макса слагай задължително хубав маслен ф-р и 10w60 да нямаш грижи,след това газ до ламарината и отново в бокса като мен.Шегувам се:thumbup:

becksalfa
31-05-2011, 21:03
Ако си отварял мотора е 4.600 иначе 4л. с филтъра до макса слагай задължително хубав маслен ф-р и 10w60 да нямаш грижи,след това газ до ламарината и отново в бокса като мен.Шегувам се:thumbup:

колега ти да не го пълниш до капачката,максимума е 4 литра ,но никой не слага макс,до средата на щеката е както казах 3,6 литра.все пак моите са 8 -клапанови ,16 клапановите може да събират повече

Perdaha
31-05-2011, 21:10
мм тук аз също бих те опровергал че даже и на 1.3 боксера(какъвто карах до скоро) 3.6 л масло незнам дали ще се подаде и на минимума-на 33-ката когато скоро смених маслото сипахме 4 литра и половина и се показа над средата-около максимума-аз винаги го държа там -по-добре да си плува в масло отколкото да съхне!
Иначе колегата отностно какво масло зависи много и как мислиш да я караш-веднага покрепям колегата реалсекс аз си карам с Аджип и нямам грижи за мотула няма спор но си е по-скъпичко масло,разбира се и селения 20к за алфа си е много добър избор!

coca-cola
31-05-2011, 21:28
Колега всичките ми коли и моята и на жената и на бащата и всички служебни са били и са на макс това не са жигули да го горят или москвичи да текът че да пестиш.Съветвам те ако караш на заварка 5-7000об. по продължително време дръж всичко на макс а ти как си решиш.А що се отнася до капачката не знам къде е докато навъртя 10 000 забравям и след това търся из форума къде се намира и как се отваряhttp://clubalfaromeo.com/forum/images/icons/icon14.gif

becksalfa
31-05-2011, 21:50
http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?site=41&sector=9&keywords=alfa+33&vehicle=1560
кой колкото иска да слага избора е негов,макс е 4 литра.хванах се за това че при отваярян двигател става 4,5 литра .повече не искам да споря.

Perdaha
31-05-2011, 21:55
мм няма и смисъл колега аз вече незнам но от 3 год карам алфа с боксер мотор и съм сменял да не се изхвърлям ама поне 10 пъти масло да не казвам и повече и 4 литра никога не са ми стигали пък те в книгите може много неща да си пишат -освен сериозно да ни удрят в литрите в опаковките немога да си го обесня!но си е факт аз винаги взимам 5 литра масло -хубаво изтичане 20-тина минутки + смяна на филтъра и след това около 4,5 литра масло до около максимума -това е реалността!

mitaka_cs
31-05-2011, 21:57
На сух двигател току-що сглобен - 4,6 л.
След източване и смяна на филтър - 4 л.
Разликата между мин. и макс. на щеката е 1,2 л.
При загрят двигател (90ºC) налягането на маслото е:
- при 800 об.: 1,2 до 2.8 бара
- при 5500 об.: 4,2 до 5,8 бара
Много е вероятно обаче тези стойности да важат за стари видове чорби (масла от 80-те):blah:
Все пак алфасюдските боксери вече честват 40-та годишнина.
Та това пише за мазането на боксерите в учебник на ТУ.

mordohy
31-05-2011, 22:28
Писали сме много по темата, но от опит знам, че всеки мотор е със собствен характер.
По-скоро е важен характера на собственика му.
Сухия мотор след ремонт има действително нужда от повече масло, защото главите са сухи, а там се задържа доста масло.
По-интересен е момента след това.
Моите винаги са задържали около 3.6-3.8 литра масло!
И пет да сложа, само след два дена си идва на ниво малко под половината между белезите и си стои там.
Кача ли я на магистрала, нужни са около 100 километра и пак го издухва.
Изобщо не се втелявайте по това, колко точно трябва да е маслото!
Гледайте да показва нещо на пръчката и щом се държи там и лампата не присветва, значи всичко е наред!

