View Full Version : И аз пораснах 1.4 --> 2.0
За някои хора може дори да е смешно но за мен си е цял проект . Решил съм до Италфест-а да съм изпонасменил всичко . Досега около 3,5 години карах 1.4 и мисля , че отдавна е време да порасна . Двигателя е закупен ще се сменят рейка , дискове ... абе всичко както си му е реда . Преди да влезе в коша обаче Моторчето ще бъде добре обслужено и след цялата тази галимация ще следват генерация и евентуално ремап но до тогава има време . Ще започна с 2 снимки от днеска когато вкарахме колата в бокса и с времето ще качвам и др. интересни :bg:
Satanism
13-09-2011, 20:00
Честито...приятно возене и занимаване :)
адски скок,брато... ;)
давай все така :th_up:
барво колега успех.Те така е три и половина години гледане плевене поливане и торене...............и пораства от 1,4 до 2.0
badmadafaka
13-09-2011, 21:03
Правилен е проекта, особено ако го направиш целия (а не само мотора да боцнеш) :)
Здравей колега и успех с проекта
Аз в момента това започвам да правя поради доста изгнилото купе на 2.0тс.Ако може да споделиш 2.0-ката с кое Еку ще е,като гледам 1.4 тс е с компа на дросела(ако е този на снимката или се бъркам).Питам защото моята е 1.4тс Facelift и ще слагам мотор 2.0тс 97год на по новото купе с различната инсталация,а мисля тези дни(стига да излезна в обещаната отпуска) да слагам по-големия мотор и се чудя да ли ще има много преправяния по кабелите.И се извинявам,че ти ползвам темата
ще следя с голям интерес
Няма проблеми ... моята е 2000 г. а пък мотора е същия от снимката да той е 98-ма :)
dilian alfa gtv
14-09-2011, 20:20
Няма проблеми ... моята е 2000 г. а пък мотора е същия от снимката да той е 98-ма :)
Мотора който ще монтираш е 2.0 CF2 нали така..??
Успех със проекта.
Ще замоля да не ми триете постовете от темата защото колата се намира в Попово в моя сервиз и ще я правя аз и ако ще има някакви снимки и обяснения същто ще са от мен.
Луд умора нЕма ;)
Браво за ъпгрейда.
Ще замоля да не ми триете постовете от темата защото колата се намира в Попово в моя сервиз и ще я правя аз и ако ще има някакви снимки и обяснения същто ще са от мен.
Ашколсун :ban: надявах се да пишеш :bg: ... когато отвориш матора пиши как е положението вътре
DJ Vladic
14-09-2011, 23:45
Ще замоля да не ми триете постовете от темата защото колата се намира в Попово в моя сервиз и ще я правя аз и ако ще има някакви снимки и обяснения същто ще са от мен.
Бончо... Браво. Айде още една бегачка да направиш :)
Почна се.Вчера поразчистих паркинга от таралясници и днес започнах работа по проектчето.2-литровия мотор го отварям точно на време преди да стане всичко на салата и да си исипе карантията в картера.Не намерих нито една ролка да не стърже и да не хлопа.Свещите на първи цилиндър-пълни до горе с масло.Коляновия вал-биелните шиики за шлаиф,основните-няма задрал лагер но шлаифиста ще каже тежката дума.Лагери така или иначе ще купувам така че нямя значение дали нормални или първи ремонт.Блока-в перфектно състояние.Следва идеално измиване и ако не ми е писнало много една боя.Главата-долу-горе добре.Гумичките дървени.Трошат се и ги изкарах на парчета.На едната гумичка пружинката я намерих долу в картера цяла целеничка.Които ги е слагал предия път....... .Следва шлаиф на главата,шлаиф на клапаните,шлаиф на леглата,нови гумички,зачистване на портовете и закопчаване.Ще и перна и едни нови сегменти че маслените гледам доста намалели.За сега това е положението.Пускам и някоя друга снимка за придобиване на бегла представа долу-горе за какво става вапрос.Следва продължение...
ФАК ... колянов вал за стъргане ... Стържи , стържи сине докато си млад :D :D :D Свещите инъче са хубави нали
Вака, ходи си вземай легена. Тъй като гледам, трансплантацията се отлага за в момента.
badmadafaka
15-09-2011, 21:08
2-литровия мотор го отварям точно на време преди да стане всичко на салата и да си исипе карантията в картера.
Мдаа, това не е лошо да служи за референция на хората дето си купуват "НОВ" мотор, боцат го и после се чудят защо ПАК е родила колата ;)
Вака, ходи си вземай легена. Тъй като гледам, трансплантацията се отлага за в момента.
Защо да се отлага ? Вобще не се отлага даже . Работата по двигателя си продължава с пълна сила и всичко което Бончо прецени ще се прави и сменя ... каквото и да излезе още по мотора ще се прави ... Хванал съм се на хорото ще го играя докрай :choice:
Мдаа, това не е лошо да служи за референция на хората дето си купуват "НОВ" мотор, боцат го и после се чудят защо ПАК е родила колата ;)
:prescription: Именно понеже двигателя съм го взимал от приятел знаех за състоянието му . Естествено знаех , че ще има и изненади като се отвори , както и се получи . Но няма значение каквото е такова . Знам , че ще стане перфектно имам 100% доверие на Бончо .
Jivko7777
15-09-2011, 21:20
Ще стане батка, щом е в сигурни ръце и има желание и хъс майстора ще стане!
Ванка, исках да кажа, че няма да стане за 3-4 дни.
А сега се сетих и друго . Бончо какво ще я правиш оная кутия тъпата дето е под калника с активния въглен . Моята ясно , че ще изхвърчи ама другата от QV да я взимам ли :)
Ванка, исках да кажа, че няма да стане за 3-4 дни.
За феста ще стане :grandpa:
мед ми капе от сърцето като гледам снимките-ама неискам скоро да влизам пак в тоя филм,макар че тук филма си е нормален нищо кой знае какво и проблемно нормални неща,успех и дано скоро излезе на пътя!
Ванка, исках да кажа, че няма да стане за 3-4 дни.
Абе неделя мислех да карам с новия мотор но шлаифиста е потънал дълбоко до понеделник.Утре потъвам и аз.
Ще стане ще стане!!!! Двигателя ще стане в гъзъ понеже не съм виждал някои да работи толкова бързо и качествено евала на Бончо а двигателя си ми изглежда леко дроб предполагах че ще е в по добро състояние ама в предвид мъченията които е отнесъл последните 3 години е напълно нормално!!!! Еи Боби сложи му сигменти ГИОТЦЕ :sex: и да лепнеш тук там с Виурта :tooth::crazy:
DJ Vladic
16-09-2011, 00:39
Ваньо... тя колата ще е готова, ама няма да е за каране. Знаеш, че трябва да се разработва. :( Знам, че ще стане както трябва. И грам съмнение нямам в Бончо. Дано да успеем да се видим на Италфеста :) Заедно с хубавиците. Поздрави на всички от североизточната група.
Тез "бигачки" се разработват само на пълна газ.
Тез "бигачки" се разработват само на пълна газ.
Даже незнаеш колко си прав !!!! :Tease:
само да внимава с температурата на водата,другото е без значение.трябва да знае какво я чака от самото начало.Моета като я направех от дизел на бензин разработката май и траеше около 300км. :)
Днес като по чудо шлаифистите изплуваха от мрака и двамата.Коляновиа вал го спасяваме от шлаиф.Минава само със зачистване и полиране.Деругите които се виждаха явно са налеп от лагерите и излязоха в +.Всичките шиики с разлика по малко от една стотна.Главата я занесох и нея на шлаиф и е готова.И докато чакам тея писюри да се мотат с шлаифане и търсене на чаркалак се позаиграх с блока да му предам малко вид на изглед.Идеално измиване,подсушаване,обезмаслител,облепяне и боя.Извадих баланс-валовете и така ми се искаше да ги закитя към камарата ама им се размина за сега.На следващото отваряне когато я смели това диване покраи порт,къси водачи,леки биели и още някоя друга заигравка ще изхвърчат и те.Поръчах им лагери и семеринги и на тях защото както всичко де що се върти по тоз мотор вие и стърже и те така.Утре идат лагери,сегменти,гарнитури,силикони и като доиде вала го цопвам в блока и събирам панаира.За разработка мисля едни 5-600 км,хвърляме келевото масло,сипваме един карбон-графит и сопа.Пускам някоя друга снимка на блокчето.Приятен уикенд на всички колеги и не се напиваите много!
Я да те питам колега, ще ги сменяш ли плъзгащите лагери в средата, и ако да от каде ще вземеш ремонтните такива, 'щото ако те са си заминали... :)
За щастие са в идеално състояние и лагерите и валовете.Ще сменя само съчмените че почнали да се чуват леко.Имам тука един агент дето пазарувам от него и намира всичко.Ако се беше наложила смяна в никакъв случаи не бих се замислил да им прасна тапите и да изхвърля тях тежките желяза.
Снимката на обезмаслитела е специално за Тишо.
и не се напиваите много!
Еми ... късно го прочетох :wein:
Снимката на обезмаслитела е специално за Тишо.
Хахахаххах дивак такъв ... а да те питам с момчето , което се интересуваше от стария ми двигател чувал ли си се ... аз на скоростната кутия и съединителя май им намерих пазар ... остава само полуоски ,карета ,главини ,апарати и дискове да продам ... рейката директно 10м. по-нагоре от сервиза ти отива :)
Снимката на обезмаслитела е специално за Тишо.
ахаххахаха знаех си че снимката е със замисъл още дока видях не безизвесната марка:BIGsmile: А блока е станал супер едно време така боядисваха блоковете на УМЗ-тата и Булгарите :crazy::tooth::Tease::sex::sex::sex::sex:
А блока е станал супер едно време така боядисваха блоковете на УМЗ-тата и Булгарите :crazy::tooth::Tease::sex::sex::sex::sex:
Говори ми мръсотийки бебчо . Дай снимка на твоя блок и нека говорят БЕЗ Росен Петров :butt:
ScuderiaAlfaCorse
17-09-2011, 21:31
Браво бе Ванка още кончета ще храниш значи, а ? :)
Успех с проекта и чакаме развитие по тази силова тема ;)
Отказа ли се от онзи мотор с турбото или и той отиде за скрап ?
Браво бе Ванка още кончета ще храниш значи, а ? :)
Успех с проекта и чакаме развитие по тази силова тема ;)
Отказа ли се от онзи мотор с турбото или и той отиде за скрап ?
тос матор ще отиде за резервни части за едно GTV ... Демек за същото от което е :)
Говори ми мръсотийки бебчо . Дай снимка на твоя блок и нека говорят БЕЗ Росен Петров :butt:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38041&page=27
Днес общо взето пипкава работа.5 часа си играх да чистя бутала,по някое време доиде коляновия вал,наредих му лагерите и го цопнах в блока.Наредих и сегментите на буталата и ги пуснах и тях.Семеринги,маслена помпа-и те там.Утре чакам лагерите за баланс валовете и главата шлаифана,с оправени клапани и легла и с нови гумички.
И понеже хич нямам работа вчера взе че гръмна мотора на моита 166.Така като гледам тоя почти готов направо да взема да го плясна в моита Алфа а когато имам време на Ваката да му направя моя.Да си кара 1.4-то,аз с нов мотор,и вълка сит и агнето цяло:roll2:
Днес общо взето пипкава работа.5 часа си играх да чистя бутала,по някое време доиде коляновия вал,наредих му лагерите и го цопнах в блока.Наредих и сегментите на буталата и ги пуснах и тях.Семеринги,маслена помпа-и те там.Утре чакам лагерите за баланс валовете и главата шлаифана,с оправени клапани и легла и с нови гумички.
И понеже хич нямам работа вчера взе че гръмна мотора на моита 166.Така като гледам тоя почти готов направо да взема да го плясна в моита Алфа а когато имам време на Ваката да му направя моя.Да си кара 1.4-то,аз с нов мотор,и вълка сит и агнето цяло:roll2:
Има и друг вариант,да сложиш на твоята 1,4 докато си го направиш твоя.Или да си направиш твоя,той Ванката и беЗ това не бьрЗа :).
Добър избор за гарнитура на глава,
браво за целия проект!
Бони,старай се ти,той главанака бьрЗо ще ти преебе старанието.Дано да не е така де.И дано гарнитурата на капака да иЗлеЗе качествена.
Да не съм чул за вълци и овце :D :D :D казах ти ... слагай на 166-цата моя 1.4 и ще останеш доволно изненадан ... карай само на климатик и смени 18-ките с 19-ки :D хаха ... чи аз тъй като гледам тя до Неделя ще е готова :))) остава да обсъдим още някои детайли и всичко се нарежда :)
Последните няколко дни бях нападнат от бързащи клиенти,нямах кои знае колко време за колата на колегата но пипнах това-онова.
Съпроводено с много псувни и обелени пръсти вчера изтръгнах стария мотор,кутията,реиката,полуоските и шенкелите.Може вече да започвам да редя чаркалака от двоиката.Проблеми ще има доста.
Както се пее в 1 песен "си е*ало майката брато" ... Дори да не стане за фест-а за коледа ще стане :D :D :D трябва да видим преди или след нова година да направим 1 събор на хижата ... джъс-бъз ... много е красиво зимата :)
Както се пее в 1 песен "си е*ало майката брато" ... Дори да не стане за фест-а за коледа ще стане :D :D :D трябва да видим преди или след нова година да направим 1 събор на хижата ... джъс-бъз ... много е красиво зимата :)
Не се притесняваи бре,ако не е За коледа до пролетта все ще стане.Тькмо ще и се раЗмине Зимата.
По последни данни Понеделник или Вторник най-късно двигателя трябва да е в коша и ще остане електроника и генерация ... др. работи могат и да почакат не са належащи . Но това стане ли за Фест-а ще съм с нея :)
От последните няколко дни.Покраи голфове,вектри,фордове и всякакъв вид измет пипам и по колата на колегата.Понеже скоростните кутии са ми специалитет реших че по ми е лесно да направя кутиятя на двоиката с жила.Тея щанги хич не ги харесвам.Ако е живот и здраве утре мисля да палим.
Днеска щи донса малко кюнци да напрайм 1 кумин за печката и да видим къф ше го пудрим ... Мисля да ти досаждам цяаааааааааааааал ден :D
След много труд и нерви от моя страна и много средства от страна на собственика колата е готова и замина за Търговище.Пожелавам ти много безавариини километри и я пази за да я имаш дълго време.
още веднъж Боби изригна и сътвори нещо страхотно преди около час се прибрахме и колата върви страхотно двигателя не се чува направо е страхотна но нека да оставим собственика сам да отсъди дали му аресва лично аз отново казвам на Бончо едно Браво имаш златни ръце за поповски копук :tooth:
п.с.Боби утре сутрента ще се чуем да се кординираме !!!
Голямо благодаря на Бончо за Труда , нервите за това , че се хвана да го прави заради мен благодаря ти дори и за псувните хахаха колата я карам само до 3500 оборота тая вечер и ми се струва , че хвърка а за ABS - a майтап няма . Датчиците липсват а пък ABS има и лампа не свети ... тази вечер си разглобих километражите и сглобих 1 който отчита всичко както си трябва не както преди и всичко е наред ... останалото лека полека ще стане ;) Имам много да те черпя и няма да го забравя . БЛАГОДАРЯ
След много труд и нерви от моя страна и много средства от страна на собственика колата е готова и замина за Търговище.Пожелавам ти много безавариини километри и я пази за да я имаш дълго време.
Ха ха,не се притеснявай,той ще я паЗи много добре.Само ако можеш отиди до Тьрговище и стои на някой иЗход на града,то от там ще се чува как я паЗи :bouncing_smiley:
Ха ха,не се притеснявай,той ще я паЗи много добре.Само ако можеш отиди до Тьрговище и стои на някой иЗход на града,то от там ще се чува как я паЗи :bouncing_smiley:
Ам чи то Алфа тъй са кара бе ... и ти твоята така я караш не се прай ... днес на феста малко се позачудих щото нещеше да държи ниски обороти :dunno: но в крайна сметка се оказа пукнато вакумно мъркуче
Majed_146
10-10-2011, 17:08
Ам чи то Алфа тъй са кара бе ... и ти твоята така я караш не се прай ... днес на феста малко се позачудих щото нещеше да държи ниски обороти :dunno: но в крайна сметка се оказа пукнато вакумно мъркуче
Бацка, в период след основен ремонт си сега! Не я напъвай- поне първите 10хил. Км.
Пожелавам ти много без-аварийни километри с бегачката. Някой път трябва да ги пробваме с моята :) но ще е на пролет! Сега сме на принудителна Боя в сервиза :)
Поздрави!
гас до ламарината докато паднат колелата :) като се развали ремонт и пак Безаварийни километри ;) :clap2:
Само лекинко да поясня-колата не съм я правил бегачка а си е пълен сток.За това и темата не е в раздел тунинг а точно тук в 145/146.След около 1000 км.хвърляме това 10W40,сипваме един карбон-графит 5W40,пооправяме кюнците и сопа.Колегата от Г.О.ако иска може да се пробва с фиат 1.6 правен от мен с порт,олекотяване и куп заигравки.Поздрави на всички фенове!
Не я напъвай- поне първите 10хил. Км.
Направя ли 1000 сменям маслото и ще пробвам дали й работи ограничителя :roll2:
Колегата от Г.О.ако иска може да се пробва с фиат 1.6 правен от мен с порт,олекотяване и куп заигравки.Поздрави на всички фенове!
