PDA

View Full Version : Важно! Драг рейсинг на Италфест 2011 - промяна във времеизмервателната техника



bouncer
05-10-2011, 17:44
Здравейте колеги,

тъй като всичко се прецаква в последния момент имаме една неприятна новина за всички участници в драга на Италфест 2011. На проведения на 1 и 2 октомври драг дей в Сливен е изгоряла времеизмервателната апаратура на драг клуб Сливен. Единствената друга професионална апаратура в България е на българската драг федерация, но, за съжаление, след два дни разговори се оказа, че е невъзможно да ни я предоставят в толкова кратък срок.

Драг ЩЕ ИМА!!!!, но времеизмерването ще е същото, каквото беше на клубния драг дей тази година.

Съжаляваме, за така възникналата ситуация, но тя по никакъв начин не зависи от нас.

Отново казвам - драг на 402 м. и времеизмерване със специализирана техника ЩЕ ИМА, но няма да е тази, която бяхме обещали.

Надяваме се да ни влезнете в положение.

Jivko7777
05-10-2011, 17:59
Нищо, важното е шоу да има :th_up:

Alfa User
05-10-2011, 18:28
Едно време все едно па е имало техника на гонките на тая писта :)
Както се каза вече - важно е шоуто и забавлението за зрители и участници !!!

ne0
05-10-2011, 18:44
да припомним преди 5 години как се случваше драга там

http://www.vbox7.com/play:20dbbd29

Furious 155
05-10-2011, 22:17
да припомним преди 5 години как се случваше драга там

http://www.vbox7.com/play:20dbbd29:bounce8:
Важното е да се съберем!!!:drunk:

S_G_M
05-10-2011, 22:30
Само дано да има някакви ленти или ограждения , че така си е доста рисковано ....

ICI
05-10-2011, 22:51
аз ще съм с новият 10 херцов ГПС за времеизмерване, та ако има нещо нужда от калибриране, ще може да се направи сверка :)

bouncer
06-10-2011, 10:11
Евала, пичове! Те това се иска!

fiore
06-10-2011, 12:51
ще има огради за тълпа и автомобилни гуми, табло ще дава старта и резултатите ще излизат на него.

Такса участие - 10 лв
Награди осигурени от организаторите и Ауто Италия
Записвания тук и в деня на Италфест 2011

pr_00f
06-10-2011, 13:29
Aми да се запиша първи с номер 31 :)
Че още не съм си свалил стикерите от драг деня.

bouncer
06-10-2011, 13:55
Ще има нови стикери, които ще се получават след заплащане на такса за участие.

ICI
06-10-2011, 23:10
Записвания тук и в деня на Италфест 2011

ами да се запиша тогава :)

някой яки 4х4, никой нищо не казва :)

toki4a
07-10-2011, 00:51
ами да се запиша тогава :)

някой яки 4х4, никой нищо не казва :)

аз ще съм 4x4! ама незнам към колко часа !

abart_
07-10-2011, 01:19
аз ще съм 4x4! ама незнам към колко часа !

:roll2::roll2:

сори ,ама не се сдържах :lol:

ICI
07-10-2011, 11:33
:roll2::roll2:

сори ,ама не се сдържах :lol:

:calc: :tooth: то това ще е на нощният драг

сериозно, на Бобо Алфата не е ли готова, някоя Делта Интеграле ?

Bobo
07-10-2011, 17:49
:calc: :tooth: то това ще е на нощният драг

сериозно, на Бобо Алфата не е ли готова, някоя Делта Интеграле ?

Не моята е раздута вече и чака само боята, но няма да стане тази седмица ;)

toki4a
07-10-2011, 22:35
Не моята е раздута вече и чака само боята, но няма да стане тази седмица ;)

жалко:pimp:

thecleaner
08-10-2011, 16:35
Как върви драга бре, има ли някои пресно инфо. Големото QV къртело мивки разбрах и нищо повече. Я да сподели някои:)

Jivko7777
08-10-2011, 17:35
Как върви драга бре, има ли някои пресно инфо. Големото QV къртело мивки разбрах и нищо повече. Я да сподели някои:)

Ми незнам кой какво кърти, ама когато се пускаха с Ванката с 156-цата турбо, Ванката даде 13,8, а Qv-to беше поне 3-4 коли назад...Тей ги видях нещата аз :)

abart_
08-10-2011, 18:56
Ми незнам кой какво кърти, ама когато се пускаха с Ванката с 156-цата турбо, Ванката даде 13,8, а Qv-to беше поне 3-4 коли назад...Тей ги видях нещата аз :)

Ако е била само толкова разликата,мисля повече от доволно за QV-то като се има впредвид разликата в конете ;)

по-би ми бил интересен резултата КуВе-то срещу турбобоксера.....

чакаме времена да се обявят,някакви

thecleaner
08-10-2011, 19:00
Ми незнам кой какво кърти, ама когато се пускаха с Ванката с 156-цата турбо, Ванката даде 13,8, а Qv-to беше поне 3-4 коли назад...Тей ги видях нещата аз :)

Епа батка, тва ша рече ниска-средна 14ка коИето означаа, че друга атмосверна Алфа подобна такава няма :)

Васил е победил в ниския клас евала :)

haljscho
08-10-2011, 20:35
Епа батка, тва ша рече ниска-средна 14ка коИето означаа, че друга атмосверна Алфа подобна такава няма :)

Васил е победил в ниския клас евала :)

Хааааааааа Васко да почерпи........
Клас А- Васко с/у всички.........:rotfl: :holiday2:

А беееее яко си беше, ти що не доде на живо ми па са покри.:cry:

Linkestis
08-10-2011, 22:26
Хааааааааа Васко да почерпи........
Клас А- Васко с/у всички.........:rotfl: :holiday2:

А беееее яко си беше, ти що не доде на живо ми па са покри.:cry:

Пазиме се за.Иначе няма да има изненади :)

DJ_STIVAN
08-10-2011, 22:47
Техниката беше на ниво, по думите на Ици дава малко отклонения само от това на неговидя ГПС... няколко пъти даваше доста обнадеждаващи резултати, но в границите на разумното :notify:

plamen_rj
08-10-2011, 22:52
Според мен тия странните времена на моменти се получаваха от пресичане на лъча на финала от летящи боклуци и т.н. Имаше доста опаковки от вафли и др. по пистата ... И когато лъжеше техниката лъжеше с много, в останалите пъти си даваше стабилни и постоянни резултати :) С две думи , добре си беше ;)

1912
08-10-2011, 23:43
и в крайна сметка кво стана ?
нещо времна класиране

haljscho
09-10-2011, 08:47
и в крайна сметка кво стана ?
нещо времна класиране

Ици даде най-добро време 11.91сек.
Да не обявявам други цифри, че повечето са ми по спомен, но Старозагорската дизелова 145-ца даде 13.98сек.

Следобеда времето беше трепач за турбо бегачките.......

Направо изтърва, че не дойде.....:Suicide:


Пазиме се за.Иначе няма да има изненади :)

Ай ся, пазели са....... Ша има нещо.......:-D
Иначе и на мен ми пуснаха аванта и ми дадоха да се пусна с 147 1.9 115к.с. сток 16.8сек. :-D

ФЕРАРИСТ
09-10-2011, 11:03
Ици даде най-добро време 11.91сек.
Да не обявявам други цифри, че повечето са ми по спомен, но Старозагорската дизелова 145-ца даде 13.98сек.

14:9 сек ми казаха наште - объркал си една секунда.........

DJ_STIVAN
09-10-2011, 11:13
Тъкмо взех да се чудя що съм го изтървал тва време да го видя. Иначе моето най - добро време беше 13.63 когато се пусках с другото купе.
http://www.youtube.com/watch?v=UH3fj4DqnAY

ФЕРАРИСТ
09-10-2011, 11:20
Тъкмо взех да се чудя що съм го изтървал тва време да го видя. Иначе моето най - добро време беше 13.63 когато се пусках с другото купе.
http://www.youtube.com/watch?v=UH3fj4DqnAY
Другото Купе на ХХХ ли е......
ПП - петака си е петак......ква ви беше разликата?

