Log in

View Full Version : Бензинова помпа на Т.С.



NEDKO
31-07-2011, 09:00
Изкам да ви попитам,като дадете на контакт чуватели си помпата да нагнетява за 1-2 секунди?При мен не се чува и си мисля че затова не пали веднага,чак като завъртя на стартер при 4-5 оборот я чувам.Предполагам помпата има някакво реле ако знете къде е кажете да го проверя.Колата е от старите 164-ки с делката.

Sunny
31-07-2011, 12:02
Моята е същата .
Нищо не се чува нищо и също пали на втори - трети оборот .
Ама съм и свикнал и не я мисля .

NEDKO
31-07-2011, 13:02
Обаче започна все по-трудно да пали,имам и друга кола при нея като дам на контакт се чува помпата как подкачва за 2секунди и спира и като завъртиш пали от раз.И затова ме навежда мисалта че помпата ще е свързана с някакво реле за време ,но каде ще е то?

Sunny
31-07-2011, 13:12
Регулатора на налягането в каква кондиция е ?
Да не да изпуска ?
След като запали веднъж после пали ли от раз или пак на втори-трети оборот ?
Когато е топла и студена има ли разлика в паленето ?
Палците и капачките на делката как са ?

NEDKO
31-07-2011, 14:45
Регулатора не изпуска а дали е в кондиция ,би трябвало.След като е запалила после пак си пали трудно,няма разлика от топла и студена.Палци,капачки и свещи са ОК.Сякаш не и достига гориво да запали,прави опит прикювква и неще после пак така и като реши запалва.Колата има АГУ с нея съм я азел от Италия,пали винаги на бензин и след 2000 оборота минава на газ.Не мисля че има запушена дюза защото на бензин си върви нормално.Като я паля на Газ принудително запалва по-добре от като е на бензин.

Sunny
31-07-2011, 14:58
Мммм .
А бензиновия филтър ?
И остава цедката на бензиновата помпа да е затлачена с боклуци .

NEDKO
31-07-2011, 15:06
Значи филтъра със сигорност е оргиналния на 21г.И към него имам съмнения,може ли да се почисти(продуха)или ще тябва нов?

Sunny
31-07-2011, 15:32
Еее нов си трябва .
Не е скъп и се сменя лесно на канал . До задна лява гума е - може и да има кора да го покрива (моята няма и се вижда)
А ако ти се занимава може да видиш и бензиновата помпа - ама си е голяма играчка . Там има и едни смотани маркучета които с времето се напукват и създават проблеми .

NEDKO
31-07-2011, 16:47
Май минах тънко тънко,сега се връщам от канала.Свалих филтъра и изтече малко бензин и Много вода и нещо като ръжда.Пробвах с уста да надуя по посока стрелката а ма много беше трундо.Запалих си на газ и отидох да продухам филтара с компресор,разликата преди и след компресора Огромна, спокойно с уста си надух и няма проблеми.Монтирах го и колата взе да пали почти от раз което не и се беше случвало до сега.За сега няма да го сменям,но почне ли да не пали пак веднага слагам нов.Филтъра беше наистена оргиналния БОШ номер 957.

VLADius
31-07-2011, 20:43
Май минах тънко тънко,сега се връщам от канала.Свалих филтъра и изтече малко бензин и Много вода и нещо като ръжда.Пробвах с уста да надуя по посока стрелката а ма много беше трундо.Запалих си на газ и отидох да продухам филтара с компресор,разликата преди и след компресора Огромна, спокойно с уста си надух и няма проблеми.Монтирах го и колата взе да пали почти от раз което не и се беше случвало до сега.За сега няма да го сменям,но почне ли да не пали пак веднага слагам нов.Филтъра беше наистена оргиналния БОШ номер 957.

Това е консуматив, който на всеки 1-2 години (като знам колко ни е убаФ и бензина) си сменям ей тъй, като се качи бабата на крика за нещо. Дет са вика, още кат са качи и си подига десната задна кълка :-)
Мен ако ме питаш - не карай с надуван на компресор филтър, а го смени веднага. Не се знае какви акита има все още вътре, и дали те няма да продължат някъде напред по тръболяците... особено ако си сдрал евентуално същинския филтърен елемент.

NEDKO
31-07-2011, 22:54
Ще го сменя обезателно,обаче помпата ми работи чак когато въртя на стартер или запаля нямаго предварителното подкачване,при вас как е?

Gligan
01-08-2011, 11:12
При мен си го има подкачването, но 164-ката не пали от половин оборот.

manolito
01-08-2011, 16:01
При моята суперка, преди да я разпилея на части беше също така. Най често бензиновата помпа нагнетяваше още като дам на контакт, но понякога не включваше и колата палеше доста по бавно. Питал съм доста майстори и никой не можа да ми отговори защо е така, веднъж подкачва друг път не. Време реле със сигурност няма във веригата на помпата. Командва я ЕКУ-то, има само едно реле което е отпред около водният радиатор някъде беше. А дилемата защо когато иска подкачва помпата поне при моята бивша италианка го отдавам на италианският горещ алфов характер.

sti6o
01-08-2011, 21:47
Помпата нагнетява само когато стартера завърти. Ако колата има АГУ тогава при палене на газ ще пали при първия оборот.Ако обаче и на бензин почне да пали така в екуто нещо не е наред, но и това не е болка стига да не я оставяш на контакт дълго време.

didod
02-08-2011, 11:28
При мен почти винаги бръмчи на контакт.

А за бензиновия филтър - сменям при всяка смяна на другите филтри.

sti6o
02-08-2011, 11:42
Нещо в екуто се бъгва и започва да пуска ток на помпата веднага а нетрябва да е така. Като си свикнал не я пипай, не е проблем. Навремето, колеги ходеха да им го правят да пали като при теб, че ги дразнело въртенето.

didod
02-08-2011, 15:12
Независимо дали напомпи или не, винаги си пали еднакво. С леко въртене.

Nasko
22-10-2011, 18:05
Здравейте,
Пиша тук щото не ми се отваря нова тема.
След 2 години търсене, най-накрая уредих въпроса с капачката на бензиновата помпа (за тези които не помнят или незнаят, едни майстори ми бяха сменили капачката с такава, която няма въздухоотвод, просто от друг модел..)

Та отварям аз въпросната капачка и виждам, че гумичката-тампона, който държи помпата от старост е почнал да се разпада и дребни частици почти са задръстили помпата ..а от там пътят е към двигателя .

Та приятели 1во знаете ли от къде да си купя нова "гумичка" и колко струва?
2 ро ако колиците ви са око 15 годишни проверете си "гумичките" защото твърдите частици от "гумичката" стигнат ли до дюзите става запушване.
Поздрави на всички.

Iltcho
27-10-2011, 09:49
Здравейте,
Пиша тук щото не ми се отваря нова тема.
След 2 години търсене, най-накрая уредих въпроса с капачката на бензиновата помпа (за тези които не помнят или незнаят, едни майстори ми бяха сменили капачката с такава, която няма въздухоотвод, просто от друг модел..)

Та отварям аз въпросната капачка и виждам, че гумичката-тампона, който държи помпата от старост е почнал да се разпада и дребни частици почти са задръстили помпата ..а от там пътят е към двигателя .

Та приятели 1во знаете ли от къде да си купя нова "гумичка" и колко струва?
2 ро ако колиците ви са око 15 годишни проверете си "гумичките" защото твърдите частици от "гумичката" стигнат ли до дюзите става запушване.
Поздрави на всички.

Имаш лично! Дано съм ти бил полезен :coolio: