Log in

View Full Version : къде е отново проблема на моята 146



pecata-33
19-05-2011, 21:31
Колата като е студена пали и потегля карам определено време гася и сле 3 минути няма палене трябва тново да истине и така всеки път топла не пали последно даже на 50км пробег угасна и до там утивам сутринта няма проблем някой ако знае нещо да пише че ще я згъвам в някое дърво вече ми писна дал съм над 250 за ремонти по тази кочина благодаря предварително

serafim
19-05-2011, 21:42
Здравей, колега. При така зададен въпрос едва ли някой може да ти даде смислен отговор. На времето същите симптоми имаше една Лада Самара. Оказа се претрита изолация на датчик на Хол. Само дето си мисля, че не става въпрос за Лада. Напиши каква е колата, и тогава някй може и да сподели нещо. Както и от къде се, т.к за София например има проверени сервизи, където ще ти помогнат на.

M.Gruev
19-05-2011, 21:54
Това звучи като датчик на колянов или разпределителен вал, а може би и двата.

п. с. Това че си дал само 250 лева за ремонти е едно абсолютно нищо. Колата си е един голям разход и независимо от марката и модела се приготви за в бъдеще да дадеш много пъти по толкова.

beboart
19-05-2011, 22:01
По едно време имах същия проблем.При мен излезе от датчика за температурата.При загрял двигател на диагностика датчика показваше минус 8 градуса, при което компа се омотва и подава гориво като за студен двигател и той се дави и не може да запали.Като изстине няма проблем палеше си.

pecata-33
19-05-2011, 22:17
само да се поправя Не 250 АМИ 2500 лв извянявам се ходих при един той ми вика че бил датчика на коляновия вал или някъв друг който се намира по горе на двигатела и ми казва така като не иска да запали да видя дали стрелката на обортомера се движи видях и му казах че несе движи и той ми вика датчика на кол.вал е да ама сутрин като пали също несе движи когато завърта двигатела стрелката се задвижва чак когато колата запали и аз сега незнам какво да правя

beboart
19-05-2011, 22:34
Щом при студен двигател пали, а при топъл не пали като при мен как беше е температурен датчик поне според мен.Ако е от датчик на колянов или разпределителен няма да има значение топъл или студен двигател все няма да пали.Моя е боксер и датчиците са два единия е за перката а другия за компа точно този за компа правеше мизериите.Като загрееше единствения начин да го запаля е яко въртене около 10-15 секунди и педала на газта до край :)

tonov
20-05-2011, 00:48
Напротив, има значение топъл/студен мотор. Обикновено датчик колянов вал прави мизерии именно на топъл.

pecata-33 - иди на диагностика, ще има записани грешки и ще се види какво е.

dido alfa
20-05-2011, 00:59
при мен пък се указа стартер

---------- Post added at 00:59 ---------- Previous post was at 00:55 ----------

при загрят автомобил четките се разширявали или нещо подобно ми обясниха,и неможе да запали веднага.

pecata-33
20-05-2011, 16:42
Ами след почивните дни ще утида да ми направят една диагностика и да и решават съдбата ако е датчик на кол.вал от сервиза направо в моргата някой случайно да знае някви специалисти в някой сервиз в гр.Пловдив

myato
20-05-2011, 19:37
Ами след почивните дни ще утида да ми направят една диагностика и да и решават съдбата ако е датчик на кол.вал от сервиза направо в моргата някой случайно да знае някви специалисти в някой сервиз в гр.Пловдив

Колега,ако ще изхвърляш колата за 60лв,да дойда да я взема?:devil: Гарантирам,че ще е сделката на века.Не,че ми трябва още една кола,но щом я отценяваш на такава сума .......:flirt:

pecata-33
20-05-2011, 20:29
Ми колега незнам как вървят по моргите ама ако дават 1000,1200лв май ще си свалям газ.инжекцион и ша я изпращам на някоя морга ,но за сега ще прежаля още един стотак и ако не стане няма начин ье се разделям с алфичката

infernus
20-05-2011, 22:22
Човек изумяш ме къде си правиш колата.... И моя боксер го правя в сервиз и със съсан ремък и ревизия на скоростна кутия за труд и части съм дал малко повече от половината ма това което ти си написал. Понеже напоследък съм се замислил над моя дебитомер, че двигателя на топло ми се клати като на стара баба килотите на простора, защо не опиташ като не иска да запали да извадиш куплунга на дебитомера и тогава да пробваш, стискаш скобата да освободи и дърпаш. Може и да съм в грешка по рабиращите да кажат, а на колата стартера върти нали? Когато е топла ?

pecata-33
20-05-2011, 22:29
ами проблема е там че и дебитомера не работи и дали ще го вадя или не разлика мисля че няма ,стартера варти няма проблеми

infernus
20-05-2011, 22:32
Еми по принцип ако колата ти върви по добре без него, значи той не работи коректно. Ако тръгне по добре или недай си боже запали на топло той може да е една от причините, ако пък не прежали там едни пари отиди на диагностика. Има раздел с сервизи и отзивите за тях. И те така. Ако твоя край го няма там само драсни ще се намри някой от там и ще помогне.

danko123
21-05-2011, 17:31
На мене колега също като беше топла не палеше и трябваше да поизтине.Оказа се комутатор.Сложих ном и проблема се реши

tonov
21-05-2011, 17:38
Ама тука всеки пише, а никой не разбра за какъв мотор иде реч. Разберете, че боксер и твин спарк са много различни неща.

към автора - крайно време е да напишеш каква е колата.

Majed_146
24-05-2011, 21:37
Ама тука всеки пише, а никой не разбра за какъв мотор иде реч. Разберете, че боксер и твин спарк са много различни неща.

към автора - крайно време е да напишеш каква е колата.

Да има значение! Единия е с 4 цилиндъра а другия с 8- така ми каза един газаджия :innocent:- и аз това се чудих :lupe: какъв е мотора? но, не успях да видя никъде :waving: :)

djigata_
24-05-2011, 22:48
колегата Тонов е много прав дори от боксер до боксер има разлика особенно в датчиците мотор 1.6 боксер с разлика 3 месеца всички датчици са различни горчив опит

pecata-33
26-05-2011, 15:35
Колата е алфа 146 twin spark 1,6 99г.

tonov
26-05-2011, 20:29
Ами ето - след тоя пост, половината по-горни стават безсмислени. Толкова ли беше трудно още отначало да напишеш какъв е мотора?

Продължавам да твърдя, че е датчик колянов вал. Иди на диагностика - ако е от него ще има записани грешки.