Log in

View Full Version : нестабилна задница



trop4i
29-09-2011, 20:25
При висока скорост в завой задницата рязко мръдва като че ли измята и се връща-проверих окачването-няма разбито отзад нищо не мърда амортисйорите са добре. Имаше стара тема с подобни оплаквания-но не беше никой написал как е решил проблема.

hamel1
29-09-2011, 20:29
Мини на стенд (преден, заден мост) да ти оправят сходимоста

kiko73
29-09-2011, 20:32
Проблема се решава с добър реглаж на задния мост, но при условие, че окачването е здраво - моята започна да подскача от разбити биелетки и тампони на стабилизиращата щанга. С първия реглаж не стана, като смених майстора заспа.

trop4i
29-09-2011, 20:35
Преди 2-3 месеца бях на стенд. Сега ще отида пак.

ecotronic
29-09-2011, 21:31
Преди 2-3 месеца бях на стенд. Сега ще отида пак.

Над каква скорост го усещаш? И при мен има нещо подобно. Окачването като цяло е в много добро състояние (доста стегнато, без луфтове и тропане) Но и при мен над 150 и завои на магистрала, особено ако е неравна настилката се усеща това разклащане на задницата. Това при ненатоварен автомобил.

Linkestis
29-09-2011, 21:43
Преди 2-3 месеца бях на стенд. Сега ще отида пак.

Сподели от къде си,да те насочим към подходящият човек.

AR147
29-09-2011, 21:44
Най-вероятно някои от тампоните/втулки отзад - а те са много и повечето са шарнирни!

Linkestis
29-09-2011, 21:54
Колегата казва че всичко е наред.Хората които могат да правят реглаж на 166,се броят на едната ръка.

gigi
29-09-2011, 23:17
Колата е по зле със здрава задница и лош реглаж отколкото с разбита задница и добър реглаж...
Та освен всичко данните в Коргито са леко сбъркани и си трябва човек който да знае какво прави, защото има случаи с по 3 реглажа и файда никаква.:shutup:

MC_G
30-09-2011, 01:05
А някой да знае в Пловдив каде разбират и правят стенд преден и заден ? Работата е да го направят като хората иначе сервизи бол.

164 td
30-09-2011, 01:33
При висока скорост в завой задницата рязко мръдва като че ли измята и се връща-проверих окачването-няма разбито отзад нищо не мърда амортисйорите са добре. Имаше стара тема с подобни оплаквания-но не беше никой написал как е решил проблема.

Колега,така както обясняваш проблема съм почти сигурен че имаш разбити "скърцащи"втулки.Това е втулката която се намира в долния краи на шенкела.Носачите и амортисора го държат под напрежение и трудно се усеща луфт без да се разглоби.Ако е разбита само от едната страна втулката волана ти застава леко на една страна и след смяна всичко заспива без реглаж.Пасват перфектно от мерцедес Е-класа.Ако излезе от това звънни ми да ти дам размер и номер.

endeavour
30-09-2011, 09:42
А някой да знае в Пловдив каде разбират и правят стенд преден и заден ? Работата е да го направят като хората иначе сервизи бол.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38162

trop4i
30-09-2011, 19:47
Поднася при висока скорост около 130-150. Ще регулирам задницата, ако не се оправи ще сменя тези втулки. Благодаря за отговорите- иначе съм близо до В Търново.

trop4i
30-09-2011, 20:12
След регулиране в сервиз нали дават един лист със данните където има стойностите които трявва да са после преди и след регулирането. Сега го разгледах и видях че задницата не е бутната и стойностите които са в момента имат разлика с тези които трябва да бъдат. Като я регулирам ще пиша дали е от това.

Tasho
01-10-2011, 09:45
Колега,така както обясняваш проблема съм почти сигурен че имаш разбити "скърцащи"втулки.Това е втулката която се намира в долния краи на шенкела.Носачите и амортисора го държат под напрежение и трудно се усеща луфт без да се разглоби.Ако е разбита само от едната страна втулката волана ти застава леко на една страна и след смяна всичко заспива без реглаж.Пасват перфектно от мерцедес Е-класа.Ако излезе от това звънни ми да ти дам размер и номер.

Може и да греша,но какво общо има положението на волана и задното окачване?Според мен ако тампоните отпред са свършили тогава волана може да застане леко настрани...но за отзад...?!?

kiko73
01-10-2011, 11:49
Може и да греша,но какво общо има положението на волана и задното окачване?Според мен ако тампоните отпред са свършили тогава волана може да застане леко настрани...но за отзад...?!?