А може и с мен бре :lol:
Jivko7777
12-10-2011, 10:29
Ти 500км трябва да имаш вече :hump:
Ти 500км трябва да имаш вече :hump:500 ги направих бързо ама трябва още 500 да направя ... Днес си поръчах датчици за ABS-a от колега във форума и се надявам че след няколко дена вече ще мога и да спирам :)
Jivko7777
12-10-2011, 14:04
500 ги направих бързо ама трябва още 500 да направя ... Днес си поръчах датчици за ABS-a от колега във форума и се надявам че след няколко дена вече ще мога и да спирам :)
Ми какво стой грабвай 2-3 мацки води го в Варна на дискотека там малко ще ги поразходиш, после заедно може да проверите скоростния лост как е :hump: и се връщате и готово :tooth:
Айде моля не обръщайте темата на говорилня!
Айде моля не обръщайте темата на говорилня!
:th_up:
:th_up:
Колата се движи и работи страхотно сега само чакаме да блокира!!!:sex:
Колата се движи и работи страхотно сега само чакаме да блокира!!!:sex:
ша блокира,ама трябва пьрво да се почеше по кратуната и да иЗмисли нещо умно За това.Не му го пожелавам,ама и той трябва да внимава повечко.
Понеделник най-късно във Вторник ще е с генерация от QV и ще има клип със звука ... и ускорението ;)
Jivko7777
23-10-2011, 03:21
Понеделник най-късно във Вторник ще е с генерация от QV и ще има клип със звука ... и ускорението ;)
Разработи ли вече? Хвърли ли старата чорба :razz:
Оказва се , че за чорбалака сега нямам възможност но вече е разработена с оригинална генерация и само 1 спортно гърни отзаде и ми се струва , че ще се чува много добре . Остава за др. месец маслото и датчиците за ABS-a . Дано утре времето да е хубаво за да мога да направя някое клипче :)
digitalundgrd
23-10-2011, 19:22
Какво масло мислиш да сложиш колега?
5 на 40 графитно но за марката немога да се сетя нека Бончо каже
добре ли ще е такова масълце ? някой ти го препоръча ли ? питам щото не съм слагал такова до сега .. че има един т.с. в разработка :)
Jivko7777
24-10-2011, 17:54
5 на 40 графитно но за марката немога да се сетя нека Бончо каже
Xenum 5W40 Carbon Graphite
Изпробвано е масълцето,отварял съм и мотор след него-грешка няма.По всички триещи се части става тънък черен слои.Държи и на температура.Днес колата беше при мен в сервиза.Пооправихме комините че беше ад с тая права тръба от краи до краи.Теглих и един силикон на гарнитурата на капак клапани-наи лошо похарчените 40 лева по тоя мотор.После мивка и сопа към Търговище.
Тъъъъъъъъъъъъъъи,начи не очаквах да е толкова скоро ама маторя се смля.Днес отворих отдолу и на първо четене причините са две.Или счупена маслена помпа или газ до дъно на стегнат мотор.По информация на собственика претракване се е чуло в 5 часа сабаилам на връщане от дискотека на трета с 6000+ оборота :cheers::punk::drive::plane::shocking::noooo: :priest:
Като доразглобя ще пиша.Сега и завивам колелото,хващам и картера с два болта и я изкарвам пред сервиза,че както ми е писнало може да грабна брадвата...
digitalundgrd
26-10-2011, 21:26
Уха тва на колко километра бре?
Добър урок за собственика. Може би ще започне да си дозира газта по друг начин скоро.
Тъъъъъъъъъъъъъъи,начи не очаквах да е толкова скоро ама маторя се смля.Днес отворих отдолу и на първо четене причините са две.Или счупена маслена помпа или газ до дъно на стегнат мотор.По информация на собственика претракване се е чуло в 5 часа сабаилам на връщане от дискотека на трета с 6000+ оборота :cheers::punk::drive::plane::shocking::noooo: :priest:
Като доразглобя ще пиша.Сега и завивам колелото,хващам и картера с два болта и я изкарвам пред сервиза,че както ми е писнало може да грабна брадвата...
:puke: Ебахти шита стана!!! :machinegunner:
На колко на колко-на 600-700 км.Мисля че проблема е в главата.Ама не на маторя главата ам на Ваката.На времето и аз ги сколасвах така ама тогава карах лади.Разликата е там че всеки в мазата имаше по три щаиги части и ми излизаше евтино удоволствието.
ааа 600-700 поне 1000-1200 ги направи ама страното е че кат при мен стана мина разработката и двигателя пак за основен само че при мен ми фръкна обтяжната ролка и намля клапаните и на двете глави!!!!
badmadafaka
26-10-2011, 22:55
Дали е било с 6000 оборота за да стане така..? Иначе много гадна случка...
Jivko7777
26-10-2011, 23:19
Тъъъъъъъъъъъъъъи,начи не очаквах да е толкова скоро ама маторя се смля.Днес отворих отдолу и на първо четене причините са две.Или счупена маслена помпа или газ до дъно на стегнат мотор.По информация на собственика претракване се е чуло в 5 часа сабаилам на връщане от дискотека на трета с 6000+ оборота :cheers::punk::drive::plane::shocking::noooo: :priest:
Като доразглобя ще пиша.Сега и завивам колелото,хващам и картера с два болта и я изкарвам пред сервиза,че както ми е писнало може да грабна брадвата...
Ако маслената помпа е вината, няма вина нито ти нито той...друг е въпроса че за мен по малко 2000км разработка не става...
ПП: Успяхте ли да сложите новото масло? Ииии само не казвай че със старото (разработващото) е почнал да дава газ...
Ииии само не казвай че със старото (разработващото) е почнал да дава газ...
агент Мълдър :lupe: вие познахте!!!
но споко най скоро време ще върнем тази красавица на пътя
Jivko7777
27-10-2011, 00:47
агент Мълдър :lupe: вие познахте!!!
но споко най скоро време ще върнем тази красавица на пътя
А той Ванката луд :) И какви са щетите или още не се знае?
V_A_N_K_A_T_A
27-10-2011, 01:01
Тц тц тц....собственика явно не е издържал,даже и до смяната на маслото :) Те това е ентусиазъм :D
Пожелавам скорошно възстановяване и здрави нерви на 164 td...
Тъй ... който ще ме псува и ще дава акъли да го прави сега докато все още съм в добро настроение ( Бончо си ме псува постоянно затова него не го броим ) . Чувствам се супер тъпо и съм осъзнал , че грешката си е изцяло моя . Трябваше да я кротна още малко и тогава като сменя маслото да давам газ ... как се увлякох и аз незнам ... изредих ги от 1-ва до 3-та до 6000 оборота и понеже това са ми 2-рия комплект смляни лагери веднага се светнах какво съм сътворил . На стария двигател 1.4 също от Шумен към Търговище му смлях лагерите обаче тогава не ми пукаше и си се прибрах както тракат докато този път веднага изгасих ... както и да е станалото станало . Зимата ще стои в гараж и ще гори бензин на място ... и ако някой келеш дето не му е дошъл акъла като на мен чете това нека се замисли ... защото аз не го правя и там ми е грешката . ВИНОВЕН !!!
Тъй ... който ще ме псува и ще дава акъли да го прави сега докато все още съм в добро настроение ( Бончо си ме псува постоянно затова него не го броим ) . Чувствам се супер тъпо и съм осъзнал , че грешката си е изцяло моя . Трябваше да я кротна още малко и тогава като сменя маслото да давам газ ... как се увлякох и аз незнам ... изредих ги от 1-ва до 3-та до 6000 оборота и понеже това са ми 2-рия комплект смляни лагери веднага се светнах какво съм сътворил . На стария двигател 1.4 също от Шумен към Търговище му смлях лагерите обаче тогава не ми пукаше и си се прибрах както тракат докато този път веднага изгасих ... както и да е станалото станало . Зимата ще стои в гараж и ще гори бензин на място ... и ако някой келеш дето не му е дошъл акъла като на мен чете това нека се замисли ... защото аз не го правя и там ми е грешката . ВИНОВЕН !!!
Сега го накарай да ти завари един як болт под най-десния педал... и не си слагай "масло за разработка", щото никъде не съм прочел да пише на тубата "за разработка" - маслата са или хубави или НЕхубави
digitalundgrd
27-10-2011, 12:18
Чувствам се супер тъпо и съм осъзнал , че грешката си е изцяло моя . Трябваше да я кротна още малко и тогава като сменя маслото да давам газ ... как се увлякох и аз незнам ... изредих ги от 1-ва до 3-та до 6000 оборота и понеже това са ми 2-рия комплект смляни лагери веднага се светнах какво съм сътворил .... Зимата ще стои в гараж и ще гори бензин на място !!!
Колега не се ядосвай. Според мен може и проблема да не е в теб или поне не изцяло ;) Като направите дисекция на маслена помпа и тн ще се види :prescription:
Ще споделя малко личен опит за разработката, пък ти ще си прецениш дали ще го направиш така или по друг начин...
Моята, на Васко (Васил Петров) и на Радко (thecleaner) след ремонта ги оставихме на място да поработят поне час, за да видим дали ще си пусне перка, дали няма да протече от някъде итн....
