View Full Version : вървеж на 155 1.8 8в
абе колеги кажете как да разбера дали колата набира нормално,немога да разбера защото карам и 156 2.5 в6,нормалное да има разлика но,имам чувството че набира като хлебарка а след 3000 оборота се набирга добре демек на ниските я няма никва така си мисля но може и така да си върви
абе колеги кажете как да разбера дали колата набира нормално,немога да разбера защото карам и 156 2.5 в6,нормалное да има разлика но,имам чувството че набира като хлебарка а след 3000 оборота се набирга добре демек на ниските я няма никва така си мисля но може и така да си върви
Еми толко си може туинспарка попринцип-може и нещо да ти има на колата но определено в сравнение с шестак и то 24 клапанов ниските обороти му идват тегаво за ускорение
Оправи ли другия проблем?
да оправисе след като се оказа че меша газ и бензин и сега е затворена бутилката и няма ядове,но ми се струва че е тромава все едно нема пауър,трябва да видя дали има катализатор да го махна
Alexandrov70
02-08-2011, 19:35
Мисля че идеята за катализатора не е добра.Не мога да ти кажа колко върви 155 8в щото освен моята не съм карал друга , но след 2500-2800 оборота ми се струва , че се изстрелва прилично(сравнявайки с другите коли , движещи се по същия начин)
За катализатора пробвай като я настъпиш до ламарината дали продължава да ускорява или трябва да върнеш газта да наеме, ако е второто-махай го че ти запушва колата
Иначе има шанс да е с катализатор само ако си си я вкарал от вънка сам, ако е купувана нов внос от бг забрави за такова нещо
имали проблем ако махна катализатора
Проблем няма никакъв. Разпори катализаторното гърне, отстрани плочите и го завари. Внимавай с ламбда сондата колега-да не махнеш и нея:gayfight:
Не ми е ясно защо ще го махаш, ако работи
Със спортно каране би трябвало да даде резултат от 0-100 за малко под 10 секунди или около 10ката( зависи как сменяш предавките) Иначе и мойта в ниските никаква, ама никаква я няма !!! Чааааааак след 3500 почва да ускорява...
Със спортно каране би трябвало да даде резултат от 0-100 за малко под 10 секунди или около 10ката( зависи как сменяш предавките) Иначе и мойта в ниските никаква, ама никаква я няма !!! Чааааак след 3500 почва да ускорява...
а баш за тва говориме една мъка докато влезе в обороти и после пушка,а преди това на бащами му бях купил калибра 2000 8в 115 вървеше на гюрунтия а уш по малко коне от алфата
митака-пловдив
02-08-2011, 21:31
а баш за тва говориме една мъка докато влезе в обороти и после пушка,а преди това на бащами му бях купил калибра 2000 8в 115 вървеше на гюрунтия а уш по малко коне от алфата
Te на Алфа конете май са само от тия дето се гледат за красота :gayfight:
Майтапа настрана,имаме в гаража едно служебно Венто ГТ - 115 коня,е тая чума от какво и е душата и какъв старт прави,нее истина!Това на всеки светофар се дърпам/е с квото има до нас,е па тая селянтия трепе наред.На дълго обаче къде 150-160 замалява на умиране.Дърпали сме се с тва Венто и мойта чума (2.0 8в) и мога да кажа че на старт ме рупа като магаре краставица,ама след 120 Алфата го минава като спряло.За набиране след 120 - алфата няма стигане.
А сега като и оправих и вариатора,малииииии.... :flamingdevil::flamingdevil::flamingdevil::flaming devil: Върииии като бесна :flamingdevil::flamingdevil::flamingdevil:
какво е това вариатор,сори ама от алфи не разбирам,питаите за бмв ще кажа
Кофтито е че има 1.8-ци по 1280 кг и такива по 1400... Мойта я водят 1400 кг, но има някоя подобрения и си върви на пушка ето ти link горе долу да имаш представа за вървежа на 1.8 8 клапанов мотор. http://vbox7.com/play:1b2d597a31
P.P: Не ме псувайте много, клипчето е на бъзик :)
Абе Алфа си е майсторство да се кара.Ако знае човек как да й изцеди силиците,няма равна,но това е изкуство.Колата си иска обороти и това си е-може да е и 2.0,не мое да се потегля на 1000 оборота и да искаме да хвърчи.Цедка му е майката-тя обича пущината.Така сладко мърка на 5000 оборота,тоя мотор само за това е правен,тогава всички паразитни шумове и дразнещи работи изчезват.Най-много ми харесва,че сякаш никога не спира да ускорява 160,170..При такава скорост като мина през някое надолнище и олекне малко на двигателя така дръпва,че имам чувството,че ще ми обърне врата наобратно ;) Сори за спама,изпаднах в умиление просто :D
Аз с мойта си тръгвам от около 2000 оборота добре,откакто съм я взел все си върви по един и същи начин.
