PDA

View Full Version : проблем с оборотите



donticiano
24-08-2011, 22:33
Колеги,ПОМОЩ!!От 4-5 дни колата взе да ми гасне на всяко натискане на съединителя. Преди семица и половина бях на диагностика (при Джими в Пловдив) и каза че не излизат никакви грешки и колата си работи нормално.Има и ГИ но това е друга тема и че на газ пак постоянно гасне.Някакви идеи какво може да е(стъпковото моторче примерно) или да му я карам пак да я закача.Незнам вече к'во става...

code
24-08-2011, 22:38
Почисти си дросела - има тема за това, а по-напред си виж дали не ти смуче въздух от някъде :hvala:

phoenix
24-08-2011, 23:07
и аз мисля чe проблема е заради въздуха. Провери всички съединения на газовата, притегни изпарителя, провери вакуума на всмукателния колектор!

donticiano
25-08-2011, 08:01
и аз мисля чe проблема е заради въздуха. Провери всички съединения на газовата, притегни изпарителя, провери вакуума на всмукателния колектор!
Колега исках да кажа че това го прави на бензин... а не на газ....явно не сте ме разбрали

b_angelov
25-08-2011, 08:07
Колега исках да кажа че това го прави на бензин... а не на газ....явно не сте ме разбрали

Колегата иска да каже, че това са все потенциални места, от където морота може да смуче въздух. Провери ги.

donticiano
25-08-2011, 09:04
Колегата иска да каже, че това са все потенциални места, от където морота може да смуче въздух. Провери ги.
Добре..аз не съм разбрал както трябва..
Отивам да я разгледам веднага,но то трябва да е нещо доста фрапиращо отворено или разхлабено?? Или пак греша? :shocked:

phoenix
25-08-2011, 10:58
Само за пример, ако ти е разкачено мъркучето за вакуума на ГИ или е спукано, смуче въздух, в случая се пада след дебитомера... или няма да можеш да запалиш на бензин или ще запалиш с големи мъки и постоянно ще се опитва да загасне. Ако ти е разхлабена рейката с дюзите на газовата и смуче от някъде от там въздух, се очакват същите симптоми на бензин. На газ може и да няма осезаеми проблеми, понеже минаваш в друг режим на управление на работата на двигателя, но проблема си е там и те дебне :jumping:

donticiano
25-08-2011, 15:03
притегнах всичко което ми се стори разхлабено но уви..същия х**...закарах я при един майстор за които съм чел тук и той отсече-дроселовата клапа и че жилото е натягано доста пъти и е до край..незнам какво ще рече това но каза да сменям дросела :notify:

Zhelio_155
01-09-2011, 15:07
Aз допреди година имах 155-ца и тя отвреме на време губеше мощност, не гаснеше, ама педала до дупка , а тя неможе да откине от 1000-1200 оборота. Ходих на диагностика и се оказа спукан маркич между дебитомера и двигателя (той е един дебел пластмасов на вид и видимо не се забелязваше нищо). Решението беше да го залепим с изолирбант (много сполучливо стана) или нов за 105 лв.
Преди 3 дни си купих 146 1.4ТС и има подобен проблем - като я паля сутрин студена и подам газ все едно се задавя - няма мощност, пука, трудно вдига оборотите, като загрее след 5 мин и се оправя, та ако някой може да ми каже нещо по въпроса или като съм свободен да отивам на диагностика

tonov
01-09-2011, 16:25
Тук по-скоро проблема е свещи, или дебитомер. Квото и да си говорим, без качествена диагностика си е хвърляне на боб. Може да излезе и нещо съвсем друго.

donticiano
01-09-2011, 17:53
колеги, при мен нещата не вървят добреее...послушах аз маистора и отидох да си взема друга клапа... обаче тя се оказа с по голям диаметър на отвора които е към двигателя иначе всичко друго си съвпадна.. сложих го аз ии..4000 оборота опитах да настроя.. нищоо.. оказа се че е за 156.. и сега си имам дроселова клапа която не ми върши никаква работа а там от където я взех не искат да ми връщат парите... :smackbum:

BillyBoy`
01-09-2011, 18:36
колеги, при мен нещата не вървят добреее...послушах аз маистора и отидох да си взема друга клапа... обаче тя се оказа с по голям диаметър на отвора които е към двигателя иначе всичко друго си съвпадна.. сложих го аз ии..4000 оборота опитах да настроя.. нищоо.. оказа се че е за 156.. и сега си имам дроселова клапа която не ми върши никаква работа а там от където я взех не искат да ми връщат парите... :smackbum:Какво се опитваш да настроиваш?На тия със пластмасовиа капак на клапаните до колкото знам се прави адаптация на дроселовата клапа.

old alfist
01-09-2011, 18:48
Колега, тръгни от простото към сложното - разгледай внимателно връзките на въздухопроводите, разкачи и огледай маркучите за някакви пробойни.
Свещите, лулите и кабелите са едно от важните неща и ако не са поглеждани, както и всички слаботокови контактни връзки, може да те доведат до заблуди - това са все елементарни неща.
Почистването на дроселовата клапа също не е нещо сложно - един натиска педала на газта, а другия почиства нагара.
Дори да не е от това което ти споменавам, действията не са излишни.

Zhelio_155
02-09-2011, 01:39
Тук по-скоро проблема е свещи, или дебитомер. Квото и да си говорим, без качествена диагностика си е хвърляне на боб. Може да излезе и нещо съвсем друго.

ОК благодаря, при първа възможност ще и няправя диагностика (на 4-ти км мисля че имаше сервиз за итал. коли, надявам се да са добри).
ТЪРСЯ ръчка за регулиране на волана за 146-ца, че на една автомивка ми я счупиха и няма никъде, където търсех. Благодаря.

PEPI-2ALFA
02-09-2011, 02:32
ОК благодаря, при първа възможност ще и няправя диагностика (на 4-ти км мисля че имаше сервиз за итал. коли, надявам се да са добри).
ТЪРСЯ ръчка за регулиране на волана за 146-ца, че на една автомивка ми я счупиха и няма никъде, където търсех. Благодаря.
За сервиз разгледай в "Общ технически" отзивите. За ръчка за волана потърси в моргите или от колите на части в "Продава" - и на 155 и на 146 съм ги сменявал оттук.