View Full Version : Гърне
Трябва да си сменям последното гърне от генерацията и се чудя какво да сложа предложете някакви идеи ;)
Ако имаш кинти зимай Supersprint или Remus, ако нямаш отиваш на илиенци и си зимаш некой рамбус от тия по 50лв и си готов. Аз съм с такъв, който е вече на 3 години някъде и е в що-годе прилично състояние...ще изкара още 1-2 години :D
Моето крайно е Supersprint-двуцевка и звукът е доста приличен.
thecleaner
30-07-2011, 20:20
Трябва да си сменям последното гърне от генерацията и се чудя какво да сложа предложете някакви идеи ;)
Има в раздел продава в момента Supersprint точно за 145/146 колега на цената на средно статистическо менте. Такива оферти за Алфа трудно изпадат иди виж го и си прецени.
по принцип при нашите коли двете гърнета след катализатора са едно цяло. ако не искаш "спортни" гърнета, а обикновени, може да видиш тия на polmostrow
тези дни ще разгледам по магазините да видя за кво става въпрос видях и тези в раздел продава ама въпреки че са оригинални са малко поръждясали и 100 лв мисля че не си струва (мое мнение) имам и друго на ум направо да сменя цялата генерация да заменя тръбата с по-голяма ако не се лъжа в момента е 53,5?? направо на 55 или 54 нещо такова.. какво ще кажете?? струва ли си ;)
spellmaste
31-07-2011, 22:55
тези дни ще разгледам по магазините да видя за кво става въпрос видях и тези в раздел продава ама въпреки че са оригинални са малко поръждясали и 100 лв мисля че не си струва (мое мнение) имам и друго на ум направо да сменя цялата генерация да заменя тръбата с по-голяма ако не се лъжа в момента е 53,5?? направо на 55 или 54 нещо такова.. какво ще кажете?? струва ли си ;)
заслужава си, но ако се прави както трябва излиза скъпичко
виж сега, всичко след катализатора е една част и се води мисля на 55мм, на мерене е по-малко, но нужда от повече няма щото генерацията в оригиналния вариант може да поеме сигурно още толкова коня колкото е колата. тоя спортен гнилоч от погоре е на цената на целия модул след катализатора и освен това след като го завариш, тая заварка ще се скъса още първата година щото корозията там е много яка.
ПП
не си слагай български или турски гърнета.
значи мисля да я направя с нейнита тръба само да сменя гърнето, а може би и др. гърнета засега е само последното за смяна но като сваля цялата генерация ще видя ;)
Така какво реших да направя в скоро време: в момента нямам катализатор на мястото му имам заварена права тръба та мисля да я махна и да сложа резонатор (газоускорител) след него да оставя нейното си гърне след него направо крайно гърне харесал съм си 1 мисля че беше суперспринт и мисля да използвам оригиналната тръба защото прочетох доста теми в които неможах да разбера дали е по-добре да увелича диаметъра или да си остане така... какво мислите дали ще се получи добре?? ;)
4-2-1 ф55/60
А защо не си вземеш нови двете последните 130лв. са. Все пак лято е и като си свалиш прозореца е малко досадно да ти бръмчи колата.
thecleaner
04-08-2011, 22:57
Така какво реших да направя в скоро време: в момента нямам катализатор на мястото му имам заварена права тръба та мисля да я махна и да сложа резонатор (газоускорител) след него да оставя нейното си гърне след него направо крайно гърне харесал съм си 1 мисля че беше суперспринт и мисля да използвам оригиналната тръба защото прочетох доста теми в които неможах да разбера дали е по-добре да увелича диаметъра или да си остане така... какво мислите дали ще се получи добре?? ;)
Определено ще диша доста по добре мотора.
скоро ще я направя тази генерация че сега сменям др. неща по колата но ще се реализира тази идея ;) и ще споделя как се държи колата дали има ефект ;)
Значи ако искаш да поотпушиш колата и да тръгне да върви малко по бързо овеличи диаметъра .. има тръби и на 58 или най много до 60 я прави обаче ако искаш да е тихичка няма да е добра идея .. Това за оригиналната генерация не е вярно .. има си разлика съществена с малко по отворена генерация си се осеща вървежа.. Аз преди с генерация за 250 лв си се осещаше разликата спрямо стандартната пък смятай ако боднеш нещо хубаво ( Колектор "4-2-1" "4-1" + хубаво крайно гърне става чук)
BillyBoy`
06-08-2011, 19:34
Не си мислете че ще получите нещо върховно,ще има разлика но тя ще е някаква минимална.
как така колата няма резонатор? Ламбдата ти не се ли е побъркала?
