milodada
14-09-2011, 18:48
Историята е следната. Купих преди година Алфа 145 1.6 Т.С 1997 с тракащ вариатор. Четох във форума за вариатора и разбрах че има ремонтен комплект. отидох на майстор и оправиха вариатора. Обаче след това започна от време на време да ми премигва лампата за инжекциона. Отидох на диагностик закачиха я ми изчистиха някакви грешки и всичко беше наред! Преди седмица лампата пак светна но вече свети постоянно! На ниски обороти колата не е толкова пъргава както си беше! Също сутрин трябва да почакам малко преди да тръгна защото в момента в който подам газ и оборотите падат и още малко и ще загасне. отидох на диагностик и сега показва грешка за някакво късо на ето този датчик
http://img69.imageshack.us/img69/5439/dsc00108qs.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/69/dsc00108qs.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Обясниха ми че или колата не е зацепена правилно или от датчика идвал проблема с лампата. Отидох при моя майстор той я презацепи с тия пети дето трябвало с тях да се прави но определено лампата продължава да свети.
Интересувам се някой имал ли е такъв проблем? второ как се казва тоя датчик че му забравих името и колко струва ако е той и къде може да се намери ?
http://img69.imageshack.us/img69/5439/dsc00108qs.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/69/dsc00108qs.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Обясниха ми че или колата не е зацепена правилно или от датчика идвал проблема с лампата. Отидох при моя майстор той я презацепи с тия пети дето трябвало с тях да се прави но определено лампата продължава да свети.
Интересувам се някой имал ли е такъв проблем? второ как се казва тоя датчик че му забравих името и колко струва ако е той и къде може да се намери ?