Alexandrov70
02-08-2011, 23:35
Аз с мойта си тръгвам от около 2000 оборота добре,откакто съм я взел все си върви по един и същи начин.
Да не прекалявам , но дори и под 2000 потеглям и си върви добре.Харесва ми плавността с която потегля и ускорява , ако не беше необходимостта за манипулации с левия крак и дясната ръка , бих си помислил че карам автомат(никак не бих отказал - в задръстванията си е кеф)
thecleaner
02-08-2011, 23:43
Кофтито е че има 1.8-ци по 1280 кг и такива по 1400... Мойта я водят 1400 кг, но има някоя подобрения и си върви на пушка ето ти link горе долу да имаш представа за вървежа на 1.8 8 клапанов мотор. http://vbox7.com/play:1b2d597a31
P.P: Не ме псувайте много, клипчето е на бъзик :)
Не е зле, бива колата с двама души. Знаеш ли че е с чип;)
А коя е тая кола,чак да е 1400 кг по книжка ме съмнява.
thecleaner
03-08-2011, 00:01
А коя е тая кола,чак да е 1400 кг по книжка ме съмнява.
MY Sport 95 тоест новото купе стария мотор, го дават толкова килограми, като на Furious155, bass, MUROMAN и мислим и твоята. Интересно е някои с такава 55ца да я метне на кантара да видим кво стаа.
Абе мойта я пишеше по книжка по-малко кила,не помня колко бяха,аз в една друга тема бях писал,ще погледна и ще ти кажа,май имах и някакви италиански документи и там пишеше.
Не е зле, бива колата с двама души. Знаеш ли че е с чип;)
:thumbup:
thecleaner
03-08-2011, 00:17
Абе мойта я пишеше по книжка по-малко кила,не помня колко бяха,аз в една друга тема бях писал,ще погледна и ще ти кажа,май имах и някакви италиански документи и там пишеше.
Ако не знаеш де е Булгара моа те заведа бе. Слатина има там един квартал чувал ли си го ;)
Хахах,не съм го чувал,ма не ми се дават точно сега пари за глупости.
става дума за 155 1.8 8в при тръгване и работа на място колата все едно тръгва да гасне и изведнъж зацепи и може да ти падне главата такива удари се получават,това го прави до 3000 оборота нагоре няма ядове,смених кабели свещи и нема оправия а като минах на газ така гръмна че сцепи капака на филтъра,на място работи работи и все едно я гаса и пак връщам ключа обратно,абе с две думи губи няква връзка с токовете за секунда
става дума за 155 1.8 8в при тръгване и работа на място колата все едно тръгва да гасне и изведнъж зацепи и може да ти падне главата такива удари се получават,това го прави до 3000 оборота нагоре няма ядове,смених кабели свещи и нема оправия а като минах на газ така гръмна че сцепи капака на филтъра,на място работи работи и все едно я гаса и пак връщам ключа обратно,абе с две думи губи няква връзка с токовете за секунда
Провери свещи,кабели и бубини. Също така можеш да видиш и клемите на акулулатора в какво състояние са.
Със спортно каране би трябвало да даде резултат от 0-100 за малко под 10 секунди или около 10ката( зависи как сменяш предавките) Иначе и мойта в ниските никаква, ама никаква я няма !!! Чааааааак след 3500 почва да ускорява...
Да, бе да.....да не би да има турбо?:))..този филм и с подобрения трудно се получава...:drive:
Най добра е на байр и в завой при сухо време...тогава може да се перчиш на по големите...и най важното си трябват бая обороти....:asthanos:
Имам един подличък въпрос!
някой измерил ли е площта на клапаните на 8в и тия на 16в. Окото ми казва, че няма особена разлика.
Окото де!
Може и да греша, ама 8 В как се набира...
