PDA

View Full Version : Силов тунинг на 166 2.4 175кс



warbah
19-09-2011, 10:32
Колеги има ли тук някой който си е тунирал красавицата,и до колко коня отгоре може да се докара само със софтуерния ъпгрейт.
Имам спор със приятел за това и пускам темата.

Satanism
19-09-2011, 10:44
210-215 само със софт без грижи :)

Jivko7777
19-09-2011, 11:13
210-215 само със софт без грижи :)

Може и повече :devil2:

BatVas
19-09-2011, 11:25
Може и повече :devil2:

Не е уточнил ръчна или автоматична скоростна кутия, че и въртящия момент идва нагори да не я презори :)

oem
19-09-2011, 12:41
Може и повече :devil2:

Винаги може и повече. Но, отговорността да си носи клиента :) Безопасното и гарантиращо живота на мотора и съпътстващите му агрегати и разбира се без пушечни ефекти е някъде там. Всичко над тези стойности е свързано с риск за турбината, помпата за високото, съединител, кутия, диф, полуоски, карета и.т.н.

Всяко нещо си има разумни граници. От там нататък се почва в очакване на проблемите.

Jivko7777
19-09-2011, 13:33
Тей де, той е писал до колко може, т.е. максимума от там на сетне той ще реши колко под тоя максимум :)

warbah
19-09-2011, 14:08
Да да за ръчка става въпрос,и то само за софтуерен ъпгрейд щото нагоре може много ама,като вземе да се сменят и железата и дискове и спирачки генерация и става доста солено.А и имах впредвид без да е опасно за мотора турбото и ГНП-то,демек 1 стейдж.

oem
19-09-2011, 14:39
Ами това е: 210 - 215 к.с. Иначе може да се извадят според мен максимум 230 к.с. само с ремап, но всичко ще е много натоварено като за турбото ще е критично.

warbah
19-09-2011, 14:53
ОЕМ благодаря ти за точния отговор.

ПС оппсс а нютон метрите колко стават че тва не се уточни.

oem
19-09-2011, 15:12
Около 490 - 500 нм.

ReLeFNIQ
30-09-2011, 08:07
А какво турбо би било подходящо като по-добро от серииното 2256? 2260? или още по-голямо? Ами помпата според вас до колко к.с ще може да "храни" мотора? Въобще има ли вариант да удари 300 к.с тоя дизел или комън рейл помпата ще удари лимита :)

Satanism
30-09-2011, 09:12
със сигурност знам такава, която е 250+ може би 260+кс и е с оригиналната помпа...

oem
01-10-2011, 10:01
Оригиналната помпа може да работи на 1.8 бара налягане няма никакви грижи. Иначе с GTB2260VK до 280 к.с. няма да има проблем. Разбира се с някои доработки по охлажданията на въздух, масло, антифриз, гориво... :) С GTB2056V от Брера също ще стане не лош ъпгрейд до към 240 к.с.

Linkestis
01-10-2011, 12:02
със сигурност знам такава, която е 250+ може би 260+кс и е с оригиналната помпа...

Това 166-ца ли?

Satanism
01-10-2011, 12:51
Това 166-ца ли?

156ца, но какво е значението?всичко е 1:1

thecleaner
01-10-2011, 14:13
Оригиналната помпа може да работи на 1.8 бара налягане няма никакви грижи. Иначе с GTB2260VK до 280 к.с. няма да има проблем. Разбира се с някои доработки по охлажданията на въздух, масло, антифриз, гориво... :) С GTB2056V от Брера също ще стане не лош ъпгрейд до към 240 к.с.

И съединител различен от стоковия :)

Linkestis
01-10-2011, 15:41
156ца, но какво е значението?всичко е 1:1

Ми значение няма,освен няколко стотин килограма ,просто исках да знам дали е 166.


