PDA

View Full Version : На кои 166-ци се монтира брембо отпред



Paco_76
05-10-2011, 21:24
От една морга си намерих четирибутално брембо от алфа 166 но моргаджията не можа да ми обясни с какъв двигател е била.
И сега трябва да купя накладки но и трябва да кажа за каква алфа.
Това е въпроса.

Jivko7777
05-10-2011, 21:49
Мисля че 3,0 V6 бяха с такива брембовци :razz:

nightroller
05-10-2011, 22:06
brembo се монтират на всички дофейслифтови Super, на 2,5 на 3.0
фейслифтови - двувален дизел, и всички останали :)

borvass
05-10-2011, 23:43
Колегата nightroller е прав, но да те посъветвам да съобразиш джантите, защото не всички стават заради по-големите апарати.

nightroller
05-10-2011, 23:47
има няколко типа джанти с подходящ офсет - едни много готини от дофейслифтов Super те са от полиран алуминий със сива вътрешност на кръговете, като моите, които са нормални телефонни шайби но за фейслифт и като на колегата Борвас които са и 17 инча, абеее има избор ;)

valjo
05-10-2011, 23:49
освен изброените се слага и на 2.0 V6 Turbo

nightroller
06-10-2011, 00:16
освен изброените се слага и на 2.0 V6 Turbo

така де :) 166 Super :)

въпреки, че Super има и 2,5 и 3,0. Да кажем, че това ниво на екстри (въпреки, че не е баш така) е стандартно при 2.0 турбо при другите се слага само на някакъв принцип, който още не ми е ясен - знаем, че нивата на оборудване на нашите модели са доста сложни, предвид набора от допълнителни опции ...

---------- Post added 06.10.11 г. at 00:16 ---------- Previous post was 05.10.11 г. at 23:58 ----------


От една морга си намерих четирибутално брембо от алфа 166 но моргаджията не можа да ми обясни с какъв двигател е била.
И сега трябва да купя накладки но и трябва да кажа за каква алфа.
Това е въпроса.

или да обобщим - не ти трябва двигателя а модела на апаратите и най-важното джантите :) ако джантите могат да поберат тези апарати ги слагай смело има два момента обаче - ако джантите ти не стават даваш още около 300 лева за долу-горе нормални джанти от гореописаните, а другия момент е че вместо да даваш 70 лева за накладки сега ще даваш по 170 ;) а разликата в спирането е ... ами да кажем много трудно осезаема :)

old alfist
06-10-2011, 01:58
Аз съм си простоватите апарати на Lukas и нямам никакви проблеми, засега - ма то и не ползвам много спирачки.

simvola
06-10-2011, 09:29
Ти колега с кои джанти си , аз в събота ще ходя да гледам една Алфа на части тя е със фейстлифтови 17 ки спици и ще питам колегата за цена .

alfa156jtd
06-10-2011, 11:23
колега,за тези апарати са проблемни и накладките.успех.

digitalundgrd
06-10-2011, 11:39
...а разликата в спирането е ... ами да кажем много трудно осезаема :)

УоУ тука чувам 2 напълно противоположни мнения...Гиги си сложи на неговата 166 тия брембота, защото с обикновените каза, че 166 не спира! Сега вече с 4 буталните всичко си дошло на мястото от към спирачки...Смисъл, че е странно следното - 145 2.0тс и 166 2.4 жтд разлика в килата към 300кг и двете да излизат на 284мм диск и обикновени апарати...Докато за 145 спирачките са ок, то за 66-цата мисля малеят. Или казано в прав текст 166 би трябвало да излиза фабрично с 4 буталното брембо във всичките си варианти.

То все пак си опира и до стил на каране де но все пак... :)

valjo
06-10-2011, 12:55
мда и аз съм минал през тая конверсия, и потвърждавам че разликата е осезаема в спирането :)

да и цените са по дебели, но ....

@олд алфист - 2.0ТСа е доста по лек като мотор от дизела, и при теб може и стандартните да са ок ...

@дигитал на 166 са 281мм на 26мм дебелина, а на 145QV 284/22mm - по дебелия диск си има значение, но съгласен ч на дизеловата са и малки, то си тежи :)

@найтролер - мисля че Super-a няма отношение към спирачките, на всички с изкл на 2.0ТС и 2.4JTD до фейслифта са слагани големите. на Насо примерно е 3.0 и не "Super" но спирачките са си големите :)

savoibul
06-10-2011, 14:05
Добре де, някой в крайна сметка знае ли какво значи това "Super", че винаги ми е било много интересно.:wc:

nightroller
06-10-2011, 16:31
Добре де, някой в крайна сметка знае ли какво значи това "Super", че винаги ми е било много интересно.:wc:

там е работата че Супер е някакво ниво на оборудване, което се слага на всички дофейслифтови автомобили, ама какво значи нямам идея - екстрите плуват нагоре надолу по моделите... хм да взема да проверя.