Отзад пак така - като се разбие "скърцаща втулка" шенкела започва да "завива", което изнася задницата на една страна и за да върви направо колата се компенсира с волана. Когато всичко е здраво и задницата е регулирана правилно тази кола трябва да "лепи" на асфалта - мое мнение проверено многократно вкл. с пасажери опитващи да изкъртят ръкохватката щото с техните коли не си помислят да стъпят с такива скорости в завоите

Tasho
01-10-2011, 12:39
Отзад пак така - като се разбие "скърцаща втулка" шенкела започва да "завива", което изнася задницата на една страна и за да върви направо колата се компенсира с волана. Когато всичко е здраво и задницата е регулирана правилно тази кола трябва да "лепи" на асфалта - мое мнение проверено многократно вкл. с пасажери опитващи да изкъртят ръкохватката щото с техните коли не си помислят да стъпят с такива скорости в завоите

Така съм по-съгласен,но си мислех,че волана застава на криво едва ли не като върви направо колата без да искаш да я компенсираш...Както и да е!

old alfist
01-10-2011, 14:44
Приготви си една прилична сума - рециклирай и/или сменяй всичко отзад.
От задницата зависи реглажа и на предницата.
При луфтове и хлабини нищо сериозно не може да се направи по отношение на реглажа и постоянно ще имаш проблеми със стабилността и неправилно износване на гумите - предни и задни.

borvass
01-10-2011, 17:50
Хора кажете къде да отида за реглаж в София. Знам че е дискутирано, но да опресним инфото, защото хората се сменят по сервизите. Да е от тези, които се броят на едната ръка - читав.

Tasho
01-10-2011, 17:55
Аз да чукна на дърво моята си е стабилна засега из завоите,по неравности .Обаче при малка скорост под 20км/ч като минавам по неравности ми се струва,че отзад доста се поглаща,а при висока скорост всичко е ок.Нз може и да си въобразявам!

Linkestis
01-10-2011, 18:29
Хора кажете къде да отида за реглаж в София. Знам че е дискутирано, но да опресним инфото, защото хората се сменят по сервизите. Да е от тези, които се броят на едната ръка - читав.

Селската борса в Дружба,преди да пресечеш трамвайните линии от дясно.Търсиш Дамян,само и единствено той.При неговият колега не!

kiko73
01-10-2011, 18:30
Аз да чукна на дърво моята си е стабилна засега из завоите,по неравности .Обаче при малка скорост под 20км/ч като минавам по неравности ми се струва,че отзад доста се поглаща,а при висока скорост всичко е ок.Нз може и да си въобразявам!

Па той "кашалота" си е тежък, а хода на окачването е доста малък. Аз като я пообслужих и поотстраних повечето проблемчета качих приятелчето от което я купих и по хубавите ни пътища той по едно време вика "абе Кико тая голЕма кола толко твърдо да вози - я ми я върни да ти дам Е-класата да видиш какво е возия..." Без да отговарям "върнах" две надолу и хубаво идваха завойчета... накрая коментара беше "е ако с мойта бЕх карал така сигурно щЕх да финиширам на таван"

borvass
01-10-2011, 18:54
Селската борса в Дружба,преди да пресечеш трамвайните линии от дясно.Търсиш Дамян,само и единствено той.При неговият колега не!

Благодаря ти, аз преди като я взех ходих именно при него и съм доволен. Значи пак съм там :) не че има нещо просто искам да мина на контрола, че са ми нови гуметата ;)

Linkestis
01-10-2011, 19:03
Благодаря ти, аз преди като я взех ходих именно при него и съм доволен. Значи пак съм там :) не че има нещо просто искам да мина на контрола, че са ми нови гуметата ;)

По принцип корифея в реглажа "беше" Тони от Ванто.Аз не успях да се класирам до като работеше там.Но страшно много хора се заклеват че той е бил единствения!
За това за София остава Дамян като негова алтернатива :)

trop4i
01-10-2011, 21:15
Днес след реглажа стана много зле, още при 90-100 при малки неравности започва да играе задницата, преди поне при 140-150 в завой, а сега и на прав път.И това само след реглажа. Мисля да проверя първо втулките.

ecotronic
01-10-2011, 22:06
Днес след реглажа стана много зле, още при 90-100 при малки неравности започва да играе задницата, преди поне при 140-150 в завой, а сега и на прав път.И това само след реглажа. Мисля да проверя първо втулките.

Този, който ти прави реглажа не започва ли с това именно? Проверка на състоянието на отделните елементи от окачването?
Моят съвет е да търсиш друг майстор. Дори ако съм на твое място, бих пропътувал някой и друг километър за да потърся качествен майстор (като този за когото говори колегата Linkestis.

kiko73
01-10-2011, 22:38
Тука някъде в раздела ако потърсиш ще намериш същата тема - там се споменаваше, че една марка стендове имат грешка в софтуера за наШте кораби и ако ти направят сходимостта на такъв не можеш да хванеш пътя - на мен ми се случи същото първия път - при теста влязох в тунела на Дупница буквално с вратите напред. Смених стенда и вече след два реглажа колата спи на завой с неравности - в същата тема някой беше публикувал и заводските стойности - та ако ги препишеш и отидеш майсторите могат и да се справят. Ако имаш сервизната книжка там също имаше стойностите на сто и някоя страница мисля, че бяха.

164 td
01-10-2011, 22:54
Днес след реглажа стана много зле, още при 90-100 при малки неравности започва да играе задницата, преди поне при 140-150 в завой, а сега и на прав път.И това само след реглажа. Мисля да проверя първо втулките.

Така става колега.Понеже втулката стои под голямо напрежение много трудно може да се разбере дали е разбита без да се разкачи шенкела или долу от носача или горе от амортисора.След реглаж с разбита втулка стенда показва че всичко е точно но колата е в покои и втулката стои с обран луфт към външната страна.Когато тръгне и по леки неравности луфта се обира до краино вътрешно положение,като помага и стабилизиращата щанга и колелото кривва на страни.От там се получава и голямото клатене.Съвет от мен-разглоби окачването,смени каквото има разбито и тогава отиди на реглаж.Поне в моя сервиз се прави така и ако няма удар в колелото или не си е правил някои друг експерименти и не е разбутал регулиращите щанги всичко заспива дори и без реглаж.Успех!

164 td
07-10-2011, 00:03
Колата е готова.Утре след обяд ще мина стенд само и пак ще стои на пътя.

trop4i
07-10-2011, 18:40
Колегата от Попово е прав, сега след смяната на втулките колата стои много добре и в завои и на неравности.

old alfist
07-10-2011, 18:51
Като се тръгне да се прави задницата се прави всичко - ако се тръгне ремонт на парче не става нищо.

164 td
07-10-2011, 21:45
Като се тръгне да се прави задницата се прави всичко - ако се тръгне ремонт на парче не става нищо.

Колега,мислиш ли че бих се замислил да сменя нещо друго ако беше мръднало при готова разглобена цяла задница?И как ти разбра че нищо не е станало ми е много интересно?

nightroller
08-10-2011, 00:07
Като се тръгне да се прави задницата се прави всичко - ако се тръгне ремонт на парче не става нищо.

подкрепям! имайте предвид че тази задница малко си носи насам-натам тва е то мултилинк :) вижте Ланча Тезис там и предното окачване е мултилинк - стабилното и твърдо окачване на АР не важи за този модел той е лимузина все пак :)

krasivl
08-10-2011, 18:17
подкрепям! имайте предвид че тази задница малко си носи насам-натам тва е то мултилинк :) вижте Ланча Тезис там и предното окачване е мултилинк - стабилното и твърдо окачване на АР не важи за този модел той е лимузина все пак :)

Колеги важни са гумите,колата ми не мърда, карам с Мишелин.

security999
09-10-2011, 09:36
Имах същият проблем, смених "скърцащите" втулки (за мерцедес) и полиуретановите втулки, след това добър реглаж и заспа.
Между другото в Плевен добър реглаж на заден мост в автосервиз " Боги " на излизане към КАТ

nightroller
09-10-2011, 14:36
Колеги важни са гумите,колата ми не мърда, карам с Мишелин.

Краси, тука говорим за ескалация на "проблема" мултилинк - тази система си носи малко пример - минаваш през някаква бабуна и тя леко дестабилизира задницата, това е факт и няма как да бъде избегнат всъщност има, Вальо и Коки са го направили с едни газови амортисьори Билщайн... ;)
Но, с времето и със изсносването на компонентите на окачването се получават бая танци - тогава се налага подмяна на някой неща няма как иначе.

old alfist
09-10-2011, 22:20
Колеги важни са гумите,колата ми не мърда, карам с Мишелин.
Важни са гумите, но отиват на кино и когато се разбере, че са износени неравномерно вече е късно и тогава дори да оправиш задницата пак трябва да се изхвърлят, защото в противен случай се натоварват неравномерно някои детайли, което може да доведе до по-бързото им износване.

Краси, тука говорим за ескалация на "проблема" мултилинк - тази система си носи малко пример - минаваш през някаква бабуна и тя леко дестабилизира задницата, това е факт и няма как да бъде избегнат всъщност има, Вальо и Коки са го направили с едни газови амортисьори Билщайн... ;)
Но, с времето и със изсносването на компонентите на окачването се получават бая танци - тогава се налага подмяна на някой неща няма как иначе.
Аз пък си сложих по-скромни газови - Монро.

dim
11-10-2011, 21:03
имах същия проблем, цялото магаре смъкнаха /след като първо смених амртисьори/. цена ново магае 4000 лева по спомен. 12 бр тампони на магарето се смениха от какви ли не коли опел, мерцедес,преправяне втулки разни и всичко се оправи. цена около 1000 лева, но е различно от 4000 :)

Linkestis
11-10-2011, 21:15
имах същия проблем, цялото магаре смъкнаха /след като първо смених амртисьори/. цена ново магае 4000 лева по спомен. 12 бр тампони на магарето се смениха от какви ли не коли опел, мерцедес,преправяне втулки разни и всичко се оправи. цена около 1000 лева, но е различно от 4000 :)

:shutup::crazy:

164 td
11-10-2011, 21:18
И тук всичко се оправи срещу 160 лв с части,труд и реглаж.Не е като 1000.

lordliness
11-10-2011, 22:15
имах същия проблем, цялото магаре смъкнаха /след като първо смених амртисьори/. цена ново магае 4000 лева по спомен. 12 бр тампони на магарето се смениха от какви ли не коли опел, мерцедес,преправяне втулки разни и всичко се оправи. цена около 1000 лева, но е различно от 4000 :)Майна,к'ви са тия цени направо ме втрещявате по -хубаво да си вземеш нова алфа, на кое точно му казвате магаре

Tasho
12-10-2011, 01:32
Майна,к'ви са тия цени направо ме втрещявате по -хубаво да си вземеш нова алфа, на кое точно му казвате магаре

Майтап да няма по-добре нова алфа :D

old alfist
12-10-2011, 09:23
имах същия проблем, цялото магаре смъкнаха /след като първо смених амртисьори/. цена ново магае 4000 лева по спомен. 12 бр тампони на магарето се смениха от какви ли не коли опел, мерцедес,преправяне втулки разни и всичко се оправи. цена около 1000 лева, но е различно от 4000 :)

Не знам на кое викаш магаре, но ако е металната греда струва 128лв.

gogo_1972
13-10-2011, 18:48
Аз също имам проблем със окачването на задната част.Смених шенкела, което е някакъв вид втулка или тампон и единия от тампоните да долния носач, който е към предната част на купето.Необходим ми е този който е в задната част на долния носач с размери Ф12х52 мм L68 мм.В АХМ го има но на цена 74 лв. без доставката.Освен тези тампони трябва да сменя и тампони 2бр. на самия заден мост, които по никакъв начин не успях да открия.Ако някой има представа къде мога да намеря подобни за долния носач и моста но на поносима цена нека помогне със съвет от къде могат да бъдат закупени.

Pepko-Bepko
13-10-2011, 18:58
Търси колегата Ферарист продава тампони на народни цени за задното ти окачаване.Пробвани са!

gogo_1972
13-10-2011, 20:30
Благодаря колега

old alfist
13-10-2011, 23:07
Аз също имам проблем със окачването на задната част.Смених шенкела, което е някакъв вид втулка или тампон и единия от тампоните да долния носач, който е към предната част на купето.Необходим ми е този който е в задната част на долния носач с размери Ф12х52 мм L68 мм.В АХМ го има но на цена 74 лв. без доставката.Освен тези тампони трябва да сменя и тампони 2бр. на самия заден мост, които по никакъв начин не успях да открия.Ако някой има представа къде мога да намеря подобни за долния носач и моста но на поносима цена нека помогне със съвет от къде могат да бъдат закупени.
Задният мост си върви комплект с тампоните и ти излиза по-евтино да го смениш целия.

moniiii
16-10-2011, 12:48
Не знам на кое викаш магаре, но ако е металната греда струва 128лв.

Колега нещо не мога да разбера на кое викаш метална греда и струва 128 лева?

old alfist
17-10-2011, 11:10
Колега нещо не мога да разбера на кое викаш метална греда и струва 128 лева?

Не знам по какъв начин да го обясня - един П-образен профил от светла сплав, разклонен в двата края с по две дупки, на които има тампони.

valjo
17-10-2011, 23:09
е тва си е задния "мост" ....
нашия е доста по солиден от тоя на 156ците например, който си е една метална "летвичка" :)))

nightroller
17-10-2011, 23:22
е тва си е задния "мост" ....
нашия е доста по солиден от тоя на 156ците например, който си е една метална "летвичка" :)))

солиден е защото държи и определя цялата кинематика на задното окачване докато 156 отзад е обикновен макферсон и опорни точки са "ботуши" в задните калници. При нас такива неща няма и цялата опорна роля се води и предава на монококовата контрукция на шасито от тази греда.
затова 156 има една гредичка за да не "избяга остатъчния стабилизиращ ефект на независимите задни колела през шасито"

old alfist
18-10-2011, 00:32
е тва си е задния "мост" ....
нашия е доста по солиден от тоя на 156ците например, който си е една метална "летвичка" :)))
Е, чак пък летвичка на 156 - може би е нещо по-едро, да речем бичме.

moniiii
18-10-2011, 08:57
Не ми се вярва задния мост да струва 128 лв,както твърди Old Alfist

old alfist
18-10-2011, 18:00
Не ми се вярва задния мост да струва 128 лв,както твърди Old Alfist
Напълно прав си, аз съм позабравих и току-що проверих - 118,40лв. без ДДС.

Pepko-Bepko
19-10-2011, 22:24
това дето го гледате на цена 120 лева е горния носач.Така наречените ''бумеранг''.Чувал съм че задния мост е на цена над 2000 лева,което ми се струва нормално след като долните носачи са 600 лева.

old alfist
19-10-2011, 22:37
това дето го гледате на цена 120 лева е горния носач.Така наречените ''бумеранг''.Чувал съм че задния мост е на цена над 2000 лева,което ми се струва нормално след като долните носачи са 600 лева.
Давайте два бона за едно парче желязо и се кефете.

nightroller
19-10-2011, 22:42
Съгласен съм с Олд Алфист и ще ви кажа защо.
не съм проверявал кое колко струва - вярвам на старухата но! - най скъпо струват най-бързо амортизируемите части, затова долните носачи по 600 лева и т.н.
Винаги проверявайте какво ви оценяват и какво ви продават - по оценка на свързани части може да е 2000 лева ама по реално закупуване е сто и кусур - не се оставяйте търговците на части да ви манипулират!!

old alfist
19-10-2011, 22:44
Труда за сменянето е няколоко пъти повече - не ме предизвиквайте утре да ви снимам моста, защото съм го запазил и да ви сканирам фактурата..

Linkestis
19-10-2011, 22:48
81486

Бая парче желязо е.

Pepko-Bepko
19-10-2011, 23:16
Точно това желязо от алуминий цялото си е баш задния мост които се продава само като оригинална част и то с поръчка и с чакане поне 10 дена.И вярвайте не струва 120 лева.

old alfist
19-10-2011, 23:22
Не сканирах цялата фактура за да не правя реклама, макар, че фирмета е представена официално тук:

164 td
19-10-2011, 23:25
Усещам как тая тема повежда колоната.

Pepko-Bepko
19-10-2011, 23:32
На една такава фактура може да е написано всичко./греда е мн. относително понятие за някои майстори/.

old alfist
19-10-2011, 23:34
На една такава фактура може да е написано всичко./греда е мн. относително понятие за някои майстори/.
Е, ми нищо друго не ми остава, освен да ти кажа да си даваш два бона за тази греда и толкова.

moniiii
20-10-2011, 11:11
Задния мост дори ако го вънеш на вторични ще вземеш повече от 120 кинта:tooth:

Linkestis
20-10-2011, 20:06
Усещам как тая тема повежда колоната.

Ааа тя колоната отдавна е поведена.Тая снимка дето е на предишната страница,е на едната.После се заиграх и на другата :)

valjo
23-10-2011, 10:18
Не сканирах цялата фактура за да не правя реклама, макар, че фирмета е представена официално тук:

добре де, тя само една биалетка от зад е 150-160лв

как може целия мост (ако това дето са хванати задните носачи, което се лови за купето) да струва по малко ?