-------------
Всъщност има :) Въпроса ми беше по-скоро статистически,за това колко бързи 166 има в БГ :)

Jivko7777
01-10-2011, 16:26
Всъщност има :) Въпроса ми беше по-скоро статистически,за това колко бързи 166 има в БГ :)

Вече са доста, Роман, Гиги, Копелдака...

Satanism
01-10-2011, 16:36
Ми значение няма,освен няколко стотин килограма ,просто исках да знам дали е 166.


-------------
Всъщност има :) Въпроса ми беше по-скоро статистически,за това колко бързи 166 има в БГ :)

Aми тя оная 56-ца е комби, така че разликата е точно 100кг...

Linkestis
01-10-2011, 17:19
Вече са доста, Роман, Гиги, Копелдака...

Хмм не са чак толкова много явно,3-ма + - двама,трима които не ги знаеме :)

andro88
01-10-2011, 18:08
Вече са доста, Роман, Гиги, Копелдака...

На копелдака красавицата съм я карал и в сравнения с мойта 136 коньова, неговата е изтребител и според мен е 180++ к.с , но там има и много подменен хард ,освен ъпгрейда...
По мое мнение, без да имам претенции за техническа достоверност, разумния праг за ъпдейт на стокови 136/140 е 170-180 коня без подмяна на хард. Първото което ще даде фира,ако се чипоса повече е съединителя,главата си залагам.:respect:

Jivko7777
01-10-2011, 18:48
На копелдака красавицата съм я карал и в сравнения с мойта 136 коньова, неговата е изтребител и според мен е 180++ к.с , но там има и много подменен хард ,освен ъпгрейда...
По мое мнение, без да имам претенции за техническа достоверност, разумния праг за ъпдейт на стокови 136/140 е 170-180 коня без подмяна на хард. Първото което ще даде фира,ако се чипоса повече е съединителя,главата си залагам.:respect:

Колата му е сток с чипс само нищо друго ;)
А съединителя се предава щото е на 200 000+ км и стоков да си стоиш пак ще го смениш!

Kopeldaka
02-10-2011, 20:23
Вече са доста, Роман, Гиги, Копелдака...Бъркаш се Живко. Мойта не е от бързите. Особено в сравнение с на Роман. :D

Jivko7777
02-10-2011, 21:47
Бъркаш се Живко. Мойта не е от бързите. Особено в сравнение с на Роман. :D

Е нормално имате 0,3 разлика в налягането а и не само :)
Все пак е бърза, отделно пък и мойте приятели се оплашиха и сеата не дойде :crazy::roll2:

ПП: Ама това между нас :rockon:

Kopeldaka
02-10-2011, 23:07
Е нормално имате 0,3 разлика в налягането а и не само :)
Все пак е бърза, отделно пък и мойте приятели се оплашиха и сеата не дойде :crazy::roll2:

ПП: Ама това между нас :rockon:Е срамота да насерат от кола, която е по-тежка от Ибизата с половин тон. А между мене и Роман не е само 0,3 разликата, не забравяй дебита на неговото турбо и на моето, да не говорим за другите "екстри". Между другото тия дни се гоних с едно Е39 комби 530d 184 коня чипнато и доста ме изненада. На 400м с триста зора 1 кола за мен, до 200 същата работа, та доста зор ми даде, а твойто със сигурност ще върви доста повече от 184-ката, та в тоя ред на мисли 100% ще припадна от твоята. Някакви времена давал ли си с БМВ-то на 400м.

Linkestis
03-10-2011, 18:00
Аз съм доста назад с информацията,ама на Роман не е ли сток турбината или?

Jivko7777
03-10-2011, 21:43
Е срамота да насерат от кола, която е по-тежка от Ибизата с половин тон. А между мене и Роман не е само 0,3 разликата, не забравяй дебита на неговото турбо и на моето, да не говорим за другите "екстри". Между другото тия дни се гоних с едно Е39 комби 530d 184 коня чипнато и доста ме изненада. На 400м с триста зора 1 кола за мен, до 200 същата работа, та доста зор ми даде, а твойто със сигурност ще върви доста повече от 184-ката, та в тоя ред на мисли 100% ще припадна от твоята. Някакви времена давал ли си с БМВ-то на 400м.

Времена нямам ама на 180-200 задминавам Роман като спрял :crazy: сам си прави сметките :lol: А иначе да между Роман имате не леки ами бая други разлики :)

---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:41 ----------


Аз съм доста назад с информацията,ама на Роман не е ли сток турбината или?

Назад си :lol: VNT25 на 1,5 холд ми се струва мисията невъзможна :lol:

Kopeldaka
03-10-2011, 23:54
Времена нямам ама на 180-200 задминавам Роман като спрял :crazy: сам си прави сметките :lol:
Живко, до колкото съм гледал клипа ти го минаваш чак след 220, където на Алфата вече и свършват скоростите (на 220 отива вече към 4300-4400 оборота) и не го минаваш "като спрял". Не искам да споря, ама май нещата не са както ги казваш, иначе евала върви ти БМВ-то. http://www.youtube.com/watch?v=N3AAmTTHJ9w Ей го клипа с БМВ-то и Вафлата.

Jivko7777
04-10-2011, 00:18
Живко, до колкото съм гледал клипа ти го минаваш чак след 220, където на Алфата вече и свършват скоростите (на 220 отива вече към 4300-4400 оборота) и не го минаваш "като спрял". Не искам да споря, ама май нещата не са както ги казваш, иначе евала върви ти БМВ-то. http://www.youtube.com/watch?v=N3AAmTTHJ9w Ей го клипа с БМВ-то и Вафлата.

Хаха това беше първата вечер :) БМВ-то беше начинаещо :lol: а и сам Роман ще каже колко кротко сменях скоростите, не като него да трошим всичко :lol: Иначе не е на 220 ама карай (нема да спориме за глупости :) ), щото като слага 6-та и тогава умира...
Иначе се кантаря с Алфата, която е далеч от сток кола, което добре за мен все пак е пълен сток с чип само, а и по тежкооо :blush: Със всички гърнета, ЕГР и т.н. :thumbup:
А и тогава рейла течеше :lol: Може да питаш Роман, на другия ден даже изгасна колата 2 пъти, мааа чак като се прибрахме усетихме за какво става въпрос, смятай я има 900-1000 бара рейла на гонките я не, бат ти Вилио чак беше втрещен :lol:

ПП: Сега след онова колата е попроменена вече не е сток и рейла си наред и върви доста доста повече и ти гарантирам че ще го задмина преди 220 :tooth: пък може и да ги пробваме някой път с теб :blush:
Поздрави :thumbup:

tISHI
04-10-2011, 00:49
Хаха това беше първата вечер :) БМВ-то беше начинаещо :lol: а и сам Роман ще каже колко кротко сменях скоростите, не като него да трошим всичко :lol: Иначе не е на 220 ама карай (нема да спориме за глупости :) ), щото като слага 6-та и тогава умира...
Иначе се кантаря с Алфата, която е далеч от сток кола, което добре за мен все пак е пълен сток с чип само, а и по тежкооо :blush: Със всички гърнета, ЕГР и т.н. :thumbup:
А и тогава рейла течеше :lol: Може да питаш Роман, на другия ден даже изгасна колата 2 пъти, мааа чак като се прибрахме усетихме за какво става въпрос, смятай я има 900-1000 бара рейла на гонките я не, бат ти Вилио чак беше втрещен :lol:

ПП: Сега след онова колата е попроменена вече не е сток и рейла си наред и върви доста доста повече и ти гарантирам че ще го задмина преди 220 :tooth: пък може и да ги пробваме някой път с теб :blush:
Поздрави :thumbup:

Както е било БМВ-то тая вечер, така е било и на другия ден. Течове в рейла тая вечер е нямало, защото ако има теч ще мирише на гориво и колата ще гасне. Просто рейла ти не е бил достатъчно здраво затегнат за да може да прави повече от 1400 бара налягане на помпата (от 1350 стокови), но въпреки това си имаше много стабилен бууст от 1.5 с турбо, което е по-голямо от на алфата.
Налягането на диагностиката ти беше точно 1400 бара, не говори глупости. Всичко го видяхме на компютъра. Колата ти на следващия ден НЕ Е ГАСНЕЛА с тоя сетъп! По спомен на магистралата наби BMW E60 530d 218 коня? И това викаш на 1000 бара на помпата? Осъзнай се малко и спри да говориш глупости.
Ако някой не е бил в кондиция, това е било 166-ата заради проблем с пробито коляно. Eто и снимка за доказателство:

http://www.picvalley.net/u/1962/115491326020126237311317677709nYaYHwVchQdkHQxWnCTM _m.JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1962/115491326020126237311317677709nYaYHwVchQdkHQxWnCTM .JPG)

БМВ-то е само с 50 кг по-тежко от алфата между другото.
Koлко далеч от сток е алфата? Турбото й е като на 140-150 коня JTD (т.е. стоковото за мотора).
Единственото чуждо по колата е генерацията и фронталния кулер.
Пред алфата заставаш ТОЧНО на 220. Слушай малко докато се редят предавките и чак след като сложи 6-а ( което е малко след 200 ) тогава ти вече ЛЕКО започваш да задминаваш 166-ата. И да не забравяме все пак, че тя е 2.4 едновалов мотор, докато БМВ-то е 3 литра 24 клапанова двувалка :not-fair:
Ако твърдиш друго, можем да накараме мапера на 530d-то да влезе и да потвърди? Има регистрация тук.
Аз пък казвам, че пак ще паднеш със същото разстояние, ако не и повече.
Роман е готов да изкара 166-ата отново. Само кажи....

Jivko7777
04-10-2011, 14:42
Абе Романе ти пак чак толкова не се захващай, здраве да е :super:вървят си колите и двете :super::evil:

andro88
04-10-2011, 18:49
Бъркаш се Живко. Мойта не е от бързите. Особено в сравнение с на Роман. :D

В сравнение с на Роман може и да не е . В сравнение с 90 % от 166- е.

Jivko7777
04-10-2011, 19:02
В сравнение с на Роман може и да не е . В сравнение с 90 % от 166- е.

Затова го вписах в списъка :evil: но на Роман си е най-бързата :)

Kopeldaka
04-10-2011, 20:54
В сравнение с на Роман може и да не е . В сравнение с 90 % от 166- е.Радвам се, че ти е харесала, като я кара. Сега даже е една идея по-добре от тогава, че поизчистихме някои boost leak-ове. Ти вече не си във Влас нали?

andro88
07-10-2011, 15:11
Радвам се, че ти е харесала, като я кара. Сега даже е една идея по-добре от тогава, че поизчистихме някои boost leak-ове. Ти вече не си във Влас нали?

Ми тя си нямаше никакав турбо-лаг, представям си сега каква е. Честно казано твоята е типичен пример за определението за 166 "спотна лимузина"-хем голяма,широка с комфортна возия, хем 250 км/ч лявата лента на магистралата.
П.С вече не съм във Влас...сезона приключи

Linkestis
07-10-2011, 18:36
Как ги вдигате тия 250 да го Ева,аз що не мога?

Jivko7777
07-10-2011, 20:04
Как ги вдигате тия 250 да го Ева,аз що не мога?

Малък си още :tooth:

Kopeldaka
07-10-2011, 20:54
Как ги вдигате тия 250 да го Ева,аз що не мога?Честно казано 235 е макса, който съм вдигал, като след 220 нещата се случват по-бавно. Това съм го пробвал само 1 път, вдигна ги и веднага намалих, защото ми се свиди да я гърча след 4500 оборота на 6-та. 250 са леко невъзможни за JTD-то, защото с 250 ще е почти в 5000 оборота, трябва си по-дълга 6-та, макар че 20V M-Jet 175 коня е с малко по-дълга 6-та и там няма да има проблем с 250 (по спомени трябва при 250 да е с около 4400-4500 оборота).

