Log in

View Full Version : Ремонт на предно окачване



phoenix
18-07-2011, 11:22
Темата отиде в техническия справочник: цък (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=912053#post912053), ако на някой му се човърка по колата сам и се чуди за някой дреболии, да разгледа!

aRm
18-07-2011, 12:15
Темата отиде в техническия справочник: цък (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=912053#post912053), ако на някой му се човърка по колата сам и се чуди за някой дреболии, да разгледа!

Много полезна тема, чак сега я виждам. Мерси за темата, коелга. Ще се възползвам от нея скоро :twisted:

Dimicha
18-07-2011, 14:12
Ейй,супер е това.Ако някой направи такова и за смяна на съединител,цена няма да има...или поне описание какво трябва да се свали задължително и какво не :) Само за кормилните накрайници мисля,че има и друг начин да се сменят без да се развали реглажа,щото контрагайката си мисля,че няма как да не се размърда.Мисля,че може просто да се преброи колко пъти е навит всеки накрайник и после да се навият точно толкова пъти-виждал съм го в wheeler dealers това :)

phoenix
18-07-2011, 14:29
не се размърдва гайката. А и винаги можеш да си броиш оборотите които така или иначе трябва да направиш за да го развиеш. Не съм гледал само дали резбата е едноходова или многоходова, понеже тогава това броене пак ще е относително. Но на фона на това че ще спестите една камара пари за демонтаж и монтаж, може да си позволите да отидете на един реглаж, който според мен е малко безсмислен. Другия вариант да отбележите на резбата с един маркер или да увиете хартиено тиксо до гайката или изолирбанд.... абе мерак да има човек, ще измисли решение.
За скоростите забравих да го снимам... Не е толкова трудно но си има доста разглобяване. Маха се късата полуоска, освобождава се висящия лагер на дългата, откачат се двата шарнира на двата носача, както и двата кормилни накрайника, поразвиват се малко десния (пред пасажера) тампон на мотора, маха се средния и левия тампон, поразвиват се леко болтовете на моста. Повдига се мотора(подпрян за картера) докато прескочи края на кутията над моста издърпва се, завърта се напред и камбаната се спуска. Предварително се маха стойката на акумулатора, ламаринката където са захванати жилата, и стартера, както и всички останали гайки, болтове и шпилки по обиколката на кутията. Туй то.
За няколко часа работа!
http://www.bgphoto.net/photos/25787/o633527121062482500.jpg