Да, бе да.....да не би да има турбо?:))..този филм и с подобрения трудно се получава...:drive:
Най добра е на байр и в завой при сухо време...тогава може да се перчиш на по големите...и най важното си трябват бая обороти....:asthanos:
Абре не дали има значение, но на клипчето съм с 95 обикновен, вчера сипах 95 с добавки и ми се стори, подчертавам СТОРИ ми се, че колата тръгна още повече :D Чувал съм, че когато се шлайфа повечко главата(понеже мойта е сваляна не малко пъти, така установиха пичовете от Вентура) трябва да се сипва по високо октаново число гориво. Друго, което ми направи впечатление е, че с обикновения 95, като загрее колата и по инерция на без скорост държи ниски обороти (около 700-800), а с този с добавките вчера се държа доста по-добре. Ноооо, колко истина има в това не знам, трябва да тестваме още, а за 8в мотора за вървеж наистина трябват бая обороти :D :D :D
Пичове, на път сте да откриете топлата вода:cussing:
Абре не дали има значение, но на клипчето съм с 95 обикновен, вчера сипах 95 с добавки и ми се стори, подчертавам СТОРИ ми се, че колата тръгна още повече :D Чувал съм, че когато се шлайфа повечко главата(понеже мойта е сваляна не малко пъти, така установиха пичовете от Вентура) трябва да се сипва по високо октаново число гориво. Друго, което ми направи впечатление е, че с обикновения 95, като загрее колата и по инерция на без скорост държи ниски обороти (около 700-800), а с този с добавките вчера се държа доста по-добре. Ноооо, колко истина има в това не знам, трябва да тестваме още, а за 8в мотора за вървеж наистина трябват бая обороти :D :D :D
Ти си с чип и задължително трябва да караш с високооктанов, особено ако има чести прекъсвачи :pp:
Не тесвай с бензина а свирни некой път :)
ivopetrov_1982
12-08-2011, 21:59
толкова ли има разлика във вървежа на 8к. спрямо 16к.?и защо говорите че 16 к-те не вървът?мога да кажа че специално моята кола върви два пъти повече от 8к.1.8 16v TS 140к. както в ниските върви така и в високити!самолет!:go:
толкова ли има разлика във вървежа на 8к. спрямо 16к.?и защо говорите че 16 к-те не вървът?мога да кажа че специално моята кола върви два пъти повече от 8к.1.8 16v TS 140к. както в ниските върви така и в високити!самолет!:go:
И аз съм на мнение, че 16к върви повече, все пак има 15 коня отгоре, а и в ниските има повече респонс, но темата беше не за това кой мотор върви повече, ами специално за това как трябва да се държи един 1.8 8к мотор :)
толкова ли има разлика във вървежа на 8к. спрямо 16к.?и защо говорите че 16 к-те не вървът?мога да кажа че специално моята кола върви два пъти повече от 8к.1.8 16v TS 140к. както в ниските върви така и в високити!самолет!:go:
Моята 8 клапанка ....беше с верига естествено :)
ivopetrov_1982
12-08-2011, 22:49
да ОК съгласен съм за темата:handshake:но се нотъртваше че 8к е по добър!това че карат някои хора 8к не означава че другия мотор е боклук!спестяват единствено за ремък и викат тои е най!но и верига се сменява все пак!:BBQ:
това в 155 раздел да не го чувам кой колко му вървяла колибата!!!!!!:ranting:
има друг раздел!!!!мерете си краставичките там !!!:handshake::moon:
:cheers::sleepy:
това в 155 раздел да не го чувам кой колко му вървяла колибата!!!!!!:ranting:
има друг раздел!!!!мерете си краставичките там !!!:handshake::moon:
:cheers::sleepy:
Не меря нищо Токич, тогава нещата стояха така, естествено, че всеки си намира майстора и винаги има по-бРъза кола. Затривам си демонстративно поста с цел наздравица ;):cheers:
Не меря нищо Токич, тогава нещата стояха така, естествено, че всеки си намира майстора и винаги има по-бРъза кола. Затривам си демонстративно поста с цел наздравица ;):cheers:
:handshake::cheers:
nicola 59
14-08-2011, 17:58
да ОК съгласен съм за темата:handshake:но се нотъртваше че 8к е по добър!това че карат някои хора 8к не означава че другия мотор е боклук!спестяват единствено за ремък и викат тои е най!но и верига се сменява все пак!:BBQ:
Tова колега ,че 8 клапановия мотор е по добър не е само твърдение ,а е факт ,като в математиката аксиомите приемат се и не се оспорват.