Satanism
07-10-2011, 21:14
Да, на М-Джета само ще ти се отпори колектора, ще ти изпаднат полуоските, маховка ти ще се разходи из кутията и не знам кво още...иначе не е проблем :)

Kopeldaka
08-10-2011, 01:54
Да, на М-Джета само ще ти се отпори колектора, ще ти изпаднат полуоските, маховка ти ще се разходи из кутията и не знам кво още...иначе не е проблем :)Това малко не успях да го разбера, чувал съм, че полуоските и кутиите на MJet не са особено надеждни, ама чак пък толкоз.:shock:

Linkestis
08-10-2011, 09:40
Малък си още :tooth:

Напротив,сега ти си назад с информацията :holiday2:

Satanism
08-10-2011, 09:50
Това малко не успях да го разбера, чувал съм, че полуоските и кутиите на MJet не са особено надеждни, ама чак пък толкоз.:shock:

Просто ще имаш проблеми с М-джета при 250км/ч.... :D
бтв, мойта не е от най-бавните, но 250км/ч не може да вдигне никога...не знам вие как ги правите тея скорости...след 230 просто няма ускорение...

tISHI
08-10-2011, 11:54
Просто ще имаш проблеми с М-джета при 250км/ч.... :D
бтв, мойта не е от най-бавните, но 250км/ч не може да вдигне никога...не знам вие как ги правите тея скорости...след 230 просто няма ускорение...

Преди време един потребител със стокова 166 2.4 JTD 140hp беше постнал една снимка:
http://www.picvalley.net/u/2402/142923551415377064461318063937tfCAiTfUvoIhhC4YtOjq _m.JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2402/142923551415377064461318063937tfCAiTfUvoIhhC4YtOjq .JPG)

Поназобано 2.4 JTD ( дори 136 к.с. ) може спокойно да се движи с 240. За 250 ще види много голям зор и както каза Kopeldaka, че ще отиде към 5000 оборота ( тези обороти с кадърен ремап са си напълно възможни )

BO
08-10-2011, 12:36
Ами нещата не са баш така.
136кс 166-ца със старата кутия 250км/ч ще си ги направи от раз и ще си е в съвсем прилични обороти, стига да има пауър за това де.

140кс е с друга скоростна кутия и с доста по-къси предаватели числа. Снимката от горе е малко странна. Според мен километража не показва вярно, защото на 4к оборота не може да е със 230 и да е 140кс двигател. Просто предавателните числа са други.

На Роман колата има превез (в по-ниските скорости) пред БМВ-то единствено заради скоростната кутия. Ако предавателните числа бяха като на БМВ-то ще пада малко гадно:sex:
То и за това се вижда, когато скоростите стават по-големи как просто няма сила и там единствено вече си трябват коне.

Satanism
08-10-2011, 13:28
Преди време един потребител със стокова 166 2.4 JTD 140hp беше постнал една снимка:
http://www.picvalley.net/u/2402/142923551415377064461318063937tfCAiTfUvoIhhC4YtOjq _m.JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2402/142923551415377064461318063937tfCAiTfUvoIhhC4YtOjq .JPG)

Поназобано 2.4 JTD ( дори 136 к.с. ) може спокойно да се движи с 240. За 250 ще види много голям зор и както каза Kopeldaka, че ще отиде към 5000 оборота ( тези обороти с кадърен ремап са си напълно възможни )

Tва пък кво общо има с това, че 20те клапанане могат да вдигнат 250?

oem
08-10-2011, 13:45
Tва пък кво общо има с това, че 20те клапанане могат да вдигнат 250?

