View Full Version : Въпрос за помпа високо налягяне
italiano mafioso
14-06-2011, 09:01
Колата гасне на ниски обороти /най-често когато работи на място/.Направиха диагностика и излиза,че помпата за високо налягане не правила достатъчно налягане в високите обороти и затова гаснела.Никога не ми е гаснела в високи обороти а винаги в ниски.Помпата в ниските си дава налягането което компа иска.Според вас наистина ли помпата е заминала или е нещо друго,защото нещо не мога да разбера как в високите не идва налягане а я гаси в ниските оборотш,когато има налягане.Моля някой ако може да ми разясни малко.Колата е 146 jtd
здравей колега, върви някъде където разбират за да ти проверят регулатора на налягането и датчиците. ако проблема е в самата помпа, и тя се ремонтира.
Колата гасне на ниски обороти /най-често когато работи на място/.Направиха диагностика и излиза,че помпата за високо налягане не правила достатъчно налягане в високите обороти и затова гаснела.Никога не ми е гаснела в високи обороти а винаги в ниски.Помпата в ниските си дава налягането което компа иска.Според вас наистина ли помпата е заминала или е нещо друго,защото нещо не мога да разбера как в високите не идва налягане а я гаси в ниските оборотш,когато има налягане.Моля някой ако може да ми разясни малко.Колата е 146 jtd
Виж колега ако си този който си мисля,незнам защо изопачаваш думите ми,но няма значение.Казах ти че и в ниските обороти,и във високите помпата не смогва да направи налягането,което иска компа.За да се установи проблема трябва да се направят няколко теста,което също ти казах,но ти явно си решил да си ремонтираш колата във форума-пожелавам ти успех.:flirt::flirt::flirt::flirt:
italiano mafioso
14-06-2011, 11:22
Диагностиката е правена преди около 2 седмици в сервиз в овча купел/не специализиран за алфи/ при уж читави майстори/препоръчани/
Диагностиката е правена преди около 2 седмици в сервиз в овча купел/не специализиран за алфи/ при уж читави майстори/препоръчани/
Значи може и аз да бъркам,защото преди 2 дни правих диагностика на подобна кола със същия проблем.Но все пак си имам едно на ум,имай го предвид:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:99 % съм сигурен че си ти,но няма значение,нека ако някой колега може да ти помогне да ти помогне
italiano mafioso
14-07-2011, 17:14
Смених помпата за високо налягане и се оказа,че проблема си остана.При последваща диагностика се оказа датчика на коляновият вал.Сега колата си върви без проблеми.Благодара на колегите,които се опитаха да помогнат.:rosso_spider:
Браво :waving::waving::waving::waving::waving:
trustworthy
18-07-2011, 07:16
Нещо не се вързва, защото датчикът си дава съвсем различна грешка и при проблем с него колата гасне без значение оборотите.
Добрата новина е, че се оправила колата.
Нещо не се вързва, защото датчикът си дава съвсем различна грешка и при проблем с него колата гасне без значение оборотите.
Добрата новина е, че се оправила колата.
Споко бре,те нещата ще се наредят,най мразим такива хора,където те лъжат в очите,ти се опитваш да им помогнеш,казваш им къде вероятно е проблема,а те бягат на друго място да им правят колите без пари.:stumm::stumm::stumm::stumm:
П.С.Няма как колата да гасне и след това да пали веднага,и проблема да е в датчика на коляновия вал.Ако е в него колата ще запали мин.10 мин след това.
trustworthy
25-07-2011, 07:32
П.С.Няма как колата да гасне и след това да пали веднага,и проблема да е в датчика на коляновия вал.Ако е в него колата ще запали мин.10 мин след това.
Абсолютно съм съгласен. Докато не изстине датчикът, няма да загасне лампата на таблото и няма да иска да запали.
italiano mafioso
25-07-2011, 17:30
Точно така!След подмяна на въпросната помпа в момента в който колата загря до около 70 градуса загасна и пак същите симптоми както преди,не иска да запали и това е.Минава повече от 30 минути,докато колата запали,но не се сетих да обърна внимание на какви градуси пада за да запали.След като я закачиха на комп се оказа,че и датчикът на коляновият вал е заминал,за капак на всичко.След подмяната на помпата и датчика колата няма никакъв проблем,върви си нормално и не ми дава никакви ядове.
Точно така!След подмяна на въпросната помпа в момента в който колата загря до около 70 градуса загасна и пак същите симптоми както преди,не иска да запали и това е.Минава повече от 30 минути,докато колата запали,но не се сетих да обърна внимание на какви градуси пада за да запали.След като я закачиха на комп се оказа,че и датчикът на коляновият вал е заминал,за капак на всичко.След подмяната на помпата и датчика колата няма никакъв проблем,върви си нормално и не ми дава никакви ядове.
Това вече е друго,но аз за мен съм си извадил изводите спрямо теб :mobile::mobile::mobile::mobile:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.