View Full Version : проблеми с 33
Здравейте колеги. Имам алфа 33 1.5 боксер 1984 г. търся съвет какво да направя с колата си. има вода в маслото която идва от охлаждането. това е малкия проблем. сега големия - при самото палене шайбата на коляновия вал не се завърта и се чува само едно "цък". не знам колко струва ремонта й, но ми казват че ще трябва да се откачи двигателя за да се поправи. какво да направя тъй като финансите са ми доста малко и се чудя да я продам на части или да я пращам на вторични. Дайте ми съвет моля ви. не ми се иска да се разделям по този начин с нея.
ако не ти завърта стартера - значи с него става нещо. иначе двигателя се прави.
А на скорост пали ли с бутане?
стартера е почти нов и не съм пробвал да я бутам тъй като тя си пали като раздвижа ръчно шайбата
Ти ако я запалиш още няколко пъти по този начин не се знае дали и до вторични ще стигнеш на самоход.
Това, което питаш докато не отворят мотора никой не може нищо конкретно да ти каже. Ходи при някой майстор, питай го колко пари ще ти вземе да я разглоби и като ти каже какво трябва да се прави и колко ще ти излезе си прави сметката.
мм това което се случва колега е че ти затяга моторетката и колегата по-долу е прав че ако я запалиш още няколко пъти-а може би и още веднъж така ще си до там и цък няма да прави,маслото ти щом вкарва там вода си е дроп или най-точно боза а щом сама трудно неиска да завърти без помощ най-вероятно пулни и цилиндрите с вода,това лесно можеш да го разбереш като свалиш свещите и ако има ръждичка по-тях е ясна работата и последно с проблема който имаш,аз поне не бих си и помислил да я паля с дърпане ако вкарва вода в цилиндъра има опасност да направи така наречения воден стълб и в най хубавия случай ще потрошиш някоя биела пък що и да не скъсаш колянов вал,по въпроса ти за ремонта ако само главите ще се правят и двете задължително без значение в коя е проблема можеби ще ти излезе около 500-600 лева поне тук във варна и това че няма да смениш нищо ами само основните операции челосване припасване на клапани и т.н.но ако с този проблем си я и прегрявал както става често може да има проблеми и по блока както и с карантиййте вътре или самите цилиндри,най общо ти казах какво може да е но трябва да се отвори мери,гледа и така без компромиси,но ще трябва да се въоръжиш с нерви парички и задължително добър майстор който поне веднъж в живота си е виждал разглобен боксер,че често им съкращават живота вместо да го удължават!
Успех!
това е лошото че някой майстори който се пишат за разбирачи като им кажа алфа 33 боксер ме гледат умно и почват да ми развиват някакви лекции и ми говорят за такива цени че по-добре да си купя нова кола
ми така е има списък със форумни сервизи - там работят хора които знаят за какво иде реч,няма да е лошо да го разгледаш и ако решиш да я правиш да се обърнеш към някой от тях който ти е удобен!
По добре нова, ама от магазина. Знам точно три случая от последните няколко месеца - майстора му казва основен ремонт еди си колко пари, а човека - не аз ще си купя "нов" ДВГ, и на края от двата строшени мотора се прави един полустрошен, а кинтите надвишават тези за истински ремонт.
Здрасти Колега!
Ако ти трябва здрав двигател аз продавам моя,след малко ще му направя и обявата.1.3 е боксерчето,88 коня мисля се води и е със всички сменени консумативи.Доста е вървежен двигала,на 150 коня баваркa и правя кантари с него,масло съм сменял преди няма 500 км,ако искаш пиши лс ще се разберем.Двигала си е на колата още,та може и де се види на място как е :D ...
кажи за каква цена мислиш да го продадеш
Чарковете, за да я оправиш са около 250-300 лева!
Зависи, колко точно е ранена хубавицата.
може да се разминеш и само с две гранитури на главите и биелни лагери.
Като гледам годината е карбураторна.
И аз имам 1.4 добър мотор, но ще трябват доста интервенции, които не са за човек без познания.
Нека изчакаме и Боби какво ще каже, но за мене по-добрия вариянт е ремонта!
Няма какво да кажа, докато не видя колата наживо. Всъщност може и да си е здрав мотора. Това, че стартера е нов/ремонтиран нищо не значи. Достатъчно е да има лоша ел. връзка и примерно от контактния ключ до шалтера да няма 12V под товар.
Рано е да се говори за ремонт, може нещата да са по-простички, но от дистанция не става.:-P
Няма какво да кажа, докато не видя колата наживо. Всъщност може и да си е здрав мотора. Това, че стартера е нов/ремонтиран нищо не значи. Достатъчно е да има лоша ел. връзка и примерно от контактния ключ до шалтера да няма 12V под товар.
Рано е да се говори за ремонт, може нещата да са по-простички, но от дистанция не става.:-P
Боби той момчето си каза че маслото му е каша умесено с вода-така или иначе ремонт ще има но както казваш въпроса е какъв ще е.
Стара планина трудно се минава!
препоръчвам на колегата , да се свърже с Йоли МТХ- сина ми или с Undi!
Там вършее и Тонов и ще намерят изход!
Изобщо, колега, влез в разделите на Монтана, Враца и ако има Лом и Видин, запознай се с калегите и е много вероятно да получиш добра помощ!
Едит: Никовете пиши на латиница!Пичовете са гарантирано сериозни!
тя си отиде. моята любов си отиде "на вторични". просто нямаше как.
тя си отиде. моята любов си отиде "на вторични". просто нямаше как.
Нека почива в мир!!!:priest:
Колега поне да я беше пуснал на части!!! Ако знаеш от колко време си търся някои неща от първа серия едното от тях е механична реика седалки и още много работи ако я беше продал на части хем повече пара щеше да и земеш ем на вторични сащите пари за купето щяха да ти дадат а смеската вода и масло се далжи на едни гарнитури за 50лв. ремонт колата щеше да е бомба !!!!!!!!!
еее скрападжия как можа поне да беше пораздал тук на колегите това онова хем щеше и някой лев да направиш- не си Алфа фен :)
Без да се обиждаш ама си е истина повечето ще ме разберат какво искам да кажа !
---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:16 ----------
Нека почива в мир!!!:priest:
Колега поне да я беше пуснал на части!!! Ако знаеш от колко време си търся някои неща от първа серия едното от тях е механична реика седалки и още много работи ако я беше продал на части хем повече пара щеше да и земеш ем на вторични сащите пари за купето щяха да ти дадат а смеската вода и масло се далжи на едни гарнитури за 50лв. ремонт колата щеше да е бомба !!!!!!!!!
а ти недей така заключава - незнаеш откога е така и какви са последствията със сигурност е и прегряла така че....без това сто процента не е била в идеално здраве,абе много добре знаеш какво що и т.н. не е редно да се заключава така !
Plamen33
11-08-2011, 23:12
Нямам думи за постьпката мн прибьрзано решение дано не се случи сьщото и сьс 155 цата:chair:
дори и да я разглобя на части няма каде да я съхраня а и не по мое решение отиде за скрап а на баща ми. засега останаха стоповете и мисля да ги продам. нови са, мн здрави и са с белите мигачи. след няколко дена ще ги обява за продажба. единствения спомен от нея е само радиаторната решетка която свалих защото е уникат.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.