PDA

View Full Version : 146 Boxer 1.3 - съвет



FuckIt
14-08-2011, 13:45
Здравейте, колеги! От два-три дена моята алфичка издаде багажа и се нуждая от съвет какво да направя и къде да ида.
Проблемът е следния... в сряда, когато валяха големите дъждове, мисля че я поомокрих и на няколко пъти припука и изгасна. В крайна сметка я оставих на един паркинг и на другия ден, когато отидох да си я взема, колата работеше нормално. Тъй като съм с обикновенна газова уредба, капака на въздушния филтър беше гръмнал (не е за първи път), единственото което ме притесняваше бяха леко по-високите обороти и леко променения звук, но това беше поради факта, че смучеше повече въздух. Целия четвъртък обикалях из Пловдив, петък до обед също и нямаше никакъв проблем. След като ходих да ми заварят капака я запалих и веднага усетих, че нещо не е наред. И на газ и на бензин колата работеше неравномерно, оборотите играеха и след време колата гаснеше. Успях да мина само няколко метра и отново я оставих. В момента положението е следното - пали без проблем, форсирам я като отзад доста пуши, и идва момент в който дори и да държа педала на газта натиснат тя глъхне и гасне. Като цяло не задържа оборотите и работи с прекъсвания.
По мое скромно мнение имам проблеми с токовете. Като още предистория, мога да кажа че преди, не толкова често и за кратко ми се е случвало по време на шофиране извънградско и градско, изведнъж колата да забие муцуната и дори и да натискам педала на газта нищо да не се получава. Това продължава за кратко и в даден момент колата си подемаше и тръгваше. Аз си го обяснявах с това, че рейката ми тече и на моменти изхвърля доста масълце и може би мокри някакви кабели.
Та така, доста станаха обясненията, надявам се да ми помогнете, и да ме посъветвате къде да отида в Пловдив, и къде ще ми свършат качествена работа без да ме излъжат и да ми вземат много пари. Благодаря ви предварително!

FuckIt
15-08-2011, 16:57
За жалост никой не ми отговори, но аз ще дам малко допълнителна информация. Днес си играх и бърниках и установих, че при откачане на това което е отбелязано с червената стрелка на снимката колата работи видимо добре, но на високи обороти към 2000 и нагоре. Когато е включено симптомите са същите, както обясних в по-горния пост, даже и трудно пали. Извинявам се некомпетентността, но ще ми кажете ли какво е това и как мога да го оправя? Това МПХ-то ли е? Другото, което е над него на снимката, го изкарах и позабърсах - беше доста зацапано.
И още един въпрос.. за да си рестартирам компютъра трябва да махна клемите на акумулатора? И колко време трябва да седи така?
Дано този път ми отговорите!

todor82
15-08-2011, 17:42
Лично аз махам клемите за около 10-15 минути и компа после е ок.Относно МНХ-а не съм много сигурен ,но мисля ,че е това от горе дето си го позабърсал.До колкото ми стигат сромните познания МПХ-а ( което и да е то ) трябва да се свали и разглоби.Най-добре намери сервиз ,за да ти пуснат диагностика - дано колегите от Пловдив те насочат къде да отидеш - ако не потърси в търсачката.Предполагам не си първият дето търси доверен сервиз в Пловдив.Успех.

FuckIt
15-08-2011, 17:50
Лошото е, че трудно мога да стигна на собствен ход до някакав сервиз, а и с дърпането е малко проблем. А за диагностиката съгласен съм, макар че тя и една минута не може да стои запалена без да угасне... и газта е някак си инертна...мудна.

todor82
15-08-2011, 17:55
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=60589&highlight=%EF%EB%EE%E2%E4%E8%E2

kolev
16-08-2011, 10:15
вероятно имаш вода в леглата на свещите.почисти и виж какво става.

FuckIt
16-08-2011, 13:55
Не е това, проверявах днес абсолютно чисто е. А и нямам как да е това щото след дъжда доста време я карах.
Днес измих с ВД 40 МПХ-то, и мястото съдето влиза. Сумати мръсотия излезе Зачистих и всякакви клеми и щипки наколо. След това запалих и колата работеше добре извистно време, като само оборотите играеха но нямаше прекъсване. Такмо се зарадавах, качих се, минах 10 метра и пак същото - даваш газ нищо не става, гаснене, а сега и тъкмо запали почва да наема и умира. Моля ви давайте съвети!!!

---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

Възможно ли е да е акумулатор?

kolev
16-08-2011, 14:05
това което си снимал е ТПС. другото над него е моторчето за празен ход. може и проблема ти да е в ТПС-а, той може да се измери.

FuckIt
16-08-2011, 14:26
И друго, от както я имам тази кола - 3 години без един месец, свети индикацията code на таблото. За тези години не съм имал никакъв проблем. Възможно ли е сега това да е проблема?

kolev
16-08-2011, 15:00
сигурно са ти махнали имобилайзера, щом свети кода и колата върви.