View Full Version : За хора с V6 двигатели
Аре днес към 20:30 на ЕКото на бул България? Или направо в четвъртък, когато си имаме сбирка всички спрели (с или без кавички) :)
+ 1 за Четвъртък - повече хора - по-весело, а и да се затопли ... малко ;)
Е дайте нещо събота,неделя да можем и тези извън София да дойдем.
Ами дайте като се затопли да измислим някое bbq weekend и поне да се съберем 10-15 коли :)
С удоволстие - за предпочитане извън София ;) но това е "друга бира" или няколко бири ;) Аз мисля да завъртя едно кръгче в четвъртък на Еко, че после предстои ... пред-сезонен бокс, бокс, бокс ;)
Е дайте нещо събота,неделя да можем и тези извън София да дойдем.
Аз мога и в събота по обяд, но за не повече от час, така че ако искаш и/или има и други желащи може да се видим някъде в София? Отделно и в четвъртъка ще гледам да дойда на екото...
Ок! Значи довечера ще Я поразкършим на Еко ... ;)
Тази вечер 21ч. на Шела на околовръстното?
Ами ела по-добре долу на екото, на бул България където и без друго има среща, аз също мисля да мина към 21:00
Аз съм в бокса :) Следващият път ...
Времето ще е супер до края на седмицата, ако сте навити да формираме нещо приятно за окото и ухото :Р
Бива, бива ... :) Еко - четвъртък или нещо съботно/неделно ?
Всеки ден нямам търпение да я чуя... :)
https://www.youtube.com/watch?v=bQivx_UZH48
Трябва да сформираме нещо скоро пак... с колегата 156 сравнихме 2-та идентични 6така в две различни купета... аз лично не очаквах арезето така зверски да дърпа и в голямото купе на 166 :)
Отбелязвам, че скоростната кутия на 166 е доста по дълга, също генерацията е доста по-тиха сравнение с ГТ.
Добра срещичка се получи, ако сме повече ще пробваме и някой друга снимка за десктопа :)
Трябва да сформираме нещо скоро пак... с колегата 156 сравнихме 2-та идентични 6така в две различни купета... аз лично не очаквах арезето така зверски да дърпа и в голямото купе на 166 :)
Отбелязвам, че скоростната кутия на 166 е доста по дълга, също генерацията е доста по-тиха сравнение с ГТ.
Добра срещичка се получи, ако сме повече ще пробваме и някой друга снимка за десктопа :)
Чак пък дълги ... просто нещата се случваха маалко по-бавно от при гт-то :) :) :) Иначе този твоя звук не ми излиза от главата и сега мисля вече да ги махам тия гадни катализатори, че да си оправи басовите нотки малко :) Отделно и за рекарото доста се поразмислих, ама то май по-добре да си намеря едно ГТ. Голяма мания е, наистина!
Кога сте се събирали?
А ми в петък май беше :)
Нещо за довечера да измислим?
Ама ако ще правим нещо да не е на ЕКО-то, защото е адската навалица там, няма къде да се спре, а и компаниите са делят по този начин... не знам кой го е измислил тва ЕКО, но въобще не се получава това което трябва да е :/
anttonev
04-05-2017, 09:52
За колко часа? Аз до 22 съм на работа.
Аз съм пас, докато не си махна катализаторите...
Колега като ги махнеш кажи как си се справил със задните сонди и предните катализатори
Колега като ги махнеш кажи как си се справил със задните сонди и предните катализатори
Ако моторът е CF3, трябват поръчкови колектори или такива от CF2, които са без катализатори.
Задните сонди се байпасват софтуерно с ремап.
Ако моторът е CF3, трябват поръчкови колектори или такива от CF2, които са без катализатори.
Задните сонди се байпасват софтуерно с ремап.
Аз си намерих от CF2, но може би ще си запазя задните 2 катализатора или ще сложа нов катализатор, че не ми се ще да бърникам по еку-то. Това обаче означава, че трявбва да се направят отвори за задните ламбди. Иначе ето една добра и подробна тема за конверсията CF3-> CF2 (за 166):
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164-andamp-166/917290-166-3-2-conversion-to-cf2-exhaust-setup.html
без катализатори и с ремап ще стане 240-250 коня , ще тръгва 1000 оборота по-рано и на всичкото отгоре ще ти излезе по-евтино и по-лесно :)
anttonev
09-05-2017, 11:38
Тя, ако е 3.2, е 240 "фабрично".
Аз се чудя на моята да преправям ли на CF2, за сега върви и така прилично...
И аз чакам моите CF2 колектори да пристигнат.
До колкото разбрах CF2 колекторите се захващат по различен начин от даунпайпа на CF3 и там ще има преправяне. Тези термо щитове може да се премахнат, а колекторите да се изолират от топлината след като се увият с керамична лента. Мисля да направя също cold air intake, гледам, че ауто делта оставят картерните газове а само премахват онази странната кутия и с ремап се надявам да стигна 260 на диното.
От това което разбрах -
CF2 колектори могат да се ползват от:
164 3.0 12V и 24V
156 2.5 до 2001г.
166 2.5 и 3.0 до 2001г.
GTV/Spider 3.0 до 2001г.
anttonev
28-05-2017, 10:53
За по колко ги намирате колекторите?
И аз чакам моите CF2 колектори да пристигнат.
До колкото разбрах CF2 колекторите се захващат по различен начин от даунпайпа на CF3 и там ще има преправяне. Тези термо щитове може да се премахнат, а колекторите да се изолират от топлината след като се увият с керамична лента. Мисля да направя също cold air intake, гледам, че ауто делта оставят картерните газове а само премахват онази странната кутия и с ремап се надявам да стигна 260 на диното.
От това което разбрах -
CF2 колектори могат да се ползват от:
164 3.0 12V и 24V
156 2.5 до 2001г.
166 2.5 и 3.0 до 2001г.
GTV/Spider 3.0 до 2001г.
Да, различни са даунпайповете. Затова се взимат и старите даунпайпове и катализатора с гърнето след тях. Тогава всичко пасва 1:1, поне при 166. Единственият проблем е, че трябва да се направят отвори за двете ламбди преди CF2 катализатора и евентуално още два след него, ако искаме да сме с катализатор и да не пипаме ЕКУ-то и да не ни излизат грешки.
@Тонев: на мен ми излязоха около стотачка 2та колектора и 2 даунпайпа засега. Но не съм намерил гърне/катализатор още.
Да, различни са даунпайповете. Затова се взимат и старите даунпайпове и катализатора с гърнето след тях. Тогава всичко пасва 1:1, поне при 166. Единственият проблем е, че трябва да се направят отвори за двете ламбди преди CF2 катализатора и евентуално още два след него, ако искаме да сме с катализатор и да не пипаме ЕКУ-то и да не ни излизат грешки.
@Тонев: на мен ми излязоха около стотачка 2та колектора и 2 даунпайпа засега. Но не съм намерил гърне/катализатор още.
Даунпайповете мисля да са къстъм с еднакви дължини и след тях 2 резонантни и ламбда сондите след тях, а назад ще е сток. От клипове в нета така най ми хареса комбинацията.
Дросел от ферари също е в плана, дано изпадне нещо скоро :)
Иначе колекторите и на мен ми излязоха стотачка с доставката :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.