DJ_STIVAN
09-10-2011, 12:04
Да, на xXx e и върви доста добре. Истината е че на тоя старт аз направих най-добрто си тръгване за целия ден а той май оплеска старта. Разликата беше около кола той може да каже по точно. На следващия двубой пък ми го върна след като направи доста добър старт пък аз оплесках моя. Все пак той беше с Р888 а аз с стийт гуми.
http://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL2Sgapo

1912
09-10-2011, 12:12
браво момци :)
мен ме е яд много но няма начин,,,
иначе щяхте да видите 12 ка на предно ама ...

WhitePower
09-10-2011, 13:29
Да, на xXx e и върви доста добре. Истината е че на тоя старт аз направих най-добрто си тръгване за целия ден а той май оплеска старта. Разликата беше около кола той може да каже по точно. На следващия двубой пък ми го върна след като направи доста добър старт пък аз оплесках моя. Все пак той беше с Р888 а аз с стийт гуми.
http://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL2Sgapo

той маи е със семи слик а ти не

DJ_STIVAN
09-10-2011, 15:12
Да де, мисля, че точно това написах!

haljscho
09-10-2011, 18:59
14:9 сек ми казаха наште - объркал си една секунда.........
Ми така е кат ма мързи да снимам.......май съм почнал да остарявам.....:shutup:

WhitePower
09-10-2011, 21:26
Да де, мисля, че точно това написах!

ти от последния драг подобрения правил ли си поне

bouncer
09-10-2011, 23:00
Ици наистина даде висока 11-ка и да, техниката от време на време се ебеше по всички дупки.

ICI
10-10-2011, 00:10
Ици даде най-добро време 11.91сек.
ето ми го лога от РейсХроно-то с 10Хц ГПС, на едно мнение са и двете времеизмерващи техники :)

bouncer
10-10-2011, 00:25
ето ми го лога от РейсХроно-то с 10Хц ГПС, на едно мнение са и двете времеизмерващи техники :)

в случая да, но имаше и една ниска 11 на едно момче от Пловдив от Купе турбо, дето и той не можа да повярва. Да не говорим, че и една ниска 10-ка даде някой по едно време. От време на време техниката се осираше :)

Нормално е ти да дадеш 12-ка, ама ако и аз дам 12-ка нещо не е наред, нали? :)

thecleaner
10-10-2011, 00:27
в случая да, но имаше и една ниска 11 на едно момче от Пловдив от Купе турбо, дето и той не можа да повярва. Да не говорим, че и една ниска 10-ка даде някой по едно време. От време на време техниката се осираше :)

Нормално е ти да дадеш 12-ка, ама ако и аз дам 12-ка нещо не е наред, нали? :)

Ще има ли времена за непосетилите събитието ;)

DJ_STIVAN
10-10-2011, 00:51
ти от последния драг подобрения правил ли си поне

Tц... всичко е същото... е само бовчето е друго, ма то е към козметиката :)

---------- Post added at 00:51 ---------- Previous post was at 00:49 ----------


в случая да, но имаше и една ниска 11 на едно момче от Пловдив от Купе турбо, дето и той не можа да повярва. Да не говорим, че и една ниска 10-ка даде някой по едно време. От време на време техниката се осираше :)

Нормално е ти да дадеш 12-ка, ама ако и аз дам 12-ка нещо не е наред, нали? :)

Аз 11 време не съм давал... невярвах много на 13.6 времето което записах, ама после по следващите стартове видях,че колата има сила за това време.. та аз поне претенции за техниката нямам :shutup:

