Log in

View Full Version : темата за страничните огледала:



phoenix
08-07-2011, 12:13
Само да кажа, че пренаписах темата за страничните огледала след загубата на данни от форума и вече е в техническия справочник. Ако някой се интересува, ЦЪК: (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=908291#post908291)

DerMeister
08-07-2011, 12:21
Гледам, че триъгълният детайл, с който се захваща за основата при теб липсва.

Дали като мен ни си успял да го махнеш и си прибегнал до счупване или трябва да си купя къртач за да го сваля?

kolev
08-07-2011, 13:22
абе тия огледала са голяма изцепка.
а иначе мисля че черната букса можеше да се откачи от основата и по тоя начин да се разделят частите. черното нещо което е кръстоска между гума и дунапрен се сваля и демонтажа става ясен.

phoenix
08-07-2011, 14:08
Гледам, че триъгълният детайл, с който се захваща за основата при теб липсва.

Дали като мен ни си успял да го махнеш и си прибегнал до счупване или трябва да си купя къртач за да го сваля?
При мен е счупен, защото някой нещастник беше се спрял в колата и беше потрошил огледалото. На новото огледало(Благодарности на Тони) не е счупено, но вече е монтирано и не ми се разглобява да го снимам. Развиват си се трите болта и това е. Самия триъгълен детайл, според мен не може да се отдели от самото крило, понеже е капсулован заедно с пружината. Там е и механизма на щракването на огледалото в една от двете позиции.

абе тия огледала са голяма изцепка.
а иначе мисля че черната букса можеше да се откачи от основата и по тоя начин да се разделят частите. черното нещо което е кръстоска между гума и дунапрен се сваля и демонтажа става ясен.
....черна буксааааа, нещо между гума и дунапрен.... честно казано не схващам за кое говориш. Иначе огледалото си се разглобява на тези детайли и няма какво друго да се сваля. Доколкото виждам всеки може да си сложи подгрев ако няма(както аз съм направил, взех си от 156, понеже това което Тони ми прати беше без подгрев) и да си сложи ел. задвижване стига да има пуснатите кабели към огледалото, но дори да ги няма според мен е въпрос на пускането на нови кабели до съответното реле. Важното е че се вижда кое къде и как отива.

kolev
08-07-2011, 14:12
ей това черното уплътнение триъгълното се маха
https://lh3.googleusercontent.com/-JwlqUMj6_DU/ThC8JDFyQ9I/AAAAAAAACIc/5QekDmlUJT8/s640/DSC_0272.jpg

след това се развива цилиндричната част с буксата и кабела е свободен. освен това може цялата метална основа да се освободи.

phoenix
08-07-2011, 14:21
братлееее,
ще я снимам, и аз така си мислех, но като се развие буксата(още довечера ще го допълня) нищо не се освобождава. Освен самата букса, която е захваната с 2 винта. Но е захваната от външната страна, един вид можеш само да издърпаш кабелите, ако си ги освободил от другата страна. И другото което може да се разглоби е да се развие пластмасата около самата основа, там се държи на 2 болчета, но там няма какво да се повреди. Просто се разделят два детайла: декоративната пластмаса от алуминиевата основа. Но за да се свалят кабелите трябва да се изкарат от кабелните обувки от буксите си!

bobi_kz
08-07-2011, 14:26
при мен проблема с огледало мисля, че е тук сигурно вътре има някакъв механизъм и нещо се е развалило вътре ако въобще има нещо де ...

phoenix
08-07-2011, 14:33
Точно там е, заради теб пуснах и темата че са преместили ръководството.
Няма оправяне. Капсуловано е и е някаква яка ламарина закривена/развалцована. Не вярвам да може да се отвори. Аз поне не успях!

DerMeister
08-07-2011, 15:45
При мен е счупен, защото някой нещастник беше се спрял в колата и беше потрошил огледалото. На новото огледало(Благодарности на Тони) не е счупено, но вече е монтирано и не ми се разглобява да го снимам. Развиват си се трите болта и това е.

При мен тези болтове са абсолютно неразвиваеми. Пробвах с 5 вида отверки, чук, wd-40, секачи, само брадва не съм позлвал. Просто са толкова спекли, че нямам думи.

phoenix
08-07-2011, 15:52
Щом не ще с добро, хващаш дрелката и едно свредло 3мм. и му даваш да се разбере.:ritter::big_beer:

kolev
08-07-2011, 16:00
и така не става. пробвал съм. металната сплав която са ползвали е нещо отвратително. при мен на старите които смених имаше някакви брутални язви по метала. отделно успях и да го счупя.

phoenix
08-07-2011, 16:15
След като се разпробие самия винт по оста си, се преминава с по-голямо свредло за да му падне главата и така се изкарва самото крило, а болтовете остават да стърчат без глави, като шпилки, които обаче след като са разпробити, се развиват лесно, понеже при самото разпробиване се загряват и понасят доста вибрации и така се охлабва метала. Получават се нещата с необходимото търпение, инструмент и някой акъллия :Yoda: