PDA

View Full Version : Много трака и пуши..!! АR 146 TD



Gena7a_Turb0
20-09-2011, 17:37
Колеги моята Алфа трака повече от обичайното за тези модели чувал съм със същия мотор и не трака така силно..по-точно да чука по този начин..!! :no:
Незнам и на какво се дължи пушенето..като паля е леко сивкаво..но е леко..аз си го обяснявам,че идва от картерната вентилация преди турбината и след нея е омазано стабилно с масло..също и в филтърната кутия има..вътре по трабите стабилно..и от там идва това изпушване на сивкаво като паля..не мисля,че може да има спукан маркуч..тракането повече ме притеснява..!!..казаха ми,че може да е от там,че някаде смуче въздух или прескочил зъб..неправилно регулирано ГНП.. :( моля за някакви мнения ако някой е имал подобни проблеми :cheers:

r_s_n_
20-09-2011, 17:53
Първо си проври съотвтствието на белезите и ангренажния ремък! А как е турбината,чува ли се нормално?

Gena7a_Turb0
20-09-2011, 18:05
Благодаря колега ще проверя..!
Турбината не е от виещите все още..чува се,но леко като набира обороти...Колата дърпа нормално..ще проверя за луфтове на оста,но на ръка и ще видя дали стяга маркучите.. ;)

дадин
20-09-2011, 18:23
щом имаш масло в кутията на въздушния филтар със сигурност е тубина.Но за всеки случай си провери дали има масло и по маркучите на интеркулера,ако и там имаш турбината е за коша:)

Gena7a_Turb0
20-09-2011, 18:33
Незнам..но защо на мен не ми се вярва от нея да пуши..иначе масло има както и в кутията така и ВЪТРЕ в маркучите към и от кулера,но масло негори много трябва да се засече все пак..и ще ви кажа като километри е към 285 000..Според мен..турбината не е баш за коша колата дърпа нормално все пак е 90 конски сили и надали повече от 0.8/9 бара налягане да е..аз мисля,че е от картерната вентилация..но неразбирам..чак толкова.. ;) ..а някой за тракането нещо да сподели откъде може да е.. :( то най-много ме дрази в този стар дизел..:big_whoops:

kiko73
21-09-2011, 00:15
Може да трака от много неща ама на първо време пробвай с двутактово синтетично масло в горивото и ходи при някой да ти "преслуша" аванса на ГНП - то
С какво масло я караш

kolev
21-09-2011, 10:31
както казаха колегите, бягай първо да ти проверят и регулират помпата. за маслото - с какво караш и кога е сменяно.

Gena7a_Turb0
21-09-2011, 19:25
Благодаря колеги за отговорите маслото ще се сменя след 5000км..за съжаление незнам какво е маслото което е наливано преди да я вземем колата..предишния собственик го е сменял като я купил..но за масло не съм го питал какво е наливал..все пак и колата не се кара много много през повечето време на деня стой..!
Аз мисля също,че от ГНП-то и скоро ще бъде проверено.. ;)
Мисля,че и от там така пуши.. :-)

kompir
21-09-2011, 20:08
Малко офффтопик:
Колега миналата година сменяхме гарнитура на един приятел на нисана(2,0 ТД).След сглобяване не бяхме зацепили помпата като хората и колата палеше трудно,като запалеше пушеше като някой ТЕЦ и тракаше като ЮМЗ.Така,че не отлагай а отиди да ти я регулират.:stretcher:

Gena7a_Turb0
21-09-2011, 20:38
Така и аз мисля колега..от там смятам,че идва всичкото..найстина малко трудно пали..понякога само претриса и загасва..но трябва и подгревните да видя.. ;)
Благодаря за съвета ти колега.. :)

kiko73
21-09-2011, 20:49
Като не знаеш какво е маслото вземи и го смени щото каква манджа може да стане с лагерите за тия 5000 акъл не ти го побира - сипи поне "Селения турбо дизел"

Gena7a_Turb0
21-09-2011, 21:29
Хмм..колега при първа възможност :idea:
Това ли е най-препоръчителното гледам,че го пище и на капака на колата ;)

kiko73
21-09-2011, 21:32
Хмм..колега при първа възможност :idea:
Това ли е най-препоръчителното гледам,че го пище и на капака на колата ;)

Ми за тоя мотор е това

kolev
22-09-2011, 08:13
свали и интеркулера и го източи. обикновено се пълни с масло и се чудиш що всичко е мазно.

Gena7a_Turb0
22-09-2011, 10:59
Значи ние преди време ''уж го чистихме'' при познат,но без да го сваля така и тръбите ''уж са се почиствали''..но честно казано нищо не бе почистено,но и толкова без пари ако ще се сваля кулера ще свалям и колектора за да го чистя и него с тръбите.. :idea2: но и това може би с маслото ще го правя.. :)

Gena7a_Turb0
29-01-2012, 17:46
Колеги здравей те не искам да правя друга тема не мисля, че има смисъл.. :)

Значи колата се пооправи тракането намаля..работи си нормално след смяна на масло и термостат..на пролет ще се сдобие с нови ремъци и ролки при читав майстор да зацепи правилно всичко!

