View Full Version : проблем с парно 155 1.9тд
привет колеги,проблема ми е,че ми няма маркучите за парното,по точно само единия,от другия няма и следа,гледах на друга 1.9тд и единия маркуч излизаше от тръбата под колекторите но аз там нямам разклонение,може ли да е бил вързан към термостата и след това да е сменен,че излизат 2-3 модела....нека колегите с 1.9 споделят ''не че другите не може''
никои ли не кара 1.9тд???????????
Alfa User
29-05-2011, 21:27
Кара, ма сега няма нет ... Аз ти препоръчвам да разгледаш манюалите за поддръжка на автомобила!
vaklinator
03-06-2011, 13:46
Кара, ма сега няма нет ... Аз ти препоръчвам да разгледаш манюалите за поддръжка на автомобила!
E интересно ми е , кой, щото аз непознавам такъв?!:evilsmiley:
E интересно ми е , кой, щото аз непознавам такъв?!:evilsmiley:
Ял си и си пил с момчето сега вече не го познаваш ,така ли стана? vj_kinetik e човека.:beer:
http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=8846
митака-пловдив
03-06-2011, 17:11
E,вече освен Вальо и аз от една седмица бръмча с такава :) Колега,единия маркуч ти влиза в термостата (изходящия от парното)а другия (входящия) тръгва още от водната помпа.На теб кой точно ти се губи?
E,вече освен Вальо и аз от една седмица бръмча с такава :) Колега,единия маркуч ти влиза в термостата (изходящия от парното)а другия (входящия) тръгва още от водната помпа.На теб кой точно ти се губи?
единия излиза от дясно на главата но е затапен,другия го няма никакъв
malkiq_nemo
04-06-2011, 07:42
Колека виж на самия термостат отдолу има ли изход който е затапен,защото аз скоро сменях термостата и имаше 4 вида за този двигател...данеби да е сменян и да са сложили различен???Щом няма и следа от другия маркуч значи или термостата е сменен и не е подходящия или е този който трябва но е затапен незнайно защо!
митака-пловдив
04-06-2011, 20:17
Колека виж на самия термостат отдолу има ли изход който е затапен,защото аз скоро сменях термостата и имаше 4 вида за този двигател...данеби да е сменян и да са сложили различен???Щом няма и следа от другия маркуч значи или термостата е сменен и не е подходящия или е този който трябва но е затапен незнайно защо!
Или на някой просто не му се е занимавало да си смени,о-пръстените на кранчето на течащото парно :drool:
malkiq_nemo
04-06-2011, 23:27
И този вариан го има разбира се!!!
сега дилемата е кое да сменя,термостата или тръбата от водната помпа
митака-пловдив
18-08-2011, 17:57
Що пък да ти е дилема?Смени ги и двете.
Що пък да ти е дилема?Смени ги и двете.
ами защото както е споменал по горе malkiq_nemo,термостстите са 3-4 вида,откаде да знам кой да взема.......а тръбата е една,ама е кофти за смяна
митака-пловдив
19-08-2011, 17:57
Сваляш термостата и отиваш с него в магазина.А трабата верно е трудна за смяна,ама пък няма нещо дето да си подхванал и да нее станало по този двигател :)
И да ползвам темата,искам да сменя антифриза,ама не по дивашкия начин на бензиновата ( да вадя маркуча на радиатора ).Има едно болче,отпред на блока,в дясно от нафтовата помпа което много ми прилича на пробка.Някой отвивал ли я е?И после как аджеба ще се напълни блока?Защото като взема да наливам,ще се спре при термостата.
Я да видим кой я е правил тази процедура :)
Alexandrov70
19-08-2011, 18:12
Няма да спре ,ще иде в радиатора и от там по другия маркуч в главата .После гравитацията ще я смъкне в блока:drunk:
А ако на колегата термостата не правилния ,защо да ходи с него в магазина?Нали пак такъв ще му дадат и ефекта =0
Alfa User
19-08-2011, 19:02
Няма да спре ,ще иде в радиатора и от там по другия маркуч в главата .После гравитацията ще я смъкне в блока:drunk:
Освен това, като загрее колата, блока ще си дръпне още колкото антифриз му трябва като отвори термостата, и ще се долее до необходимото ниво.
митака-пловдив
19-08-2011, 19:13
Все си мисля че ще направи възглавница.
А за термостата на колегата,мисля че вече знае кой е неговия модел!!?
Веднага мога да му дам някой насоки.
Първата е че двигателя може да бъда с механичен или електрически убогатител.Втората е че ако е с механичен,модела е само един за термостат.При електрическия има разлики само в резбата на датчиците.И ако напише номера да двигателя,мога да погледна в каталозите на един познат,работещ в Динекспрес и да му кажа за кой модел е .
Alexandrov70
19-08-2011, 19:23
Все си мисля че ще направи възглавница.
А за термостата на колегата,мисля че вече знае кой е неговия модел!!?
Веднага мога да му дам някой насоки.
Първата е че двигателя може да бъда с механичен или електрически убогатител.Втората е че ако е с механичен,модела е само един за термостат.При електрическия има разлики само в резбата на датчиците.И ако напише номера да двигателя,мога да погледна в каталозите на един познат,работещ в Динекспрес и да му кажа за кой модел е .
Един вин код върши чудесна работа)))
Все си мисля че ще направи възглавница.
А за термостата на колегата,мисля че вече знае кой е неговия модел!!?
Веднага мога да му дам някой насоки.
Първата е че двигателя може да бъда с механичен или електрически убогатител.Втората е че ако е с механичен,модела е само един за термостат.При електрическия има разлики само в резбата на датчиците.И ако напише номера да двигателя,мога да погледна в каталозите на един познат,работещ в Динекспрес и да му кажа за кой модел е .
с удоволствие бих ти дал номера на двигателя но нямам такъв,относно обогатителя-откачен е а и си нямам идея къде се закача
митака-пловдив
19-08-2011, 20:32
От къде е откачен,от помпата или от термостата.
Дай номер на шаси,то също върши работа.Или като отвориш капака на мотора,в ляво на гредата над фара има табелка.Най-от долу пише ricambi/spare parts No;00000 кажи ми номера.
От къде е откачен,от помпата или от термостата.
Дай номер на шаси,то също върши работа.Или като отвориш капака на мотора,в ляво на гредата над фара има табелка.Най-от долу пише ricambi/spare parts No;00000 кажи ми номера.
motore-33601
version-167A3B
N-recambi-0189775
това е от табелката,а обогатителя е откачен от всякъде
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.