Log in

View Full Version : ел. Стъкла



shashaliev
26-08-2011, 00:17
Интересно ми е, по скоро ми се иска да си направя всичките ел. стъкла като шофьорското. с едно натискане да се вдига и сваля автоматично. Чувал съм че става като се добави прекъсвач или реле вече не помня какво беше. Мога ли просто да си го купя от потрошени алфи и да си го добавя на другите врати.

tonov
26-08-2011, 00:23
На 145/6 модулът е един и управлява само шофьорското стъкло. Ако използваш такива, ще трябва да си набавиш 3 допълнителни, да им намериш място и да окабелиш наново, щото с оригиналната инсталация няма да стане.
Може би по-изгоден вариант ще е да се търси модул който управлява 4 стъкла - примерно от някаква друга марка. Или пък да си направиш само предните стъкла. Задните колко пъти ти се налага да ги отваряш ;)

_power_
26-08-2011, 00:46
Темата и мен ме вълнува:eat: този модул...къде би трябвало да седи?

Majed_146
26-08-2011, 00:54
На 145/6 модулът е един и управлява само шофьорското стъкло. Ако използваш такива, ще трябва да си набавиш 3 допълнителни, да им намериш място и да окабелиш наново, щото с оригиналната инсталация няма да стане.
Може би по-изгоден вариант ще е да се търси модул който управлява 4 стъкла - примерно от някаква друга марка. Или пък да си направиш само предните стъкла. Задните колко пъти ти се налага да ги отваряш ;)

задните почти не се ползват :) от опит

tonov
26-08-2011, 12:00
Темата и мен ме вълнува:eat: този модул...къде би трябвало да седи?

По спомени под кората вляво от волана - една бяла кутия над допълнителните релета.

Majed_146
27-08-2011, 00:23
По спомени под кората вляво от волана - една бяла кутия над допълнителните релета.



Може и да е черна също:balloon:

_power_
27-08-2011, 00:52
Ще отворя утре на гтв-то и ще ми я посочите:eat:

bonevski
27-08-2011, 08:54
Първоначално публикувано от tonov http://clubalfaromeo.com/forum/images/bassalpha/buttons/viewpost.gif (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=930095#post930095)
На 145/6 модулът е един и управлява само шофьорското стъкло
Интересно и аз ли съм с един след като се управляват двете предни стъкла. Става въпрос за колата от подписа ми.

code
27-08-2011, 09:14
Интересно ми е, по скоро ми се иска да си направя всичките ел. стъкла като шофьорското. с едно натискане да се вдига и сваля автоматично. Чувал съм че става като се добави прекъсвач или реле вече не помня какво беше. Мога ли просто да си го купя от потрошени алфи и да си го добавя на другите врати.
Това, че само шофьорското стъкло е АUTO не е случайно, прави се за безопасност ;)

_power_
27-08-2011, 19:58
Това, че само шофьорското стъкло е АUTO не е случайно, прави се за безопасност ;)
В смисъл? Надоста коли по-нови имат ауто за поне предните 2 а някой купета за 4-те стъкла:upsidedwnsmiley:

Satanism
28-08-2011, 08:12
Аз съм се интересувал от тази тема преди години.В общи линии отговора, който получих тук е, че най-голям шанс имаш с модул от Браво, но той, както и повечето италианки изобщо имат ауто на пасажерския джам само в посока надолу...
Не мога да си спомня как беше на Делтата, за съжаление, но и там си струва, да се поровиш....

badmadafaka
28-08-2011, 09:29
Ще отворя утре на гтв-то и ще ми я посочите:eat:
Черна или много тъмно кафява кутия с две букси вляво под волана. От 145 гарантирам, че е точно същата, за другите модели не знам. Колегата b_angelov има такъв ъпгрейд и това, което знам от него е, че се прави точно с още един модул и се прекарват абсолютно всичките кабели от вратата до него, което си е лек филм..
На 145 трябва да е същото.

tonov
28-08-2011, 12:35
Друг вариант е с модул от 156 - той си има управление и на двете предни стъкла, само дето за дясното функцията ауто е само надолу, неясно защо :screwy:

PEPI-2ALFA
28-08-2011, 12:50
... само дето за дясното функцията ауто е само надолу, неясно защо :screwy:
:respect: Е, как неясно. Надолу не можеш да затиснеш главата на пасажера, докато нагоре ... :guillotine:

b_angelov
29-08-2011, 11:34
http://photo-zona.net/images/user43385/album12587/thumb/1314606300_hkzu0728_Untitled-1.jpg (http://photo-zona.net/images/user43385/album12587/large/1314606300_hkzu0728_Untitled-1.jpg)
Toва е стандартната схема за ел. стъклата. На GTV е 1:1. Ако искате да сложите "комфорт" модул и на десния джам, е необходимо да се прекарат по два проводника във всяка врата. След това се реализира същата схема, както за левия прозорец.
Понеже за момента аз използвам китайска афтърмаркет аларма, е лесно да взема сигнал от заключването на централното, като го подам към пиновете за вдигане на прозорците и на двете врати.
Друга лека промяна, която трябва да се направи за целта е на пин 1 на букса "А" и на двата "комфорт" модула, да се подаде постоянен +, а не през контакта. ;)

Недостатък на цялата работа е, че подсветката на бутоните ще работи постоянно, но тя е с толкова нищожна консумация, че изобщо неможе да събори акумулатора.

_power_
29-08-2011, 12:10
http://photo-zona.net/images/user43385/album12587/thumb/1314606300_hkzu0728_Untitled-1.jpg (http://photo-zona.net/images/user43385/album12587/large/1314606300_hkzu0728_Untitled-1.jpg)
Toва е стандартната схема за ел. стъклата. На GTV е 1:1. Ако искате да сложите "комфорт" модул и на десния джам, е необходимо да се прекарат по два проводника във всяка врата. След това се реализира същата схема, както за левия прозорец.
Понеже за момента аз използвам китайска афтърмаркет аларма, е лесно да взема сигнал от заключването на централното, като го подам към пиновете за вдигане на прозорците и на двете врати.
Друга лека промяна, която трябва да се направи за целта е на пин 1 на букса "А" и на двата "комфорт" модула, да се подаде постоянен +, а не през контакта. ;)

Недостатък на цялата работа е, че подсветката на бутоните ще работи постоянно, но тя е с толкова нищожна консумация, че изобщо неможе да събори акумулатора.
Рабрах всичко, но за съжаление ...хич не ми е по силите, камоли нервите:screwy:...жалко, че няма да мога да го направя.

shashaliev
05-09-2011, 21:24
мен предните две ме устройват напълно, ако може да се направи без допълнително окабеляване ще е супер

kolev
06-09-2011, 08:59
обаче не може без опъване на допълнителни кабели.