След като сме сигурни, че нищо не тече и всичко с флуидите е наред, излизаш на едно извънградско (400-500км). Поддържаш равна газ на 3500-4000 оборота и от време на време правиш ускорение от 2000 до 4000 оборота с педала до долу (на високи предавки - 3-та и 4-та, 5-та)...Въпроса е мотора да не влиза в някакви критични обороти (над 4500), докато се разработва....
Като направиш 800-1000км хвърляш маслото. Слагаш новото масло и вече малко по-спокойно можеш да раздаваш газ, но ако ме питаш мен до 3000км от ремонта се въздържай от прекъсвачи итн :bouncing_smiley:
Моята и на Васко колите са на по 20 000+ км след ремонта като почти всяка вечер се раздава яко газ по гонки, а аз съм карал и на трак мероприятия на Калояново и на Серес итн...За сега да не чуе дявола проблеми с колите нямаме, така че смятам сме ги разработили правилно :coolio:
Успех и дано скоро черната Алфа да е пак на пътя :tongue2:
Колата се движи и работи страхотно сега само чакаме да блокира!!!:sex:
Ей затова не са хубави тея бъзици........ Лоша работа !
Инъче за мен,работа на място ако ще и "цяла" зима да е-не е правилно разработване на мотор ;)
Успех за в бъдеще,и мааалко по-разумно ;)
Jivko7777
27-10-2011, 12:34
Ей затова не са хубави тея бъзици........ Лоша работа !
Инъче за мен,работа на място ако ще и "цяла" зима да е-не е правилно разработване на мотор ;)
Успех за в бъдеще,и мааалко по-разумно ;)
Е не цяла зима, но от моя (майстор, малко дъртичък, но върши винаги чудесна работа) казва така, пали се и работи 1 час на място, да си пусне поне 4-5 пъти перката, след това ако всичко е наред си взимаш колата и 3000км караш кротко и сменяш до 3000 оборота това е...
V_A_N_K_A_T_A
27-10-2011, 12:50
Аз също съм на мнение,че работата на място не е правилната разработка...Светльо е написал един добър начин за разработване.Бих добавил,че не бива да се кара на свободна(по инерция) и е добре да се използва двигателя,като спирачка(спиране на скорост). Има много мнения и различни виждания по въпроса.
Отново успех.
Е не цяла зима, но от моя (майстор, малко дъртичък, но върши винаги чудесна работа) казва така, пали се и работи 1 час на място, да си пусне поне 4-5 пъти перката, след това ако всичко е наред си взимаш колата и 3000км караш кротко и сменяш до 3000 оборота това е...
Живко,това са стари разбирания и не са правилни.
Има си начин за разработка и тя е ,след първото пускане на перката,на место,гасиш за да истине мотора.
След това палиш и първите 40 км пробег трябва да натовариш мотора до 100 процента в рамките на 2000-4000 оборота.
След това сменяш масленният филтър и караш като бабичка 1000-1500 км.
Давам и пример,моята след зглобяването изкара 200 км докато я качихме на диното и звадихме 277 коня на 7000 оборота.
Та филма може да е от безброй неща,гадно масло,запушил се маслен филтър,масленна помпа ,крив колянов вал,голям аксиален луфт,лоши хлабини на вала,овал на шииките и ред други неща.
Затова ,задължително когато се сглобява нов мотор,се проверяват тези неща.
Лошо се е получило,но не е непоправимо.
Успех.
Jivko7777
27-10-2011, 13:19
Живко,това са стари разбирания и не са правилни.
Има си начин за разработка и тя е ,след първото пускане на перката,на место,гасиш за да истине мотора.
След това палиш и първите 40 км пробег трябва да натовариш мотора до 100 процента в рамките на 2000-4000 оборота.
След това сменяш масленният филтър и караш като бабичка 1000-1500 км.
Давам и пример,моята след зглобяването изкара 200 км докато я качихме на диното и звадихме 277 коня на 7000 оборота.
Та филма може да е от безброй неща,гадно масло,запушил се маслен филтър,масленна помпа ,крив колянов вал,голям аксиален луфт,лоши хлабини на вала,овал на шииките и ред други неща.
Затова ,задължително когато се сглобява нов мотор,се проверяват тези неща.
Лошо се е получило,но не е непоправимо.
Успех.
Аз не казвам че моята версия е правилна, просто чичката ан 47г има стотици ремонти и даже голфа ни преди време той го прави никакви кахари :) Виж това както ти и Светльо каза за 100% натоварване не го знаех в ниските т.е. стоиш на 2000 даваш до долу и като стигне 4000 пускаш, предполагам се прави за да може маслената помпа да се натовари максимално и да може всички стружки и т.н. да се набият във масления филтър...
Обяснявайте полезно е за нас, също обяснете и за дизел, пък някой мод може да отреже темата и да я направи като нова, определено ще е полезна за всички!
Тъй ... който ще ме псува и ще дава акъли да го прави сега докато все още съм в добро настроение ( Бончо си ме псува постоянно затова него не го броим ) . Чувствам се супер тъпо и съм осъзнал , че грешката си е изцяло моя . Трябваше да я кротна още малко и тогава като сменя маслото да давам газ ... как се увлякох и аз незнам ... изредих ги от 1-ва до 3-та до 6000 оборота и понеже това са ми 2-рия комплект смляни лагери веднага се светнах какво съм сътворил . На стария двигател 1.4 също от Шумен към Търговище му смлях лагерите обаче тогава не ми пукаше и си се прибрах както тракат докато този път веднага изгасих ... както и да е станалото станало . Зимата ще стои в гараж и ще гори бензин на място ... и ако някой келеш дето не му е дошъл акъла като на мен чете това нека се замисли ... защото аз не го правя и там ми е грешката . ВИНОВЕН !!!
Колега не в теб вината ако всичко по мотора е било чук
колкото и зверската газ да му даваш е нямало да се пръкне за 600 км.от първоначалното му сглобяване!
Макар и неразработен!
П.С с какви лагери е бил сглобен???
Глюко ако не се лъжа ... частите са от най - хубавите ама като са още стегнати няма как да очаквам , че при 6000 оборота с това масло няма нищо да й стане ... Поредната обеца на ухото и това е .
Благодаря ви за подкрепата :)
За мен проблемът не е разработката,
ако е маслена помпа, би трябвало да ти светне ламбата....
мен ме интересува вървеше ли като за последно поне ? :))))
Васил Петров
27-10-2011, 22:33
Чета и си мисля...............
Когато затворихме моя мотор аз лично на 250км бях на заварка на 4 предавка по магистралата защото едно бмв ме подразни и му показах бинокъла на 200++ и какво след това пак агресивно после бавно каране и пак на ново газ.
Добри е много прав.Аз си смених маслото и на 880км бях на диното да видя какво се случва. Тва разработки чак толко на 20г + желязо...... мое мнение
След това почти всяк вечер раздавам заварки и прекъсвачи и няма проблеми вече почти 20к.
---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:33 ----------
мен ме интересува вървеше ли като за последно поне ? :))))
не дразни
thecleaner
27-10-2011, 22:41
Колега не в теб вината ако всичко по мотора е било чук
колкото и зверската газ да му даваш е нямало да се пръкне за 600 км.от първоначалното му сглобяване!
Макар и неразработен!
П.С с какви лагери е бил сглобен???
Тука съм съгласен. Нещо се е оакало по мотора. При такъв развои на събитията всичко около коляновия вал требе да бъде основно прегледано, премерено и т.н.
Начи вече почти съм сигурен че проблема на е в шофера,а се е посрала маслената помпа.Извадих и основните лагери и картинката е същата.Интересно че след ремонта при първото запалване лампата угасна на третата секунда и повдигачите се напълниха на петата минута.Мотора така или иначе ще го разпилея целиа и със сигурност ще разбера от къде и защо е спрял да се маже.В купето ще монтирам уред за налягане на маслото а не бустметър и какво друго беше незнам там дето го има в момента на мястото на духалките.При 4000 оборота не трябва да е под 4,5 бара.В момента нямам никакво време да се занимавам,но малко като поразтикам дараците ще снимам и ще пиша за кво става въпрос.
Васил Петров
27-10-2011, 23:08
Начи вече почти съм сигурен че проблема на е в шофера,а се е посрала маслената помпа.Извадих и основните лагери и картинката е същата.Интересно че след ремонта при първото запалване лампата угасна на третата секунда и повдигачите се напълниха на петата минута.Мотора така или иначе ще го разпилея целиа и със сигурност ще разбера от къде и защо е спрял да се маже.В купето ще монтирам уред за налягане на маслото а не бустметър и какво друго беше незнам там дето го има в момента на мястото на духалките.При 4000 оборота не трябва да е под 4,5 бара.В момента нямам никакво време да се занимавам,но малко като поразтикам дараците ще снимам и ще пиша за кво става въпрос.
от нещо е дошло нека да се види,за тва е целата работа.
Аз лично не бих пуснал тема в форума... само мисли да ми вкарват. :)
Колега всеки които ме познава знае колко ме интересува хорско мнение,така че в мисли не се вкарвам.Просто ми е интересно какво е станало щото съм направил стотици мотори и тук в БГ и в Белгиа и такъв случаи не съм имал.И ако някои си мисли че преди да сглобя не съм измерил вал,биели,болтове,елипси и че съм сложил някое минерално масло от незнаен варел жестоко се лъже.
