Log in

View Full Version : Проблем при палене



marian666
27-09-2011, 13:34
Привет. Кораба ми взе пак да предава от онези номера , които се появяват от време на време. При палене сутрин, светва ключа на таблото и пали от 5 или 6 път. Като запали веднъж, вече няма проблем. Но ме притеснява. Иде зима.Не ми се ще пак да ме заобикалят комшиите, за да не им искам ток. Колата е jtd 136.

---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:32 ----------

Забравих да напиша , че и преди правеше така (преди месец), но се оправи сама. Сега от 3 дни пак започна.

brazen
27-09-2011, 17:41
Може би има проблем с четеца и/или чипа в ключа. Имаш ли резервен ключ? Ако да - пробвай с него. Ако бъркам - нека по-знаещите колеги да ме поправят.

to_lose_HEART
27-09-2011, 17:50
Дава ти грешка в имобилайзера. На мен на 156-цата понякога ми прави така, като разбутам малко конзолата на волана се оправя за известно време, някъде е прекъснат кабела предполагам. При 166 не съм имал проблеми(да не чуе дявол), ама не вярвам да е кой знае колко по различно устройството. Забелязъл съм че ми го правеше когато колата е стояла много време на слънце и при по резки температурни разлики. Нека по запознат колега да даде мнение аз толкова мога да ти помогна. Поздрави

lordliness
27-09-2011, 18:21
Моя беше така свалих кутийката под таблото почистих буксите и сега всичко е ОК нито един път от тогава не даде грешка ,имам и снимки, ако искате ще ги кача,имаше и тема за това за алфа 156 нашата кутийка е на друго място.Иначе ми късаше нервите всеки път.

marian666
27-09-2011, 18:26
Благодарско!!! Запретвам ръкави и да видим ко ще стане.

balev64
27-09-2011, 22:33
Буксата в края на кабелчето което идва от антенката при контактния ключ трябва да се поразмърда или почисти.При мен точно по този начин се оправи проблема и благодарение на форума отървах 150-200 лв които щяха да идат на халост.От както направих упражнението с изваждане и вкарване няколко пъти на въпросната букса,всичко се оправи и е така вече над една година,а иначе си беше доста хазартно положението с това палене и непалене когато си иска.На мен проблема ми се прояви когато се повреди генератора на колата и вдигна много високо напрежение.Между впрочем има подробна тема мисля даже със снимки в която човека е написал всичко.

marian666
26-11-2011, 18:11
Привет отново!!! Не успях веднага след публикацията да направя процедурите и за това ги направих сега. Просто бях дълго в чужбина.Започнах с пръстена на патроника за ключа и за кратко нещата се оправиха. Просто го поразвъртях. Но след няколко часа пак същото-лампата за кода не изгасва. След това махнах капаците на кормилната конзола и проследих кабела от пръстена.Стигнах до кутийката кадето той е включен и я откачих цялата. Зачистих буксите и пак си я поставих на място. Преди това даже я отворих и позачистих и самата платка. За съжаление ефекта от всички процедури беше нулев. Пак си късам нервите. Пак не разпознава ключа винаги. Искам да ви попитам каде отива кабела , който излиза от тази кутийка и отива някаде навътре. Ако и той се включва някаде , може би би трябвало и там да позачистя. Може ли изобщо този имобилайзер да се махне? Може ли и да е от чипчето в самия ключ? Между другото 2 пъти ми изгасна в движение, но запали веднага след това- дали има някаква връзка. До колкото забелязах , ако не разпознае ключа не включва подгряването на свещите. Могат ли да се отделят двете неща. Забелязах също че когато изключа кабела, който излиза от кутииката, подгрява без вобще да светне лампата за кода но пак не пали. Просто е ужасно. В момента имам кукла, на която трябва да и се моля всеки път да запали. А ако може ми кажете и най-лошия вариант и колко горе-долу ще струва :( Благодаря ви!!!

didod
26-11-2011, 18:23
Намерил си имобилайзера значи. Той е с 2 букси - на едната е антената (към патрона), другата е със захранването. Пробвай следното - без контакт изключваш захранването на имобилайзера. Даваш контакт, изчакваш малко, включваш захранването и пак гасиш контакта. След това пробваш какво става. Понякога помага.

marian666
26-11-2011, 18:25
След 5 мин ще пробвам и пак ще пиша по късно. :) Благодаря!

didod
26-11-2011, 18:45
Между другото е свързано с напрежението на акумулатора по някакъв начин и с понижението на температурите. На брат ми Капа-та го прави това периодично.

