PDA

View Full Version : Измерване на дебитомера с Фиат екускан



hrsitow
12-10-2011, 20:02
Направих едно измерване на дебитомера с фиат екускан в опит да разбера за смяна ли е. При празен ход напрежението е 2.18V. При измерване по време на движение напрежението достигна 4.3V.Събирам мнения относно свалените от измерването данни.Става въпрос за 156 1,9 105коня

андон.маслев
12-10-2011, 20:54
Пиша по памет,но ми се върти нещо над 5v при натоварен мотор.Колегите в Fiat форума са го обяснили доста добре.

ФЕРАРИСТ
12-10-2011, 21:32
Има бошовска таблица мисля някъде из нета с напрежението на отделните номера дебитомери, и съответно тва напрежение на колко въздух отговаря.......имам го и на компа си някъде, но сега не съм на него.......

chavetoo
13-10-2011, 06:49
Напреженията се мерят с хубав мултицет. Иначе си е добре.

janyboy
13-10-2011, 09:19
Добре са ти напреженията.С мултицет ще даде същите.Мерил съм ги и по двата начина еднакви са.БОШ дават че уж макса на дебитомера е 4.4578 В, което е 480 кг/ч въздух.Картата с напреженията на сензора в софта казва така : макс - 5.0 В ,което е 771 кг/ч въздух.Така че сензорът би трябвало да може да мери до 5.0 В.Разбира се с тая турбинка ГТ1544 не можеш и да си мечтаеш за дебит над 450-480 кг/ч.Сега вече колко ще е коректно измерването над тези 4.45 В ако приемем че го имаме въздуха не знам.Все пак тия от БОШ са имали нещо в предвид с тези стойности предполагам :whistle:

pr_00f
13-10-2011, 10:58
Има бошовска таблица мисля някъде из нета с напрежението на отделните номера дебитомери, и съответно тва напрежение на колко въздух отговаря.......имам го и на компа си някъде, но сега не съм на него.......

Потърси я моля ти се тази таблица , че се мъчих оня ден да я намеря и нещо не успях.

Иначе преди феста правих тест само на дебитомер при максимална стойност на опресняване и моя шашкънин успя да покаже 4.8в :whistle:.

Я направо да си прикача лог файла че аз доста се позачудих, то сигурно и от бош ще се учудят :)


п.с Иначе към колегата пуснал темата 4.3 - 4.4 в за този мотор мисля че се ядват ( без да съм експерт)

janyboy
13-10-2011, 11:08
Потърси я моля ти се тази таблица , че се мъчих оня ден да я намеря и нещо не успях.

Виж това дали ще ти свърши работа

pr_00f
13-10-2011, 11:12
Мерси,
хххх309 го няма за съжаление, но по спомени трябва да са доста сходни стойностите със 019

Mury
13-10-2011, 11:39
Тва е било някакъв пик,или грешка в диагностичния софтуер/случва се нерядко/.:oops::oops::oops::oops:

Yavor
13-10-2011, 12:36
На същия мотор водих около 2-3 седмици борба с дебитомера и стигнах до заключение че е нормално, след размяна на дебитомерите с колегата emzo.
Прикачам един лог как работи моя дебитомер. Същия дебитомер на колата на emzo - отчита други неща, това е интересното. Освен това ЕКУто на колата пък как ги нтерпретира е съвсем друга работа. На стилото на колегата - 4,3волта = 1060мг/и, при мен - 4,3 волта = 425мг/и. Направо бях влезнал във филм. Сменях дебитомери на порази и все ниски напрежения, ниски дебити, а колата си върви и не гори ненормално, не пуши въобще. С изключен деботомер - върви по-зле. Сожих един китайски за проба - даваше малко по-високи напрежения и малко по голям дебит отчиташе - май до 4,7-4,8 стигаше на моменти и 730мг/и. Но това не променяше по никакъв начин нито вървежа, нито горенето.
Накрая разменихме си дебитомерите на Италфеста, даже и дръпка направихме - двете коли вървят по абсолютно еднакъв начин - еднакви мотори. Алфата на втора дръпва, Стилото на трета настига - явно е от кутиите.
За мен е нормално, какво да се чопля повече. Нищо чудно бърникането в софтуера с цел ремап променя и други неща, на които се чудим като не сме наясно.