.Просто ми е интересно какво е станало щото съм направил стотици мотори и тук в БГ и в Белгиа и такъв случаи не съм имал.
Ам ако искаш и у Саудитска арабия да си правил двигатели такъв случеи няма как да си имал при положение че тез коли не ги е карал Ваката :tooth: :sex::sex:
Колеги мога със ръка на сърцето да ви заявя че съм виждал много пъти работата на Боби и го знам и как работи и самия двигател дори знам как е правен чистен мерен и премерван по 100 пъти и смело твърдя че доста добре си върши работата.
Прост пример колко са местата където ще си оставите двигателя за основен ремонт и ще тръгнат да ви боядисват блока примерно червен за да има по добра визия... за мен това е човек които изпипва и иска всичко де е перфе!!!!!
Колега всеки които ме познава знае колко ме интересува хорско мнение,така че в мисли не се вкарвам.Просто ми е интересно какво е станало щото съм направил стотици мотори и тук в БГ и в Белгиа и такъв случаи не съм имал.И ако някои си мисли че преди да сглобя не съм измерил вал,биели,болтове,елипси и че съм сложил някое минерално масло от незнаен варел жестоко се лъже.
Колега баланс валовте затапи ли ги?Или поне изхвърли ли им ремъка?
Балансиращите валове са си на мястото с нов ремък , нови лагерчета и нови семеринги . RealSeX --> Ща ръмбя като се наспя :D :D :D . tqnbtb --> Дали вървеше ли ... LOL как вървеше само . Направо неможах да издържа ... 1.4-то като го разработвах итърпях 1000 км. без проблеми . Сега като я усетих как върви и със всеки изминал ден още 500 оборота айде още 200 я още 500 направих първите 500 км. на Италфест-а ама като станаха 800-900 и неможах да издържа
Jivko7777
23-11-2011, 13:40
Балансиращите валове са си на мястото с нов ремък , нови лагерчета и нови семеринги . RealSeX --> Ща ръмбя като се наспя :D :D :D . tqnbtb --> Дали вървеше ли ... LOL как вървеше само . Направо неможах да издържа ... 1.4-то като го разработвах итърпях 1000 км. без проблеми . Сега като я усетих как върви и със всеки изминал ден още 500 оборота айде още 200 я още 500 направих първите 500 км. на Италфест-а ама като станаха 800-900 и неможах да издържа
Каква стана, батка оправихте ли зверчето :)
Не :( ... зимата май няма да стане ... много ми се събраха разходите из веднъж и няма как
а установи ли се дали проблема е в маслената ?
Да,проблема излезе в маслената помпа.Корпуса износен и зъбчатките се разминават с 5 десети.Това пак добре,но буталото на клапан-регулатора заяло в отворено положение и се наложи да го избивам с чука.Вала за шлаиф и едната биела трябва да се смени на пръв поглед.Сега правя един мотор-парче от Алфа,парче от Опел,парче от Ровър,глава от ТС и мисля да го сложа на неговото купе да покара малко да видим как ш се държи.По нататък ще му направя и неговия си мотор без баланс валове,поразпилен от тук-от там.Та това е положението за сега.
Много добре звучи .. а това парче от алфа парче от опел .. задължително да напишете повече за него като стане ..
Стана кото стана не се стигна до двигател събери си сам :) до няколко дена ще има повечко инфо какво се случва покрай колата и някоя друга снимчица :) В Петък съм при Бончо на по някоя друга бира и ще обсъдим кога , какво , как , защо и т.н. ЗАПОЧВА ДА СЕ ПРАВИ :))))))))
Коляновият вал е занесен на шлайф най-късно до 03.01.12г. ще е готов и ще се поръчват лагери ... прецаканите биели са 3 на бр. също и баланс валовете са пристъргали но тях така или инъче ще ги махам ... Кофти , че започвам новата година с ремонти но каквото такова :) ... Весело посрещане на новата година на всички :)
nicola 59
31-12-2011, 01:58
Айде стига със спама , че не искам да заключват темата
Чак сега видях темата казах ти нещо ма ти си корава глава желая ти успех и дано всичко мине гладко този път.
Скоро ще има още снимчици и инфо как протичат нещата . Вече нямам търпение :bounce8:
Айде сглобявайте, че още месец и трябва се дава газ..
И тоя път без аварии :)
AnastasKOSTOV-REX
03-02-2012, 23:21
4-ти умивал ли се е или така ми изглежда?
4-ти умивал ли се е или така ми изглежда?
Не и в моите ръце ... Надявам се другата събота вече да ви пиша , че я взимам , че съм й запланувал доста нещица . Ако всичко върви по план утре двигателя трябва да се пуска в коша . :bg:
Ето и снимки от днеска ... Двигателя е в коша . Остава да се монтира главата и джунджурийките и до няколко дена я подкарвам :magic:
Такааааааа МПС-то ми е офицялно готово ... утре като свърша работа Бончо ще ми докара бебчето в Т-ще ще направя някоя др. снимка може и клип и след това ще има ПУКНИЦААА ... и като взема заплата ще видим от къде ще я почвам ... все още ми трябват датчици за ABS - a , дисковете са ми малко криви , климатика трябва да пълня с фреон , да си оправя ел.огледалата и допълнителната светлина за мъгла ... но това са бели кахъри ... основното и най - важното е готово :)
Остава само да видя ко ще правя с датчиците за ABS-a , че се оказаха голям проблем
Внимаваите само да се не строши пак. :drive: а де ... :shocking: ... Главата ми пулсира от напрежение . Утре ще ми е най-дългия работен ден ми се струва . Определено ще се внимава
И да се строши той Боби вече ги разпилява и сабира за по един ден!!!! :sex:
http://smileys.on-my-web.com/repository/Disgusting/fart-in-bed.gifТи спри да кълнеш щото щи напускам 3-4 ваги*ални топчета в скоростната кутия и ще питам от де ще си търсиш др.
Пак го обърнахте на говорилня!
Стига толкова. Това е технически раздел, приказките са маааалко по-надолу.
Ако авторът има какво да каже/покаже/допълни, да се свърже с мен, ще му дам възможност.
edit:
отключвам по молба на автора.
моля въздържайте се от излишни коментари
Тъй ... разтрих колата около 200 км. напред назад и тази сутрин като се прибирах от работа спрях да си взема нещо за хапване , като оставих колата да работи . Върнах се и гледам лампата за маслото премигва ... викам айдееее *ба се у гъ*а нещо пак . При леко подаване на газ лампата огасна двигателя работеше гладко без странични шумове маслото си ми е до горе прибрах я пред блока и след обяд над вечер викам няма стане така и слязох да видя ко стаа проверих пак масло щурутии главата ми ще гръмне всичко е наред . Запалих я и лампата за маслото огасна моментално оставих колата да позагрее и като давах назад колата леко се наклони и лампата пак светна . Върнах я в същото положение и огасна викам си на акъла тука някви жици се плющ*т яко ... огасих я пак и предполагам утре Бончо ще прескочи до Т-ще да замрим отново налягането дано да не е нещо сериозно . Датчици за АБС-а си намерих от Ацко88 остава само да ги купя но да видим 1-во проблема с тая лампа , че като я видя да свети и ми се присира . И МОЛЯ БЕЗ СПАМ ( Тишо )
Jivko7777
15-02-2012, 16:27
премерихте ли налягането?
Васил Петров
16-02-2012, 02:19
:shocking: Леле няма такъв сериал. :big_whoops:
Дързост и красота ... Чакам Бончо да се освободи , че е затрупан с работа и ще го премерим за сега хваща студ пред блока ... като има резултат ще пиша ... стискайте палци да е датчика :/
badmadafaka
16-02-2012, 08:55
:shocking: Леле няма такъв сериал. :big_whoops:
Има, има (за съжаление)... :bored:
Закачихме уред да видим какво се случва с налягането на маслото и се оказа , че при тихи обороти нещата за много зле 0.5 бара . Ако работи на около 1200 оборота налягането моментално се повишава още около 1 бар . На 4000 оборота е около 4.5 бара , както трябва да си е но на тихите се случва нещо . За сега знаем , че не е от маслото . Пак ще се разглобява ... направо ми се е*а майката вече честно .
thecleaner
20-02-2012, 08:45
Закачихме уред да видим какво се случва с налягането на маслото и се оказа , че при тихи обороти нещата за много зле 0.5 бара . Ако работи на около 1200 оборота налягането моментално се повишава още около 1 бар . На 4000 оборота е около 4.5 бара , както трябва да си е но на тихите се случва нещо . За сега знаем , че не е от маслото . Пак ще се разглобява ... направо ми се е*а майката вече честно .
..................При такъв развои на събитията всичко около коляновия вал требе да бъде основно прегледано, премерено и т.н. да се върнем отпреди няколко месеца, почти си мисля че си за ново дъно.
