View Full Version : Голяма консумация на ток????
mario221
22-05-2011, 14:57
Здравейте,
пиша от името на баща ми.Имаме 166тица (1999-2,4jtd) която стана непоносима..
Проблема идва някъде от блоковете на централната конзола (радиото и т.н).Така казаха от един сервиз, няма да му пиша името ако някой се интересува на лично.
Проблема е, че някъде в тези блокове се получава огромна консумация на ток.Хората от сервиза търсиха причината, но не успяха да я намерят.И така акумулатора (100Ah) се изтощава за по-малко от 10 часа.
Моля, ако някой е имал подобен проблем или знае как и къде може да се оправи да сподели...
Благодаря на всички за отговорите.
Здравейте,
пиша от името на баща ми.Имаме 166тица (1999-2,4jtd) която стана непоносима..
Проблема идва някъде от блоковете на централната конзола (радиото и т.н).Така казаха от един сервиз, няма да му пиша името ако някой се интересува на лично.
Проблема е, че някъде в тези блокове се получава огромна консумация на ток.Хората от сервиза търсиха причината, но не успяха да я намерят.И така акумулатора (100Ah) се изтощава за по-малко от 10 часа.
Моля, ако някой е имал подобен проблем или знае как и къде може да се оправи да сподели...
Благодаря на всички за отговорите.
Препоръчвам ти бързо да прегледате релетата за мигачите, че от там се получават такива явления. Имах същия случай преди няколко месеца. Проблема ми беше в протекло радиаторче на парното - антифриза тече точно върху релетата и не след дълго те изгарят :nuke:. Намират се в средната конзола, трябва да свалите декоративната кора в краката на пасажера. Абе потърси, има тема със снимки, ще ти стане по-ясно
Linkestis
22-05-2011, 15:07
Причини за оттечка бол.
Какво значи от конзолата?След като махнеш ключа всичко по ICS-а спира.Имаш ли усилвател?Ако да,вързан ли е Ремута?Иначе тои продължава да работи.
Варианта с умиращ акумулатор също не е за пренебрегване.Аз съм точно с такъв.Едно отваряне на багажника и три врати и на сутринта няма ток даже да подгрее свещите.Според мен най-лесния вариант е да занесеш акумулатора да го закачат на теглилка.След това ако се елеминира тази причина,може да търсите консуматора.Аз поне рових,пипах докато се сетя да видя акумулатора,които също е 100 ампера.
endeavour
22-05-2011, 15:07
Здравейте,
пиша от името на баща ми.Имаме 166тица (1999-2,4jtd) която стана непоносима..
Проблема идва някъде от блоковете на централната конзола (радиото и т.н).Така казаха от един сервиз, няма да му пиша името ако някой се интересува на лично.
Проблема е, че някъде в тези блокове се получава огромна консумация на ток.Хората от сервиза търсиха причината, но не успяха да я намерят.И така акумулатора (100Ah) се изтощава за по-малко от 10 часа.
Моля, ако някой е имал подобен проблем или знае как и къде може да се оправи да сподели...
Благодаря на всички за отговорите.
Хм, първото дето ми идва наум, е да се провери дали наистина ICS-а гълта тоците - измъкваш го ( имаше някъде тема как точно става тая работа,че не помня) и му откачваш буксите,за да се убедиш. Ако е той - дрънкаш по моргите и спазаряваш някакъв друг. Не вярвам някой да се засили да го ремонтира.Мерихте ли консумацията от акумулатора при загасен двигател?
mario221
22-05-2011, 18:45
ICS-a е свалян и е проверено, че консумацията е от него.Просто в сервиза не са успели да разберат коя част от него е проблема.Акумулатори са сменяни 3.Един от тях дори беше нов на 1 седмица и не е това проблема.
endeavour
22-05-2011, 22:24
ICS-a е свалян и е проверено, че консумацията е от него.Просто в сервиза не са успели да разберат коя част от него е проблема.Акумулатори са сменяни 3.Един от тях дори беше нов на 1 седмица и не е това проблема.
Както ти каза и колегата, при изваден ключ всичко изключва. Ако и тогава дърпа ток и нямаш доработки като усилвател и прочие, дрънкаш на първата 166 на части и се пазариш за ICS. Като си помисля само,че в една пловдивска морга същият се търкаляше обраснал в трева до една купчина кори от врати...
Здравей колега,аз имах същия проблем и се оказа едно реле което се намира в "телевизора"т.е. трябва компетентен човек да ти свали централната конзола,след това на място в колата трябва да ти го разглоби(защото без да е вързан към автомобила неще да тръгне,търси си колата)та там някъде майстора откри реле което залепва когато си пожелае и навигацията и всички останали консуматори продължават да си дърпат ток въпреки,че нищо видимо не работи т.е. не заспиват след като изгасиш двигателя, там е целия ти проблем почти на 100% съм сигурен.Затова намери компетентен човек който разбира от електроника и ще си решиш проблема .УСПЕХ!!!!
__________________
Здравей колега,аз имах същия проблем и се оказа едно реле което се намира в "телевизора"т.е. трябва компетентен човек да ти свали централната конзола,след това на място в колата трябва да ти го разглоби(защото без да е вързан към автомобила неще да тръгне,търси си колата)та там някъде майстора откри реле което залепва когато си пожелае и навигацията и всички останали консуматори продължават да си дърпат ток въпреки,че нищо видимо не работи т.е. не заспиват след като изгасиш двигателя, там е целия ти проблем почти на 100% съм сигурен.Затова намери компетентен човек който разбира от електроника и ще си решиш проблема .УСПЕХ!!!!
__________________
Имам същия проблем и установих, че ицс-а дърпа ток (като дръпна бушона на ицс-а носумацията изчезва, а иначе е 0.64 А). Та колега може ли малко инфо кое е точно това реле, да не се налага всичко да се проверява?
Колега Шимев как го установи това Предполагам си мерил оттечката Аз на моята преди време като си играх да я меря тази оттечка си спомням че доста време трябваше да се почака с вързан мултицет докато тази оттечка падне в допустимите граници
Колега Шимев как го установи това Предполагам си мерил оттечката Аз на моята преди време като си играх да я меря тази оттечка си спомням че доста време трябваше да се почака с вързан мултицет докато тази оттечка падне в допустимите граници
с мултицета :). Отечката не пада и след половин час, а като дръпна бушона за ицс-а пада веднага.
Имам същия проблем и установих, че ицс-а дърпа ток (като дръпна бушона на ицс-а носумацията изчезва, а иначе е 0.64 А). Та колега може ли малко инфо кое е точно това реле, да не се налага всичко да се проверява?
Ако трябва да съм честен не знам,защото оставих колата на мой приятел които има сервиз,та там умуваха какъв е точно проблема,като си я взех вече всичко беше наред.Най-напред ми свалиха само ИЦС-а,на другия ден ми се обади за да закарам колата,защото не искал да тръгва с външно захранване и 2 часа по-късно ми се обади да ходя да си я взема.До колкото разбрах някакво реле вътре в самия ИЦС което трябва да изключи след определено време било залепнало,но къде точно се намира не знам.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.