Log in

View Full Version : Помощ с реле за аварийни.



chiko111
05-07-2011, 09:38
Моля ви ако някой продава или му се намира зеленото реле или знае откъде мога да го намеря втора ръка да ми предложи, знам че го има в Александър Ауто.

Chimev
05-07-2011, 10:00
Моля ви ако някой продава или му се намира зеленото реле или знае откъде мога да го намеря втора ръка да ми предложи, знам че го има в Александър Ауто.

Търси от моргите и по обяви в сайтовете за автомобили. Върви около 20 лв.

JoRiX
05-07-2011, 20:49
в красна поляна моргата италианеца там ще го намериш :)

chiko111
06-07-2011, 09:58
Намерих го за 50 лв, взех го защотото не ми се разправяше, но в този форум мога да ви благодаря момчета. А на другите който са помислили че са хванали щъркела за онази му работа да им кажа че всичко се връща. Обявяват цени на 2 ра ръка части по високи от на нови втора ръка носачи по 320 лв (погледнете колко струват по сайтовете като ибей бе тъпаци), маркуч от двигател до филтър 70 лв аз ще си го излея сам за толкова, турбо любимото ми 800 лв, 500 лв а бе двигатела е 1000лв а турбото 800лв, луди ли сте кви сте то 7 бмв е по евтино да не сме паднали от некъде. Който има проблем с турбо да ми каже ще му го кажа как да се оправи. Не смеех да питам за дюза колко че ми искат за 2.4 jtd 900лв нова сигурно 450 лв, (видях че един пич я дава за 50лв поне е разумен). А най готиното емблема с ключалката 2 ръка 120 лв. Не обичам да кълна, ама да си е завре и да се заключи.
Благодаря.

Linkestis
06-07-2011, 14:11
Важното е колега далаверка да има,пък дали ще отидеш втори път при него....не му дреме.Ама българчетата-моргаджий са си такива/повечето/ меко казано измикяри.Така че не си ги слагай на сърцето,има други проблеми за които да се ядосва човек :)

chiko111
06-07-2011, 14:22
Към всички страдали от проблема с релето, след като го намерих и сложих на хубаво прегорялата букса почисти и клемите дават хубав контакт, появиха се мигачите на таблото и всичко е като хората, НО голямото НО аварийни няма отново кое ми е изгоряло и къде може да е ,кабел ли да гледам, другата зелена кутия да гледам, копче ли, има ли някой с подобно състояние, и има ли нещо което като включа и да работи...подгряването разбрах ту изгараяли реотани ту нещо друго светят копчета греене няма релета бол отзад бушони здрави. Дайте да направиме пуста читава схема на тази кола на български език кой скубал връзвал кабели.

valjo
06-07-2011, 14:50
За всички страдали от проблема с релето, след като го намерих и сложих на хубаво прегорялата букса почисти и клемите дават хубав контакт, появиха се мигачите на таблото и всичко е като хората, НО голямото НО аварийни няма отново кое ми е изгоряло и къде може да е ,кабел ли да гледам, другата зелена кутия да гледам, копче ли, има ли някой с подобно състояние, и има ли нещо което като включа и да работи...подгряването разбрах ту изгараяли реотани ту нещо друго светят копчета греене няма релета бол отзад бушони здрави. Дайте да направиме пуста читава схема на тази кола на български език кой скубал връзвал кабели.

да не е "другата зелена кутия" оная по-голямата, дето и викат "клюкарка" ... там си на поне 150лв от морга, ако ги има ....

chiko111
06-07-2011, 15:21
Е тя не командва ли фарове и габарити само, поне по e-learna я няма в цялата схема, а за другото да колкото е по голямо на вид за тях толкова по скъпо. Като се замисля работят нормално тъпите мигачи, дали може копчето да е заминало то няма много неща в него май два диода, а оная кутия е плашеща. Сега ще е скубя да видя дали е горяло нещо и в нея.

Linkestis
06-07-2011, 15:38
а бушона прегледа ли под волана,че пишеш за тия отзад?

chiko111
06-07-2011, 16:51
Мда нали е този който е за мигачите, той си работи както казах имам си мигачи като слънце светят си и стрелкичките зелена кутия (клюкарката) е като слънце, няма изгоряло няма миризма даже се очудих може би е най запазената част в колата, релето новото също вътре е new, но авраийки нъц, двигателните релета имаше изгорял бушон и него смених. Май трябва мултицет и да се мери, или друга 166 на която да пробвам релето да не е само визуално добре като платката. Тук някой който знае цялата схема на тази кола трябва да се произнесе гуру на италянките :), или човека проктирал системата (Neam Tocii) :)).