да нее някоя щангичка да са имали предвид под "греда"
...

то сичко е греда де:)

kiko73
23-10-2011, 11:29
добре де, тя само една биалетка от зад е 150-160лв

как може целия мост (ако това дето са хванати задните носачи, което се лови за купето) да струва по малко ?

да нее някоя щангичка да са имали предвид под "греда"
...

то сичко е греда де:)

Колега нещо си се объркал за биелетката - най-скъпата, която успях да намеря беше 22 лв.

old alfist
23-10-2011, 18:27
да нее някоя щангичка да са имали предвид под "греда"
...

то сичко е греда де:)
Ето я щангичката !!!
Хората ми я баха натоварили в багажника и още я пазя, защото мисля да я използвам на вилата за щурц над едни отвор за врата.
Както искате я наричайте, но започвам вече да съжалявам защо се обадих - мислих си, че правя добро, а то излезе ....

nightroller
23-10-2011, 20:49
Ето я щангичката !!!
Хората ми я баха натоварили в багажника и още я пазя, защото мисля да я използвам на вилата за щурц над едни отвор за врата.
Както искате я наричайте, но започвам вече да съжалявам защо се обадих - мислих си, че правя добро, а то излезе ....

я гледай какъв готин детайл - ич не го зазидвай за щурц щото ще трябва да го режеш - по-добре си направи масичка от него - мини го на песъкоструй ище стане супер - имаше преди много години едни пичове дето изпозлваха коксова шлака за абразив за песъкоструйната им машина - ставаше фантастичен метален шагрен (кадифе от метал) невероятно беше ... е това беше като се занимавах с интериорен дизайн някога правех такива детайли.

Pepko-Bepko
23-10-2011, 21:00
Искам да купя този детайл /НОВ/ за тази сума от 130 лева Колега Олд Алфис!Би ли ми помогнал?нНе се шегувам и говоря съвсем сериозно!!!Аз също имам проблеми с тези тампони!Поздрави!!!

old alfist
23-10-2011, 21:28
я гледай какъв готин детайл - ич не го зазидвай за щурц щото ще трябва да го режеш - по-добре си направи масичка от него - мини го на песъкоструй ище стане супер - имаше преди много години едни пичове дето изпозлваха коксова шлака за абразив за песъкоструйната им машина - ставаше фантастичен метален шагрен (кадифе от метал) невероятно беше ... е това беше като се занимавах с интериорен дизайн някога правех такива детайли.
Няма да мога да се пласирам с този профил, защото мой втори братовчед на етажа под мен изпова за масичка двигател, когато се събира с приятели в двора на блокчето през лятото.

valjo
23-10-2011, 23:10
Ето я щангичката !!!
Хората ми я баха натоварили в багажника и още я пазя, защото мисля да я използвам на вилата за щурц над едни отвор за врата.
Както искате я наричайте, но започвам вече да съжалявам защо се обадих - мислих си, че правя добро, а то излезе ....

аз просто се чудех, не съм го оспорвал, не го приемай така

дам, тва си е баш баш ... гредата :)

Venelin.Todorov
11-03-2015, 18:58
пичове имам алфа ромео 166 2.4 jtd 140 ps окачването е много зле и не знам кой може да го направи в добрич аи аз съм на 19 не сум толкова компетентен
единственото здраво нещо е накрайниците и амортисьорите като изкючим предните 2 пружини ако може някой да ме посаветва ще ви бъда много благодарен

Bobo Markov
15-03-2015, 00:01
пичове имам алфа ромео 166 2.4 jtd 140 ps окачването е много зле и не знам кой може да го направи в добрич аи аз съм на 19 не сум толкова компетентен
единственото здраво нещо е накрайниците и амортисьорите като изкючим предните 2 пружини ако може някой да ме посаветва ще ви бъда много благодарен

в Добрич няма кой да се отзове но потърси френдовете из Варна, Бургас и Поморие иначе в София сме специалисти по възстановяване на такива детайли но ако искаш да идваш тук е необходимо адски добре да си направиш сметката ...

Linkestis
15-03-2015, 00:56
Както спомена уважавания Симитлия..Варна ти е близко както и Пинифарина/Иво/
Има координати на сервиза му в платените теми.