View Full Version : Пак проблем - не отлепя на бензин
vaklinator
06-07-2011, 22:54
НЕ иска каруцата да отлепи на бензин.
Давам газ и гасне... с голяма мъка тръгва и хвърля къчове като москвичите.. БАААХ , ама пък като влезе над 2500 не може да хване пътя от щуротия?. Давайте сега тука предложения за неизправности.
Газ и бензин са несъвместими горива!!!!.....поне за мен!....винаги има проблеми.....обедил съм се преди години...макар, че има майсторани който правят чудеса.....но все на едното не върви и има проблем...:ranting:
п.с. това е като пиенето.....като ги смесиш...те боли глава:unsure:
Давайте сега тука предложения за неизправности.
Предложението е богата смес, умряла ламбда и мързелив дебитомер евентуално ама без да я закачиш на стенд незнам как си мислиш че ще стане
Тема пусна...а заспа...:))...
митака-пловдив
07-07-2011, 01:10
Според мен не спи :) Вари кафе в джезве,явно боба му е свършил докато оправи вариатора :)
mimouzunov
07-07-2011, 09:02
Предложението е богата смес, умряла ламбда и мързелив дебитомер евентуално ама без да я закачиш на стенд незнам как си мислиш че ще стане
Незнам защо си мислиш ,че няма да стане без стенд ама аиде...
Събота неделя може да помагам да я съживим...
Газ и бензин са несъвместими горива!!!!.....поне за мен!....винаги има проблеми.....обедил съм се преди години...макар, че има майсторани който правят чудеса.....но все на едното не върви и има проблем...:ranting:
п.с. това е като пиенето.....като ги смесиш...те боли глава:unsure:
Колега, автомобилът ми е на бензин/газ гориво от 5 години. И на двете горива се движи абсолютно еднакво и с риск да звучи самохвално - върви повече от страхотно. Което автоматично опровергава мнението ти за алтернативните горива :)
endeavour
07-07-2011, 12:19
Колега, автомобилът ми е на бензин/газ гориво от 5 години. И на двете горива се движи абсолютно еднакво и с риск да звучи самохвално - върви повече от страхотно. Което автоматично опровергава мнението ти за алтернативните горива :)
А автомобилът е ...?
НЕ иска каруцата да отлепи на бензин.
Давам газ и гасне... с голяма мъка тръгва и хвърля къчове като москвичите.. БАААХ , ама пък като влезе над 2500 не може да хване пътя от щуротия?. Давайте сега тука предложения за неизправности.
...а на празен ход как работи?
vaklinator
07-07-2011, 12:59
...а на празен ход как работи?
на празен е без проблеми
цъкнеш малко газта и спира.
това всичкото изчезва като загрее на работна температура.
ПП. колата не беше карана на бензин повече от 2 години.:(
на празен е без проблеми
цъкнеш малко газта и спира.
това всичкото изчезва като загрее на работна температура.
ПП. колата не беше карана на бензин повече от 2 години.:(
...може би тогава ще иска чистене на дюзи?!
Ако има някой с подходяща апаратура да ти види смесите.
Бензиновия филтър Някога да е сменян?
Дюзите са ясни ,че са за чистете.
vaklinator
07-07-2011, 15:38
Бензиновия филтър Някога да е сменян?
Дюзите са ясни ,че са за чистете.
Филтъра е нов, а дюзите няма да се чистят. Те ако са запушени, няма колата да върви като ненормална във високите, а точно обратното!!!!!!!
badmadafaka
07-07-2011, 16:41
Това са си симптоми за богата смес - в ниски обороти "кашля" и се дави като пипнеш педала, във високите върви на змей горянин... Търси проблема в датчиците, които "правят" сместа (дебитомер, ламбда, ала-бала...) :wow:
Според мен задължителна диагностика да се види къде има записани грешки и после го мисли...
Ваклинка и аз съм на мнение, че понеже отдавна не си я карал на бензин и сега се ебава със смесите. Като обърнеш на газ няма тези проблеми - нали ?
митака-пловдив
07-07-2011, 18:52
на празен е без проблеми
цъкнеш малко газта и спира.
това всичкото изчезва като загрее на работна температура.