Изглежда колегата tISHI иска да покаже нещо. ;-)

tISHI
08-10-2011, 17:40
Ами нещата не са баш така.
136кс 166-ца със старата кутия 250км/ч ще си ги направи от раз и ще си е в съвсем прилични обороти, стига да има пауър за това де.

140кс е с друга скоростна кутия и с доста по-къси предаватели числа. Снимката от горе е малко странна. Според мен километража не показва вярно, защото на 4к оборота не може да е със 230 и да е 140кс двигател. Просто предавателните числа са други.

На Роман колата има превез (в по-ниските скорости) пред БМВ-то единствено заради скоростната кутия. Ако предавателните числа бяха като на БМВ-то ще пада малко гадно:sex:
То и за това се вижда, когато скоростите стават по-големи как просто няма сила и там единствено вече си трябват коне.

Айде на бас, че няма да ги направи от раз и въобще на 250 няма да е в прилични обороти?

С колко по-къса скоростна кутия да е 140 к.с. версията?? При 166 1-а е до 30-40, 2-а до 70 , а 3-а до 120 .... По-късо от това не знам има ли на къде честно казано.

На 200-210 км/ч му викаме ниска скорост ли?
Алфата губи единствено и само заради късите си скорости и постоянната смяна... На 1 смяна на БМВ-то, алфата вече 2 пъти е сменила.
Точно че ако 166-ата е със същите скорости, БМВ-то ще настига ОЩЕ ПО-КЪСНО.
На дизела му трябват точно дълги скорости и колкото се може по-малко смени, ако ще говорим за летящи стартове. Ето го доказано с клип от друг дизелджия: http://vbox7.com/play:21187683

tISHI
08-10-2011, 17:48
Tва пък кво общо има с това, че 20те клапанане могат да вдигнат 250?

Ами понеже се учуди другите как вдигали такива скорости от сорта на 240 и тн. Искам да покажа, че си е нещо съвсееем нормално.
Даже 1.9 JTD 115hp с чип си ги прави 230

Satanism
08-10-2011, 18:25
Аз пак казвам, 175кс м-джета не вдига 250...иначе ако щете и с 1.6ТС комби 156-ца ги правете...
Пък и съвсем не съм сигурен, че тея показания на тия километражи са верни ;)

tISHI
08-10-2011, 18:56
Аз пак казвам, 175кс м-джета не вдига 250...иначе ако щете и с 1.6ТС комби 156-ца ги правете...
Пък и съвсем не съм сигурен, че тея показания на тия километражи са верни ;)

Учудваш се, следователно ти разсейвам съмненията.
Да не би твоите 230 на твоя километраж да се по-точни?

Satanism
08-10-2011, 19:30
2-3км отклонение спрямо GPS ;)

tISHI
08-10-2011, 21:25
2-3км отклонение спрямо GPS ;)

Ми аз пък съм гледал макс до 5км/ч на 200 и нещо ;) Няма разлика значи и правилно си отчитат километражите. Просто на теб не ти се иска да повярваш.

Satanism
08-10-2011, 21:57
Ми аз пък съм гледал макс до 5км/ч на 200 и нещо ;) Няма разлика значи и правилно си отчитат километражите. Просто на теб не ти се иска да повярваш.

Аз пак ти казвам, 2.4 20в не вдига 250, дори и с някакъв нормален ремап да е, за другите нищо не съм споменавал, пък на теб май не ти се иска да прочетеш...

