Log in

View Full Version : Пак ме "ухапа" змията от емблемата (колебания за лека кола)



ves_v8
09-08-2011, 00:42
Колеги, пак ме "ухапа" добре познатата ни змия от емблемата. Трябва скоро да си купя още една кола, но едни такива прагматични мисли ме възспират да послушам страстите си. Алфа 156 2.0 ТС или 1.8 ТС е това, което иска сърцето и страстта ми, но прагматизма ме навежда на другият ми избор Мерцедес Е200 (очиларка).
Много ми е трудно. Гледах и двете коли, харесват ми и двете, ама много ми трепва като съм около Алфата, а и тоя 2.0 ТС си е машина. Знам, че двете коли нямат нишо общо, но колата ще се кара живот и здраве предимно във Австрия и ще пътувам до БГ с нея. Наистина трябва да съм сигурен, че колата няма да ме остави на пътя. Другото, което е, че незнам откъде ще търся части из Австрия, все пак не съм засрахован от не-счупвания там.
Много ми е трудно да избера, жената и тя натиска за Мерца, защото и на нея й се струва по-здрав и надежден, ама с Алфата ми прескачат искри, не искам да се пенсионирам още с Мерцедес.
От инфото, което съм чел из форума ми се струва, че 2.0 ТС е лигав мотор, а окачването и рейката на 156 не са много надеждни и скъпи за поддръжка. Дайте и вие някое друго мнение по въпроса, пък белким си изчистя мислите и се ориентирам правилно.

Моля не започвайте с храната и от първият комента, знам че е форум на Алфа и едната от колите е друга марка, ама наистина апелирам за обективни мнения, благодаря предварително :cheers:

Furious 155
09-08-2011, 01:04
Вместо 156, вземи 166 2.4 дизел. Не че и на 156 го няма този мотор но... друга кола е.
Щом искаш Е серия на мерцедес - 166 е аналога...

Abar7h
09-08-2011, 01:18
Съвсем откровено казано - на теб ти трябва Е-класа. Обаче не ти се ще да скучаеш с нея и искаш 156, защото....абе всеки, който кара алфа ромео знае защо. Ама решението е твое - ако разума надделее - вземи си бенца - голяма, здрава и комфортна кола, удобна за такива пътувания. Ако пък решиш да се хвърлиш на алфа, по-добре ще ти е с дизел - все пак преходите са дълги, и разхода ще ти е важен.

RUNNING WILD
09-08-2011, 01:20
очиларката е ужасна,загледай се в праговете и дето е задната ключалка около номера-всички гният,задно предаване мъка зимата,за риба не става много е ниска и като се натовари е като бременна хлебарка,като седнеш на задната седалка е толкова неудобна че ти завърта тялото на страни,тежка е вози добре,има в подлакътника жабка това е добре,много голям преден капак и малко място вътре тясна е за габаритите си,подръжка ясно-Добре дошли гости на Балканстар...от 96 та до 2001 ва са същтите,много лесно се крадат ще трябва да я застраховаш задължително,чупят емблеми,крадат компютри и огледала.лайсни май не и тн,май повечето са били таксита дето идват тука и ги пребоядисват,за такси явно става ма даже Хюндая и Ланоса стават и май издържат повече и са по евтини.

ves_v8
09-08-2011, 01:41
Не искам да е дизел колата, затова продадох настоящата ми кола.

Държа да е 156 колата. 166 много ми харесва ама ми е много голяма за двама човека.

Аз карам колата веднъж-два пъти в седмицата предимно уикенда, а дизела не е подходящ, защото през зимата като се почне мъката с акумулатора....
Не ми дреме дали ще изгоря 10 литра повече гориво с Бензиновата кола като пътувам до БГ. 2.4 гори на дълго около 6/100, а 2.0 ТС - 7/100. Разликата не е голяма и не ме притеснява.

Нищо не казвате за избора ми на мотори 1.8, 2.0, 2.4 дизел е ясно, хубав икономичен мотор, ама дизел - по-малко предпочитан от мен.

Ichkin
09-08-2011, 02:29
Моето скромно мнение е, че 2.0 и идва времето ... чукналите 10 години вече раждат по-редовно. За Е класата ... дизелите трябва да ги пробираш адски внимателно ... дизеловите Е класи им навъртат адски километри ... Бензин видях че 200 ... дали не и идвам малко на тежичката Е класа ... не съм карал, карал съм C и впечатленията ми не са никак лоши, но ... не и откъм разход. Иначе като всеки мерцедес имат 100 детски болести, но не сериозни и вече са достатъчно комерсиални, че хората, които гледат само мерцедеси ги знаят наизуст.
Все пак ако изнамериш 2.0 Т.С. запазен мотор ...
Проблема в случая според мен ти е, че ако вземеш алфата и някой път и стане нещо, дори и малко, жена ти ще те гледа с бялото на очите :D

Hassel
09-08-2011, 02:32
С две ръце за 166!!!! Ако вземеш добре гледан и запазен екземпляр няма да имаш сложни проблеми. 2.4 е твоят мотор. На дълъг път това е супер икономичен двигател, а пътуването удоволствие!!! Е-класата изглежда толкова вехта пред 166, че е излишно да коментираме. 166 е доста по измислена кола от 156. Нали знаеш, че когато дилемата е Алфа или друга кола, разума не взима превес, то си те тегли като магнит....

Защо да е голяма за 2-ма човека, напротив идеална е. И аз в моята се возим предимно 2-ма. Много мацки съм качвал и всички казват че няма такава кола просто :) Е200 имат един проблем, който се казва комутатор и струва няколко хиляди....иначе е здрава кола като цяло. Имат проблем с задното окачване...разскърцва се много, ама се оправя за 50лв. :)

В Австрия разстоянията дори в града са доста големи, не разбирам защо искаш бензин. Дизела предлага доста динамика и супер разход.

Поздрави :)

gallena
09-08-2011, 08:04
:bouncing_smiley:Нещо не разбрах ,166 идва голяма а Е класата не ?!?!?!?
Това ме хвърля в потрес :-) 166 изглежда като елегантен двуврат спортак в сравнение с шлепа на BENZ

badmadafaka
09-08-2011, 09:39
166 фор дъ уйн! Ти само ако седнеш в нея ще забравиш всички други алфи (и не само) :respect:

nblagoev
09-08-2011, 09:44
На Мерцедеса 2.0 бензин му идва малко слабичък.
Пробвал съм как върви и 2,5 ТД върви по-добре.
Щом държиш на бензинов - ориентирай се към по-голям мотор.
В сравнение със 156 е 2 пъти по-широк, ремонта на окачването му е малко по-евтин отколкото на 156-ца.
За Алфата няма какво да кажа, все пак във форума има предостатъчно информация.
И двете коли си имат своите предимства и недостатъци. :drinking:

bager
09-08-2011, 09:49
Всички скочиха да те разубеждават за 156-цата, без да са сменили и един носач по нея :).
Аз я имах повече от 5 години и мога да ти кажа, че в Австрия няма да ти се наложи смяна на нищо по окачването, ако преди това е направено.
Не видях колегите да коментират моторите, но 156 с 2.0. ТС е по-добре от 166 2.0 ТС. Просто е по-лека.
166 е хубава кола и си заслужава отвсякъде, но ако по ти е легнала 156, не виждам какво лошо има в това!
Хубав оглед и добра диагностика - това ти трябва.
Успех!

BLUE1
09-08-2011, 09:53
Мерцедес Е 200 vs Алфа Ромео 156 1.8 при равни други условия Алфата бие само с дизайн.

thecleaner
09-08-2011, 10:09
Мерцедес Е 200 vs Алфа Ромео 156 1.8 при равни други условия Алфата бие само с дизайн.

Нещо не ти схванах мисълта би ли се доуточнил.

ves_v8
09-08-2011, 10:20
При всички положения ако взимам кола, то тя ще бъде форумна кола, в никакъв случей автокъща. Вече купува/продава ми е първият раздел раздел като влезна във форума. Следя го дори по няколко пъти дневно:screwy: Ориентирал съм се дори към няколко автомобила от тук. Ония ден гледах една 156-ца в автокъща от тия как бяха...."Перфектните". Е ще си замълча за състоянието.
Не бързам с покупката, затова и имам още няколко месеца да гледам и подбирам. Има една 166-ца дето я сънувам вече, ама е 2.5 бензин и май разхода на гориво ме удря повечко под кръста:screwy:
Иначе принципно май и 166 се включи вече в класацията. На мерцедеса наистина 2.0 136 к.с. му е слабичък, ама аз така или иначе не напъвам много, много, ама пък и мразя да ме взимат малоритражки по светофарите.....(голяма дилема, а)

2.4 JTD беше първоначалната ми идея за мотор било то на 156 или 166. Наистина ще ми гори доста по-малко, ама му бера грижи да не се развали нещо, че комън-рейл се ремонтира много скъпо.

Както казах искам бензинова кола, само защото я карам събота и неделя, през седмицата метрото е моят транспорт, просто защото се стига по-бързо. Притеснявам се, че това каране веднъж в седмицата на дизела ще му бъде кофти, особено зимата. Притеснявам, се че ще зареждам акумулатора точно когато ми потрябва колата, сиреч в събота сутрин в 7 часа. А с припалване всеки ден незнам дали ще му стига заряда.
Иначе принципно и мен Алфа с 2.4 много ме удовлетворява.
Темата за сега се развива много добре, благодаря на всички отзоваващи се, надявам се скоро да стигна до някакъв проблясък и точен избор

badmadafaka
09-08-2011, 10:27
Иначе принципно май и 166 се включи вече в класацията...Както казах искам бензинова кола, само защото я карам събота и неделя...
Аз ако бях на твое място, заради цитираните две изречение, щях да търся 166 с 3.0 ве-шестак... Не си ли чувал "мита" за бензиновите алфи, че всичките мотори, независимо от обема им харчат еднакво..? :wow:

thecleaner
09-08-2011, 10:38
Аз ако бях на твое място, заради цитираните две изречение, щях да търся 166 с 3.0 ве-шестак... Не си ли чувал "мита" за бензиновите алфи, че всичките мотори, независимо от обема им харчат еднакво..? :wow:

За харча... Онзиден говорих с един фен, който кара 1.4 ТС - колата му изглежда супер стегната и мотора работи като часовник (тоест може да предположи човек, че е здрава & права) - говорихме си за харча на бензин и той каза, че като я кара както си го кефи е стигала до 15/100... От друга страна си говорих преди две седмици с друг фен, собственик на алфа с 3.2 арезе (:respect:) и като стана дума за "огромния" харч на тоя мотор, той каза, че както и да я кара, над 15/100 не е давала... :drool:

Тоя с 3,2 арезето да не ти е продавал колата :)

badmadafaka
09-08-2011, 11:44
Тоя с 3,2 арезето да не ти е продавал колата :)
Eeeex... За съжаление не :drool:

bocko
09-08-2011, 12:07
Както казах искам бензинова кола, само защото я карам събота и неделя

Аз пък не виждам каква е разликата в бензин или дизел:shocking:
И бензин да е стои ли на вън в големият студ,колкото и да е хубав акумулатора пак може да има проблеми при опит за старт в събота сутрин.Виж ако имаш гараж е друга работа,тогава направо взимай хубав дизел,нова батерия с по голям стартов ток и със сигурност няма да имаш проблеми

haiti
09-08-2011, 18:32
Колегата ме изпревари, ама наистина ако е гаражна, няма значение студа, ще пали без никакъв проблем.

ves_v8
09-08-2011, 19:25
Аз ако имах гараж в Австрия нямаше и да се помисля, ама точно това ми е проблема, че нямам гараж.
На всичкото отгоре ако искам да си заредя акумулатора трябва да го сложа във вътрешния двор на кооперацията и трябва да изтърпя речта и недоволството на поредната бабка-съседка, която ще ми дава акъл ад си купя нова кола, че старите се разваляли много:screwy:

По същество: 156 2.4 или 1.9JTD от коя година да търся. Фейс-лифтовите ми идват скъпички, а и преди фейса по ме кефи муцуната.
В една тема видях, че е добре 1.9 JTD от 2000 год.
А 2.4 JTD от коя година предполагам в интервала 2000 - 2002 год.
За сега везната се накланя натам, че автомобила ще е 156 2.0 ТС или 156 дизел (1.9 или 2.4)

Плийз... знам, че много е писано, изчел съм надлъж и нашир раздела 156, ама много се вълнувам и искам да не сбъркам с избора:)
Надявам се резултата да е красив с голяма почерпка за здраве :cheers:

freekyou
09-08-2011, 19:43
156 2.4 е колата за теб, както казаха колегите с нов и силен акумулатор зимата няма да имаш никакви проблеми (казвам го от личен опит)

DiStefano
09-08-2011, 19:47
Ремонт на комън рейл не е толкова скъп. Донори бол. Моя съвет е 156 вътрешен фейс 1.9JTD .. може и вагон-ресторант. Мноо убава колица. Пък и по-евтина сравнено с външния фейс на пазара за втора употреба. Арчи малко, бега доволно .. поддръжка, ми в Австрия нема да имаш кой знае какви разходи по поддръжката. Данъка пак е по-малко пари. За возията хмм .. ама, ами, еми .. не е както трябва, но нема и да се разочароваш. Ако я караш уикендите само ще е дълги години в служба.

Поздрави и успех с покупката

tanatos
09-08-2011, 20:46
Намери си Е 200 компресор и не се занимавай с друго. Щом караш малко и разхода не те притеснява много може и по-голям мотор на мерцедес да погледнеш. Бензиновите са доказано здрави.

fred
10-08-2011, 19:45
Колега Вес и аз карам като теб. Дизел не бих си взел-онли бензин.
Ако няма да караш, като идиот, тоест яко високи обороти, двигателя ТС няма никакви проблеми, 2 ТС, това е моето мнение.
Който е много практичен си купува Голф 6 примерно, добра кола наистина, не се шегувам-доста по практична от мерцедес и т.н.
166 е по тежка и със по скъпа подръжка, сравнително, отколкото 156.За двама души 156 е предостатъчна.А и колата я взимаш предимно за удоволствие.От Мерцедесът нямам никакви впечатления, освен като пасажер :)

nblagoev
10-08-2011, 22:57
Намери си Е 200 компресор и не се занимавай с друго. Щом караш малко и разхода не те притеснява много може и по-голям мотор на мерцедес да погледнеш. Бензиновите са доказано здрави.

Съгласен съм напълно! :priest:

ves_v8
11-08-2011, 00:43
Проблема е, че наистина и двете много ми харесват и немога да преценя коя е моята. Вече съм карал Е-класа и съм много доволен като цяло, в момента баща ми я доизкарва дето се казва. Брат ми има Ц250, харесват ми ама не ме карат да се чувствам по "онзи начин":metal:
Не карам като идиот, през живота си съм удрял прекъсвача по-малко от 7 пъти. Вдигам 5000 об/мин не повече от 5 пъти седмично, ама това не ми гарантира, че 2.0 ТС, който засега натежава на везната, няма да ми роди насред магистралата.

Замислям се за Мерца само заради пословичната му здравина, харесва ми и на визия и комфорт, ама 156-цата :drool:
Искам 156-ца със мотор и скорости от Мерц Е200 Компресор :Tease:

Някой може ли да ми каже дали 2.4 JTD е с подгряващ горивен филтър и дали има подгрев на антифриза?

thecleaner
11-08-2011, 00:48
Проблема е, че наистина и двете много ми харесват и немога да преценя коя е моята. Вече съм карал Е-класа и съм много доволен като цяло, в момента баща ми я доизкарва дето се казва. Брат ми има Ц250, харесват ми ама не ме карат да се чувствам по "онзи начин":metal:
Не карам като идиот, през живота си съм удрял прекъсвача по-малко от 7 пъти. Вдигам 5000 об/мин не повече от 5 пъти седмично, ама това не ми гарантира, че 2.0 ТС, който засега натежава на везната, няма да ми роди насред магистралата.

Замислям се за Мерца само заради пословичната му здравина, харесва ми и на визия и комфорт, ама 156-цата :drool:
Искам 156-ца със мотор и скорости от Мерц Е200 Компресор :Tease:

Някой може ли да ми каже дали 2.4 JTD е с подгряващ горивен филтър и дали има подгрев на антифриза?

Вижда се притеснението ти от зимното палене с JTD то затова ще ти кажа само, че такъв не съществува. Дори с няколко подгревни изгорели свещи, колата пали и на доста студено. Комън рейла JTD то пали безотказно ако е с читава нафта и приличен акумулатор.

mordohy
11-08-2011, 02:20
Като искаш кола за дълъг път и то в тоя форум, вземи си 1.4 или 1.7 8 в боксер 33-ка!
Освен кефа, всички да те гледат като луд, в тая кола няма да заспиш никога!
Извън майтапа, ако някой се съмнава го приканвам на тест!
До двете, възможно най - гадни дестинации!
Зимата до Санк Петербург и лятото до езерото Ван в Турция!
Минал съм ги по няколко пъти!
Това, ако не те е страх от точилката на жена ти!:bg:

code
11-08-2011, 03:40
Изпаднал си в двете крайности, ако искаш нещо по средата си вземи BMW. :oops: Ако ще е Алфа - 166 JTD е колата ;) Бензин за твоето каране само с 6ск.;)

morfius
11-08-2011, 10:38
Да вметна само за дизела, имам си ги два - ТД и JTD ... на -22 градуса палеха без проблем с читави акумулатори и "зимна" нафта от Еко, а като знам какво е качеството на горивата извън България и в България ... не би трябвало да имаш никакъв проблем с дизела.

Подгреви само ако колата е правена за северните страни, има варианти с печка (даже тук се продава една такава 166 - аз ако се колебаех м/у Мерцедес и Алфа бих гледал 166) или с 4 подгревни свещи в тяло през което се прекарва антифриза.
Пр00ф има самоделен подгрев със свещи, можеш да прочетеш из общия технически или да го питаш директно.

Основния проблем на 156 (за 166 не знам) не е в моторите, а в окачването... което просто не е правено за лунни пейзажи като нашите, в нормална държава не би трябвало да ти направи проблем стегната и оправена кола.

ves_v8
11-08-2011, 11:17
вземи BMW. :oops:
Токущо се разделих с него, 530д '03 фейслифт, ама много глупости правех с него, в града все пак е 50 а камери бол:go:


Да вметна само за дизела, имам си ги два - ТД и JTD ... на -22 градуса палеха без проблем с читави акумулатори и "зимна" нафта от Еко, а като знам какво е качеството на горивата извън България и в България ... не би трябвало да имаш никакъв проблем с дизела.

Подгреви само ако колата е правена за северните страни, има варианти с печка (даже тук се продава една такава 166 - аз ако се колебаех м/у Мерцедес и Алфа бих гледал 166) или с 4 подгревни свещи в тяло през което се прекарва антифриза.
Пр00ф има самоделен подгрев със свещи, можеш да прочетеш из общия технически или да го питаш директно.

Основния проблем на 156 (за 166 не знам) не е в моторите, а в окачването... което просто не е правено за лунни пейзажи като нашите, в нормална държава не би трябвало да ти направи проблем стегната и оправена кола.
Гледал съм я темата на Професора, ама точно от това бягам - подгрев на антифриза. Бягам защото на Мерцедес CDI-тата имат и ремонта му е 1300 лв.:chair:
166 не ме кефи чак толкова, мераклия съм си за 156. Сякаш 1.9 ЖТД ще ми върши чудна работа.
За окачването из Виена мисля, че няма да имам проблеми, защото улиците са читави и няма неравности, камоли дупки. А и от окачването ме плашат цените само на алуминиевите носачи и лагер-главините

А дето вика Мордохай за 33-ките аз съм си навит на 33-ка, ама по нататък като имам и гараж, да я направя точно както искам:devil:

Max
11-08-2011, 13:30
Токущо се разделих с него, 530д '03 фейслифт, ама много глупости правех с него, в града все пак е 50 а камери бол:go:


Гледал съм я темата на Професора, ама точно от това бягам - подгрев на антифриза. Бягам защото на Мерцедес CDI-тата имат и ремонта му е 1300 лв.:chair:
166 не ме кефи чак толкова, мераклия съм си за 156. Сякаш 1.9 ЖТД ще ми върши чудна работа.
За окачването из Виена мисля, че няма да имам проблеми, защото улиците са читави и няма неравности, камоли дупки. А и от окачването ме плашат цените само на алуминиевите носачи и лагер-главините

А дето вика Мордохай за 33-ките аз съм си навит на 33-ка, ама по нататък като имам и гараж, да я направя точно както искам:devil:

По спомен целия подгрев на ЖТД-то излизаше около 200 лева (pr_00f да ме поправи ако бъркам), така че това по-скоро не е проблем - тялото го купуваш веднъж, после ако се наложи само свещите сменяш. :-)

morfius
11-08-2011, 13:35
Е на Мерцедес много неща са прекалено скъпи... какви 1300 за 4 свещички, корпус, 2 маркуча, датчик и малко електроника. За 1300 автономна печка с дистанционно и таймер ще сложа в тая кола 8)
Глупости се правят лесно и с Алфа... все пак е темпераментен автомобил.
1.9 си е чудесен двигател, особено с вътрешния фейс... :)

33, 75 и други, са си за гараж и кефа ...

badmadafaka
11-08-2011, 16:24
Токущо се разделих с него, 530д '03 фейслифт, ама много глупости правех с него, в града все пак е 50 а камери бол:go:
Един вид искаш да си вземеш алфа, щото с нея ще спазваш ограниченията ли..? :laughing1:

nasty
11-08-2011, 17:42
Ако ще взимаш дизел 1.9 си вземи 115 коня ако има ;)
Иначе 2.4 след 01 - да е мин 140 кончета.
за 166 им разгледай подфорума - ама ще ти трябва доста гледана - че се лигавят с тва онова :)
И м/у 3те щях да взема 166 2.4 - 140/150 коня ;)

fred
11-08-2011, 18:38
Аз съм за 156, бензин разбира се, 2.0.
Ако не се юркаш като идиот, двигателя е супер-а цената на двигател на старо е по малък от нова дизелово турбо, даже може и два да си вземеш.
166 е с по скъпа подръжка, а като си писал и че двама души ще я ползвате не знам за какво ти е по голяма и тежка кола.

old alfist
11-08-2011, 23:18
Четох, четох и не мога да разбера защо всички отхвърлят 166 TS 2,0 - има си 6-та предавка и този мотор не се натоварва с нея.
Колегата казва, че не го бърка разликата в цената на гориво и пак му набутвате някакви дизелови атрегати.
Колега, 166 2,0 TS си е хубава машина - карай си я със 100-октанов бензин и няма да имаш проблеми.
Който търси икономии да не си купува Алфа.

fred
12-08-2011, 20:46
Принципно си прав, но като по тежка според мен 2 Тс по съответства на 156, но разбира се, че си върви и със 166

santo_traficante
12-08-2011, 21:15
трудно да избера, жената и тя натиска за Мерца, защото и на нея й се струва по-здрав и надежден, :
Треа да се слушат жените:naughty:Защото в някой случаи са мноо прави:naughty:Тази Алфа дето ще я купиш без нейно одобрение ще ти излезе през носа:coolio:

fred
12-08-2011, 21:37
Бе и мерцедесът ще му излезе, ама откъде е друг въпрос :wierdo:

old alfist
12-08-2011, 21:51
Принципно си прав, но като по тежка според мен 2 Тс по съответства на 156, но разбира се, че си върви и със 166
Карали сме си заедно изпреварвайки със 156 2,0TS в колона и си ги изперкваме другите един след друг, но когато дойдат дългите прави просто 156 леко поумирга/т.с. леко изостава/, а в дългите прави дизеловите 166 са перфектни, но докато стигнат до там им трябва малко повече време. За дизелови 156 нямам мнение.

ves_v8
12-08-2011, 22:29
Треа да се слушат жените:naughty:Защото в някой случаи са мноо прави:naughty:Тази Алфа дето ще я купиш без нейно одобрение ще ти излезе през носа:coolio:
Тя сега се понави на 156-ца. Каза, че и на нея й харесвала на дизайн и то много. Пък тя моята женица е от тия дето колите ги избират на вид и цвят, ама жени кво да ги пра'иш :hitbycupid:


Четох, четох и не мога да разбера защо всички отхвърлят 166 TS 2,0 - има си 6-та предавка и този мотор не се натоварва с нея.
Колегата казва, че не го бърка разликата в цената на гориво и пак му набутвате някакви дизелови атрегати.
Колега, 166 2,0 TS си е хубава машина - карай си я със 100-октанов бензин и няма да имаш проблеми.
Който търси икономии да не си купува Алфа.
Колега, не ми харесва 166-цата. Някак си 166 си я представям с 3.0 мотор, а не ми е по джоба сега, все пак ще бъде втора кола, Опела си дере достатъчно с поддръжките и таксите.