Mury
06-07-2011, 17:19
По принцип това голямото зеленото реле не е само за мигачите,през него минават само светлините за мигачите на таблото,релето е друго,седи на бушонното табло под волана,от трите средното,но по-коро се насочи към копчето :cheers::cheers::cheers::cheers:

lordliness
07-07-2011, 18:27
На мен точно копчето ми прави мизерии,и то чисто механично,заяжда и много трудно се включва,после много трудно се изключва и когато го изключа понякога се включват аварийните сами обикновено като я напече слънце или мина през неравност и понеже още не съм опрял до него избягвам да го пипам.А за скъпите части ,като има малко предлагане и цените са високи, не всеки може да си поръча по нета и така,вече съвсем сериозно се замислям да си купя още една такава кола и да си свалям от нея каквото ми е кеф и да я ползвам за учебен полигон кое как се сваля,ще ми излезе доста по евтино.

chiko111
08-07-2011, 10:43
Да ти кажа нямам време да сваля ИЦС но след 2-3 дена ще е го сваля и погледна дали е от копчето, при мен не заяжда работи като го натисна но аварийни няма, може да е изгоряло каквото има вутре по схемата са два диода но незнам.
А за цените да ти кажа, преди 7 години може и по малко си купих Мазда 323 почна се още с мито което е по скъпо от колата викам добре оправих се някак след това частите японските били най скъпите, е след като потърсих посвалчх разни части от нея и се ориентирах, сега мога да кажа окачване 200 - 300 лв 90 лв полуоска и съединител 130 лв. Това не е скъпо, купувайки си колата Алфа знаех всеки плюе италианките но аз съм виждал с очите си как държат на чупене. Е взех я грешката ми беше че взех най ама най големия кенеф, и се почна окачване 1000 лв ми искат, габарит няма намиране прозореца дърво отзад нова пласмаска която така или иначе не дозатваря прозореца, диагностика (дадох 50 лв да микажат това което знам, а кабела е 30 лв), да кажем че и съм завършил Двигатели с вътрешно горене и то в най престижния техникум и имам тъпата идея кой работи по тези сервизи, великани, гурута, знам и кога някой лъже и събира пари, не ми се и лежи под колата. С турбото когато изсвири викам е това вече е предела, звънах след като прочетох, че струва 1800лв 2000лв а бе милион лв ново, старо, тоя ги рециклирал Пенчо Турбото ги правил, звънах намериха ми без луфт без рециклаж от италия друго турбо без ремап(който ако се поровите и си вземете KWP кабел и гледате към руски сайтчета ще можете и сами да го правите 130 лв кабел + ровене в нета и малко ръчкане на колата, ако някой каже че ще я взриви и ще се случи нещо нека по прочете малко ДВГ), колата работи идеално дадох 300лв и с мой приятел го сложихме. Кое от тампоните и тампончетата на това окачване 50 -30 -70 лв тази гума с злато ли е, а уж услуга ми правят:big_flowers:. Иблагодаря на хората който се опитват да помогнат било те с сервизи или без.

BO
08-07-2011, 12:46
В повечето случаи дали ще е тампон от Форд Ескорт 80-та година и С класа 2010 година е все тая за пресата, която го прави.
Въпроса а е друг. Такъв автомобил си си купил и толкова ще плащаш. Ако не ти изнася, продавай, купувай една Фиеста 90-та година и сменяй цялото окачване за 200лв, хем и турбо няма да имаш.

Linkestis
08-07-2011, 18:13
Въпроса е друг BO,че 95% от моргаджийте купуват кошницата за 7-800 евро и надхвърлят сумата многократно,до като достигне 4000лв и нагоре за да е на далавера, щото видиш ли била 166-ца.То не само с нея е така ама айде...

BO
08-07-2011, 22:20
Въпроса е друг BO,че 95% от моргаджийте купуват кошницата за 7-800 евро и надхвърлят сумата многократно,до като достигне 4000лв и нагоре за да е на далавера, щото видиш ли била 166-ца.То не само с нея е така ама айде...

