View Full Version : Мнение за мотор 2.0 турбо 8к
nicola 59
01-09-2011, 17:16
Здравейте колеги имам под ръка един мотор комплект с кутия и всичко друго от 164 и ме чопли идеята да го сложа на Алфа 155 .Не искам да отварям тема около монтажа ,които за мене е ясен понеже мотора пасва без доработки ,а само да сондирам мнение за самия мотор ,които ми е непознат и ако някой от вас има вече впечатления нека ги сподели.
Хмм тия модификации на 164 с 2.0 8В турбо са голяма рядкост мисля ! а и тая поне от снимката изглежда доста добре...срамота ще е да отиде за донор си мисля.
пък и разликата в килограмите на 164 и 155 е малка,а и самото "прехвърляне" няма да е лесно, защото са на различна база двата модела (164 и 155),ще трябва преработка с лапите на мотора и кутията
инъче мотора е олд скуул,не особенно претенциозен и оборотен,с добър въртящ момент .....
nicola 59
04-09-2011, 22:17
Хайде бе колеги никой ли не го кара тоя мотор
scarface
05-09-2011, 09:56
Мотора е много здрав 7.2 е ускорението на 164-та с този двигател,карам с такъв мотор вече 30000км и никакви проблеми като го карам общо взето само на обороти.Щом ти се занимава мятай го ако е в добро състояние няма да имаш грижи.
nicola 59
05-09-2011, 22:24
Taka и предполагах колега но все пак е друго да чуеш мнението на някои който го има този мотор.
Аз на дедричката съм с такъв. Това си е турбо двигателя който слагат и на делта - много здрав! Някой казват че дори е по-здрав от 16клапановия, но те по същността си са 1 към 1 - блока е същия. Мятай!!!
nicola 59
06-09-2011, 00:20
Аз на дедричката съм с такъв. Това си е турбо двигателя който слагат и на делта - много здрав! Някой казват че дори е по-здрав от 16клапановия, но те по същността си са 1 към 1 - блока е същия. Мятай!!!
Знам колега това е мотора на дедра темпра и дори на ритмо абарт ,но не съм го срещал в турбо вариант
scarface
06-09-2011, 10:25
Разликата е че на 164 е с повищена мощност и е 175hp незнам откъде идва тази разлика от 10-15кс предполагам че е от турбината не съм се интересувал
Тц, не е с повече мощност. Този двигател го има във вариянт от 150. 155, 162, 169, 175, 177, 179, 181 к.с на различните модели автомобили(дедра, тема, крома, делта и 164-ка). :) На 164 конкретно е с електроника бош. По принцип по-добрият вариянт е с марели от делта/ дедра, но и този е ок стига да работи коректно. :)
nicola 59
06-09-2011, 22:35
Тц, не е с повече мощност. Този двигател го има във вариянт от 150. 155, 162, 169, 175, 177, 179, 181 к.с на различните модели автомобили(дедра, тема, крома, делта и 164-ка). :) На 164 конкретно е с електроника бош. По принцип по-добрият вариянт е с марели от делта/ дедра, но и този е ок стига да работи коректно. :)
Да колега на тема турбо 8 клапана ако не се лъжа е най як 180 коня
Бъркаш се леко колега - с БОШ електроника се монтира на Крома Турбо (150, 153 и 158 к.с. в зависимост от годините на производство), Тема 8в Турбо (165 к.с.) и 164 (175 к.с.), но това не е най-важното. Разбира се колегата по-горе е споменал правилно че по-добрата електроника е Вебер-Марели, но когато си работи коректно и БОШ-овата не дава ядове. Минуса е липсата на части за нея и невъзможността да се "пипа" по нея или поне в България досега не съм срещнал някой който да се занимава с нея. Иначе като мотор колегите по-горе също са го казали - кораво куче, карам Крома с този мотор и електроника вече близо 8 години / 90 000 км.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.