Log in

View Full Version : Въпрос за колянов вал на 8 клапанов мотор



Gandi_MC
14-09-2011, 18:09
Здравейте колеги,искам да попитам дали някой знае дали коляновия вал на 1.8 8в е еднакъв с на 2.0 8в?
Благодаря предварително!!!

Furious 155
14-09-2011, 19:47
Снощи се рових по тази тема в ЕПЕР и там е дадено че вала за 1.7 и 1.8 е с общ номер и тежи 18,5кг, а вала за 2.0 мотора го дават 19кг и е с друг номер.

AnastasKOSTOV-REX
15-09-2011, 00:15
Снощи се рових по тази тема в ЕПЕР и там е дадено че вала за 1.7 и 1.8 е с общ номер и тежи 18,5кг, а вала за 2.0 мотора го дават 19кг и е с друг номер.
Естествено двойката е с по-дълги шийки....и по-тънки бутала.Ако намериш вал с бутала от двойка-ставаш двойка!

Furious 155
15-09-2011, 00:19
А биелите?

Tedo
15-09-2011, 00:22
Естествено двойката е с по-дълги шийки....и по-тънки бутала.Ако намериш вал с бутала от двойка-ставаш двойка!
Разпределителните валове, предполагам, и те са различни?
Заинтригувах се нещо :crazy:

thecleaner
15-09-2011, 00:37
Разпределителните валове, предполагам, и те са различни?
Заинтригувах се нещо :crazy:

Главъта е еднаква 1.8 и 2.0. Надолу незнам но мисля че и буталата са еднакви.

Furious 155
15-09-2011, 01:23
Главъта е еднаква 1.8 и 2.0. Надолу незнам но мисля че и буталата са еднакви.
и буталата са различни - най-малкото на 1.8 са с изпъкнали чела, а на 2.0 са равни! Иначе на диаметър са еднакви.

kendo
15-09-2011, 13:01
Коляновия вал на 2.0 е с по-голям ход ,а биелите са по-къси.Буталата са с плоско чело.Главите са еднакви.Ако колегата смята да прави трансплантация от 1,8 на 2,0 най-добре е да вземе цял блок с буталата и биелите.Поздрави

Gandi_MC
15-09-2011, 17:48
Колеги повдигнах въпроса,защото си намерих комплект 4 бутала с биели от 2.0!Мисълта ми беше дали не мога да направя от 1.8 2.0 само със смяна на бутала и биели,но нестава!:crybaby:

kendo
15-09-2011, 20:11
Вал си трябва,колега.Но както гледам вече май си заразен.С малко повечко търсене и голяма доза късмет може да намериш.Както писах по-горе,най-добре е да си намериш цял блок,най малкото заради маслените дюзи в цилиндрите.А и вървежа е друг.Лятото минах по този път.Поздрави.

Gandi_MC
15-09-2011, 20:47
Зарибих се заради "респонса" на 2.0 8в!Намери бутала с биели и от там тръгна всичко!Реално сменям вал с бутала и биели и ще получа мощността на 2.0?

kendo
15-09-2011, 21:54
Предполагам,че ще стане.Трябва да имаш в предвит,че скоростите на 1,8 са малко по-къси от на 2,0.Ще губиш малко от макс. скорост,но пък ускорението е брутално.Моята хубавица при потегляне с педала у ламарината върти капли до трета.

nikola 155
16-09-2011, 20:55
Подобна идея ми се върти и на мен в главата от няколко месеца,имам и един 1.8 за експериментиране,ама с частите за 2.0 8v бая ще се озоря.Няма ги вече тия пущини:sad:

TS
16-09-2011, 21:39
Предполагам,че ще стане.Трябва да имаш в предвит,че скоростите на 1,8 са малко по-къси от на 2,0.Ще губиш малко от макс. скорост,но пък ускорението е брутално.Моята хубавица при потегляне с педала у ламарината върти капли до трета.

Турбо ли е твойта ? Защото атмосферка 155- до 3-та не съм виждал още :) или на сняг това ?

Gandi_MC
16-09-2011, 23:41
Вече си намерих и колянов вал с бутала биели ;-)Искам само да попитам дали всичко останало е еднакво в двата двигателя???:please:

jandarm
18-09-2011, 14:42
Много зависи , от какъв цвят купе е свален двигателя . :drive: Защо се вкарваш в излишни филми , така или иначе ти върви колата .:roll: