View Full Version : проблем с кода
bat_borko_
10-10-2011, 01:12
Здравеите появи ми се следния проблем и мисля че се случва когато времето стане по влажно.Та проблема е следния:както си карам колата гасне светва кода и няма палене,разкачам акумолатора закачам го след 5 секунди и нямам проблем колата си пали и си варви без проблем до следвасхтото светване на кода.И предполагам че датчика или четеца са някаде кадето се овлажняват и от там да идва проблема,но това сасамо мои преполойеня някои имал ли е подобен проблем и знаели как може да се отстрани или поне каде се намира този четец ли как му се вика незнам.Алфата е 146 бокстер 1.3
1-ви вариант е буксата на антената на имобилайзера която е около патрона на ключа.
2-ри вариант са главните релета при двигателя.
оправи си проблема защото с това разкачане на акумулатора за по 5 секунди можеш да си изгориш ЕКУ-то и се вкарваш в голям филм.
bat_borko_
10-10-2011, 11:19
може ли някаква снимка на тези релета да и видя каде седят и какво представляват 4е напредстава си нямам каде около двигателя стоят и как изглеждат.Иначе антената е разглеждах ама ми се стори че вси4ко е наред
bat_borko_
11-10-2011, 21:21
ааа наникои ли нему са ясни тези имобилаизери явно са доста сложни
svetlio_
11-10-2011, 21:59
значи ако мога и аз да помогна,четеца на имобилаизера се намира околко самият контактен клиуч,от там с танак двоен кабел отива кам така нареченото реле което командва всичко,то пак се намира в дясно от волана под пластмасовата кора,по принцип зависи пак от марката дали е магнет марели или бош,но в повечето случаи е жалта котиика малко по голяма от цигарена.виж дали там нямаш хлабава вразка на буксата защтото повечето пати идва от там проблема.ако ли не пробваи с другият ключ.понякога се прецаква чипат който е в ключа,а има и друг вариант ако мазен или мрасен ключа понякога пак прави такива чалами.дано сам помогнал.
bat_borko_
11-10-2011, 22:34
мерси колега утре ще е разхварля да го видя това реле,предполагам че в него ще е проблема защото и с двата клиуча става така и буксата пак ще погледна и дано да се оправи че е много дразнещо ;Д
bat_borko_
12-10-2011, 19:22
разглобих половината табло и видях вапросната жалта кутика и кабела каито отива от четеца до нея,но както казах само видях вапросната кутика защото е завряна много на ватре,трябжа да се свали пласмасата на която са вратките за парното,развих единственната видия която видях но неуспях да е сваля,и понейе ме хвана страх да несчупя нещо си е оставих така
има букса от кабела на антената към имобилайзера. разкачаш я и я почистваш с контактен спрей. това направи първо. няма нужда да сваляш разни истории.
bat_borko_
13-10-2011, 13:47
сутринта разглобих релетата кадето са при акомулатора и ги напрасках с контактен спреи смених и бушона и ако пак се появи проблема ще видя пак тая букса на антената
bat_borko_
15-10-2011, 01:09
така установих че проблема не е от релетата при акумолатора защото проблема пак се появи,но забелязах че светва кода като взема да настапвам колата
Deathriderr
15-10-2011, 16:42
и на мен ми се е случвало това с кода, но само 1 път някаде преди 4 месеца настъпах до доло на 5500-6000 оборота светна кода и загасна колата след това запалих веднага и продължи да свети, паркирах, изгасих я запалих пак и никога не се е появявало повече
vlado_iv
16-10-2011, 11:47
така установих че проблема не е от релетата при акумолатора защото проблема пак се появи,но забелязах че светва кода като взема да настапвам колата
Най добре смени релето с ново,че много често правят мизерии.:big_heat:
bat_borko_
16-10-2011, 18:09
те са две ми ще купя утре другиден релета пак доно се оправи
bat_borko_
14-11-2011, 12:28
застудя времето и пак почна да прави мизери скапания код имам чуството че самия комп.на колата се ебава
bat_borko_
09-04-2012, 01:01
Така установявам че като е сухо времето и топло този проблем го няма,а днес заваля малко и хоп отново светна кода и естествено не запали докато не махнах акумулатора.Та кое мойе да се мокри ра да дава тая грешка има ли си някои на идея
donMirkoni
09-04-2012, 19:45
колега тргнал си по пътя към неизбежното,съвет от мен махай го тоя имобилайзер софтуерно ,ако е възможно,ако не има вариант с едни емулатори ,вършат същата работа, и проблема изчезва
bat_borko_
09-04-2012, 20:22
ами и аз си мисля да го махна ама се чудех доли проблема не е в компиутара на колата а не в имобилаизера а каква е ролята на този имолатор кадето казвасш че несам много наясно
donMirkoni
09-04-2012, 20:27
ами лъже компа че че е разпознал имото,то се копира кода на имото и прави връзка с еку,от там избягваш направата на скъпи ключове и минаваш с обикновен от 6 лв.,така направих поне аз преди време,остави ме на един паркинг,само че при мен не можа да се премахне софтуерно от еку за това ползвах този емулатор,и от тогава никакви проблеми
bat_borko_
10-04-2012, 17:27
а на теб ваобще ли нети разпозна клиуча или като махна акумулатора го разпозна като на мен
donMirkoni
10-04-2012, 17:31
преди ми това ми го е правила 3 или 4 пъти но последния беше на служебния паркинг и въобще не искаше да угасне ключето,след наместа на правилния майстор всичко е ок
bat_borko_
10-04-2012, 19:43
еми ще гледам да го махна пак дано се оправи
donMirkoni
10-04-2012, 19:46
ооооооо след такава намеса се оправя
spellmaste
16-04-2012, 10:51
Хайде и аз да се намеся в темата. Дайте информация къде мога да отида ( район Сф ) да се премахне имобилайзера.