ПП. колата не беше карана на бензин повече от 2 години.:(
Датчика за температура,този на термостата!Зимата ми правеше същия проблем,до 2500,тресе и все едно се дави а отзад мирише на москвич,после като загрее към 90 работата заспиваше.Откачи го и виж без него дали ще има промяна в работата,ако има,значи нее тотално умрел,ако няма никакъв ефект,значи е припаднал.
Според мен, ако са основно дюзи, и празния ход ще е лош, освен това няма да изчезва като загрее... Аз мисля, че е основно темперетурен датчик вода/въздух. И двата трябва да имат еднакви показания при измерване на съпротивление - 2000-3000 Ом при 20 градуса на вода/въздух и 200-300 Ом при 90 градуса. ;)
П.П. Това не значи, че дюзите не са за чистене. :)
П.П.П. Опа, забравих, че си с дебитомер, тогава вариянта е датчик темперетура вода или дебитомер. :)
Смятам, че са дюзи. Вземи от някой на заем (Furious 155 мисля, че имаше)(и аз имах ама ги подарих) и пробвай да видиш. :) От много умуване се прецакват нещата, ама във ниските, ама във високите, ама студена...Няма ама :tooth: :tooth:
Alexandrov70
08-07-2011, 23:11
Смятам, че са дюзи. Вземи от някой на заем (Furious 155 мисля, че имаше)(и аз имах ама ги подарих) и пробвай да видиш. :) От много умуване се прецакват нещата, ама във ниските, ама във високите, ама студена...Няма ама :tooth: :tooth:
Да ,ама има "ама".Дотук сума ти предположения и все свързани с много пари и никакъв ефект.Единственото ,което мисля е разумно е датчика за температурата ,определящ сместа при студен и топъл мотор и евентуално лоша информация от дебитомера.За никой не е тайна , че се износват реостатите на дебитомерите.А от запушени или неработещи добре дюзи се нарушава работата в целия диапазон на оборотите на мотора.Последното е от личен опит.
А колкото до газта ... ...доста производители ,когато автомобилът ще работи със газ предлагат LPG cilinder head ... ...т.е. изисква се промяна в конструкцията на мотора , нима гаражните майстори са по-велики от инженерите създаващи автомобилни мотори за големи концерни?
Да не стана банален, ама огледай първо вакуумите. Да не смуче от някъде, защото при отпуснат педал на газта, това няма голямо значение. Системата си подава гориво в режим на празен год.
Дадеш ли газ обаче, през дебитомера не минава тоя въздух и компа не го отчита, от там и обедняване на сместа , кихане, кашляне и обща настинка.
Като се вдигнат оборотите, ламбда компенсира обедняването и всичко е наред!
Всичко това си е само моя теория!
Определено първо диагностика след това ще е ясно кое е за смяна! И така всичките ''АМА'' и ''АКО'' изчезват:busted_cop:
2 години само на газ....:chair: зимата няма как да си палил на газ.. освен ако имаш отоплен гараж :roll:
Определено първо диагностика след това ще е ясно кое е за смяна! И така всичките ''АМА'' и ''АКО'' изчезват:busted_cop:
2 години само на газ....:chair: зимата няма как да си палил на газ..osven ako imash otoplen garaj:roll:
Че има гараж -Има,че е отоплен - Отоплен е.
И ,че отвън палеше на газ - да Правеше го.:go::roll:
Че има гараж -Има,че е отоплен - Отоплен е.
И ,че отвън палеше на газ - да Правеше го.:go::roll:
На -15 С ще запалинавън при студен старт ама друг път:tv:
vaklinator
11-07-2011, 04:26
На -15 С ще запалинавън при студен старт ама друг път:tv:
И на -15 пали колега :) Невероятно, но ФАКТ!
Alfa User
11-07-2011, 07:03
Темата май не е за това кой как пали зимата на газ ...
Темата май не е за това кой как пали зимата на газ ...
Абсолютно съгласен!:bravo:
То не, че моята не пали на газ и при -23С!:director::director::director:
В неделя се борих с една 155 и една 156 и двете на газ!
По интересна е 155!
Правеше същите простотии!
Диагнозата и е първо гумички на клапаните на изпарителя и по-лошото- крив всмукателен клапан.
Като резервен вариант, кофти свещи, нищо , че са нови!
Точно от тях, едва не разглобихме една Брава!
Пак давам само идеи!
Накрая, ако нищо не стане, ще си взема една 155 да си ръчкам по нея, та да съм компетентен!
Наздраве, банда!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.