PDA

View Full Version : Търся нов колянов вал и лагери за ГТВ



dangubik
31-08-2011, 16:31
Здравейте колеги, вчера ми се прецака ГТВ-то. В сервиза ми казаха че коляновия вал (Може и да се оправи, но е по-добре нов) и лагерите (Които ги намерих вече) са са се прецакали.
Така че търся този Колянов вал, ако има някой куде се продава да пише моля :)

GTV Twin spark 1.8

Red Pitbull
31-08-2011, 17:44
Имам...но за 2.0t.s ти с каква си?

Jivko7777
31-08-2011, 18:21
Здравейте колеги, вчера ми се прецака ГТВ-то. В сервиза ми казаха че коляновия вал (Може и да се оправи, но е по-добре нов) и лагерите (Които ги намерих вече) са са се прецакали.
Така че търся този Колянов вал, ако има някой куде се продава да пише моля :)

GTV Twin spark 1.8

Пусни обява в раздел купува ще намериш веднага :flirt:

ecotronic
01-09-2011, 10:31
Най-добре занеси стария вал някъде, където шлайфат валове. Там най добре ще те насочат какво да правиш. Можеш да минеш само с нови лагери (от съответния ремонтен размер и шлайф) Иначе нов вал и нови лагери сигурно струват доста пари.
А крайният ефект при качествен шлайф е един и същ.

Bobo
02-09-2011, 22:23
Най-добре занеси стария вал някъде, където шлайфат валове. Там най добре ще те насочат какво да правиш. Можеш да минеш само с нови лагери (от съответния ремонтен размер и шлайф) Иначе нов вал и нови лагери сигурно струват доста пари.
А крайният ефект при качествен шлайф е един и същ.

Читав вал втора ръка за 1,8 не мисля че струва много, освен това няма как шлайфан вал да е по читав от сток такъв ;)

ecotronic
03-09-2011, 00:27
Май трябва първо да уточним това, какво разбираме под "втора ръка".
Ако аз съм си купил нов вал и после без да съм го ползвал го продам на втора ръка - ОК.
Но ако валът "втора ръка" е ползван вече, да речем, че е демонтиран от здрав двигател - то в този случай по-добрият вариант е да се шлайфа вала и да се отиде на следващия ремонтен размер и се сглоби с нови лагери от съответния ремонтен размер.

_power_
03-09-2011, 02:49
Май трябва първо да уточним това, какво разбираме под "втора ръка".
Ако аз съм си купил нов вал и после без да съм го ползвал го продам на втора ръка - ОК.
Но ако валът "втора ръка" е ползван вече, да речем, че е демонтиран от здрав двигател - то в този случай по-добрият вариант е да се шлайфа вала и да се отиде на следващия ремонтен размер и се сглоби с нови лагери от съответния ремонтен размер.
Полемика? Колега мисля всички сме на ясно какво има предвид колегата Бобо:|
Здрав вал е 100 пъти по добър от ремонтиран!
Няма какво да се добави.

ecotronic
03-09-2011, 02:54
Няма нищо лошо в полемиката, стига да се роди от нея истината.
Не знам за другите колеги, но на мен лично не ми е ясно какво разбираш под здрав вал.
Така, че - моля да поясниш.
Неупотребяван вал или работил вал, демонтиран от здрав двигател?

_power_
03-09-2011, 11:11
Няма нищо лошо в полемиката, стига да се роди от нея истината.
Не знам за другите колеги, но на мен лично не ми е ясно какво разбираш под здрав вал.
Така, че - моля да поясниш.
Неупотребяван вал или работил вал, демонтиран от здрав двигател?
Аз мисля да спра до тук :static:

Bobo
04-09-2011, 15:27
Няма нищо лошо в полемиката, стига да се роди от нея истината.
Не знам за другите колеги, но на мен лично не ми е ясно какво разбираш под здрав вал.
Така, че - моля да поясниш.
Неупотребяван вал или работил вал, демонтиран от здрав двигател?

Няма луд който да си купи вал втора ръка и да не го замери дали е в нормите ;) А всъщност може и да има ... .:)))

kalvach
17-10-2011, 22:49
Незнам за вас колеги, но преди време ми изшлайфаха вала, досега съм изминал към 20 000 км. за сега нямам проблеми и съм доволен.
Шлайфането ми струваше 50 лв., за белни лагери платих към 80лв., още толкова дадох за основни.
Незам колко би струвало вал с комплект лагери към него.

oem
19-10-2011, 13:01
Тук в Горна има много добър шлайфист. От цяла България му носят валове от мотоциклети, той ги шлайфа, прави им лагери. Имам познат с Хонда CBR919 чиито мотор тропаше на умряло. След шлайфа и лагерите пича си кара мотора на заварка, а там знаете за какви обороти става въпрос. Кара вече 4-та година мисля без никакви проблеми. Всичко зависи от шлайфиста си мисля аз. Разбира се ако може да се избегне ремонт и да се намери читав вал това е по-добре, но и с читав ремонт също е добре :)