nicola 59
16-04-2012, 11:54
ами лъже компа че че е разпознал имото,то се копира кода на имото и прави връзка с еку,от там избягваш направата на скъпи ключове и минаваш с обикновен от 6 лв.,така направих поне аз преди време,остави ме на един паркинг,само че при мен не можа да се премахне софтуерно от еку за това ползвах този емулатор,и от тогава никакви проблеми
Ако целта на цялата операция е ключа то аз от години практикувам един лесен и ефикасен начин и най вече е безплатен.На много коли ключа или е стар и в много изтормозено състояние или е счупен.Тогава наи важното е ако имаш пластмасовата му част,сваляш гривната на имото от патрона и я скриваш под таблото на колата като залепяш с тиксо на нея парчето от ключа .След това можеш да си сложиш друг патрон от моргата с друг ключ и нямаш грижи.Същото важи и при положение ,че имаш само един ключ и не ти се дават пари за ключове с код ,правиш си нормални и този с кода го слагаш на гривната с тиксо и го скриваш пак някъде под таблото.Това решение е само обаче ако имото работи,ако има проблеми то тогава трее маистор или наи добре ново имо .
колега аз имах същия проблем 2 пъти и го пратих на един колега от форума който премахва софтуерно имобилайзера и забравих за проблема, при интерес ще ти предоставя телефон на колегата
bat_borko_
19-04-2012, 18:13
а откаде е този колега
Пиши ми на ЛС. Мога да ти махна имобилайзера.
колегата ти е писал вече , аз съм много доволен от него, успех
bat_borko_
28-04-2012, 12:34
снощи ми махнаха имобилаизера и незнам на какжо се далжи и имали някаква вразка но колата определено варви по добре и набира по барзо надявам се така и да си остане
bat_borko_
12-05-2012, 13:39
отново проблем.махнах имобилаизера но пак сега покраи дашдовете ми изгасна колата и незапали докато неразкчих клемите на акомулатора.разлликата е че сега несшетише кода.след това колата си запали без проблем.та да има нчкои други предлошениа за проблема
pe6kata212
13-05-2012, 09:16
отново проблем.махнах имобилаизера но пак сега покраи дашдовете ми изгасна колата и незапали докато неразкчих клемите на акомулатора.разлликата е че сега несшетише кода.след това колата си запали без проблем.та да има нчкои други предлошениа за проблема
Нещото което можеш да направиш като начало е да си провериш захранването на ЕКУто, най вече буксите му,с времето и многобройни изключвания се разхлабват буксите.
Приплескай ги и виж дали пак ще прави мизерии.
bat_borko_
14-05-2012, 00:28
ще пробвам утре,нали там кадето влиэа в екуто или и друаде има
bat_borko_
16-05-2012, 11:36
запалих коата и взех да шавам буксата на еку-то но не иэгасна,и се си мисля че еку-то е е прецакало
Majed_146
19-05-2012, 08:27
колега здравей:
Зимата имах този проблем след като забравих прозореца на пасажерската врата два дена отворен в снега. Преди това бях махнал пластмасата над Екуто в краката на пасажера, поради проблеми с АБС-а. Та оказа се че тази лампа с ключа светва и при други случай, освен общо познатота грешка при прочитане на Имбо.
Тази лампа светва и при липсва на ЕКУ, така също светва когато екуто реши че има проблем по неговите вериг и не подава сигнал "ENABLE" и съответно не тръгва инжекциона. Екуто ми беше леко наводнено с влага от снега. Преди да се установи причината смених релетат отпред, проверявах (Маси), !(12.В) всичко си беше там. През цялото време си мислех че екуто няма захранване, но се оказа че първоначално се захранвана, прави си проверка на някой негови вериги, и съответно "Имоб" и след това дава "разрешение на Инжекциона".
Може да разбереш по бензиновата помпа дали тръгва.
Проблема се реши с Ново ЕКУ + ключ+ имоби.
Съвет: обади се на колегата acko88. Той ще те опъти как да го открите и решите проблема :)
Колегите Радо, и Киро ми откриха и решиха този пробелм.
bat_borko_
19-05-2012, 13:07
мерси колега,ще видя да се сваржа
bat_borko_
26-09-2012, 13:06
Та относно проблема които ме мачеше толкова време наи накрая го реших с подмяната на ЕКУ-то сичко вече си работи перфектно за сега :Д
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.