PDA

View Full Version : Гараж/Галерия на 75,90,Алфета,Джулиета и др. Алфи със задно задвижване от форума



diapper
02-08-2011, 17:21
Ето един примерен образец как да изглежда мнението ви в тази тема.

- Име и контакт (само доброволно може да посочите GSM за да имаме лесен контакт)
- Ваша снимка при желание да се познаем, като се засичаме
- Снимки на колата. Нека бъдат малко. Изберете най-хубавите си. Това което искате да се види от другите. Можете винаги да ги подмените. МОЛЯ: Оразмерете ги правилно за да се побират като за тук! Нека не са по 1-2 мегабайта...
- Модел на автомобила и година на производство. От коя дата го имате и описание на фабричните екстри (как е излязъл от завода, не как е сега).
- Модификации по автомобила Ви! Оптични, силови, интериорни...всичко което се сетите...
- Конски сили по каталог и конски сили сега(предположения или след тест..няма значение)
- С какво масло я карате? Харчи ли го и колко за 10'000км например.
- С какво гориво я карате (например Shell Vpower) и какъв ви е разхода Градско/Извънградско)?
- Ползвате ли добавки (Какви) ?
- За колко пари сте купили автомобила и колко пари сте дали по него за сега (някакви ориентировъчни цифри)
- Инфо което вие искате да споделите....


Може да давате предложение за промени по шаблона, но нека са на ЛС (лично съобщение)

tuxgt
03-08-2011, 01:06
Деян - София / Костинброд
http://195.149.248.189:8080/2011-08-03/b27f56f74d761f82d1745d4736eb1550

2бр. Алфа Ромео 75 Туин Спарк
148к.с. 1989г. Червена и сива.

Червената от Януари 2009
Сивата от Януари 2011

И двете разполагат с ел.стъкла, огледала, шпер диф.
Сивата с шибедах и климатик.

Модификации... Червената е с изцяло оправена предница, и изкърпена. В момента купето седи голо и чака донора /сивата/ да си изкара и последните сили на 5-тия трак дей.
Сивата - олекотена, задни прозорци от плексиглас. Задна разпънка. Резервоар от трабант + кеч танк и две бензинови помпи. Заварен диференциал със скорости от 1.8. Презацепени торсиони и срязани задни пружини. Регулируеми амортисьори кони спорт, в момента на най-корав режим. Корито спарко. Волан 350мм ОМП. Хидравлична ръчна спирачка.

По каталог 148 PS (109 kW) @ 5800 rpm
В момента можеби живи доста по-малко

Масло - Vaico
Червения спарк го разливаше и ядеше доста здраво, доливах си редовно.

Бензин - червената я карах с 100 октанов от ЕКО
според мен имаше разлика... поне в припукването като върнеш газта.
Сивата в момента я карам с 95. Като разход, това което засякох на път за калояново - 8. Градско почти не я карам. Добавки не ползвам.

Червената - 1200лв.
-Ремонт предница - 1200лв.
-Кърпене - 1400лв.
-Свещи - 40лв.

Сивата - 1000лв.
-Седалка, ръчна и други простотии -1000лв.

Плановете са да изкарам 5-ти трак дей със сивата след което да се ползва за донор за изкърпеното купе. Ръждата си е казала думата. Имам идеи за турбиниране на спарка, макар и в бъдещ план.

pe6kata212
24-01-2012, 23:21
Петър от Нови Искър
Колата е Алфета ГТВ 2000
Произведен приблизително 1986г
Имам го завършен приблизително от 2007
Модификазии няма освен амортесьори билдщайн и торсиони от дизелова алфета,опитвам се да съм максимално близо до оригинала.
Сервизирани са двигател,скорости,кардан,ходова част,купе и от части интериор
Конски сили 130 в момента някъде толкова - 10/-20
Маслото е тексако не помня точно какво
Когато се кара е със 98 на лукойл
Разхода варира от 8 извонградско до 25 градско зависи от настроението
Добавки няма
Колата я взех за 1200лв,а до тук ми е около 17000 с покупката на още 2 донора
Колата е много приятна за каране и привлича доста вниманието към себеси.