PDA

View Full Version : алфа 155 1,8 8 клапана-загрява с пуснат климатроник



naskomi
13-06-2011, 22:43
Колата е внос от Италия и климатика е слаган допълнително.Като се кара колата без климатик си загрява нормално,но като се включи климатроника особено на извънградско започва да грее повече от нормалното,а перките си работят непрекъснато.системата е пълнена няколко пъти,но няма промяна.От какво може да загрява така,възможно ли е от филтъра долу където се намира да е

Alexanderbb
14-06-2011, 09:26
От филтър-дехидрататора не е. Ако той ти е запушен ще се вдига налагането и ще изключва компресора. Друг е въпроса дали са сложени подходящите радиатори и в какво състояние са те

nikola 155
14-06-2011, 13:54
Виж си водния радиатор да не е запушен.

Alfa User
14-06-2011, 19:01
... или затлачен с боклуци ...
Лошото е, че радиатора на климата е точно пред този на охладителната система, и трудно се почистват. Но с една по-добра водоструйка може да станат нещата - най-лесно и сигурно е като махнеш поне решетката със сърцето за по-голям достъп до радиаторите.

naskomi
15-06-2011, 22:51
Значи системата е промивана няколко пъти тъй като двигателя беше скъсал шпилка на главата-изгнила от водата и беше измешало водата с маслото.Радиатора водния не е свалян,а радиатора на климатика е свалян.Все си мисля,че ако водния радиатор е запушен няма да включва перката ,защото датчика е долу.
само незнам водния радиатор дали е същият като радиатор на кола с оригинален климатроник-да не би да е по-малък.

Alexanderbb
16-06-2011, 10:53
Значи системата е промивана няколко пъти тъй като двигателя беше скъсал шпилка на главата-изгнила от водата и беше измешало водата с маслото.Радиатора водния не е свалян,а радиатора на климатика е свалян.Все си мисля,че ако водния радиатор е запушен няма да включва перката ,защото датчика е долу.
само незнам водния радиатор дали е същият като радиатор на кола с оригинален климатроник-да не би да е по-малък.

Запушен не значи непременно напропускащ. Така че водата може да си циркулира ама с лош дебит.

naskomi
16-06-2011, 21:59
да мислил съм го това,ама дали може да се промие ако се свали радиатора или има др начин.Притеснява ме друго да не би да е по-малък от кола без климатик

Galof
16-06-2011, 23:01
може да ти затяга компресора и да товари мотора ако му е малко маслото или лагера е заминал моята е сащата и климатика сащо е слаган допълнително но няма проблем ако си от софия знам един човек които се занимава само с компресори за климатици и е доста добър ако искаш тел кажи.

naskomi
19-06-2011, 23:36
Малка грешка съм допуснал значи колата на извънградско като се кара с 120-140 км/ч не загрява държи около 90 градуса,но в градско започва да загрява

s_romeo
20-08-2011, 00:52
А решили проблема колега, как?:prescription:

Alexandrov70
20-08-2011, 21:48
Радиатора на климатика стои пред водния .Отделя голямо количество топлина и ако циркулацията във водния е понижена ,няма да има добро охлаждане.Понижената циркулация обикновено се дължи на :задръстена с мизерии охладителна система, недобре отварящ термостат , напукана и приплъзваща турбина на водна помпа ,въздушна възглавница във системата.Перката се включва при всички положения ,щом термостата отваря поне малко , но ако системата е с мудна циркулация не помага особено.Карането на климатик е като карането в Израел или Египет т.е. на екстремни външни температури.А самия компресор консумира немалко мощност от двг и така го товари ,съответно малко по-висок разход и склонност към прегряване ,ако охладителната система не работи перфектно.
Пробвай да изключиш климатика ,когато почне да загрява и виж дали и за колко време ще свали температурата до нормална.Почти съм сигурен ,че при 30-35 градуса външна и без клима ,ако караш в задръстванията известно време пак ще прояви склонност към повиушаване на температурата над нормалното, при това доста.