View Full Version : Дайте съвет за бус
Трябва да направя няколко курса до различни места в Германия и реших, че най-удачно е да купя бус за целта. Дайте акъл за марка/модел, съвети относно каране и тн. Изискванията са да е покрит, да стигне до там и обратно без да се развали нещо основно (е и да е в що годе човешки на вид също) и да може да носи 1.5-2 тона. Да кажем до 7-8 хиляди лв?
Този изглежда добре,а и цената е прилична.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31315216245883179&f1=details
Имаме форд транзит 99г макси база от 2г и около 60-70к км, много съм доволен от него пълен празен 130 върви като пълен имам впредвид над 2-2.5 тона товар. Поразгледай ги, заслужават си парите. Единствено са малко по-шумни, но пък са надеждни. Рейките са им болно място и горят масло.
Iveco са едни от най добрите варианти в този клас - за парите които си заделил ще вземеш някой от по-старите модели 35-10 примерно,които не са притенциозни откъм обслужване.
Друг добър Вариант е семейството на Ducato/Boxer/Jumber за моделите докъм 2000та съм чувал че са доста здрави машинки.
Гледам някакви обяви и се чудя, как може бус на 10 години че и повече да е само на 160 000км?
Бил е гаражен и са го карали само да водят децата на градина с него .
Как ?
Не знаеш ли ?
Да си виждал в автосалоните кола на повече Км ?
А с категория Б, помня че беше до 3500кг, това е включително товара нали?
А с категория Б, помня че беше до 3500кг, това е включително товара нали?
Точно така е.
Спринтер.
От Спринтера по добро няма,като здравина,мощност и същевременно икономичност.
Но за тези пари неможе да се намери читав такъв,дори късата база на 212. Може би с дясна дирекция,ако те устройва.
тези с десен волан по-читави ли са?
Повечето, които гледах досега са пълна скръб, та си мисля дали не е по добре нещо 2006-2007 на лизинг..
тези с десен волан по-читави ли са?
Повечето, които гледах досега са пълна скръб, та си мисля дали не е по добре нещо 2006-2007 на лизинг..
То лошото е че на новите бусове поддръжката става златна и се чупят по-често от старите.Скоро един познат ми се оплака че са ремонтирали служебното ивеко което кара - сменяли някакъв торсион по 900 лева бройката.Накладки по 100-200.
Абе на старо ако си вземеш машина - никога не можеш да си сигурен в нея, особено пък ако пътуваш на дълги дестинации. Повечето микробуси, които се продават са "милионници"
тези с десен волан по-читави ли са?
Повечето, които гледах досега са пълна скръб, та си мисля дали не е по добре нещо 2006-2007 на лизинг..
Не,че са по читави ами са по евтини и за тези пари може да се намери. Аз карам служебен 312 взет от Австрия на 200к и 180к навъртени в Б-я. Сменяли сме само ролки ремъци,дискове и накладки.Разход пълен,празен 10-12л.,което за петтак бус си е много добър разход.
Ти ако вземеш от тук бус,трябва да го караш поне един месец в България,преди да тръгнеш за Германия.Ако има неизправности да може да ги отстраниш.Но като цяло този ти замисъл,да вземиш бус втора употреба и да тръгнеш на дълък път,не е много за предпочитане.
Да явно си прав, аз просто нямах никаква идея. Ще видя вариантите за оперативен лизинг, което си е като наем.
soldier81
13-09-2011, 12:30
Колега,имам Фиат Дукато Макси 2,8ТурбоДизел 130к.с. 99г с климатик,напълно обслужен преди 1000км+ застраховка и зелена карта.Регистриран е на 90к.с.
Ако те интересува пиши...
Колега, имал съм Дукато макси 2,5 ТД - нЕма такъв катър - вървеше като лека кола и не му пукаше пълен ли беше или празен, но в твоя случай ти трябва нещо от рода на офертата на доктора или нов, ама знам за един чисто нов "Боксер", който за 50 000 км сигурно влезе 50 пъти в бокса, а яките "Спринтери" повечето внесени в Бг са със скапани турбини и "скърпени" като за продажба
Благодаря за съветите, колеги. Сега разглеждам оферти за оперативен лизинг, но ще имам едно наум за Дукато също.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.