View Full Version : Проблем палене 1.6 тс
danito__77
18-06-2011, 16:10
Колеги здравейте ,имам следния проблем при палене.Когато колата е изложена на силно слънце и е напекло много не иска да пали ,оказа се датчика за входящ въздух (този преди дебитомера ) смених го но пак прави така и не пали .Направих си експеримент и когато е напекло вдигам капака и откачвам буксата на датчика и пали веднага,после няма ядове .Мисълта ми е дали може без него да карам ,какво ще се отрази на вървежа ,
endeavour
18-06-2011, 21:08
Колеги здравейте ,имам следния проблем при палене.Когато колата е изложена на силно слънце и е напекло много не иска да пали ,оказа се датчика за входящ въздух (този преди дебитомера ) смених го но пак прави така и не пали .Направих си експеримент и когато е напекло вдигам капака и откачвам буксата на датчика и пали веднага,после няма ядове .Мисълта ми е дали може без него да карам ,какво ще се отрази на вървежа ,
Веднаж вече казах,че по-елегантният начин е с едно просто електронно ключе при положение "контакт" и неработещ двигател да се включва добавъчно съпротивление към датчика.Може бързо да се направи от всеки що-годе чуващ електроника. Дори тая схемичка лесно може да се предвиди да действува само при външна температура над 25 градуса примерно. Тогава някои тук набързо ме разкритикуваха,но аз смятам проблема си за решен. А дали може да се кара и с изключен датчик не съм пробвал.
danito__77
19-06-2011, 09:24
Аз ,я карам на газ (обикновена) мисълта ми е дали ще стане с една крушка за габарит да я вържа на буксата на датчика ,за да не ми светва вътре лампата на инжекциона :) аз на бензин само паля :)
endeavour
19-06-2011, 10:56
Моите съчувствия за газта,но нали така или иначе трябва да запалиш:calc: А щом намерението е да се лъже компа по-брутално, има два начина: 1.Мериш съпротивлението на датчика при 20 градуса и забиваш на буксата резистор с тая стойност - става с обикновен уред от 5 лв и не изисква супер умения ; 2. Пробваш с крушка - или става, или не:-|
danito__77
19-06-2011, 11:11
Ще опитам и ще пиша какво се получи :) мерси за отговорите.
А с каква крушка да опитам
danito__77
19-06-2011, 14:32
Проблема решен ,с резистор 2500 ома
alfonso90
21-06-2011, 22:03
Проблема решен ,с резистор 2500 ома
Здравей колега.Дали ще е удобно да качиш снимка как си го направил че и аз имам същия проблем.
Благодаря!
danito__77
22-06-2011, 10:22
Да се поправя ,,,,след като сложих резистора след 10 км почна да забива муцуна колата ,сложих реле което при палене ми изключва датчика за входящ вуздух ,ако искаш мога да ти дам снимки как да си вържеш релето и става супер :) вече два дена съм така с релето и няма ядове :)
endeavour
22-06-2011, 12:41
Да се поправя ,,,,след като сложих резистора след 10 км почна да забива муцуна колата ,сложих реле което при палене ми изключва датчика за входящ вуздух ,ако искаш мога да ти дам снимки как да си вържеш релето и става супер :) вече два дена съм така с релето и няма ядове :)
ОК, и така става!:devil:
alfonso90
22-06-2011, 22:57
Да се поправя ,,,,след като сложих резистора след 10 км почна да забива муцуна колата ,сложих реле което при палене ми изключва датчика за входящ вуздух ,ако искаш мога да ти дам снимки как да си вържеш релето и става супер :) вече два дена съм така с релето и няма ядове :)
Да бих искал.Благодаря!
danito__77
23-06-2011, 01:46
ей тези дни ще кача снимки на релето :)
danito__77
29-06-2011, 02:51
Не се получи с релето ,натрупва грешки и става по лошо като се прекъсва постоянно ,ще търся друг вариянт
Ами направи релето да изключва датчика само на положение "стартер" :-)
danito__77
29-06-2011, 17:59
Така го бях направил ,и след 2 дена почна да прекъсва на бензин ,и да пука като я паля сутрин ,махнах релето откачих акумулатора и се оправи ,но като я напече слънце си остана проблема с паленето .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.