Ами... то не става само с ядене. Трябва и акъл!
Вала някой мери ли го какво става с него? Хлабините колко са? За да става това дето викаш трябва или помпата да не в час или от вала да тече като лейка. Не знам кой ти прави колата ама аз бих те посъветвал да направиш ей тва нещо :Bolt: и да си вземеш друго долнище или цяла моторетка и да престанеш с даването на пари, че като чета чак ми става мъчно за теб.
Ами аз последния път всъщност не съм давал пари както и сега най-вероятно няма да дам ... въпроса е в това , че ще кибича без кола . А пък вала е мерен ширен помпата също няма никакво износване и именно за това ми е толкова чудно какво става . Но съм на 100 % уверен в способностите на човека в който е колата ми и съм сиг. , че проблемат ще бъде решен ... въпроса е КОГА ;) щото вече претрепервам от нетърпение :)
В такъв случай горкия майстор.
nicola 59
20-02-2012, 17:08
Приятелю карай си така 0,5 на тихи бива па щом стига до 4 може да се возиш лекичко без да я натискаш много караш докато причука ,ако причука изопщо ,па и разходите и частите дали сега ще я отваряте или като причука са едни и същи стига само като причука да не я караш ,а да спреш веднага.
Ходи си така на работа докато е студено та да не ти мръзнат ушите,сложи некои лев настрна и на пролет ремонтирай.
Последен съвет Ванка не забравяй най важното да смениш Майстора ,от там трее почнеш.
1-во --> Да ми кажеш да си сменя майстора е , като да ми кажеш да сменя марката ... НИКОГА
2-ро --> Всичко по двигателя е чисто ново а ти ми казваш да карам докато прилопа ??? WTF ? По-добре е проблема да бъде отстранен докато не е прилопала и след това , като се разработи да я карам както си поискам а не да се чудя като тръгна на някъде дали ще стигна
3-то ... 0.5 бара на тихи не бива щото лампата свети ... мразя да си карам колата , когато има нещо , което не е в ред . Обичам всичко да ми е перфектно и ще е ;)
къде мерите налягането, на помпата и на кратуната?
На мястото на датчика за лампата на маслото навихме уреда
на баланс валовете кви тапи сложихте?
Коркови ...
как какви ... от какъв материал са направени втулките ли ...
от какво са направени и защо втулки а на тапи
за материала от , който са направени ще те излъжа / Но ще разбера и ще ти кажа / . Ами ако е плътно парче метал , като се набие ще се приплеска и до там а пък , като е втулка и се набие има нещо , като пружинен ефект . Не мога да обяснявам не ме карай да го правя повече .
според мен щом маслената помпа е читава проблема е в тия втулки дето сте направили
я разкажи защо според теб проблема е в тях ? че ми стана интересно .какво им е по различното от тапите? примерно 2 те играят ролята на тапа все пак нали ? или аз немога да си го представя ?
Значи лекинко да поясня,особенно за маистора от Горна Оряховица-колата я правя аз в моя сервиз и то без пари.Просто Иван ми е приятел.За това става и бавно щото се прави по между другите.Проблема съм го намерил и е елементарен.При първа възможност ще я вкарам.Когато-тогава.То коментари то чудо за тоз курник.
за материала от , който са направени ще те излъжа / Но ще разбера и ще ти кажа / . Ами ако е плътно парче метал , като се набие ще се приплеска и до там а пък , като е втулка и се набие има нещо , като пружинен ефект . Не мога да обяснявам не ме карай да го правя повече .
Сега ако кажете,че на тея втулки сте им ударили и по некоя дупка.........''златни сте''!!!
Значи лекинко да поясня,особенно за маистора от Горна Оряховица-колата я правя аз в моя сервиз и то без пари.Просто Иван ми е приятел.За това става и бавно щото се прави по между другите.Проблема съм го намерил и е елементарен.При първа възможност ще я вкарам.Когато-тогава.То коментари то чудо за тоз курник.
епа Боби кажи да знаем де :big_beer:
Значи лекинко да поясня,особенно за маистора от Горна Оряховица-колата я правя аз в моя сервиз и то без пари.Просто Иван ми е приятел.За това става и бавно щото се прави по между другите.Проблема съм го намерил и е елементарен.При първа възможност ще я вкарам.Когато-тогава.То коментари то чудо за тоз курник.
Ей, ей, ей! Кво се газираш па ти? Няма проблем, ще я оправиш. Не съм знаел кои прави колата, и това е съвсем нормална реакция. :)
Разработката ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Do5j660Sr9c&feature=share
Jivko7777
09-03-2012, 21:24
идеална :wow: щом с кротко и внимателно не става, значи по другия начин :)
еее браво не издържа 2.0-ката,хайде желая ти вече само безаварийни :) сега ще ми е интересна една сферка със сексапилния! :)
Бравос, добре сте я докарали.
Ама ми се зави свят да гледам :-D
Отивам да слагам уредите пожелайте ми късмет , че ще ми трябва . После ще постна 1-2 снимчици на новата ми придобивка от към спирачки ;)
Jivko7777
11-03-2012, 14:40
Отивам да слагам уредите пожелайте ми късмет , че ще ми трябва . После ще постна 1-2 снимчици на новата ми придобивка от към спирачки ;)
какви уреди бе :)
иначе какво стана с светещата лампа?
аз викам вече да я наричаме несветещата лампа :D днес ходих да слагам уред за налягане на маслото и за температура но след като приключихме с монтажа на камбанката на уреда за налягане се оказа , че стрелката на самия уред неще и да помръдне излезе някакъв дефектен и трябва да си търся нов а този за температурата работи но му трябва датчик хахаха и така общо взето нищо не свърших днес освен да щракна тези :) /,... ооо и без малко да вляза в клуб картер
Махай я тая планка и шпилките!
badmadafaka
12-03-2012, 08:37
Точно. С тази планка дето си я снимал шанса да влезеш във въпросния "клуб" е огромен... Махането на тази планка и шпилките и е първия "тунинг" на Туйнспарк-а, който се прави веднага след като купиш колата... 8-)
Здр.колега
Наистина както ти писаха колегите по горе махай тази плака,че аз отлагах ама снощи го счупих и за късмет го усетих и колата реално мина с 5-10метра,преди да угася мотора(2.0тс)
Здр.колега
Наистина както ти писаха колегите по горе махай тази плака,че аз отлагах ама снощи го счупих и за късмет го усетих и колата реално мина с 5-10метра,преди да угася мотора(2.0тс)
Ударил си тази планка и ти се е счупил картера ? Мислех да го направя това нещо честно казано но ще я оставя за сега ... евентуално , като сложа пружинките тогава :notworthy:
аз кво направих .. махнах я подпрях мотора отдоло развих гайката на тампона на мотора който е точно след двуцевката и сложих 1 стоманена планка на него а другото заварих за генерацията после слагам по дълъг болт завивам и стана супер ако нали притесненията ти са да не се мандахерца като я махнеш ..
аз кво направих .. махнах я подпрях мотора отдоло развих гайката на тампона на мотора който е точно след двуцевката и сложих 1 стоманена планка на него а другото заварих за генерацията после слагам по дълъг болт завивам и стана супер ако нали притесненията ти са да не се мандахерца като я махнеш ..
Какво да се мандахерца колега?Тая планка не държи нищо.
Махайте смело, ебаси и планката! :D Питането ми към автора на темата е - защо не ползваш двете тапи до масления филтър за монтаж на датчиците?
Не ми се струва правилен вариант за датчик за налягане ... за температурата може да го вържа някъде там но за налягането предпочитам да си е заедно с датчика за лампата :)
Не ми се струва правилен вариант за датчик за налягане ... за температурата може да го вържа някъде там но за налягането предпочитам да си е заедно с датчика за лампата :)
За налягането точно на тапите си е супер ;) А за температурата съвсем не му е там мястото ;) На всички коли температура на маслото се монтира в картера.
Днес си чакам пружинките и още дреболийки слагам пак тенекиените джанти и занасям 16-ките на прахово боядисване :gayfight:
За налягането точно на тапите си е супер ;) А за температурата съвсем не му е там мястото ;) На всички коли температура на маслото се монтира в картера.
Ще го имам в предвид за температурата , а пък за налягането така и така съм го монтирал вече ще го оставя там .
Днес си чакам пружинките и още дреболийки слагам пак тенекиените джанти и занасям 16-ките на прахово боядисване :gayfight:
Ще го имам в предвид за температурата , а пък за налягането така и така съм го монтирал вече ще го оставя там .