coca-cola
31-05-2011, 22:31
На сух двигател току-що сглобен - 4,6 л.
След източване и смяна на филтър - 4 л.
Разликата между мин. и макс. на щеката е 1,2 л.
При загрят двигател (90ºC) налягането на маслото е:
- при 800 об.: 1,2 до 2.8 бара
- при 5500 об.: 4,2 до 5,8 бара
Много е вероятно обаче тези стойности да важат за стари видове чорби (масла от 80-те):blah:
Все пак алфасюдските боксери вече честват 40-та годишнина.
Та това пише за мазането на боксерите в учебник на ТУ.
Напълно съгласен.По старите боксери ги дават със 15 или 20w50.Налягането и сега е същото ако ти е читав мотора.:go:

Niki2105
02-06-2011, 03:42
Принципно винаги я чакам да загрее и тогава я напъвам, защото чука биелен лагер мисля че, но като загрее се оправя и чукането изчезва, вероятно още е малък луфта и като загрее се оправя де да знам... Как става пък тогава маслото е по-рядко...
Няколко човека казаха аджип да купя, мисля да го сменя и да пробвам. На моита щека при първото проверяване показваше толкова колкото и сега показва след 2000 км. м/у минимум и максимум.

Днеска даже бях с нея на gumball 3000, който има фейсбук може да разгледа снимките на тоя линк (не изисква приятелство за да ми се разглеждат снимките)
Линк: http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.204125782963746.50721.100000989780278

coca-cola
02-06-2011, 20:16
Много ме съмнява да е лагер ужасно чука хеля пък като загрее по скоро си виж водната помпа.При мен е тя на студено има едно леко чукане досущ като на лагер и като загрее изчезва.Откачи си ремъка (генераторния) и пробвай без него ако го има пак чукането пиши има и други варианти.опс забравих маслото на макс няма да съжаляваш.Успех

TishO
02-06-2011, 22:26
колега ще ти кажа че боксера колкото повече масло има толкова по добре и над максимума да е пак няма да му е лошо ако не ти се дават пари за 5 литра кажи си но ако не е така земи 5 литра напални до горе предитова както знаеш на загрял двигател точиш махаш филтара чакаш още може да земеш една фуния и там дето го наливаш маслото духаш няколко пати да изкара сички мизерии о остатака слагаш новия филтър затваряш пробката и наливаш 4литра изчакваш 5мин. гледаш до каде е и доливаш до максимума затваряш тапата дето ОЛИО пише и караш това е боксера колкото повече масло има толкова по добре успех а и друго селения 20К от България не си земаи по добре си поръчаи от извън България

---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:23 ----------

Eто от тук може си земеш масло качествено на добри пари !!!! Само доставката незнам какви пари е!!!

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Motor-Luftfilter/Selenia-20K-10W40::4771.html

Niki2105
03-06-2011, 13:36
Като пробвам без ремъка на водната помпа ще пиша... Четох на всякъде пише, боксера ако има масло над мин и максимум или дори да е на максимума си го лапва и застава на нивото м/у мин и макс... Защо трябва да и наливам след като го яде, съгласен съм и с твоито мнение, но много хора твърдят обратното... Все пак ще налея близо до максимума, да не казвам до него :) Поздрави !

Niki2105
01-07-2011, 00:03
Почна работата по купето официално от днес- свалени са калниците вече. Етапно ще се прави- първо предницата.
Коша е скъсан... Снимки ... Като има и нещо свършено, не само разглобено :)

П.С Не е от водната помпа цъкането... Масло сложих мобил 15х40 4 литра 57 лева
Засега ... Мисля че се ядва двигателя, но няма да мине и той без ревизия по-натам. Ще има изненади

Niki2105
18-07-2011, 00:14
Здравко ако четеш темата ми пиши или звъннни на нашите в скайп, щото може и да не съм аз там, аз съм им казал какво що. Да не се притесняваш

Niki2105
27-07-2011, 21:55
http://media.snimka.bg/9071/024397150.jpg?r=0http://media.snimka.bg/9071/024397148.jpg?r=0

