View Full Version : QV вода от ауспуха
Когато изрежа колата примерно от 2500 до 7000 оборота от ауспуха излиза толкова вода че ако има някои зад мен спокойно мога да го изкъпя страшно много вода излиза имам духнала гарнитура възможно ли е да е от това
vankata_ll
27-06-2011, 07:21
Предполагам първото нещо, което ще те попита всеки е дали ти губи охладителна течност? А и доколкото съм чел, при духнала гарнитура пуши бяло от антифриза, а не хвърля вода като водоструйка ;-)
Когато изрежа колата примерно от 2500 до 7000 оборота от ауспуха излиза толкова вода че ако има някои зад мен спокойно мога да го изкъпя страшно много вода излиза имам духнала гарнитура възможно ли е да е от това
Бъди спокоен колега това е кондензче:waving: Убеден съм ч при карана кола..примерно 10-15км загряла в нормален работен режим нямаш подобни ядове:plane:
Предполагам първото нещо, което ще те попита всеки е дали ти губи охладителна течност? А и доколкото съм чел, при духнала гарнитура пуши бяло от антифриза, а не хвърля вода като водоструйка ;-)
На мен като ми беше тръгнала гарнитурата като я изфорсирах и то добре загряла и вода хвърляше,но все пак нека колегата види първо дали губи антифриз.
Колега виж си казанчето за охладителната течност какво става там,но аз мисля че няма от какво да се притесняваш,в това топло време да хвърля вода през ауспуха няма как да искаш по-добро изгаряне и моята е така,определено антифриза почва да прави едни бели облаци,дето се завихрят и обгръщат чак цялата кола а и почва да губи мощност на празен ход-да се тормози,няма как да не я осетиш,все пак рповерка му е майката за спокойствие !
Jivko7777
27-06-2011, 11:58
Ако беше антифриз щеше да пуши бяло!
Това е конденз!
Колега виж си казанчето за охладителната течност какво става там,но аз мисля че няма от какво да се притесняваш,в това топло време да хвърля вода през ауспуха няма как да искаш по-добро изгаряне и моята е така,определено антифриза почва да прави едни бели облаци,дето се завихрят и обгръщат чак цялата кола а и почва да губи мощност на празен ход-да се тормози,няма как да не я осетиш,все пак рповерка му е майката за спокойствие !
Колегата е морско чадо:waving: има влага доста особено нощно време:indian:
Благодаря за мненията ви може би трябваше да спомена че колата наистина губи течност (антифриз) колата хвърля ДОСТА вода :) ако си отзад някой ще помисли че си се напикал ... ако е конденз би трябвало леки капчици според мен макар че си нямам никаква представа .. Сега не пуши бяло зимата повече се забелязва но мисля че тогава е от студеното време само хвърля вода доста... Гарнитурата е заминала със сигурност трябва челосване напасване на клапани нали както си му е реда ама как да дам наведнъж 400 лв като бензина ми на месец е 300 ...Значи Антифриза си заминава бавно но не пуши бяло .. дайте по още 1 съветче ако съм ви насочил на някаде плс
badmadafaka
27-06-2011, 18:40
Да де, ама е написал сам, че има "духнала гарнитура"... :doctor:
Не мога да ви разбера защо карате колата ако знаете, че има такъв сериозен проблем като гарнитура... Но явно някои мистерии е по-добре да останат неразкрити :neko:
забравих да кажа хвърля МНОГО вода САМО в диапазона над 3000-3500 оборота до 7000
---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:43 ----------
карам я защото нямам пари да я оправя а нямам друга и не ми се дава секи ден по 10 лв да ходя с такси на работа .. И колко е сериозен проблема с гарнитурата нз .. мислех че може да се кара ако си я карам лекичко нз .. явно неможе ли ?
badmadafaka
27-06-2011, 19:07
Е то явно може, ама след като се прецака тотално гарнитурата, ремонта ще ти струва доста повече отколкото ако се направи при първия признак за прецакана гарнитура... А и така не знаеш точно на кое място ще те остави колата и парите дето ги пестиш от таксита най-вероятно ще ги дадеш за репатрак... Но човек се учи най-добре от собствения си опит за съжаление :neko:
да сигурно си прав но си направих преди 1 месец една справка че по форума се продаваха 2 глави идеални за по 200 лева и даже като цяло мотора струва 500-600лв а мен ремонта с нови гумички е почти 400 за каде да я жаля ми кажи ако се счупи цопвам нов мотор и това е да по скъпо но поне са на по 150 000 км а моита минава 230.. нз може и да греша не ги разбирам сигурно си прав и ще гледам да се погрижа скоро за нея
Jivko7777
27-06-2011, 19:31
Благодаря за мненията ви може би трябваше да спомена че колата наистина губи течност (антифриз) колата хвърля ДОСТА вода :) ако си отзад някой ще помисли че си се напикал ... ако е конденз би трябвало леки капчици според мен макар че си нямам никаква представа .. Сега не пуши бяло зимата повече се забелязва но мисля че тогава е от студеното време само хвърля вода доста... Гарнитурата е заминала със сигурност трябва челосване напасване на клапани нали както си му е реда ама как да дам наведнъж 400 лв като бензина ми на месец е 300 ...Значи Антифриза си заминава бавно но не пуши бяло .. дайте по още 1 съветче ако съм ви насочил на някаде плс
Какви 400лв бе!