Начина за налягането ти е правилен просто е по сложен за монтаж ;)
махни планката :) моляте!!!:Bolt: Знаем се :)хахах
... иии редакция с резултатите ! Планката е премахната шпилките са извадени . Датчиците за ABS-a отново са различни поради следната причина . То хубаво буксата е мъжка на новите датчици , които ми прати acko88 но ще се наложи да сменя централата и компа за управление на ABS-а и да използвам 1-вите ми закупени датчици от Badmadafacka вобще голям филм . Каретата са сменени . Сложих си пружинките и съм много доволен от височината на автомобила и возията . Случайно се сдобих с 2 задни спортни амортисьора и монтирахме и тях ... колата в момента е ЧУК . Др. седмица очаквам джантите ми да са боядисани и ги слагам след което ще има още снимки . Само трябва да изнамеря и 2 бр. гуми 205/45/R16 ако някой има нещо в предвид моля да пише на ЛС ;) ... замалко да забравя : взех си оригиналните решетки на говорителите на вратите и така изглежда страхотно ... тъкмо скрива грозноватия Hifonics
Аз имам един въпрос какво точно им е спортното на амортесьорите че гледам имат оригинална щампа май ?
Ами двойно действащи газо-маслени в отлично състояние и са малко по - къси от оригиналните и задницата е много по-твърда от нормалното със спортни пружини .
Бобо като имат оригинална щампа и не може да са спортни така ли ???
Аре щом по щампата разбра че не са спортни сега ми кажи пак по щампата от каква кола са свалени?!?!?!
Бобо като имат оригинална щампа и не може да са спортни така ли ???
Аре щом по щампата разбра че не са спортни сега ми кажи пак по щампата от каква кола са свалени?!?!?!
А ти кой беше и кога ти почерня гъза че да ми говориш така ?
:chair:
Къде прочете да съм писал че НЕ СА СПОРТНИ?????? А? Питах какво им е спортното като са оригинални ? Демек нормален човек трябва да обесни че са свалени от еди ква си кола с еди какъв си пакет, ма ти нали требе да се правиш на голем>:dunno::laser::laser:
---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:20 ----------
Ами двойно действащи газо-маслени в отлично състояние и са малко по - къси от оригиналните и задницата е много по-твърда от нормалното със спортни пружини .
Да съгласен съм че ще ти е по-твърда задницата, но все пак от какво са, че реши че са спортни, защото по това обеснение разбирам че са от друга кола и са в отлично състояние но не и че са спортни;)
колицата става все по хубава браво :)
Аз ли кои съм!!!Ами ти кои си нещо повече от мен ли си че ти ми говориш така!!! Не ми е почерняло нищо и не се правя на никакъв ;) и недей да ме гърмиш с тва плазмено оръжие без причина :)
И гледай сега баце аз ли не разбрах или ти нещо се обърка ;)
Цитат:
Къде прочете да съм писал че НЕ СА СПОРТНИ?????? А?
Отговор:
но не и че са спортни ;)
__________________________
сега спортни ли са или не че и на мен ми е интересно...
И някои като ти зададе въпрос не означава че ти се репчи или нещо подобно
и тук всички сме равни нали така ;)
Айде да не правим спорове и най-вече караници и тук :pig:
Да съгласен съм че ще ти е по-твърда задницата, но все пак от какво са, че реши че са спортни, защото по това обеснение разбирам че са от друга кола и са в отлично състояние но не и че са спортни;)
От Браво HGT и се надявам от купчината да изскочат и предните
Аз ли кои съм!!!Ами ти кои си нещо повече от мен ли си че ти ми говориш така!!! Не ми е почерняло нищо и не се правя на никакъв ;) и недей да ме гърмиш с тва плазмено оръжие без причина :)
И гледай сега баце аз ли не разбрах или ти нещо се обърка ;)
Цитат:
Къде прочете да съм писал че НЕ СА СПОРТНИ?????? А?
Отговор:
но не и че са спортни ;)
__________________________
сега спортни ли са или не че и на мен ми е интересно...
И някои като ти зададе въпрос не означава че ти се репчи или нещо подобно
и тук всички сме равни нали така ;)
ДА в сегашния момент според отговора на колегата амортесьорите НЕ СА СПОРТНИ! Успех ти желая!
Избягвай да вадиш думи от контекста и да смесваш времена - това е присъщо за хора които се нагаждат ....
Пожелавам успех на колегата с колата, момчето има мерак и се грижи добре, накрая ще има кола за разлика от други ;)
---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:38 ----------
Айде да не правим спорове и най-вече караници и тук :pig:
От Браво HGT и се надявам от купчината да изскочат и предните
Благодаря за отговора колега и отново успех с колата:)
а предните на Хгт-то отново ли са по ниски и по твърди от нашите ??
От година и нещо все се каня да направя една работа по външния вид и все не остават пари за тази част и се надявам до 1 месец да успея да си сбъдна поредната мечта по 145-цата ... ще й направя една фото сесийка ако стане . ОБЕЩАНО :rockon:
а предните на Хгт-то отново ли са по ниски и по твърди от нашите ??
Ако ги намерим ще ти дам отговор ... а относно задните знам , че са свалени от такова Браво но не знам дали са оригиналните му амортисьори или са сменяни но определено са по-добри от оригиналните на 145 :rockon:
а ти с Qv окачване ли беше като цяло ?
а ти с Qv окачване ли беше като цяло ?
Окачването ми беше от 1.4 но разлика м-у 1.4 и 2.0 (QV) има само в пружините ако не се лъжа . Ако бъркам нека някой ме поправи но покрай мен така да се каже приятели и познати с QV - та твърдят същото . Даже има 2-ма , които са братя и единия е с 1.4 другия с QV :Yeeeehaaa:
Бобо не се впрягай брат нищо на криво не съм ти казал!!! ;)
Мир!!! :)
А дали са спортни или не са със сигурност са със по добри характеристики от другите и като се върне лентата на зад това браво от което са свалени стоеше съвсем по друг начин като стоика от останалите бравота дори и да не са спортни поне имат една спортна емблема на ланчиа :D
Колата наистина е страхотна. Сега като и двамата направихме сърцата под капаците да лупкат както трябва викам да се залавяме със външните подобрения съгласен ли си Вака ;)
Остави го бате ти Бобо настрана.То това което не е купено от него не става за нищо и това което не е направено в неговиа сервиз от него не е правилно.Ние у село думатите с колците ги ядем.Тука говора аз.
---------- Post added at 04:31 ---------- Previous post was at 04:20 ----------
а предните на Хгт-то отново ли са по ниски и по твърди от нашите ??
Да,само требе да разровя из склада да ги наммеря.
nicola 59
17-03-2012, 05:00
Аз имам един въпрос какво точно им е спортното на амортесьорите че гледам имат оригинална щампа май ?
Toва че са сини подчертава ясно изразените спортни качества на амортесьорите,фенове са на Левски,този модел се продава и в бяли кутии на които пише със синьо ,,Дупка ЦСКА,,а ти колега поставяш под съмнение дали са спортни.
Както и да е спортни не спортни каквито такива харесват ми повече от старите . Както вече писах по-горе не искам да се започват безмислени спорове . Каквото знам за тях казах го .
Кой ще се похвали с новата придобивка? ;)
На 155цата ми ще и липсва това чудо :)
каква е новата придобивка ???????
Кой ще се похвали с новата придобивка? ;)
На 155цата ми ще и липсва това чудо :)
Аз аз ... нека аз :D ... такааам ... Снощи благодарение на 3-ма пичови се сдобих с регулируемо окачване FK и в момента няма по-щастлив човек на земята от мен . Остава само да се оправи наклона на предните колелета и да я смъкна още защото ми се струва малко висока :D ... Окачването е страхотно вози , като каруца както исках . картера е на 2 пръста и нещо от асфалта и предните подкалници опират в гумата при по сериозно завиване но ще измисля нещо . Надявам се в скоро време да успея да кача снимки като е смъкната до долу ... Предните могат да се смъкнат с още около 3 пръста но за сега е невъзможно защото картера ще опира нон-стоп в земята :Bolt:
аи сиктир изключително красив автомобил обаче незнам как ще се кара така в кратерите на майка България трябва мн да внимаваш нз
Щом си доволен от окачването, няма какво друго да добавя. :) Като напълно те разбирам! Аз преди 2 години, като го купих и монтирах, бях невероятно щаслив!
По принцип само ще вметна, че аз нарочно не пуснах тема за продаване на това окачване, защото е уникално и исках да го вземе само истински фен/мераклия и човек, който ще го оцени.
През последните няколко месеца, много колеги се свързаха с мен за окачването, но много малко наистина разбираха за какво става на въпрос, като останалите ми се чудеха на акъла как може да му искам въпросната сума!
А те реално не осъзнаваха, че го продавам на много атрактивна цена (в сравнение на нов комплект) и че окачването просто си струва всеки лев похарчен за него, при условие, че е на няма и 30,000 КМ пробег!
Та касметлия в случая се оказа "V@K@T@" :) А и се радвам, че отиде окачването при него, тъй като, той намери това за което е търсил доста време. :)
Друг път, когато имам време ще споделя малко опит, но като за сега Вака, мога те съветвам само едно: "Свикни с окачването!" - поведението на колата коренно се променя с него. не само поради факта, че е твърдо, а как реагира при неравностите. Усилята в/у гумите стават по-големи сега в завоите, затова гледай да си с хубави гуми. Гледам, че си с Марангони, които добре се държат на сухо, но на мокро не са от най добрите. Та мисълта ми, гледай малко да прекараш време с него и по-внимателно, знам, че ще усещаш как всички завои ще ги взимаш с поне 20-30+ КМ в повече без никакъв проблем, но в началото гледай да свикнеш и да научиш как работи и реагира самото окачване.