ICI
10-10-2011, 01:40
в случая да, но имаше и една ниска 11 на едно момче от Пловдив от Купе турбо, дето и той не можа да повярва. Да не говорим, че и една ниска 10-ка даде някой по едно време. От време на време техниката се осираше :)

Нормално е ти да дадеш 12-ка, ама ако и аз дам 12-ка нещо не е наред, нали? :)

е, имаше "интересни" времена :biggrin1: мисля че някой даде 6-ца, да не бях аз даже :shutup:
При старта ми с 145ЖТД Алфата, дето тръгнах от по-ниски обороти и колата "падна по очи", техниката отмери някаква 10-ка :-D, но реално беше 13-ка по ГПС-а ми.
Явно беше, че станаха няколко аномалии, но бяха крайни и можеха да се отсеят лесно.
Иначе като цяло времената бяха много постоянни и реалистични.

WhitePower
10-10-2011, 10:32
Tц... всичко е същото... е само бовчето е друго, ма то е към козметиката :)

---------- Post added at 00:51 ---------- Previous post was at 00:49 ----------



Аз 11 време не съм давал... невярвах много на 13.6 времето което записах, ама после по следващите стартове видях,че колата има сила за това време.. та аз поне претенции за техниката нямам :shutup:

аз за това питам щото да съпостава времената с пистата на Дупница

DJ_STIVAN
10-10-2011, 13:33
аз за това питам щото да съпостава времената с пистата на Дупница

Около 6 стотни надоло е разликата според мен. На Сливен асфалта беше по-кофти и старта изискваше малко повече усилия и тренировки, поне при мен, защото я е изтърва и излезе от бууст я е забия в прекъсвача.....

rumanqska
10-10-2011, 14:57
Няма ли вече да се пуснат списъците с квалификационните времена.

soldier
10-10-2011, 14:57
Сигурен съм, че всичко ще се качи рано или късно. Имайте търпение.

plamen_rj
10-10-2011, 16:28
Да, на xXx e и върви доста добре. Истината е че на тоя старт аз направих най-добрто си тръгване за целия ден а той май оплеска старта. Разликата беше около кола той може да каже по точно. На следващия двубой пък ми го върна след като направи доста добър старт пък аз оплесках моя. Все пак той беше с Р888 а аз с стийт гуми.
http://www.youtube.com/watch?v=gJ1WL2Sgapo

Евала, че качи и клипа на който пък аз бия :) :clap2:
Иначе трябваше да направим някой летящ старт да видим как сме точно, но ми се вижда , че колите ни са доста равностойни :) Евентуално на следващата сбирка като се засечем, дано тогава има подобрения и по двете коли :)

ЗМЕЯ!
15-10-2011, 12:32
Ици наистина даде висока 11-ка и да, техниката от време на време се ебеше по всички дупки.

Кви техника бе батко, от 10 измервания 8 бяха в носа и в гъза едновременно... :hump:

Когати Ици записа 10-ката, вече ми кипна, а Боянкис милия здраво насмете чичката с пишман измервателната техника... :tooth:

При поредния ми гневен въпрос, защо техниката се ебе така здраво с нас, чичката ми отвърна:
"Аааа ми сигурно пак е прехвръкнала некоя Фтичка на финала" при което всички избухнахме в здрав змех... мхахах :roll2:

п.п. Браточки имах супер интересни клипове на абсолютно всички гонки и на събитието като цяло, но новата програма за синхронизиране на WP7 ZUNE явно реши, че нямам нужда от тех и ми ги затри от телефона, та сега правя опити за възстановяването им... :priest:

ne0
15-10-2011, 13:55
Стига реване. По повод техниката, нямам представа, колко е била важна за мероприятието ама не знам, какво се чудите защо не е роботела. Няма как като се засича от летящ старт да има коректни времена. Просто някой е трябвало да я нагласи правилно и същия или друг да следи за стартирането, това е. Предполагам техниката е била нужна за квалификациите, което не е болка за умиране.

п.с.тази техника работи на различен принцип от нормалната техника за драг състезания, просто е трябвало да се пригоди

ЗМЕЯ!
15-10-2011, 14:32
Стига реване...Няма как като се засича от летящ старт да има коректни времена...

Теб пък кой те излъга, че е имало летящи стартове бе вуйчо?!? :flex:

ne0
15-10-2011, 16:18
...... по снимки гледам...

81302

ICI
16-10-2011, 15:44
Кви техника бе батко, от 10 измервания 8 бяха в носа и в гъза едновременно... :hump:

Когати Ици записа 10-ката, вече ми кипна, а Боянкис милия здраво насмете чичката с пишман измервателната техника... :tooth:

абе, никой ли не документира 6-цата бре, то 10-ки бол сме виждали, ама 6-ца досега кой е давал, А :afro:
техниката си даваше очакваните времена, поне колите които знам как са направени и какво може да се очаква от тях - си го дадоха ;)

Нено, позиционирането на старта се явява ролаут, при Рейс Америка официалната драг техника ролаута е от порядъка на 20см при положение че пилота знае как да си нагласи колата и е с по-големшки гуми ;)

ne0
16-10-2011, 19:43
Нено, позиционирането на старта се явява ролаут, при Рейс Америка официалната драг техника ролаута е от порядъка на 20см при положение че пилота знае как да си нагласи колата и е с по-големшки гуми ;)

При рейс америка и не само там... стартовите лъч/и се задействат при прекъсването им от предните гуми и са в позицията "РЕДИ" в момента, в който гумата се отмести и лъча/ите направят контакт се започва засичане на времето. Времето от зелена светлина до контакта на лъча с приемника се нарича "реакция".

Единствения начин да се заблуди техниката е от много ниски прагове или колосален пушек, НО след окло 20 см има още един лъч "резервен" който няма как да се избегне.

Най-съвършените техники имат и корекция, на финала, която взима по внимание абсолютно всичко засечено до момента от старта, през резервния старт, няколко междини и спийд трап.... това е с цел а се компеснсира различните автомобили - с по-къси или по дълги предници.

Хубаво е да се знаят тези неща. Важат не само за този спорт.

п.с. Това на снимката е несериозно поставена техника. Такава разлика може да даде отклонения от 0.6-8 до секунди...особена като няма и време за реакция... още повече

Bobo
16-10-2011, 20:09
При рейс америка и не само там... стартовите лъч/и се задействат при прекъсването им от предните гуми и са в позицията "РЕДИ" в момента, в който гумата се отмести и лъча/ите направят контакт се започва засичане на времето. Времето от зелена светлина до контакта на лъча с приемника се нарича "реакция".

Единствения начин да се заблуди техниката е от много ниски прагове или колосален пушек, НО след окло 20 см има още един лъч "резервен" който няма как да се избегне.

Най-съвършените техники имат и корекция, на финала, която взима по внимание абсолютно всичко засечено до момента от старта, през резервния старт, няколко междини и спийд трап.... това е с цел а се компеснсира различните автомобили - с по-къси или по дълги предници.

Хубаво е да се знаят тези неща. Важат не само за този спорт.

п.с. Това на снимката е несериозно поставена техника. Такава разлика може да даде отклонения от 0.6-8 до секунди...особена като няма и време за реакция... още повече

Глупостите дето си ги изписал няма да ги коментирам, ма да съдиш за стартове по снимки е малко тъпо ми се струва - ъгъла на камерата може да предизвика колосално огромни разлики ;) Освен това разлики във времената от сорта на 0.6 и нагоре за 13-14-15 секундни коли се получават от ролаут много над 40-50см ;) Понеже бях там и видях мога да кажа че 90% от колите на квалификацийте стартираха с ролаут макс 5-8см ;)

ne0
16-10-2011, 23:19
Моля обоснови се, кое точно от написаното от мен е глупост?

Бобо, стига се заяжда за глупости, моля те, защото е смешно много смешно.... Все едно в детската градина се спори, един пише нещата такива, каквито са за да се изяснят, а после Супермен се изказва....

---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:18 ----------


Понеже бях там и видях мога да кажа че 90% от колите на квалификацийте стартираха с ролаут макс 5-8см ;)

Начи вече ще те ползваме за последна инстанция... техника не ни трябва. Моля те пиши за да се трупа полезна информация, а не като нямаме какво да напишем да започваме спорове.

Темата е важна и съм сигурен, че много хора ги забелязаха сега за първи път тия основни неща и ще е от полза.

:):):)

5-8см е разлика, която не покрива дори стартерната линия....

81343

Всичко това го пиша за да се трупат знания, които могат да помогнат.



Нено, позиционирането на старта се явява ролаут, при Рейс Америка официалната драг техника ролаута е от порядъка на 20см при положение че пилота знае как да си нагласи колата и е с по-големшки гуми ;)

Това е 100% вярно, но конкретния случай колите се позиционират на око, което променя коренно нещата, възможно е да има реални времена и много нереални... късмет. Но примерите, които давам отговарят на някои въпроси за времеизмерването. Причини има и други. Много зависи и каква честота са задали на алгето и т.н. и други фактори


В повечето случаи РОЛАУТА е равен на дължината на сечението от гумата успоредно на земята и на височина равна на позиционирането на датчиците (2- 6 см.).

r.punto
17-10-2011, 06:31
ne0 е написал вярно....някои коли...ако не и доста на брои.. са дали неверни времена..дали от неправилно стартово позициониране или грешна на моменти техника...но по вероятно е неправилното стартиране...което да приемем е било неумишлено..от недоглеждане..

DJ_STIVAN
17-10-2011, 15:23
абе, никой ли не документира 6-цата бре, то 10-ки бол сме виждали, ама 6-ца досега кой е давал, А :afro:



http://www.youtube.com/watch?v=7YUheZRQKlI ;-) :go:

WhitePower
17-10-2011, 15:53
http://www.youtube.com/watch?v=7YUheZRQKlI ;-) :go:

Знаех си че нема да изложиш марката ;)

fiore
17-10-2011, 18:06
Колеги, съжалявам че се наложи да се монтеро тази техника а не предварително договорената. Бяхме готови да платим каквато и да е цена за да ползваме техниката на драг федерацията, но за съжаление нямаше кой да оперира с нея и н е се получи. Убеден съм обаче че подобни спорове отново щеше да има.
Ще се окаже че най чистия вариант е бил драг на италфеста да няма. Това щеше да промени към положително доста други неща.
Както казва нено времената са важни за квалификазцията. при преките елиминации всичко си е ок. Победителите са същите.

Bobo
18-10-2011, 20:33
Моля обоснови се, кое точно от написаното от мен е глупост?

Бобо, стига се заяжда за глупости, моля те, защото е смешно много смешно.... Все едно в детската градина се спори, един пише нещата такива, каквито са за да се изяснят, а после Супермен се изказва....

---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:18 ----------



Начи вече ще те ползваме за последна инстанция... техника не ни трябва. Моля те пиши за да се трупа полезна информация, а не като нямаме какво да напишем да започваме спорове.

Темата е важна и съм сигурен, че много хора ги забелязаха сега за първи път тия основни неща и ще е от полза.

:):):)

5-8см е разлика, която не покрива дори стартерната линия....

81343

Всичко това го пиша за да се трупат знания, които могат да помогнат.



Това е 100% вярно, но конкретния случай колите се позиционират на око, което променя коренно нещата, възможно е да има реални времена и много нереални... късмет. Но примерите, които давам отговарят на някои въпроси за времеизмерването. Причини има и други. Много зависи и каква честота са задали на алгето и т.н. и други фактори


В повечето случаи РОЛАУТА е равен на дължината на сечението от гумата успоредно на земята и на височина равна на позиционирането на датчиците (2- 6 см.).

Не четеш пак! Внимателно виж че съм писал за времената на квалификацията, когато аз ги позиционирах ;)