По темата колегата пита за вървежа на 8 клапановите
мотори .Аз един месец карам всеки ден 156 2.5 и после като се качих на 155 имах чувството ,че не е добре и тъпче в ниските ,но е само измамно чувство което се създава ,като посвикнеш малко с мотор който има по голям въртящт момент.А 155 е кола която върви доста добре .
ivopetrov_1982
14-08-2011, 20:10
колега и аз карам 155-ца само че 16в и много добре знам как върви!щом 8в е по-добър ок!:big_whoops:
Alfa User
14-08-2011, 21:53
Аз пък казвам да спрете вече с тия спорове 8v срещу 16v, за да не ви извадя картоните за наказание вече !!!
Поне за десети път пиша, че спорове от такъв род няма да се толерират тук, и се решават не със плюнчене и заяждане във форума, а със мъжко съревнование на драг-пистата !!!
Смятам, че съм ясен, и няма да се налага да наказвам никого ! Караници и заяждане тук не са от полза за никого - само си изопваме нервите !
BillyBoy`
15-08-2011, 00:09
Софииските гонки са достатъчно показателни.
Софииските гонки са достатъчно показателни.
И какво наглено видя Ти там? :?
BillyBoy`
15-08-2011, 12:40
И какво наглено видя Ти там? :?
Еми моторспорт и рацинг раздела е пълен със клипчета и там се вижда че на миро QV-to няма верижен 8V които да го бие,а и от клипчетата също се вижда че и Васето няма голяма конкуренция.И за да не не ме заплюете ще кажа че единствения вървящ 8V които съм виждал във деиствие това беше във 164-ката на 1912.
Еми моторспорт и рацинг раздела е пълен със клипчета и там се вижда че на миро QV-to няма верижен 8V които да го бие,а и от клипчетата също се вижда че и Васето няма голяма конкуренция.И за да не не ме заплюете ще кажа че единствения вървящ 8V които съм виждал във деиствие това беше във 164-ката на 1912.
Да но не се сещаш нещо много елементарно,не знаеш колко парички са наляли за да стигнат до тук и Миро и Васко.Нови и читави дебитомери,скъпи свещи,валове,чипСове,ламбди,генерации,шлайфове на глави,къси скарастни кутии,олекотени маховици и шайби,100 октанови бензини с добавки и други.
И каква им е конкурензията после VFTI на Газ - 92-ра година,Furious155 с ниска компресия,аз за себе си даже няма и да пиша/изобщо не се слагам в това число/. Стокови верижни коли без тунинг и Жокери,на Газ или с разтракани мотори ,то резултат е предварително ясен.
Сложи малко тези неща на кантар и ще уцелиш 10 разлики във картинките. :flirt:
thecleaner
15-08-2011, 19:10
С думи обяснявам да нема караници: 8V мотора е по здрав а 16v е по бърз, кратко и ясно ;)
nicola 59
15-08-2011, 19:24
С думи обяснявам да нема караници: 8V мотора е по здрав а 16v е по бърз, кратко и ясно ;)
По ясно от това и в Америка нема
Alfa User
15-08-2011, 20:49
С думи обяснявам да нема караници: 8V мотора е по здрав а 16v е по бърз, кратко и ясно ;)
Ако това ще оправи нещата, се надявам всички бъдещи спорове по въпроса да замрат в зародиш - ако говорим за абсолютен сток обаче :punk:
Аз искам само да ви кажа,че с 2.0 16в карат голяма част от тракдей колите в Европа,има много части за ъпгрейд по мотора-дали ли е лош,всеки си преценява за себе си,аз мойта 155 бих я сменил само за 2.0,дали 16в или 8в няма много голямо значение за мен,защото ако беше 2.0 и имах повече финанси едвали щеше да е сток мотора.
п.с.а за вървежа на 1.8 8в ние с Радко си знаем най-добре.
digitalundgrd
16-08-2011, 14:13
Ами аз за това вчера толкова те навивах да се пуснете - а ти се дърпаш...Защото знам че твоята е от добре вървящите 1.8 8в и да видим как ще се представи срещу 1.8 16в ;) В крайна сметка до колкото разбрах доста равностойно е било, с лек преверз за 16в във високите ?
п.с. Другия път по-смело - колата ти върви много хубаво, еле ако па и сложиш чипче! ;)
Хаха,не че се дърпам,просто нямах настроение за гонки снощи.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.