Ами сега е времето тогава да направиш една морга, да купуваш коли за по 7-800 Евро, да ги разглобиш на части и да продаваш една кола 1-2 години и в крайна сметка да изкараш 900 Евро. Гарантирам ти, че ще имаш клиенти в наше лице.
Елементарно е, хем ще станеш и супер богат, хем ще правиш и нас щастливи.

Linkestis
08-07-2011, 22:27
Ееее хайде се на ебавки го обърна :)

Ilko Ivanov
08-07-2011, 22:53
Не мога да разбера колеги от кое точно се оплаквате?...
Който може да си намери по-евтини части да не ходи по моргите.
Който може да си прави диагностика и ремап сам да не ходи в сервиз.
Толкова е просто. Пък и не вярвам някой да ви е завлякъл насила в сервиз или автоморга.
Не се заяждам, не ме разбирайте погрешно.
То и Ауди А6 няма кой знае каква цена на пазара, ама я питайте за части...
В този клас и поколение автомобили цените са такива и ги определя пазара.

Linkestis
08-07-2011, 22:56
Кой се оплаква??Човека се нервира и аз се нервирам заедно с него :)

Ilko Ivanov
08-07-2011, 23:07
Ok.
Успех с откриването на проблема на него.

chiko111
10-07-2011, 00:48
Да така е не е въпроса за заяждане за пари или да минем тънко който се ориентирал в тоя клас да се оправя, имат някой хора право, но далеч не означава да сме балъци. И когато някой знае нещо дори и най най дребното кое къде седи или къде може да се вземе на поне 100% надценка, а не 300% помага. Ясно е че може да си вземеш кошница и като спре да я оставиш там. Защото ако слушаш някой хора те обясняват как не става. Както и да е, релето ми е още не го разбирам не съм си и свалил ИЦС, но като съм на работа ще го започна, т.е. понеделник. Има ли някой обяснение кога се светкат плафоните понякога когато я отключа не светка нищо докато не отворя вратата това е ако е седяла дълго време, а ако не е седяла дълго време светкат. Когато я загася пак не светят докато не отворя врата, това дефект ли или ефект. Другото питане ми е, когато ускорявам след 2 ра колата се клати до 2000 оборота когато подмине 60 км/ч спира, клатенето е като от крива гума и достига до почти откъсната гума. Както казах не се свидя за пари, ходих при един от форумните специалисти да кажем доста добрите, каза не е демферен маховик, а дюза. Когато сменяхме турбината една от дюзите беше в нафта очевидно там е проблема. Е въпроса ми е чак толкова ли е възможно да клати цялата кола тази дюза а когато дам до долу газ да излита и да не прекъсва. Аз мисля че е възможно да ми разбита толкова предницата че да прави резонанс отред до 60 км/ч, това е другото което наследих окачване мечта, няма здраво, но ще я оправяме леко по леко, е очаквам, да споделите мнения. А за кошниците се разбрахме, и да кажа аз си имам и такава седи ми пред офиса, и за съжаление съм по сигурен в момента в нея от колккото в тази, а не искам искам читава кола.:sleepy:

lordliness
10-07-2011, 01:16
За осветлението-когато я заключа при светещи светлини-при отключване светват без да отварям врата,когато я заключа при изгаснали светлини (около 12 секунди светят)осветлението се задейства след отваряне на врата.Понеже няма копчета на вратите знаете ли как се задейства осветлението при отваряне.Това за клатенето е интересно трябва да помисля.

danchev63
10-07-2011, 09:02
Колега осветлението светва за кратък период при отключване след което изгасва.Същото е и при заключване. Няма значение кога е загасена и как е оставена плафоните светват при отключване или заключване и с реостат намалят и изгасват. При отваряне на врата отново светват (ако преди това са изгаснали), ако в периода на светене след отключване се отвори врата продължават да светят до затваряне на вратата. Не съм засичал време за изгасване след затваряне но може би колегата Lordliness е прав за секундите.

Tasho
10-07-2011, 19:10
За осветлението ми е направило впечателние следното.Отключвам колата ,плафоните светват.Отварям вратата,държа я отворена,докато плафона изгасне,затварям и заключвам.Отключвам,плафона не светва;отварям вратата плафона светва,затварям ,заключвам,гасне.После при отключване си светва.Същото е с багажника.
Явно има някакво зависимост ,която се определя от това дали плафона е изгасен при заключванее.Може и да бъркам,но ми се струва логично.