Гарнитурата е около 60лв, шлайф 40-50лв и трудно не повече от 50 лв, ето ти 150лв...А отделно ти още ли не си сложил газова уредба :boxing:
шлаиф челосване 100 лв напасване на клапани и гарнитура само работата е 100 лв и гумички ще сменям щом ще я отварям .. гарнитура 50-60 лв и като ги сабереш .. бях ги изчислил 380 маи нещо такова поне да я направя като хората .. Отказах се от газова като видях как върви 156-ца с моя мотор нещо доста спъната ми се стори аз маи незнам какво искам искам вървеж пак да не гори .. то такова нещо няма
thecleaner
27-06-2011, 20:48
шлаиф челосване 100 лв напасване на клапани и гарнитура само работата е 100 лв и гумички ще сменям щом ще я отварям .. гарнитура 50-60 лв и като ги сабереш .. бях ги изчислил 380 маи нещо такова поне да я направя като хората .. Отказах се от газова като видях как върви 156-ца с моя мотор нещо доста спъната ми се стори аз маи незнам какво искам искам вървеж пак да не гори .. то такова нещо няма
И още 2 гарнитури поне, масло и антифриз, водна помпа, ролки и ремъци силно препоръчително веселбата е на лице, ела па надолу ако се заиграеш ако е хапвала масълце още 300-350отлетеха за сегменти и лагери, аааааа и се сещам че свещите одавна са умрели щом духа, тей че смятай хубаво ;)
добре че половината от работите които изброи са сменени скоро иначе щях да си приготвя една такава сума колкото струва цялата кола дори и повече сигурно хахаха
колега и на моята и се губи по малко антифриз и с оригиналното гърне направо направо приличаше на градински маркуч
badmadafaka
27-06-2011, 22:24
Според мен лично такива ревизии на глава дето ти излизат 100-150-200 лева, после ти излизат златни в нерви... Все пак всичко е въпрос на лично усещане за колата и нещата по принцип... Тия "нови" двигатели за по 500 лева няма да ги коментирам... :neko:
аз се чудя как някой се качва спокойно и кара така знаейки че всеки момент мотора може да блокира-днес духа в колекторите утре ще умеси и с маслото отдруги ден и в цилиндъра,ще си направи воден стълб и всичко свършва!а тея мотори за по 500 лева и аз неискам да коментирам моя перфектен мотор му купих чисто нови бутала + друг колянов вал и всички прилежащи глупости към основния ремонт,скоро видях и втори такъв който направо се смени с друг-така че не бих разчитал много на това!
все пак успех!
Благодаря ви много вече знам какво да правя :)
hunter1989
28-06-2011, 08:15
Колега , продупчи 2 ,3 дупки в гърнето, да си тече от там водата и си карай . Моята алфа потракваше и аз се уплаших и я карах кротко ( мотора замина ). За това не и давай да се счупи , здраво на педала и това е . Като оплези език тогава му мисли , може да е утре може и да е след 2 години. Това е алфа ,когато тя си реши тогава ... Поздрави и безаварийни километри.
Благодаря ви много вече знам какво да правя :)
И какво реши да правиш?
какво да правя след 2 дена флиза в бокса за нова гарнитура шлаиф и т.н. а относно водата .... явно според повечето е конденз .. Колкото до алфа и други коли 8 месеца карах екотек в Астра Г (2.0 16в) с издухана гарнитура и не мръдна след това я взе едно момче което я кара поне още 5-6 месеца така и чак тогава я оправи и колата си нямаше никакви проблеми по едно време с някакви леки модове почна да наказва и ХЕ-та но бях забравил че карам алфа и сичко трябва да се оправя възможно най бързо и скъпо колкото и да ме боли да си го призная
какво да правя след 2 дена флиза в бокса за нова гарнитура шлаиф и т.н. а относно водата .... явно според повечето е конденз .. Колкото до алфа и други коли 8 месеца карах екотек в Астра Г (2.0 16в) с издухана гарнитура и не мръдна след това я взе едно момче което я кара поне още 5-6 месеца така и чак тогава я оправи и колата си нямаше никакви проблеми по едно време с някакви леки модове почна да наказва и ХЕ-та но бях забравил че карам алфа и сичко трябва да се оправя възможно най бързо и скъпо колкото и да ме боли да си го призная
Похвално, правилното решение си взел!
badmadafaka
28-06-2011, 21:19
...бях забравил че карам алфа и сичко трябва да се оправя възможно най бързо и скъпо колкото и да ме боли да си го призная
Тъкмо да ти кажа, че няма нищо общо с опела, ама ти явно си знаеш... И какъв е бил тоя мод на XEV та пък да е почнал да наказва ХЕ-та, ако не е тайна..?
Ilko Ivanov
28-06-2011, 21:47
Аз пък не мога да разбера кой двигател може с духнала гарнитура да кара 7-8 месеца?...
Нали за гарнитура на главата говорите?
Това няма как да стане, камо ли пък и модове да се правят на такъв мотор.
XEV-a е вече на Димо Апито от Възраждане (Бургас) Ако има хора от бс сиг го зная .. мотора е генерация + колектор ,филтър, бъркан бензин , горивен регулатор и мап това е и прескача почти всяко сток ХЕ в Бургас и не само. Отклоняваме се много от темата но все пак за колегата който питаше а дали е възможно да се кара с такава гарнитура да възможно е щото ми се е случвало не само на мен а дали може с алфа може би не не искам да пробвам и колата ще се оправи в краен срок 1 "иули"
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.