Вальо, Супер имат такива спирачки при по-ниските моторизации примерно 2.0 Турбо, нагоре по моторизациите и без Супер си ги има тези апарати ...

да ви относно спирането може би сте прави - поправям се, че да кажем има осезаемост при реакцията на педала но не знам за спирачния път дали се намалява чувствително.

Намерих само че Супер е топ модификация, дали е ориентирана по моторизации или ценово историята мълчи но продължавам да търся :)

ФЕРАРИСТ
06-10-2011, 19:45
166 си е тежка кола, дори и по старите дизели въпреки че не са с тая мощност, си трябва по арни спирачки........
Не съм карал още с моето Брембо че колата ми не е за улиците вече след като и поорязах генерацията, сега тая неделя на Калояново ще видя разликата спрямо стандартните апарати......а и дисковете са малко по големи от 305 - на 310мм са, което е за предпочитане пред 330 милиметровите маховици......

Paco_76
07-10-2011, 13:28
Мерси момци.

Аз съм на 16-ки, интегралето си е тежичко и ще е екстра дискове от купе 20вт 305мм апарати и накладки от алфата и мислим работата да заспи.

ФЕРАРИСТ
07-10-2011, 14:04
Какво е разстоянието на двата захващащи болта на спирачния апарат на Интегралето?

Paco_76
09-10-2011, 15:27
Така наизуст не знам точно какво е растоянието , но ще трябва планка, директно брембото няма да стане.
Но това мисля не е проблем.

don_pepone
09-10-2011, 19:15
а планката нямали да "изнесе" апарата ( по радиус спрямо главината),че ме гложди това а и аз мисля да правя такава конверсия. Освен това обмислям варианта да сложа такива апарати на моите дискове ( 284мм) защото нее оферта и зима и лято да карам на 16 цола. Само незнам дали ще стане,данеби да стърчат накладките малко от моите дискове. Ако някой има идея да сподели

ФЕРАРИСТ
09-10-2011, 19:19
Така наизуст не знам точно какво е растоянието , но ще трябва планка, директно брембото няма да стане.
Но това мисля не е проблем.
То че планка трябва, но при 100мм примерно на Интегралето, и 130 на Брембото(щото на Купето са толкова), филма е толкова романтичен че аз се отказах да го играя......при 100мм на едните апарати, а 150 на другите, нещата са по лесни.......

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:16 ----------


а планката нямали да "изнесе" апарата ( по радиус спрямо главината),че ме гложди това а и аз мисля да правя такава конверсия
Ся не знам шенкелите и захващането на други освен 156 и 166 как е, но както писах при 100мм на колата, и 130 на брембото играчката е адски голяма, много пари, време и прочее.......имах 130мм-во брембо и сега го оставих да гние в сервиза, взех си 150мм от Капа и нещата станаха за 1 ден.......

don_pepone
09-10-2011, 19:50
Хммм ясно, ще проверя за да не си усложнявам животеца
А от каква Капа взе ( с кой мотор)

ФЕРАРИСТ
09-10-2011, 20:15
Турбо бенз варианта - мисля че е само един......

Paco_76
09-10-2011, 22:30
Мне четирицилиндровата турбо капа не е с брембо 20вт трябва, демек петцилиндровото турбо които много много на части няма.
А току що премерих моите апарати 150мм са :-Dутре ще премеря какво е растоянието на колата.

ФЕРАРИСТ
10-10-2011, 00:50
Мне четирицилиндровата турбо капа не е с брембо 20вт трябва, демек петцилиндровото турбо които много много на части няма.
А току що премерих моите апарати 150мм са :-Dутре ще премеря какво е растоянието на колата.
Е няма, но 150 милиметрови брембота се монтират на маса други коли.......
Късметлия си че са на 150 мм, по лесно е.........

don_pepone
10-10-2011, 00:53
Само ми е чудно що им искат по 350-400 лв на тия апарати баси цената нее ли малко висока

ФЕРАРИСТ
10-10-2011, 09:55
Ми ако ги има под и над път ще са ефтини, но засега не са......в англия са около 130 паунда....

Paco_76
10-10-2011, 11:54
A защо 130мм е проблем а 150 не.Питам за да доизясниме накрая тоя въпрос за монтажа на тея апарати.Дупки ли нещо се застъпват.
На интегралето-дедра е 100мм растоянието преди малко го премерих.