Bobo
11-07-2011, 10:02
За осветлението ми е направило впечателние следното.Отключвам колата ,плафоните светват.Отварям вратата,държа я отворена,докато плафона изгасне,затварям и заключвам.Отключвам,плафона не светва;отварям вратата плафона светва,затварям ,заключвам,гасне.После при отключване си светва.Същото е с багажника.
Явно има някакво зависимост ,която се определя от това дали плафона е изгасен при заключванее.Може и да бъркам,но ми се струва логично.

Пробва ли преди да отключиш повторно да изчакаш малко с оглед на това че когато на отворено плафоните загаснат това е защита;)

chiko111
19-07-2011, 09:38
Пак да се върнем на релето или нещо специално, въпроса ми е следния пробвах ключа на аварийките имаше изгорял лак на една писта, но видно работеща (не не съм я проверил с мултицет но не е прекъсната). Имам следният напредък карайки с натиснато копче за аварийки, понякога при неравност примигват за 5 сек. и спират, може би някуде няма контакт не е при зеленото реле явно, липсва маса може би, някакви предложения пак :).

Коки
19-07-2011, 09:55
...НО голямото НО аварийни няма отново кое ми е изгоряло и къде може да е ,кабел ли да гледам, другата зелена кутия да гледам...

Много вероятно е да е клюкарката, както ти казаха колегите - трябва да пробваш с една работеща и ще разбереш. Клюкарката понякога може да се ремонтира, не бързай да търсиш друга.


...подгряването разбрах ту изгараяли реотани ту нещо друго светят копчета греене няма релета бол отзад бушони здрави...

Не съм чувал на някого да му изгорят реотаните, а за бушоните все си мисля, че ако има изгорял, копчето също няма да свети. Подгряването просто работи много бавно, затова го включи и засичай поне 5 мин. по часовник.

chiko111
19-07-2011, 10:26
Виж над теб какво съм писал, клюкарката от удар или друсане няма какво да замасява в нея според скромните ми разбирания от ел. като я отворих.

iveli
25-02-2014, 11:30
Колеги аварийните ми работят когато им е кеф от време на време Къде да поровя за проблем лоши връзки копче клюкарка реле

ecotronic
25-02-2014, 12:05
Колеги аварийните ми работят когато им е кеф от време на време Къде да поровя за проблем лоши връзки копче клюкарка реле

Релето за мигачите и за аварийните е едно и също и се намира в таблото с предпазителите под волана точно посредата над предпазителите.

В момент в който не работят аварийните, трябва да установиш дали на неговия пин 3 има напрежение 0 волта.

Ако няма, търси проблема в бутона за аварийните или в буксата му.

Ако има, търси проблема в самото реле.

iveli
25-02-2014, 13:40
Поредни благодарности Еко Релето нещо се гъбарка Като го поразклатих и аварийните тръгнаха Явно буксата прави бела Иначе няма окиси Ако пак спрат ще поогъна крачетата на релето

ecotronic
25-02-2014, 13:59
Поредни благодарности Еко Релето нещо се гъбарка Като го поразклатих и аварийните тръгнаха Явно буксата прави бела Иначе няма окиси Ако пак спрат ще поогъна крачетата на релето

Друг лесен начин, посредством който да установиш дали проблемът е в релето или в бутона е това да боцнеш един проводник в пин 3 на цокъла и да поставиш релето. Като допреш този проводник до шаси трябва аварийните да заработят. Ако това не стане или работят неустойчиво, то най-вероятно проблемът е в самото реле. Може да се дължи на студени спойки вътре.

iveli
25-02-2014, 14:12
Премерих всички букси при пуснати авариини и на мястото където влиза краче от релето номерирано с номер 30 имаше напрежение Пъхнах релето и като го разклатих и наместих добре авариините тръгнаха Явно проблема е хлабава букса на крачето за авариините

Bobo
25-02-2014, 14:15
Премерих всички букси при пуснати авариини и на мястото където влиза краче от релето номерирано с номер 30 имаше напрежение Пъхнах релето и като го разклатих и наместих добре авариините тръгнаха Явно проблема е хлабава букса на крачето за авариините


Според мен си размърдал студена спойка ;)

ZaRoo
25-02-2014, 14:42
Отвори релето и презапой платката към релето.Бяха три или 4 крачета.

iveli
25-02-2014, 15:48
Ако пак се обади ще действам Благодаря

tonov
25-02-2014, 16:24
Хич не чакай, ами направо отвори релето и повтори спойките. Гаранция ще има някоя спукана.