Пушенето намаля в смисъл, че като се кара повече на ниски обороти като настъпиш пуши, ясно е събира сажди по катализатора и гърнетата, но като ги по издухаш пропушва леко в началото и после изчиства.
Мисля да си взема една добавка да по отпуши дюзите:unsure:

Харесват ми черните фарове стил ГТА.. :D трудно ли се правят при 146 има ли някаква опасност от счупване на стъклото и как го отлепяте до колкото знам с топла вода или с горещ въздух.

Имам и друг въпрос как ги боядисвате в смисъл, как не цапате рефлектора или лупата това ако може някои да ми го обясни.. ?

Cardinala
29-01-2012, 18:02
Стъклото се нагрява там, където е слепено с пластмасата(аз лично ползвам сешоар за целта и после леко с права отвертка го отлепям, като внимаваш да не го напънеш много и да го счупиш, за целта нагряваш хубаво със сешоара). Лупата може да си я махнеш на 4 болтчета е, и си правиш от картон един кръг и едно друго парче за дългите. Обаче не знам водачите ти в какво състояние са, да не е като ги отвориш и да нямаш фарове после, заради счупени водачи! При добро желание и един помощник при боядисването работата е за 2 часа. Успех с начинанието!

Gena7a_Turb0
17-02-2012, 17:58
Здравей те колеги,
Днес сменихме ремъците и ролките, изчистихме кутията на филтъра тръбите до турбото само последната тръба към входа, не защото иска доста разглобяване за нея, но поне е по-чиста от другите.
Като цяло колата спря да работи толкова шумно в смисъл чука си още докато позагрее, но мисля, че е от дюзите от там се чува поне, а спря и да пуши, съвсем леко като му подадеш газ и после изчиства, но определено е много по-добре от преди, маслото го сменихме преди 2000 може би и малко..и от там намаля чукането от двигателя Масло: Repsol със смяна 60-70 лева бе.
Чел съм, че като е изпушвало в началото, а после изчиства значи е от дюзи..нещо вярно?

salih84
17-02-2012, 22:44
Здравей колега и моята пуши доста ,а също и почуква малко. Казаха ми дюзи незнам дали ще стане с почистване или трябва смяна. Моята даже, като я запаля студена пуши яко и тресе, явно работи на 2-3 цилиндъра.
Иска ми се да я закарам на някой човек дето разбира, да не стане така, че да спре да върви изобщо.
Тя си пали добре, но много ме дразни това тресене, а свещите съм ги проверявал работят.
Извинявам се, че ти използвам темата, но искам да попитам за някой, който разбира из Велинград-Пазарджик, че да я закарам да я оправи.
Поздрави!!!

Gena7a_Turb0
18-02-2012, 10:21
Спокойно колега няма нищо за това е форум!
Моята зареди акумулатора като е по студено по-трудно върти и тя доста пуши докато запали..но с нов ще се оправи.. :)
Но тя има един проблем и аз си го обяснявам така, че и тя работи на 3 цилиндъра стигне ли към 60 градуса може би и преди това започва да тресе да пуши бяло после синкаво, бялото се оправи кофти нафта, но синкавото мисля, че е някоя дюза тресе пуши синьо, а като гледаш оборотомера пада поне със 100 оборота от нормалните оправя се като му подаваш газ на място докато мине тези 60 градуса или е едно кръгче около блока..явно някоя дюза докато е студена още, по-трудно отваря.
Как е налягането в ГНП-то в смисъл на всички е едно или..да няма някакъв пад..към някоя от дюзите докато е студена?
Колега относно пушенето провери белези, най-вече ГНП, филтъра да ли е за смяна, маркучи от турбо към колер от колер към двигател изчисти маслото в тях особено в колера :)
Преди турбото и да има дупка не ми ся вярва да влияе все пак няма дебитомер, но не знам.. :-? кофти гориво също може да е, генерацията гърнетата са пълни със сажди, катализатора просто като му дадеш газ трябва май да изпушва в началото и след това да няма пушене..явно е от дюзи ще пробвам някаква добавка да препоръчвате някаква за почистване на горивната система и най-вече на дюзи?
Колега добре като караш доста време градско, поне един път месеца да излизаш някъде да я мушкаш в лютеницата за да изчистиш генерация, дюзи!
Особено за колегите с променливи геометрии на турботата, че ще страдат от зацепили геометрии от там пари за ремонти по-добре си направете кефа като я понастъпите извън града отколкото да правите геометрии

Gena7a_Turb0
26-04-2012, 20:01
Колеги всичко започна така..

Gena7a_Turb0
26-04-2012, 20:06
Ии после..

Gena7a_Turb0
26-04-2012, 20:15
..и вече след това в завършен вид.. :) ако имате някакви въпроси кое как..питайте няма проблем..и ако може някой да ми каже дали обикновен спрей с лак може да затъмни както трябва стоповете и мигачите :)

Поздрави, Евгени..!

Gena7a_Turb0
26-04-2012, 21:33
Колеги преди малко си загубих едната капачка за джантата..
Ако някой има или знае..да казва цена..спешно!