Log in

View Full Version : Акумулатор



Yon
25-09-2006, 11:51
Абе от доста време ми записва грешка в компа за спад в напрежението. Та питането ми е: Има ли праг или някакво мин. ниво под което да не позволява завъртане на стартера? Или все пак върти бавно и мудно като при други марки коли :lol: ?
Щото днеска добре си запали карах 5 мин спирам пред детската градина оставих малката и после завъртам ключа и изгаснаха лампите. Добре , че на втори опит взриви :frown:

Bobo
25-09-2006, 12:55
Според мен имаш проблем с алтернатора ма първо смени акумулатора с нов и там ще ти измерят зареждането дали е добре :wink:

Yon
25-09-2006, 13:33
Абе сменяха преди година плочка ама сега разбирам, че са сложили абсолютно големо менте за 40 лв, а ти я дават за 340.... :bash:
уж зарежда ама на тестера убаво се виждат "къдриците" :!:
Ще си купувам явно акумулатори веднъж годишно.. търгаши мръсни... :evil: :evil:

Bobo
25-09-2006, 13:38
Абе сменяха преди година плочка ама сега разбирам че е абсолютно големо менте за 40 лв а ти я дават за 340.... :bash:
Ще си купувам явно акумулатори веднъж годишно.. търгаши мръсни... :evil: :evil:

Плочката струва м/у 20 и 40лв незнам кой е успял да ти вземе толкова много пари :shock: На мен за рециклиран алтернатор (демек нов) ми взимат около 200лв :wink:

Yon
25-09-2006, 13:43
Ами на три седмици кола и то сравнително скъпа..... гледаш я като козел афиш... :oops:
Направо ме ускубаха, :guillotine: а плочката била "Магнет марели "мамооо направо съм бесен....

Какъв акумулатор препоръчвате и май ще гледам да е с голем стартов ток поради горните причини

п.с.
Аз закаво им лепя стикери за клуба и форума , че да спестят някой лев....
заеби

Милен
25-09-2006, 14:19
Yon я провери да не ти се е разхлабила някоя клема на акумулатора и затова да ти гаснат лампите.

IXIBIT
25-09-2006, 20:28
Ако си купуваш нов си вземи EXIDE с усилен стартов ток.
Аз съм с такъв на буса (Транзит 2.5 Д)
Само с него пали при -20 градуса :lol:
Само НЕ си купувай BOSH SILVER :!:

ALFA CORSE
25-09-2006, 21:31
Мойта при -20 палеше с 45 ампер часа Бош Силвър и то старичък :wink:

Bobo
25-09-2006, 22:40
А мойта при -40 не палеше :shock:

gigi
26-09-2006, 01:05
А мойта при -40 не палеше :shock:
Е то твойто масло става на грес :P

Bobo
26-09-2006, 01:46
А мойта при -40 не палеше :shock:
Е то твойто масло става на грес :P

Тц брат бех с акумулатор от авиа бензин :shock:

И пак немоа разбера ... купете си БГ акумулатор две години гаранция и карйте колко можете :wink:

Yon
26-09-2006, 08:43
Абе Монбат ще е. По възможност с най големия стартов ток стига да се събере у коша :roll:
Тия дни на Панаира ще ги видя :coolio:

Mury
26-09-2006, 13:16
Моя е Искра и е около 5 годишен 45 ампера и нямам никакви проблеми вече 3-та година е у мен колата :wink: :wink:

търтей
26-09-2006, 13:17
Моя е Искра и е около 5 годишен 45 ампера и нямам никакви проблеми вече 3-та година е у мен колата :wink: :wink:

ОФФ - а две години преди това къде? у голфо? ;)

Mury
26-09-2006, 13:20
Не бре бате от де да знам де е бил така съм взел колата :wink: :wink:

DiStefano
26-09-2006, 20:34
аз вече върнах едно Бошче дет сигурно беше седяло години по витрините и сега съм с МонБатче ... екстра е но е 62 ач ... така поне я дават колата в техния каталог ... ми немам ядове засега

alfatras
28-09-2006, 09:44
Колега много странно ти губи тока?Я преди да смениш акумулатора си погледни кабелите като почнеш от клемите на акумулатора(почисти ги),след това си виж масата-почисти я(масата която е хваната към копето),погледни :!: кабелчето което влиза в стартера(по малкото)почисти го и го стегни,големия кабел също почисти-и тогава ако пак ти направи мизерия търси нещо друго :idea: Но задължително направи това-на мене ми палеше когато си иска-даже стартера искаха да ми сменят :evil: накрая се оказа тънката жичка към стартера че е хлабава!Успех

Venci
30-09-2006, 05:43
Колега много странно ти губи тока?Я преди да смениш акумулатора си погледни кабелите като почнеш от клемите на акумулатора(почисти ги),след това си виж масата-почисти я(масата която е хваната към копето),погледни :!: кабелчето което влиза в стартера(по малкото)почисти го и го стегни,големия кабел също почисти-и тогава ако пак ти направи мизерия търси нещо друго :idea: Но задължително направи това-на мене ми палеше когато си иска-даже стартера искаха да ми сменят :evil: накрая се оказа тънката жичка към стартера че е хлабава!Успех

:th_up: Yon, приятелю не може от акумулатора веднъж да ти угаснат лампите, а на втория път д азавъртиш и да запалиш. Имаш бъг в системата. Хлабава връзка, куплунг, клема. Виж първо това, а после винаги можеш да дадеш пари за акумулатор. :yes:

Yon
02-10-2006, 08:58
10Q

Ще я поогледам :!:

Kalata
03-10-2006, 11:19
Дават италиянците че трябва да е 45 амперчаса. Моят си е оригинален италиянски с колата си дойде но като не съм я палил няколко дни и малко се замисля , но качи ли някое бутало до горе гърми и заминава.