Виждам, че много ниско си я смъкнал. по принцип твърдостта не позволява картера лесно да падне на долу, но трябва се пазиш от големите ями! Внимавай!
Иначе ето няколко снимки от окачването, когато беше на 155цата:
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_02.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_09.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_11.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_13.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_14.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_16.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_17.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_19.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_20.jpg
http://tonimir.eu/imgs/track_day_4/img_21.jpg
Та умната и искам някой път като минавам покрай Търговище, да се видим та да видя Алфата ти на живо ;)
badmadafaka
07-07-2012, 18:43
Колата е много красива и изпипана в детайлите, евала за труда, положен по нея.
Благодаря ви за думите трогнат съм :) ... наистина я усещам как подскача от гумите но преди да започна да й давам газ имам да сменя някои тампончета и това онова по предницата след , което следва регулаж на сходимоста на предницата и както каза трябва да си намеря 2 хубави гуми за отпред , че тези вече съм ги отписал ясно е , че ще се палят а относно марангонито ... преди има няма 2 месеца спрасках 1-та гума в шахта и сега отзаде съм с 2 доста читави фаярстоунки ако не се лъжа ... ще видим за отпред какво ще търся
Tonimir - Относно обаждането предполагам ми имаш номера ... ако го нямаш можеш лесно да го намериш :D :D :D само се обади :)
Приятелю, ще си имаш големи проблеми ако оставиш колата толкова ниска. Поне 1 пръст остави между гумата и калника. И си вземи резервен картер от сега.
Majed_146
08-07-2012, 10:30
Вече съм го офертирал :), Дано да не се налага!
В същност колата на Ваката е доста добра, интериорът доста мераклйски е направен. Много ми хареса, когато я смъкнахме от трупчетата и смъкнах ме и ръчната :) как застана.
Бацка, умната като караш и безаварийно!
Поздрави
:clap: Много добра стойка има колата.Ако и боднеш и едни капачки на спирачните апарати на Алфа Ромео или Брембо ще стане още по-завършена.
Приятелю, ще си имаш големи проблеми ако оставиш колата толкова ниска. Поне 1 пръст остави между гумата и калника. И си вземи резервен картер от сега.
Това , че караме Алфа Ромео подчертава мазохизма ни :screwy: и за сега смятам да я оставя така даже ако имам възможност ще я смъкна още . Единствено ме притеснява извънградското каране
Вече съм го офертирал :), Дано да не се налага!
В същност колата на Ваката е доста добра, интериорът доста мераклйски е направен. Много ми хареса, когато я смъкнахме от трупчетата и смъкнах ме и ръчната :) как застана.
Бацка, умната като караш и безаварийно!
Поздрави
Благодаря ти за всичко колега супер точен и разбран човек си :respect: . Ако не дай си боже се случи нещо ще ме е яд повече за маслото отколкото за самия картер
:clap: Много добра стойка има колата.Ако и боднеш и едни капачки на спирачните апарати на Алфа Ромео или Брембо ще стане още по-завършена.
Прати ми някакъв линк на ЛС с тези капачки . Аз знам какво представляват но как се монтират и как стоят не знам . Благодаря предварително :metal:
И джамовете! ; )
Джамеците се каня да ги затъмня от 2 год. насам :D хаха все не стигам до тях но скоро ще ги оправя . поръчал съм си да ми направят и кръгли стикерчета от ИТАЛФЕСТ-ите на които съм присъствал и като сложа фолиото ще ги наредя както подобава
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/205335_3701399168454_56085127_n.jpg
Ко ти кажа държаги от 2 години
Дразниш ли ме или така ми се струва хахаха :D пращай да ги слагам
А за т'ва говорим :bangin: направо ги слагай на манекенката.
Ко ти кажа държаги от 2 години
По-добре ще е със стандартните апарати, боядисани в червено, отколкото с тези "брембота".
Нека, да не се случвате нещата като с тази Хонда... (http://youtu.be/inPcN55Osmo?t=27m59s):balloon:
Тъй ... през последните около 5 месеца се случиха доста интересни неща , които искам да споделя с вас на кратко . 1-во спрасках картера във Варна преди да заземя колата и оставих масло за 130лв. в паркинга на кулите (сменено 2 седмици преди това) . Хиляди благодарности на Крис , Феникс и най-вече на Пининфарина без , които нямаше да мога да се прибера . 2-ро минах от 205/45/16 на 205/40/17 само има малка схема с болтовете но ще се измисли нещо . 3-то до края на месеца би трябвало да се сдобия с нови накладки EBC Green . и на края но не на последно място сделах си въздуховод към спортния филтър но все още не съм я пробвал как върви и има ли файда от него ... За сега за това се сещам снимки очаквайте в края на месеца , че гаража ми е далечко :)
ivailo rachev
13-01-2013, 12:30
Здравей Вака,за много години,жив и здрав бъди и много успехи.Ще чакам снимките със въздуховода,че съм замислил малко подобрения по моята красавица,първото ще е въздуховод към филтъра.
Здравей Вака,за много години,жив и здрав бъди и много успехи.Ще чакам снимките със въздуховода,че съм замислил малко подобрения по моята красавица,първото ще е въздуховод към филтъра.
В същност е много елементарно не аз откривам топлата вода но на фейслифт броните пасва идеално ... въпроса е да си намериш подходящ спортен филтър ... ако не се лъжа ти си със старите брони и ще ти се наложи да измислиш малко по-друг вариант но съм сиг. , че ще го натамъниш
Антифриза смени ли? :)
антифриза не съм го барал даже не знам какъв бъркоч е в системата но не се притеснявам щот е в топъл гараж :afro: вече нямам търпение да идва края на месеца :Bolt: ... ако някой има въпроси моля на ЛС
Ето и обещаните от мен снимки :) Новите джанти са шприцнати и чакат бялата боя , накладките сменени (ATE) , нови жила за ръчната , сменен филтър на купето , акумолатор (най-накрая) и въздуховода завършен . Има още много неща , които искам да направя но е въпрос на време и пари . Много се замислям дали да сложа газ , че с тея цени на бензина не се издържа , но като я изкарам от гаража ще се посъветвам с някой газаджия и ще реша .
Кусур му и 17 на тоз курник.А на мястото на въздушния филтър може да монтираш малка мивка,гледам канализациата готова.:Tease:
Васил Петров
31-01-2013, 01:57
Всичко друго е добре,НО тая канализация направо ми иде да :repuke:
Пари не жалиш, ама си пусни алуминиеви тръби за тоя филтър.Не когато отвориш капака ........ :tooth:
ivailo rachev
31-01-2013, 08:23
Еее Вака вчера гледах едни 16-ки същия модел за моето и се чудех дали да ги вземам :D
badmadafaka
31-01-2013, 08:44
Джантите евала, но наистина това ВиК не е за там, а аз бих сменил и тия омазаните с боя части които се виждат под капака, нали няма да конкурираш онова "лего" БМВ-то... Просто не се връзва с външния вид и стойката на колата това бронзиране... :surrender:
Кусур му и 17 на тоз курник.А на мястото на въздушния филтър може да монтираш малка мивка,гледам канализациата готова.:Tease:
:D хаха смотаняк
Джантите евала, но наистина това ВиК не е за там, а аз бих сменил и тия омазаните с боя части които се виждат под капака, нали няма да конкурираш онова "лего" БМВ-то... Просто не се връзва с външния вид и стойката на колата това бронзиране... :surrender:
Ся да обясня . Тая канализация я правя с ВиК за да видя ще има ли някакъв ефект от нея и ако съм доволен ще я направя , като хората но това ми струваше няма и 10 лв. затова реших да пробвам . Относно маркучите дето са сиви и дебитомера син така ги взех и все ще питам с какво мога да ги отъркам , че ме дразнят и мен така
Добрутро свате!Ти са сети кат еба маиката на блока и мина 20 000-30 000 с онова кюмбе дето само врабчета и едри камани не влизаха през него и натикано в калника дет сичкия пепелак там се заварта.
Добрутро свате!Ти са сети кат еба маиката на блока и мина 20 000-30 000 с онова кюмбе дето само врабчета и едри камани не влизаха през него и натикано в калника дет сичкия пепелак там се заварта.
По-добре късно отколкото никога . Тихо че ща боцна :doctor: хахах :devil: скоро ще трябва да дойда някой др. литър масло да взема ( скоро скоро месец два ) :drinking:
Majed_146
01-02-2013, 14:45
Всичко друго е добре,НО тая канализация направо ми иде да :repuke:
Пари не жалиш, ама си пусни алуминиеви тръби за тоя филтър.Не когато отвориш капака ........ :tooth:
ВИК ама от завода Капитан Дядо Никола : КДН тунинг :):devil:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.