+ голяма генерация задължително иска и промяна на количеството въздух влизащо в мотора:grandpa:
Т.Е. някакъв интейк:Tease:
след ламбдата има заварена тръба вместо резонатор след това си има 2 гърнета и накрая е крайното така я купих
след ламбдата има заварена тръба вместо резонатор след това си има 2 гърнета и накрая е крайното така я купих
Колега сложи си резонатор! Чудя се тая ламбда дали изобщо бачка или колата е в някакъв сервизен режим:roll:
ама би трябвало да бачка нищо не ми свети по таблото нямам проблеми пък и доколкото знам има и други с тръба вместо резонатор ;) но да ще сложа задължително ако може да ми препоръчате нещо ;) Поздрави
Колега сложи си резонатор! Чудя се тая ламбда дали изобщо бачка или колата е в някакъв сервизен режим:roll:
Що да не бачка с тръба? Бачка си та пушек се дига ;)
Вече доколко вярно отчита е съвсем друга бира.
Що да не бачка с тръба? Бачка си та пушек се дига ;)
Вече доколко вярно отчита е съвсем друга бира.
Именно! смея да твърдя че алфа без катализатор или резонатор на негово място е спъната кранта:devil:
thecleaner
09-08-2011, 00:04
Именно! смея да твърдя че алфа без катализатор или резонатор на негово място е спъната кранта:devil:
Това не е вярно. Първо има някои мотроници от по старите които работят по карти на фул тротъл. И били обяснил кух резонатор какво променя от права тръба да кажем?
badmadafaka
09-08-2011, 00:05
Е как какво бе - ти сам си го казал в една друга тема - действа като искроуловител :whip: :D
@_power_: остави хората да си карат колите бе... ;)
Е как какво бе - ти сам си го казал в една друга тема - действа като искроуловител :whip: :D
@_power_: остави хората да си карат колите бе... ;)
Да бе прав си:bouncing_smiley:
thecleaner
09-08-2011, 10:36
Да бе прав си:bouncing_smiley:
От теб искам отговор на въпроса, как ламбда сондата която е преди катализатора ще разбере след като е махнат, дали е сложен китайски резонатор, искроуловител които е абсолютно кух с едни пъпки само, или права тръба. Пишем си май каквото сме чули от кварталния тарамбука ауспухджия с цел да си пробута проходното гърне. Друг въпрос на колко е сместа на стокова кола която и без това е бедна на копеле, с сток генерацията и как работи точно сондата на фул тротъл на 2.10.3 да кажем, и на 1.7 и къде са разликите. Ти имаш такава кола и ще ни обясниш най-подробно за да приключи спама.
Именно! смея да твърдя че алфа без катализатор или резонатор на негово място е спъната кранта:devil:
мерил ли си. щото и да има разлика, няма да я хванеш. а и другото е че твърде широка генерация може да има точно обратния ефект.
мерил ли си. щото и да има разлика, няма да я хванеш. а и другото е че твърде широка генерация може да има точно обратния ефект.
За прекален размер на генерацията съм съгласен напълно.
На другия ти въпрос няма да отговоря...има знаещ колега, който чете темата, учил е в заводите на алфа и не само....дипломиран инжинер. Аз само в квартала квото съм чул споделих:metal:
thecleaner
09-08-2011, 14:33
За прекален размер на генерацията съм съгласен напълно.
На другия ти въпрос няма да отговоря...има знаещ колега, който чете темата, учил е в заводите на алфа и не само....дипломиран инжинер. Аз само в квартала квото съм чул споделих:metal:
Аз Алфа от близо не съм виждал не разбирам, гледам ти си ги наредил в подписа бая и различни машини, предоставям ти на теб възможността да си спамиш на воля по темата, каквото имах да кажа го казах още в началото на темата. Молбата ми е да не се пишат очевадни глупости дезинформиращи другите колеги.
Васил Петров
09-08-2011, 14:43
гледам ти си ги наредил в подписа бая и различни машини, предоставям ти на теб възможността да си спамиш на воля по темата, каквото имах да кажа го казах още в началото на темата. Молбата ми е да не се пишат очевадни глупости дезинформиращи другите колеги.
Много точно казано. :drinking:
Дори и само с тръба да си на мястото на катализатора за сондата няма проблем!
badmadafaka
09-08-2011, 15:40
Да не би колегата да се е объркал и да мисли за тия туйнспаркове дето имат сонди и след катализатора..? :wow:
и така да е, втората следи за състоянието на катализатора, пак не е проблема в скоростта на газовете.
Я да питам аз тука, че темата май е подходяща... Та, след ламбда сондата, на същата тръба, има нещо като пръстен с по-голям диаметър и с една пробка преди него, какво е това?
тва нещо е в края на тръбата със сондата, метално е, като малко буренце с по-голям диаметър, след него има права тръба и гърне... :Suicide::hmm:
едит: Ей тва, със стрелкичката?!
http://img707.imageshack.us/img707/9287/arey.jpg
пробката служи за измерване на газовете преди катализатора.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.