---------- Post added at 21:49 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

http://media.snimka.bg/9071/024397141.jpg?r=0

---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:49 ----------

http://media.snimka.bg/9071/024397133.jpg?r=0

---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:50 ----------

http://media.snimka.bg/9071/024397121.jpg?r=0

---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:51 ----------

http://media.snimka.bg/9071/024397125.jpg?r=0

---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:52 ----------

http://media.snimka.bg/9071/024397131.jpg?r=0

---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:53 ----------

http://media.snimka.bg/9071/024397142.jpg?r=0

---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:54 ----------

Единия калник е закърпен и подсилен изчистен и от двете страни. Утре го чака... Великото китосване по м/у времето което ми остава ми дойде идеята, да и направя един нож и мисля, че добре се получава засега, снимките по-нагоре най-добре говорят. Надявам се да ви хареса, ще ви държа в течение с работата по-колата.
Това е засега от мен.
Поздрави Ники!
П.С Ламарината под филтъра (шилда) е с цел да не гълта топъл въздух от генерацията колата. Няколко хора във фейсбук ме питаха на лично, подчертавам тук , за да не пълним форума със мнения, а лемежите на капака са обърнати, така че да изсмукват въздуха който е в двигателния кош, разбирасе и да не забравяме факта, че наобратно като са се разкопчават капаци и тнт... :)

Niki2105
17-08-2011, 08:57
Кой какво мисли за боята, акрил,перла или металик?
Аз знам само че искам да е изкрещящо червено, кой какво мисли ? Аз мисля в каталога на Ланчия делта 1 (интеграле) да се ровя или ферари, за тониране на боя, други идеи и съвети ? Благодаря :idea2:

kolev
17-08-2011, 12:11
е , ти какви въпроси задаваш. алфа червеното се води alfa rosso 130 и има различни нюанси. ето виж тая тема

http://www.alfabb.com/bb/forums/car-restoration/3895-1972-alfa-romeo-color-chart-reference-materials.html

Bobi_33
17-08-2011, 19:38
Тук няма обективен съвет. Всеки има различен вкус, пък и на всяка различна кола и отива различен цвят. Моята 33-ка е вече в червено, много по-тъмно от фабричното, но на мен така много ми харесва. А иначе цвета ми съм го взeл от 147 FL.
Важното е на теб да ти харесва, а не на другите.

Niki2105
20-08-2011, 23:51
Мерси, първо да я видим на филер скоро, пък цвета ще го доуточним в последствие :)
Съвсем съгласен съм, че на мен трябва да ми харесва, но съм се спрял на нищо, говорим с доста приятели и мислим, че червента перла ще и стои най-добре, но искам да я попроменя малко и може да изберем някой друг червен цвят от някой каталог. Мерси, ще постна нови снимки скоро !

Niki2105
30-08-2011, 21:51
Някой знае ли какъв е диаметъра на предните и задните главини на спринта. Отпред съм с външни дискове, от алфа 33.
Интересува ме суха информация, щото тия дни нямам време да сваля и да погледна, а мисля една интервенци от 4х98 да мина на 5х112.... със същите главини, само да се пробият нови дупки....

svilenalpanev
31-10-2011, 22:05
Кой какво мисли за боята, акрил,перла или металик?
Аз знам само че искам да е изкрещящо червено, кой какво мисли ? Аз мисля в каталога на Ланчия делта 1 (интеграле) да се ровя или ферари, за тониране на боя, други идеи и съвети ? Благодаря :idea2:

Yamaha R1

staiger
01-11-2011, 12:25
ферари росо 322 мисля беше или 323 на мобихел с бяла основа
мойта е с такъв ,цвета е много як и на слънце е изкрещящо червено

staiger
08-11-2011, 13:59
Колега какво си покрил под чергилото алфата ,какво става .Като мина все те няма наоколо как са нещата докаде я докара.

Kris
10-01-2012, 22:27
май нищо не става :)

Niki2105
25-02-2012, 17:00
Не е като в ученическите години...Почнах в един автосервиз, от понеделник до неделя на работа включително, само две недели в месеца се почива...

Естествено, след около месец, ще я закарам в сервиза, да кеси- като има време, да и обръщам внимание и на нея, но предимно след работно време.

TishO
05-02-2014, 20:56
какжо стана със спринта за скрап ли отиде или се прави

Speeder
06-02-2014, 18:27
То след тая гавра с колата по-добре за скрап да ходи :stretcher: