Log in

View Full Version : Въпросчета...



Kircho
11-08-2011, 14:21
Здравейте, колеги!

От 2 дена, най-накрая сбъднах една мечта - АР 145! :)
Та въпросната красавица е 1.6ТС, обаче... имам разни проблеми с нея, на които аз лично не мога да си отговоря, та реших да питам вас.

Става въпрос за следното -

1. - Когато я запаля, си почуква като дизел, след няколко минутки се оправя - според мен, това са повдигачи и решението на проблема е смяна на маслото - въпроса е какво масло на да налея, досега не съм карал АР:gruebel:

2. - На няколко пъти ми се случи, когато запаля да ми се менят оборите в рамките от 500 до 1200, пак след няколко минутки се оправя, за момент го прави - отговор нямам... :new_Eyecrazy::|

3. - Когато подам газ, в първия момент заглъхва сякаш се дави и така до около 2500 - 3000 оборота, след това си променя звука и ох... :go::whip:, но преди това... - от какво може да е това, свещи, кабели? Предишния собственик, каза че е катализатор, но като слязох в канала да погледна, след като я вземах, се оказа, че преди средното гърне, точно след тръбата с ламбдата, нещо е махнато, личи си че е слагана друга тръба и има още 3 гърнета назад, да не би някое от тях да е запушено? На кривката, с ламбдата, в края на тръбата има нещо като пръстен, с по-голям диаметър от този на тръбата, то какво е, преди него има една пробка с един болт, то какво е?



Благодаря Ви за евентуалните отговори!
Поздрави от Русе! :)

_power_
11-08-2011, 14:37
Поукване - Вариатор
Глъхнене..може да е от доста неща!
Съвет: ОТИВАЙ В НЯКОЙ ОТ КЛУБНИТЕ СЕРВИЗИ!
П.С. Честита придобивка, най добре да изетеш целия раздел 145-146 8)

vlado_iv
11-08-2011, 19:20
По 2ри въпрос-МПХ ти се е зацапало и засича.Трябва да се почисти,също така и целия дросел е хубаво да се почисти.

bobi_kz
11-08-2011, 19:23
Колега аз наскоро смених маслото сложих Репсол в момента е на промоция 4+1 л. гратис ;) в момента мотора се държи прилично тва е за 1 въпрос пробвай със смяна на маслото като начало моето го взех от колегата VFTI
За втория въпрос може да е от мпх (моторче за празен ход) може да се е замърсено почисти го би трябвало да се оправи ...
За третия въпрос с глъхненето и при мен е така наскоро сменях някой неща свещите ми се оказаха за смяна(не съм ги сменил щото са малко скъпи както и да е..) също така може да е от някое гърне може да е му е дошло времето..а като се замисля може и самата тръба да променя звука на колата щото и аз съм с такава тръба ;)
Безаварийни километри по-нататък и Успех с ремонтите

Kircho
11-08-2011, 19:54
Благодаря Ви за бързите отговори!
Мисля да налея Selenia 20k като масло. А колкото до другите проблеми, ще отворя да изчистя моторчето, преди малко свалих дебитомера и го почистих, ще пиша отзиви малко по-късно. :)

Поздрави! :Tease:

bobi_kz
11-08-2011, 21:17
Selenia 20K e правилния избор по принцип но си има и заместители наливай смело ;)

vankata_ll
11-08-2011, 21:38
Благодаря Ви за бързите отговори!
Мисля да налея Selenia 20k като масло. А колкото до другите проблеми, ще отворя да изчистя моторчето, преди малко свалих дебитомера и го почистих, ще пиша отзиви малко по-късно. :)

Поздрави! :Tease:

Как почисти дебитомера? Понеже някой го чистят по правилния начин, а някой го чистят точно преди да си купят нов ;-)

Kircho
11-08-2011, 22:41
Как почисти дебитомера? Понеже някой го чистят по правилния начин, а някой го чистят точно преди да си купят нов ;-)

Мислех, че има и такъв вариант, да го изчистя и да си взема нов но... Аз го почистих, като го свалих от маркучите, без да го развивам отгоре и го окъпах хубаво с ВД40, сложих маркучите, и го стегнах пак. Значително намаля прихълцването.
А какъв е грешния начин?

vlado_iv
11-08-2011, 23:26
Мислех, че има и такъв вариант, да го изчистя и да си взема нов но... Аз го почистих, като го свалих от маркучите, без да го развивам отгоре и го окъпах хубаво с ВД40, сложих маркучите, и го стегнах пак. Значително намаля прихълцването.
А какъв е грешния начин?
Какви маркучи,на дебитомера няма маркучи закачени?!!!!