А иначе моите коли винаги са били с 20км/ч надолу от постиженията на всички подобни...може би има нещо общо с това на кой колко му се иска да му вдига колата...
146 1.6ТС–а ми със зор правеше 200, а си беше в перфектно състояние...гледам тука и такива вдигат и те 220-230....

iveli
07-12-2011, 20:26
Колеги мисля че тази е темата за следният въпрос - на колко бара работи турбината на 136коньовия двигател Днес закачих манометър и показанията бяха следните При натискане на педала докрай от ниски обороти, в диапазона 2200-3000об. манометъра се изстреля до 1,3 или 1300 (незнам кое е правилното но не мисля че това е важно) бара Това беше и якото първоначално дърпане След 3000об. манометъра падна на 1 или 1000бара и така задържа до включване на следващата предавка към 4500об. Така е на 2, 3 и 4та скорост За другите скорости нямаше място Съответно на по висока предавка или по голям наклон тези 1,3бара се задържат по дълго време защото естествено колата вдига по трудно оборотите На колата не са правени никакви чипове пренастройки и др.подобрения освен затапването на ЕГР. Та въпроса ми е това ли са нормалните барове произвеждани от турбината или ако не са колко бара трябва да надува в съответните режими

thecleaner
07-12-2011, 20:27
Колеги мисля че тази е темата за следният въпрос - на колко бара работи турбината на 136коньовия двигател Днес закачих манометър и показанията бяха следните При натискане на педала докрай от ниски обороти, в диапазона 2200-3000об. манометъра се изстреля до 1,3 или 1300 (незнам кое е правилното но не мисля че това е важно) бара Това беше и якото първоначално дърпане След 3000об. манометъра падна на 1 или 1000бара и така задържа до включване на следващата предавка към 4500об. Така е на 2, 3 и 4та скорост За другите скорости нямаше място Съответно на по висока предавка или по голям наклон тези 1,3бара се задържат по дълго време защото естествено колата вдига по трудно оборотите На колата не са правени никакви чипове пренастройки и др.подобрения освен затапването на ЕГР. Та въпроса ми е това ли са нормалните барове произвеждани от турбината или ако не са колко бара трябва да надува в съответните режими

Нормално е според мен ;)

Linkestis
07-12-2011, 21:15
По принцип,дефакто и деюре 136 к.с. и малко по-вървяща в ниските обороти.След това е мРътва,за разлика от стокова 140к.с. която пък тръгва по-бавно в ниските и е доста добре във високите.Това за стокови...така че това което си проследил е нормално за 136к.с.
Така че ако имаш пари си направи един ремап за да си по-доволен.Не става дума за направа на самолет а да имаш някакъв постоянен надув на турбината :)

Jivko7777
07-12-2011, 21:44
Колеги мисля че тази е темата за следният въпрос - на колко бара работи турбината на 136коньовия двигател Днес закачих манометър и показанията бяха следните При натискане на педала докрай от ниски обороти, в диапазона 2200-3000об. манометъра се изстреля до 1,3 или 1300 (незнам кое е правилното но не мисля че това е важно) бара Това беше и якото първоначално дърпане След 3000об. манометъра падна на 1 или 1000бара и така задържа до включване на следващата предавка към 4500об. Така е на 2, 3 и 4та скорост За другите скорости нямаше място Съответно на по висока предавка или по голям наклон тези 1,3бара се задържат по дълго време защото естествено колата вдига по трудно оборотите На колата не са правени никакви чипове пренастройки и др.подобрения освен затапването на ЕГР. Та въпроса ми е това ли са нормалните барове произвеждани от турбината или ако не са колко бара трябва да надува в съответните режими

Така трябва да бъде.

code
07-12-2011, 21:52
Не искам да ви се меся в дизеловата тема, само да спомена, че БМВ-то на Живко дигна 220 по баира както сме 4 човека вътре на майтап, колата върви много. На Роман в колата не съм се возил, може и да върви с БМВ-то но след 200 нещо ме съмнява.

Linkestis
07-12-2011, 21:59
Какво искаш да кажеш с поста си?

Jivko7777
07-12-2011, 22:03
Не искам да ви се меся в дизеловата тема, само да спомена, че БМВ-то на Живко дигна 220 по баира както сме 4 човека вътре на майтап, колата върви много. На Роман в колата не съм се возил, може и да върви с БМВ-то но след 200 нещо ме съмнява.

