View Full Version : НедостиК на ток?!
Здравейте приятели,
Пак пиша по нощи'те ...ама пусто време...
Та да си дойда на въпроса
От доста време като натоваря колицата с харчители на ток (фарове; климатик; радио и пр. ) на ниските обороти (под 1500об.) почва да не и стига ток.
Ходих на няколко майстора, всички казват различно.
1. да сменя алтернатора с по-мощен
2. да сменя ролката на алтернатора с по малка (което щяло вдиге оборотите на алтернатора)
3. да съм сложил 2-ри акумулатор или такъв с голям ампераж (сега съм с 72 амп)
4. Да съм сменил колата :no_no_no:
Последното естествено отпада, но какво да правя , иде зима, а немога на всеки светофар да я държа в обороти?
starata alfa
29-08-2011, 01:56
каква кубатура е алфата,да не е хлабав ремъка
Ебати диагнозите....
Или просто смени майстора... Не могат да замерят и видят къде е проблема или какво ? От това дето си писал ми се струва че някой яко "мята боб" какво може да и е на колата....
Акумолатора отпада за мен...
"Тунинга" на ролката също (ако е оригиналната).
Алтернатора не се сменя, а ремонтира (ако има проблем в него)
другото трябва да се види от човек, който знае какво да гледа.
Здрасти,
реле регулатора да не би да си заминава?
Алтернатора - сменяш диоди и четки - и си в джаза.
НЕ се сменява с нов и не се пипа ролката, защото ротора е балансиран до определени обороти. Ако го "тунинговаш" с по-малка ролка минимум ще опържиш я намотки, я втулки, я лагери.
П.п. мисля кат Григор - смени си майсторите :Tease:
като запалиш ,веднага ли ти гасне лампата за акумулатора. като я натовариш свети ли лампата. какво е напрежението на празен ход без товари.
badmadafaka
29-08-2011, 14:12
+1 за смяна на "майсторите"... Причини може да има много - аз съм имал кола с карбуратор дето беше задръстен и оборотите падаха до 600, което за алтернатора и беше границата под която не зарежда и даваш същия проблем (просто още една възможност, нищо, че е малко вероятна)...
ПС: пише се "недостиг" :upsidedwnsmiley:
А какво ти е оплакването с токовете? "Мижът" фаровете ли или гледаш стрелката на таблото,че пада под 14В като пуснеш много консуматори?
Първо благодаря, че се включихте така бързо.
Когато не е натоварена държи 14в на празен ход. и всичко е наред
Като вкл вентилатора на климатика и др консуматори токът недостига пада на 12в вентилаторът почва по бавно да върти, двигателя почва да намалява оборотите дори се е случвало да изгасне....
Препоръчайте майстор, който не хвърля на боб
Е па в София майстори да искаш .
Еле пък и форумни .
Бобо & Со. ?
значи първо трябва да си оправиш проблема с празния ход. най-вероятно на алтернатора му идват прекалено ниски оборотите.
значи първо трябва да си оправиш проблема с празния ход. най-вероятно на алтернатора му идват прекалено ниски оборотите.
Или на оборотите им идва прекалено малък тока :lol_sign:
ili otivash na elkon (nqmam BG na telefona :) )
Или на оборотите им идва прекалено малък тока :lol_sign:
+1 Що не идеш при бат Бобо направо и да му проведе едно лечение на операционната маса?
Па тя и мойта баба кат включа климатик и/или перка на въртилатора си пада на 12 волта... И кво от това? И според мен иди на автомонтьор, а не на шивач :lol_sign: - от четирите му предложени решения не може да се каже веднага кое е най-глупавото...
Все си мисля, че имаме четки и/или колектор за смяна с тебе.
Па тя и мойта баба кат включа климатик и/или перка на въртилатора си пада на 12 волта... И кво от това? И според мен иди на автомонтьор, а не на шивач :lol_sign: - от четирите му предложени решения не може да се каже веднага кое е най-глупавото...
Все си мисля, че имаме четки и/или колектор за смяна с тебе.
Пада ти на тебе пияния уред на таблото ти пада, на бира бас че не си я мерил с мултицет :Tease:
Първо благодаря, че се включихте така бързо.
Когато не е натоварена държи 14в на празен ход. и всичко е наред
Като вкл вентилатора на климатика и др консуматори токът недостига пада на 12в вентилаторът почва по бавно да върти, двигателя почва да намалява оборотите дори се е случвало да изгасне....
Препоръчайте майстор, който не хвърля на боб
Може четките на алтернатора да са за смяна т.е. регулатора.Акумулатора трябва да компенсира недостига на ток до едно време,но изтощи ли се и той, двигателя ще изгасне.Все си мисля.че дори и 12В са му достатъчни да работи нормално на празен ход! Смени си реле-регулатора.На ъгъла на Сливница и Раковска има магазин за части за стартери и алтернатори.Вземи си от там регулатор.Не изкарват много(около 40-50000) но дават много добро и стабилно напрежение и струват около 10-20лв.За моята беше 12лв.Боша струваше 57лв и го сменях заедно с маслото на 5-6 месеца!Явно бяха по-скапани и от тези!
Пада ти на тебе пияния уред на таблото ти пада, на бира бас че не си я мерил с мултицет :Tease:
Бе май я мерих, ма още като я вземах - беше си ОК. Иначе не ми прави проблеми, само дето си пада на 12в кат се накачат циганетата да краднат тоци :static: А иначе си прав - аз трезви уреди по таблото май няам :roll2:
моята винаги си стои малко под 14 , и като пусна парно фарове халогени предни и задни отива между 12-13, а като вали и мина през локва и се намокри ремъка пада на 10 за около 20 мин
моята винаги си стои малко под 14 , и като пусна парно фарове халогени предни и задни отива между 12-13, а като вали и мина през локва и се намокри ремъка пада на 10 за около 20 мин
Ми монтирай си подкалник и предпазна кора отдясно и не се прави на подводница :)
Ми монтирай си подкалник и предпазна кора отдясно и не се прави на подводница :)
Подкалник имам ама тея кори са дефицит, и няма от къде да намеря
:gruebel: Само моята ли държи 14,5V на празен ход, а с включени всики консумативи изброени от Мавруда + дълги светлини и подгрева на стъклото пада на 13,8V?Включи ли вече и перката на радиатора пода на 13,5 и не се влияе от локви.:gruebel:
starata alfa
04-09-2011, 23:09
мойта се влияеше от локви но за секунди не както някой казва за 20 минути.аз си мисля за хлабав или износен ремък
да, моя ремък е хлабав и даже свири приятно, но при положение че карам по 20км и акумулатора е зареден и е чисто нов 100аh. пак държи 13 и малко на празен ход
:gruebel: Само моята ли държи 14,5V на празен ход, а с включени всики консумативи изброени от Мавруда + дълги светлини и подгрева на стъклото пада на 13,8V?Включи ли вече и перката на радиатора пода на 13,5 и не се влияе от локви.:gruebel:
И моята е така бате Боби, но миналата година Румен свали алтернатора и го рециклирахме. Бяха му заминали четките, но реших, че така или иначе е свален и ДАЙ
И моята е така бате Боби, но миналата година Румен свали алтернатора и го рециклирахме. Бяха му заминали четките, но реших, че така или иначе е свален и ДАЙ
Ей, значи има още една добре поддържана кола във форума(само дето не се троши колкото мойта).:upsidedwnsmiley:
Аз не полагам грижи и една десета за моята спрямо теб.
Аз не полагам грижи и една десета за моята спрямо теб.
Е, сигурно и не караш така вандалски като него :chair::new_Eyecrazy::metal:
Колега, ко напраи с тоз алтернатор бре?
нотка надуване долавям
Не бе човек, ама направо ме е яд, като знам как си гледа Боби колата и как не го слуша.
Е, сигурно и не караш така вандалски като него :chair::new_Eyecrazy::metal:
Колега, ко напраи с тоз алтернатор бре?
Абе понагазвам си я, но съм случил на читава и гледана преди мен колица, а това е най-важното.
Някой да знае дали на 2.0 ТС Супер и на дизела червен са им еднакви алтернаторите?
starata alfa
28-10-2012, 21:41
сравнете номерата или не са свалени алтернаторите
пп това е номера на 2.0 тс 92 г
алтернатор бош 14 волта 30/85 а-0 120 484 004
Мдаа, това май и ще направим ако се стигне до смяна. В смисъл - ако не стане с четки и реле...
Мдаа, това май и ще направим ако се стигне до смяна. В смисъл - ако не стане с четки и реле...
Няма начин да не стане ;)
Няма начин да не стане ;)
И аз тъй си мисла, ма де да видим...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.