Един вид искаш да си вземеш алфа, щото с нея ще спазваш ограниченията ли..? :laughing1:
Е поне е с предно Алфата :hehe: А и си търся малък мотор, че ония 6-так 193 коня си беше голяма набутвация, то онова без газ вдигаше 80:laughing1:

Струва ми се, че 156 с 2.0 ТС или 1.9 ЖТД си е оптималния вариант за мен, ама някак си по-ме теглят бензиновите коли. остава да намея хубав екземпляр независимо от коя ще да е. Въпреки това, обаче немога да изключа Мерца незнам защо:wierdo:

old alfist
12-08-2011, 22:56
Въпреки това, обаче немога да изключа Мерца незнам защо:wierdo:
За мен кола и жена се взимат по сърце - без тънки сметки.
Може и да страдам заради това, но за мен е така.

koolio
12-08-2011, 23:42
Тя сега се понави на 156-ца. Каза, че и на нея й харесвала на дизайн и то много. Пък тя моята женица е от тия дето колите ги избират на вид и цвят, ама жени кво да ги пра'иш :hitbycupid:


Колега, не ми харесва 166-цата. Някак си 166 си я представям с 3.0 мотор, а не ми е по джоба сега, все пак ще бъде втора кола, Опела си дере достатъчно с поддръжките и таксите.


Е поне е с предно Алфата :hehe: А и си търся малък мотор, че ония 6-так 193 коня си беше голяма набутвация, то онова без газ вдигаше 80:laughing1:

Струва ми се, че 156 с 2.0 ТС или 1.9 ЖТД си е оптималния вариант за мен, ама някак си по-ме теглят бензиновите коли. остава да намея хубав екземпляр независимо от коя ще да е. Въпреки това, обаче немога да изключа Мерца незнам защо:wierdo:

А всъщност защо не си пътуваш с Опела?
Иначе за дълъг път 166 според мен е незаменима и несравнима.

ves_v8
13-08-2011, 10:21
А всъщност защо не си пътуваш с Опела?
Иначе за дълъг път 166 според мен е незаменима и несравнима.
Всички ме съветват за 166, а и аз предполагам, че с нея ще се пътува много по-удобно...
А с Опела не пътувам постоянно, защото не го държа постоянно във Виена. Миналият месец ми беше там, ама сега се прибрах с него и ще го оставя тука есента. Грехота е почти нова кола да стои пред нас всеки ден и да се кара веднъж в седмицата....:???: Иначе с него ми е чудесно като пътувам и накрая след дълги умувания май-ще се окаже, че трябва да го прежаля и него да го закарам там

endeavour
13-08-2011, 10:44
Струва ми се, че 156 с 2.0 ТС или 1.9 ЖТД си е оптималния вариант за мен, ама някак си по-ме теглят бензиновите коли. остава да намея хубав екземпляр независимо от коя ще да е. Въпреки това, обаче немога да изключа Мерца незнам защо:wierdo:

Колега, я си вземи очиларка с по-голям бензинов мотор. Явно ти е на сърце. Пък и алфите (или поне моите) не обичат да бъдат карани веднъж седмично - става им скучно може би и почват да капризничат:unsure:

ves_v8
23-08-2011, 09:42
Колеги, благодаря за помощта и инфото за 156-ците. Заключението до което стигнах е, че засега продължавам да търся Мерцедес-автоматик.
При цялото ми желание да карам 156 за съжаление немога, защото ми трябва кола автоматик, а със Селеспийд не ми се рискува.
След проби на няколко автомобила E270 cdi май моята кола, надявам се да намера нещо читаво.

A 156 (много ме кефи тоя автомобил) ще имам със сигурност някой ден...ей-така за съботно-неделни разходки, просто явно не му е дошло още времето. ;)

Благодаря още веднъж за всичкото инфо и за отзивчивостта ви.

Със здраве и имам да черпя :cheers: :cheers:

P.s. темата е за катинар