PDA

View Full Version : Темп. датчик или друго? Много е зле !



Beretta
23-06-2011, 00:23
Имам грандиозен проблем с бегачката....1.8 бензин е,когато я запаля студена на празен ход работи перфектно,но подам ли дори и малко газ не може да се изфорсира и дори падат оборотите,подпуква откъм смукателния колектор и много трудно се форсира...само ако подам няколко пъти плавно газ,стигне ли малко по-високи обороти като че отведнъж отпушва и се форсира,но когато качи към 5000 оборота пак прекъсва...абсолютни показатели за бедна смес,загрее ли малко се оправя до някъде обаче,започва да поема в ниските но във високите не иска,и е адски мудна...само моментни проблясъци отвреме на време като успее да се изфорсира малко по-нормално....все едно отпушва изведнъж...забелязвам,че температурата понякога в градско си минава 90 градуса а перката не включва...възможно ли е температурния датчик да лъже моторния компютър и от там да идва и проблема с вървенето....кабели,бобини,свещи са ок....ламбдата не е в ред,но и преди си беше така,но колата вървеше много по-добре от сега,газ няма и никога не е имала ! 156 1.8 TS 98год. е колата !

pininfarina
23-06-2011, 07:23
Колега, проблема ти е в дебитомера според мен. Опитай да го почистиш и пак я пробвай, ако няма ефект - сменяй го и след това и направи една адаптация ;-)

Beretta
23-06-2011, 12:39
Забравих да кажа,че дебитомера го гледах преди няколко месеца с тестер и се държеше перфектно...въпреки това го почистих със специален обезмаслител както е указано в един от линковете във форума,и колата вървеше перфектно...след няколко месеца обаче,започна леко по леко да прави тези номера със забиването и сега дойде момента в който е непоносима за каране,с моя човек разглобихме шината с бобините и открихме пробили лули естествено,вече всичко е оправено по високото,но този проблем си остана...не случайно се съмнявам в температурен датчик защото перката не включва,а колата е на 110 С и съм сигурен че трябваше да включи,при откачен датчик работи постоянно....авириен режим предполагам,релето за перката го прегледахме и е добре,климатика не я пуска защото няма фреон....и така,друго не се сещам за момента :( Забравих да кажа,че смених и големите свещи,както и ангренаж,пистов,всички ролки,водна помпа....зацепването е правено без пети и разхлабване на колелата на валовете,но е центрована точно,пали без проблем,държи празен ход стабилно със спокойни обороти....точно както преди смяната !

oem
23-06-2011, 12:45
На дигностика датчика какво показва? На 98 градуса пуска първа степен по принцип на 104 или 106 по спомен пуска 2-ра.

Beretta
23-06-2011, 12:57
Там е проблема,че не съм я карал на диагностика защото сега живея в град в,който просто нямам доверие на никой майстор,като изключа само един човек,който ми е и добър приятел,но за съжаление той няма апаратура за самодиагностика,а нямам 30лв за даване,само да ми закачат компа и да си видя грешките и показанията на датчика примерно

oem
23-06-2011, 13:09
А имаш пари за датчик да го смениш и да не е от него :)

Beretta
23-06-2011, 13:35
Като загаворихме за датчик си спомних,че имаше няква одисея като някой си купи после се оказва че със стария е по-добре ама не помня за кой датчик ставаше дума....дали не беше за онзи за таблото....можете ли да ми препоръчате какъв да взимам или да не взимам,доколкото разбрах се води консуматив и няма да е лошо да се смени...все пак и перката не ми тръгва...някой ако се е опарил от менте марка или е имал подобни проблеми нека сподели !

oem
23-06-2011, 14:31
EPS не си купувай.

Вземи си BOSCH, но е скъп. Първо диагностика. Ако имаш инфраред термометър можеш и с мултимер да измериш съпротивлението на датчика и да разбереш колко градуса показва. В аутодата например можеш да се ориентираш какво трябва да бъде съпротивлението при различната температура.

С два датчика ли си?

Beretta
23-06-2011, 17:06
Ами трябва да съм с два,защото този на термостата е с два пина,ако е един трябва да е комбиниран и да бъде с 3 или 4 пина предполагам..

oem
23-06-2011, 17:18
Точно така. Трябва да се провери този на термостата.

Beretta
23-06-2011, 17:24
Моя човек има Аутодата,ще се хванеме да мериме утре,а с мултицет с термодвойка няма ли да хванеме точна температура на термостата?

iwo156
23-06-2011, 20:18
Колега, аз имах подобни проблеми на твоите, но и перката ми се включваше и изключваше когато си поиска смених датчика и прекъсването на студено и перката се оправиха моят е от тези с 3 пина. Успех!

Beretta
23-06-2011, 21:19
Благодаря колега...надеждите да мина само с датчик се увеличиха след твоя пост,дано да се оправи :)

pininfarina
23-06-2011, 21:36
Благодаря колега...надеждите да мина само с датчик се увеличиха след твоя пост,дано да се оправи :)


Дано да имаш късмет и да излезе той - стискаме палци ;-)