Log in

View Full Version : не качва бензин



hkoko
27-09-2011, 13:36
Вчера стана поредния проблем след 30 километра каране на газ спирам на паркинга на магазина и след 15 минути няма палене.В началото запали свали на 500-600 оборота тресе като на без няколко цилиндъра и до там.С едни приятели откачихме входния маркуч към рейката - стартера върти ама бензин няма.Преди това разгледахме и кабелите-за смяна са (гумените уплътнения са целите накъсани)Ако някой е сменял скоро да каже цена.Като купих колата преди няколко месеца я водих на диагностика (човека май не разбираше много от италианки)Каза ми:Имаш емулатор на газовата,ламбда сонда добре,дебитомер добре,Дава някаква грешка в някой от датчиците до коляновия вал и затова ми свети почти постоянно лампата на инжектора.Днес изчетох почти всичко в форума
1.Релетата ми не са като тези на снимките(до акумулатора)-почистих ги всичките.
2.Възможно ли е този датчик да спира тока към помпата?
3.Имам аларма която изобщо не зная каква е.(ползвам я)
4.Как трябва да е бутона под седалката(моят е някаква пластмаса с дупка отгоре-като си вкарам пръста натискам някаква гума но не потъва.
5.В/у бензиновата помпа ми е газовата бутилка поради това ми се иска да не започвам от там.
Преди като си отварях резервоара издаваше звук като при вакум а сега не.
Дайте идея за някакъв ред на ремонтите и причините?

starata alfa
27-09-2011, 14:12
като дадеш на контакт чуваш ли помпата да върти?
ако не върти провери:
релето на помпата
бушона на помпата
свръзките на алармата дали дава ток на помпата

spellmaste
27-09-2011, 14:19
Като купих колата преди няколко месеца я водих на диагностика (човека май не разбираше много от италианки)Каза ми:Имаш емулатор на газовата,ламбда сонда добре,дебитомер добре,Дава някаква грешка в някой от датчиците до коляновия вал и затова ми свети почти постоянно лампата на инжектора.
Почти си си отговорил сам, отиди при някой работещ с алфа за диагностика. За датчика на коляновия вал, мисля че е свързан с подаването на ток към помпата, но за този въпрос трябва да ти отговори някой по-запознат. Тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=63646&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2 +%E2%E0%EB) виждам че колегата има подобни проблеми - калпава диагностика и проблеми по тези датчици.

hkoko
27-09-2011, 14:25
Никога не съм чувал да бръмчи помпата.Релетата ми нямат нищо общо с тези който са дадени на снимките в една тема в форума.Имам един блок с три релета пред акумулатора и един с две и два малки предпазителя (7.5 и 10 А) от ляво.Кое е за помпата?Кой е бушона за помпата?За алармата как да я разбера дали дава ток на помпата?

starata alfa
27-09-2011, 16:44
Никога не съм чувал да бръмчи помпата.Релетата ми нямат нищо общо с тези който са дадени на снимките в една тема в форума.Имам един блок с три релета пред акумулатора и един с две и два малки предпазителя (7.5 и 10 А) от ляво.Кое е за помпата?Кой е бушона за помпата?За алармата как да я разбера дали дава ток на помпата?
като дадеш на контакт се чува едно бзззззззззз за около 10тина секунди.така помпата поткачва бензин до дюзите

kompir
27-09-2011, 17:13
Колега освен,че колата е с 1,4 мотор уточни с кой(ТС или боксер),защото при боксера помпата качва гориво със завъртането на стартера не като се даде на контакт само.

kolev
27-09-2011, 17:16
не знам при ТС как е, но повечето коли пускат помпата чак като се завърти двигателя.

колега, ако след като е изстинала колата е запалила, най-вероятно е тоя датчик и няма да имаш ток нито към помпата нито инжекторите нито свещите. разбира се първо си направи диагностика да се види той ли е.

hkoko
27-09-2011, 17:33
Колата е ТС .На свещите има ток-с кабел от лулите към корпус има искра.