to_lose_HEART
26-11-2011, 18:55
Мда твърде вероятно при по слаб акумулатор също да е проблем

pisa_misho
26-11-2011, 19:11
При мен на 146-та ,правеше тези номера,но доколкото знам прекъсва бензиновата(в моя случаи)помпа,въртях пръстена на стартовия пакет докато започна от всеки път да пали и от тогава няма проблем-вече ще станат 2 години.Но първият път когато ми се случи 3 дена не можах да я запаля.Така че си поиграи с обръча извади го с 1-2 см.,позавърти го защото от вибрациите се поразмества и вече не може да улавя сигнала от чипа в ключа.Успех.

marian666
27-11-2011, 10:14
Намерил си имобилайзера значи. Той е с 2 букси - на едната е антената (към патрона), другата е със захранването. Пробвай следното - без контакт изключваш захранването на имобилайзера. Даваш контакт, изчакваш малко, включваш захранването и пак гасиш контакта. След това пробваш какво става. Понякога помага.

Снощи пробвах но не стана. Сега излизам и ще пробвам пак всичко. Ще пробвам да изместя и пръстена.

marian666
27-11-2011, 12:23
Пак нищо :( :( :( На мен ми се струва че е от релето за подгряване. Когато подгрее винаги гасне лампата за кода. Но дали изобщо са свързани? :(

chavetoo
28-11-2011, 06:58
До колкото съм чувал ако е слаб акумулатора и така става, един вид това е защита от слаб акумулатор. Пробвай да дадеш ток с кабели когато прави проблема и виж дали ще го има пак.

marian666
28-11-2011, 10:27
Дадох му ток. Никаква промяна . :(

marian666
29-11-2011, 21:48
Днес карах колата на диагностика и компютъра даде само 1 грешка- Електронен ключ! Свалихме платката от кутииката и презапоихме всички спойки със специален поялник с горещ въздух за Мобилни телефони . Сложихме я обратно. Замерихме дали идва захранване до имобилайзера и показа че вс е наред. Проверихме и антената на имобилайзера и тя работи. Когато почнах да паля, лампата пак не гаснеше но после взе да премигва и накрая изгасна.После колкото и да давах на контакт лампата вобще не светеше.Опитах да запаля няколко пъти но не можах.Пак закачихме компютъра и пак същата грешка. Интересното е че компютъра показа че двигателя има разрешение да се стартира.Само че падна акумулатора и нямаше ток да върти здраво стартера.колата остана в сервиза.Утре ще продължим с зареден акумулатор да видим какво ще стане. Малко песимистично съм настроен. Дано не се е прецакало повече. Притеснява ме тази лампа дет изобщо изгасна и не се появи повече.

old alfist
29-11-2011, 21:53
До колкото съм чувал ако е слаб акумулатора и така става, един вид това е защита от слаб акумулатор. Пробвай да дадеш ток с кабели когато прави проблема и виж дали ще го има пак.
Като чета и на мен ми се струва, че е твърде вероятно проблема да е в акумулатора - това ми го правеше миналата зима малката Алфа преди да и сменя батерията.

old alfist
29-11-2011, 22:19
Между другото, не е лошо да си изписвате коя година ви е колата - това е елементарно и ще спести много въпроси, а може да даде информация за правилни отговори.

marian666
29-11-2011, 22:26
Колата е jtd 136 ps 99 година.

marian666
30-11-2011, 11:20
Имобилайзера умря!!! R.I.P. Колата пали само аварийно с код. Кажете сега какво да правя. Сервизи??? От Смолян съм.

Linkestis
30-11-2011, 15:18
Знам че имобилайзер се деактивира/премахва срещу 150-200лв.но тук в София

danchev63
30-11-2011, 19:34
Имобилайзера умря!!! R.I.P. Колата пали само аварийно с код. Кажете сега какво да правя. Сервизи??? От Смолян съм.
Ами може при електрончик и да ти обучи друг имобилайзер - купен от морга.
Втори вариант както каза колегата Linkestis, срещу 150-200лв се скопява чрез програма и караш без имобилайзер. Във всеки що годе приличен съвременен сервиз имат апаратура за диагностика, чрез или по скоро с помоща на която се скопява имобилайзера. Друг е въпроса дали тези които го ползват могат да боравят с апаратурата.

mian4o
14-06-2012, 21:12
Прочетох мненията но не разбрах защо като е стояла на слънце дълго време и после познава ключа от втория или третия път. До сега никакви ядове.

Поздрави

mian4o
16-06-2012, 23:33
Прочетох мненията но не разбрах защо като е стояла на слънце дълго време и после познава ключа от втория или третия път. До сега никакви ядове.

Поздрави

Дайте предложения........

mian4o
17-06-2012, 18:55
Така, днес си почистих и наместих отново всичко по системата ИМОБИЛАЙЗЕР и днес от около 50 може и повече запалвания колата разпознава ключа от първият път като покарам ще видя дали има ефект или е само заблуда.

Поздрави