Плюс да добавя че тогава когато Ви возих рейла течеше зверски :) тей че тогава си беше бавна :)
Иначе колата на Роман си върви също ;)

iveli
07-12-2011, 22:06
А коя механична част определя максималният и постоянният надув на турбината Извинявам се че пак ще намеся бензинов мотор но при него това се извършва от клапан, какъвто не виждам в моята кола

Jivko7777
07-12-2011, 22:07
От актуатора, но не барай там, колата ти е с перфектни данни, може би само пика е леко висок, но не е болка за умиране!

iveli
07-12-2011, 22:14
Това актуатор ми звучи като шега но ако не е би ли писал две три думи какво е и къде е За пика съм чувал че трябва да е 0,1до0,2(100до200)бара максимум над постоянният надув

Jivko7777
07-12-2011, 22:18
Това актуатор ми звучи като шега но ако не е би ли писал две три думи какво е и къде е За пика съм чувал че трябва да е 0,1до0,2(100до200)бара максимум над постоянният надув

Тей като ме гледаш от толкова години в форума, дали се базикам?

ПП: заповядай ;)

http://volkswagen.msk.ru/images/repair3/102967_01.jpg

iveli
07-12-2011, 22:34
Благодаря колега Наистина няма да го пипна Това чудо мислех че по някакъв начин контролира промяната на геометрията
Извинявам се но това име наистина го чувам за първи път и някак си ми прозвуча от типа инджиктопляктор

Jivko7777
08-12-2011, 14:51
Благодаря колега Наистина няма да го пипна Това чудо мислех че по някакъв начин контролира промяната на геометрията
Извинявам се но това име наистина го чувам за първи път и някак си ми прозвуча от типа инджиктопляктор

Може да си позволиш да го барнеш ако гледате колата с живи данни та да виждате какво правите!

iveli
09-12-2011, 09:08
Колко бара работно налягане поддържат турбините на 136 коньовите двигатели по заводски данни При мен измерих 1 бар но това ли е по книга Въпроса ми е свързан с това че бях чул отнякъде че турбините на 136к надуват 0,8 бара и незнам колата ми да не е пипана преди да я взема

oem
09-12-2011, 09:23
Колко бара работно налягане поддържат турбините на 136 коньовите двигатели по заводски данни При мен измерих 1 бар но това ли е по книга Въпроса ми е свързан с това че бях чул отнякъде че турбините на 136к надуват 0,8 бара и незнам колата ми да не е пипана преди да я взема

Толкова надува. 1.0 бар +/- 0.08 в пик :)

iveli
09-12-2011, 09:29
Това ме радва Моят по-голям пик предполагам идва от запушеният ЕГР но и това ще проверя като имам време Мисля да махна ламаринката и така да проверя налягането

oem
09-12-2011, 09:42
Това ме радва Моят по-голям пик предполагам идва от запушеният ЕГР но и това ще проверя като имам време Мисля да махна ламаринката и така да проверя налягането

Е колко ти е голям пика? +50/60 mbar е нормално да има овърбууст. Ако е повече.... :)

iveli
09-12-2011, 16:29
1,3 бара. По обстойно съм го обяснил в цитат 54

oem
09-12-2011, 16:33
1,3 бара. По обстойно съм го обяснил в цитат 54

А, не съм чел цялата тема. Но е множко.

iveli
09-12-2011, 18:54
От разискването досега стигнах до извода че съм с по-голям пик в надува което според мен може да се поражда от някоя от следните причини
-затапен ЕГР - скоро ще бъде проверено
-актуатора се забавя с действията си - не съм много наясно с него но според мен той също влияе и на пика на надува
-преди месец някъде умишлено мръднах центровката със зъб предварение - все още си мисля че това не оказва влияние но по-късно във времето и това ще бъде проверено
Засега ще си карам колата така защото мисля че този пик не вреди на мотора но поради любознателност когато имам време ще направя необходимите проверки