View Full Version : Светещ инжектор
Днес трагнах рано сутринта от Севлиево към София по едно време ми светна на таблото в червено "прилича на някаква свещ и от доло под нея има някакви чертички все едно се разпрасква нещо" карах карах и като загря малко колата и изгасна после температурата на колата пак стана към 40-50 градуса и пак светна може ри някой да ми каже какво е това Извинявам се ако въпроса ми е тъпо зададен
Благодаря предварително
Оди на диагностика, еле па ако си у софето.
това е индикатор за проблем по системата на инжекциона и компонентите му, зависи колко датчика имаш. когато светне, колата работи на заводски настроики, защото не получава данни от съответния датгик. на диагностика с необходимата техника си показва какъв е проблема. най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
:shock: :shock: :shock:
най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
:shock: :shock: :shock: не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
:shock: :shock: :shock: не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
Само да ми преведеш това название на англииски ше те помола че аз за такъв потенциометър не съм чувал а пък за подобен проблем породен от него съвсем :idea:
най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
:shock: :shock: :shock: не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
Само да ми преведеш това название на англииски ше те помола че аз за такъв потенциометър не съм чувал а пък за подобен проблем породен от него съвсем :idea: ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ход
Сакал е младежТа ТПС да рече ?
Сакал е младежТа ТПС да рече ?
Не ве тоя е горивен макар че не видех у англииското название такава дума ма викам да го питам :wink:
ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ход
Ако в схемите ти пише "trotile potinciometer" е сигурно само едно от тоя тротил ше избухнеш :idea: Няколко пъти ти казвам да не даваш компетентни мнения ма ти пак глупости ръсиш :!:
ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ход
Ако в схемите ти пише "trotile potinciometer" е сигурно само едно от тоя тротил ше избухнеш :idea: Няколко пъти ти казвам да не даваш компетентни мнения ма ти пак глупости ръсиш :!:а то ти си по схемите, аз званкам на едно приятелче дето работи в сервиза на бош и той всигко си казва. моита я оправих така по телефона, е после падна голямо черпене, ама пича е точен и помага винаги като ми трябва, а ти се заяждаш за англииския ми, е не така с лошо :wink: а твоето мнение за проблема не го видях никаде, нещо аз сам ти мерака маи?
Аз само да ви кажа че тази лампа ми е светвала веднъж и то беше когато беше заминал термостата. Не мислите ли че термостата му е заминал щом пада на 40-50 градуса. Ей така моята лампа светна, после спирам въздушната струя не охлажда и лампата изгасва - карам бавно не свети - започна да карам с 90-120 светне. Та смених термостата и повече не е светвала.
Колега отиди на диагностика , ама преди това си смени термостата - не е нормално да ти пада температурата на 40-50 градуса лятото когато колата е в движение (поне аз така разбрах от поста ти) :?
Тоз проблем както е описан хич не е от въпросният потенциометър - TPS (потенциометър на дроселовата клапа по нашенски) , защото при прецакан такъв се разбира доста добре че е от него.Та колега Вамфен не давай грешни напътствия на момчето най добре да отиде на диагностика :wink:
благодаря за всички мнения - само да добавя знам че лятото е малко 40-50 градуса но беше все пак 04.30 през ноща и нали ви казвам като вдигне температурата и няма проблем. От вчера съм си в софия и си карам нормално температурата ми е около 80 градуса и никакъв проблем нямам. Ок ще отида на диагностика ако може ми кажете къде е подобре да отида
благодаря за всички мнения - само да добавя знам че лятото е малко 40-50 градуса но беше все пак 04.30 през ноща и нали ви казвам като вдигне температурата и няма проблем. От вчера съм си в софия и си карам нормално температурата ми е около 80 градуса и никакъв проблем нямам. Ок ще отида на диагностика ако може ми кажете къде е подобре да отида
Абе за термостат си значи - даже да е минус 10 градуса, като караш колата не трябва да ти пада под 80 градуса - това значи че ти остава отворен термостата - върти през големия кръг и охлажда. :!: :idea:
Щом в движение ти пада на 40-50 градуса- това е.
Иначе сега е топло и в града ще си държи 80 много ясно.
П.П. Диагностика отиди при Бобо
най-често горивния потенциометър на дроселовата клапа прекасва. 120лв и е готова. има тема във форума потарси я
:shock: :shock: :shock: не ти разбрах нещо поста, ако не си ме разбрал нещо питаи да ти обясна, то срамно няма да не знаеш. ето аз питам
Само да ми преведеш това название на англииски ше те помола че аз за такъв потенциометър не съм чувал а пък за подобен проблем породен от него съвсем :idea: ами виж тама в схемите пише trotile potinciometer, стои на дроселовата клапа отстрани под моторчето за регулиране на оборотите на празния ходСамо дето на този мотор не седи вуобще там моторчето където си го описал :idea: :idea: и наистина е време да спреш да даваш грешни сведения на колегите,като незнаеш по-добре не се изказвай :idea: :idea:
Аре със здраве :wink: :wink: :wink:
Тоз проблем както е описан хич не е от въпросният потенциометър - TPS (потенциометър на дроселовата клапа по нашенски) , защото при прецакан такъв се разбира доста добре че е от него.Та колега Вамфен не давай грешни напътствия на момчето най добре да отиде на диагностика :wink: е аз не сам ясновидец, да предсказвам по мнения от форума :P ако прочетеш внимателно, ще видиш , че сам написал "най- вероятно". ама като чета сега май се изясни проблема :!:
благодаря за всички мнения - само да добавя знам че лятото е малко 40-50 градуса но беше все пак 04.30 през ноща и нали ви казвам като вдигне температурата и няма проблем. От вчера съм си в софия и си карам нормално температурата ми е около 80 градуса и никакъв проблем нямам. Ок ще отида на диагностика ако може ми кажете къде е подобре да отида
Абе за термостат си значи - даже да е минус 10 градуса, като караш колата не трябва да ти пада под 80 градуса - това значи че ти остава отворен термостата - върти през големия кръг и охлажда. :!: :idea:
Щом в движение ти пада на 40-50 градуса- това е.
Иначе сега е топло и в града ще си държи 80 много ясно.
П.П. Диагностика отиди при Бобо
а каде мога да намеря Бобо тел.? или адрес може ли
Тоз проблем както е описан хич не е от въпросният потенциометър - TPS (потенциометър на дроселовата клапа по нашенски) , защото при прецакан такъв се разбира доста добре че е от него.Та колега Вамфен не давай грешни напътствия на момчето най добре да отиде на диагностика :wink: е аз не сам ясновидец, да предсказвам по мнения от форума :P ако прочетеш внимателно, ще видиш , че сам написал "най- вероятно". ама като чета сега май се изясни проблема :!:
Ми кат не си ясновидец що предсказваш :idea: :?: Те и врачките така викат "най-вероятно". "може би" "в най-скоро време" :lol: А аз не съм се изказал от кво е именно защото така като тебе (врачка) немога :!: :idea: :!:
За колегата звънни ми на 0888 232 484 :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.