Kircho
11-08-2011, 23:58
Какви маркучи,на дебитомера няма маркучи закачени?!!!!

Ами от дясно е маркуча на въздушния филтър, а от ляво маркуча, който отива към дросела?! Оф, аз ли бъркам... :screwy:

diapper
12-08-2011, 02:26
Ами от дясно е маркуча на въздушния филтър, а от ляво маркуча, който отива към дросела?! Оф, аз ли бъркам... :screwy:

Не,дебитомера е точно между тези "маркучи" описани от теб.Или иначе казано въздуховоди :P

_power_
12-08-2011, 12:19
Мислех, че има и такъв вариант, да го изчистя и да си взема нов но... Аз го почистих, като го свалих от маркучите, без да го развивам отгоре и го окъпах хубаво с ВД40, сложих маркучите, и го стегнах пак. Значително намаля прихълцването.
А какъв е грешния начин?
Сега го свали отново, и го почисти с медицински спирт! С ВД40-то ще се зацапа много бързо :magic:

Kircho
12-08-2011, 14:28
Сега го свали отново, и го почисти с медицински спирт! С ВД40-то ще се зацапа много бързо :magic:

Мерси за съвета, значително по-добре се държиш след като го окъпах с ВД40, диапазона в който се дави намаля, сега е някъде около 1500 оборота, ще го сваля и ще го почистя със спирт както казваш, но явно е дошло време за смяна... :ranting:


Не,дебитомера е точно между тези "маркучи" описани от теб.Или иначе казано въздуховоди :P

Абе и аз това имах в предвид, както и да е, разбрахме се! :cheers:


п.п. Доста мирише на бензин, отзад при ауспуха, явно наистина не може да си забърка смесите...

Поздрави!

vankata_ll
12-08-2011, 14:40
...
А какъв е грешния начин?

Ами твоя :cheers:

Сензора трябва да е чист, а ти си го омаслил. Има специални спрейове за почистване на дебитомери , на CSC и на Liqui Molly ала бала, или с чист етилов спирт. Въобще такива, които нямат остатък, а се изпаряват напълно. И не се търка, жули, а само се пръска, или го слагаш да се накисне. Успех ;-)

_power_
12-08-2011, 15:27
Мерси за съвета, значително по-добре се държиш след като го окъпах с ВД40, диапазона в който се дави намаля, сега е някъде около 1500 оборота, ще го сваля и ще го почистя със спирт както казваш, но явно е дошло време за смяна... :ranting:



Абе и аз това имах в предвид, както и да е, разбрахме се! :cheers:


п.п. Доста мирише на бензин, отзад при ауспуха, явно наистина не може да си забърка смесите...

Поздрави!
За целта използвай спринцовка с игла:cheers:

Kircho
15-08-2011, 18:23
Пробвах, всичко е наред там, проблема остава. Остана или свещи, или кабели... :goodnight:

п.п. Тенкю за съветите! :cheers:

vlado_iv
17-08-2011, 18:16
Свали свещите огледай как са работили,разстоянието им провери и ги зачисти. Виж дали имаш някой пробит кабел(махаш капака и палиш но на много тъмно,ако има пробит кабел ще просветва-но на пълен мрак).

Kircho
19-08-2011, 16:16
Свали свещите огледай как са работили,разстоянието им провери и ги зачисти. Виж дали имаш някой пробит кабел(махаш капака и палиш но на много тъмно,ако има пробит кабел ще просветва-но на пълен мрак).

За кабелите знам, какво трябва да е разстоянието на свещите? :prescription:

И искам да се оплача, тая нощ или днес през деня, някой ми е жулнал десния калник и ми е натиснал бронята, в резултат на което, сега калника ми зяпа спрямо бронята с 1-2см... :lsabre::sniper::laser:

BillyBoy`
19-08-2011, 21:38
За кабелите знам, какво трябва да е разстоянието на свещите? :prescription:

И искам да се оплача, тая нощ или днес през деня, някой ми е жулнал десния калник и ми е натиснал бронята, в резултат на което, сега калника ми зяпа спрямо бронята с 1-2см... :lsabre::sniper::laser:0.7 за малките 0.9 за големите.