ФЕРАРИСТ
10-10-2011, 13:31
Апарата изскача твърде навън(по дължина) и не захапва целия диск, поне 6-7-8мм от диска са неизползваеми, иначе си става не е проблем.....но като не можеш да ползваш тва разстояние, за какво да слагаш такива апарати все пак......
Щом е 100мм на шенкела оригинал, чесно казано става много сложно, мога да ти кажа кой ще е най безболезния вариант, но така или иначе е много играчка, иначе с 150мм апарати само правиш планка преходна, подлагаш 6 мм шайба между планката и брембото и си готов.....

Paco_76
10-10-2011, 14:29
Чакай нещо не мога да те разбера.
На моята кола растоянието на шенкела е 100мм а апарата ми е 150мм. Това е според мен е лесния вариант или нещо пак не съм разбрал
да му мисля тея със 130мм нали така .

ФЕРАРИСТ
10-10-2011, 14:44
150мм брембо можеш да си го монтираш за ден приготовление, 130мм брембо ти трябват поне 3-4 дена и 3-4 пъти повече пари......

Paco_76
10-10-2011, 15:32
Ok мерси, разбрах аз съм лесен значи.

pitbull
21-10-2011, 21:05
Колеги да попитам и без това съм за смяна на предни дискове .
Мисля да мина на 310мм диск и четири бутално брембо от 166 2,5 или 3,0 , дали ще пастнат апаратите без преправяне на 2,0TS или да си търся и шенкел?

Pepko-Bepko
23-10-2011, 01:14
Шенкела ти няма нищо общо с това.Можеш да си сложиш апаратите и дисковете без проблем.Всичко пасва идеално.1чПроблем ще имаш ако си с стандартните 16-цолови джанти тип телефонна шайба.Не пасват на по-големите апарати.

valjo
23-10-2011, 10:15
Шенкела ти няма нищо общо с това.Можеш да си сложиш апаратите и дисковете без проблем.Всичко пасва идеално.1чПроблем ще имаш ако си с стандартните 16-цолови джанти тип телефонна шайба.Не пасват на по-големите апарати.
тия 16ки са два вида, и едните събират големите апарати

тя V6 излиза стандартно на 16" въпреки големите апарати, но трябва да си разгледаш джантите много внимателно

моята например имаше 2 от тия дето стават и 3 дето не стават:) та правих бартер поне за още 1 да имам... :)

Pepko-Bepko
23-10-2011, 10:28
ЕТ-то на едните 16-ски е по-голямо разпознават се по раздутите кръгове.

Gelew
14-12-2011, 23:23
Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?

borvass
15-12-2011, 00:19
Дали ще стане - колегите да кажат аз нямам представа за 156, смисъл има естествено, ама то пък си опира и до финанси.... и логично да видиш дали ще ти паснат джантите на брембото, че си е по-голямо.

Това с джантите си е кофти момент. Аз така се бях зарадвал на едни 16-ки за зимните - като нови бяха, но тъкмо ги платих и се сетих да проверя - е не станаха. Та взех 16-ки от 2.0 Турбо Ето тези (https://picasaweb.google.com/lh/photo/G12skbm5-VM39UKkwp7Jw74UxhiDCscYzjghab2323o?feat=directlink )

Коки
15-12-2011, 11:04
Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?

Дисковете от 166 няма да станат. Апаратите втора ръка вървят по 400-500 лв комплекта, трябва да вземеш и дискове и накладки за още толкова, та прецени си между смяна на дисковете 200-300 лв и смяна на апаратите за 800-1000 лв.

ФЕРАРИСТ
15-12-2011, 20:34
Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?
Има смисъл само ако караш с една идея по широки гуми, защото по принцип стоковите апарати когато са в нормално състояние доставят нужното спирачно усилие което е по голямо, отколкото е сцеплението между гумата и пътя......
Ако контактната площ между гумата и пътя е по голяма, тогава спирачките ще срещат по голямо усилие.......
Но ако не си някакъв екстремист, не е особенно наложително да минаваш на брембо, макар че ако ти се дават едни 4-5стотин лева не е лоша идея......
Прави се само една планка, лек мод на апаратите ако искаш да си с 310 мм дискове вместо 305, и си ОК....

alfa156jtd
15-12-2011, 20:46
Колега,аз съм с такива брембо-оригинално,но накладките са проблем,трудно се намират и са много скъпи.

ФЕРАРИСТ
15-12-2011, 21:05
Стига бре, за нула време намерих от Тех-кото в СТЗГ некви LPR-и, ся верно че не са кой знае какво, но пък и предназначението на колата не го изисква.....

old alfist
15-12-2011, 21:06
Колеги пиша в малко стара тема, но не намерих отговор на моя въпрос.Та трябва да сменям дискове и се чудя дали да не мина директно на брембо апарати от 166 с дискове, колата ми е 156 2.4 JTD какво ще е необходимо да се преправя и има ли голям ефект и смисъл?
Не минавай на друго различно от това което си имал - просто не се прави на състезател.