ФЕРАРИСТ
13-10-2011, 20:32
Като ги мерите тия напрежения, предполагам обръщате внимание че в началото ниското напрежение кореспондира на малко въздух, например от 2 до 3 волта се равняват на например 100 до 200 л\ч въздух, но след 4 волта, десетата от волта само може да се отчита като 40 - 60 л\ч.......

chavetoo
13-10-2011, 20:58
Нормално. Ако при 2.2V има 300мг то при 4.4 не са 600мг ами над 1000мг.
Аз също от началото се пробвах с един китайски и той стигаше до 650мг. Колата вървеше почти нормално, върнах го в магазина и взех някакъв Хюго след слагането на ниските закова 320мг и като я настъпих удари 1200. Това бяха и исканите стойности на ЕКУ-то:grin:

Yavor
13-10-2011, 22:34
Нормално. Ако при 2.2V има 300мг то при 4.4 не са 600мг ами над 1000мг.
Аз също от началото се пробвах с един китайски и той стигаше до 650мг. Колата вървеше почти нормално, върнах го в магазина и взех някакъв Хюго след слагането на ниските закова 320мг и като я настъпих удари 1200. Това бяха и исканите стойности на ЕКУ-то:grin:


Е да де, ама аз пак казвам при мен какъв е парадокса - даден дебитомер на друга кола отчита 1200мг, а при мен не ще повече от 500 и нещо... Това е което ме озадачава. Същия дебитомер при Стилото вдига близо 5 волта, а на алфата не ще повече от 4,3... Колите са с еднакви мотори, еднакви турбини, вървят еднакво...

Моето обяснение е влияние от пипането за ремапа при мен, не че Стилото не е ремапнато де, ама от друг ремападжия...

haljscho
13-10-2011, 22:41
На същия мотор водих около 2-3 седмици борба с дебитомера и стигнах до заключение че е нормално, след размяна на дебитомерите с колегата emzo.
Прикачам един лог как работи моя дебитомер. Същия дебитомер на колата на emzo - отчита други неща, това е интересното. Освен това ЕКУто на колата пък как ги нтерпретира е съвсем друга работа. На стилото на колегата - 4,3волта = 1060мг/и, при мен - 4,3 волта = 425мг/и. Направо бях влезнал във филм. Сменях дебитомери на порази и все ниски напрежения, ниски дебити, а колата си върви и не гори ненормално, не пуши въобще. С изключен деботомер - върви по-зле. Сожих един китайски за проба - даваше малко по-високи напрежения и малко по голям дебит отчиташе - май до 4,7-4,8 стигаше на моменти и 730мг/и. Но това не променяше по никакъв начин нито вървежа, нито горенето.
Накрая разменихме си дебитомерите на Италфеста, даже и дръпка направихме - двете коли вървят по абсолютно еднакъв начин - еднакви мотори. Алфата на втора дръпва, Стилото на трета настига - явно е от кутиите.
За мен е нормално, какво да се чопля повече. Нищо чудно бърникането в софтуера с цел ремап променя и други неща, на които се чудим като не сме наясно.

Дали някой може да коментира ситуацията при колегата?
Добър волтаж, а стойностите желани спрямо реалните се разминават с много!

chavetoo
14-10-2011, 05:35
А напреженията с какво ги мерихте?

janyboy
14-10-2011, 11:42
Моето обяснение е влияние от пипането за ремапа при мен, не че Стилото не е ремапнато де, ама от друг ремападжия...
Не ми се вярва тая работа.Има няколко карти в софта свързани с Маф сензора ама да каже твоя мапер къде и какво е пипал.За мен няма нищо общо между това че си мапнат и "проблемът" ти.Аз също съм се натъквал на подобни разминавания само че на едни и същи коли.Не ги следя вече стойностите на дебиЛомера,гледам си бууст метъра,вързан на входа на колектора и какво показва МАП сензора за сверка.И при мен показва макс 4.3В и 1050 mg/i .С ори сензора съм ***019.Не е сменян или чистен никога.Преди месец го вадих да го видя,беше си сравнително чистичък.

Mury
14-10-2011, 12:01
А как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри..........................:puke::puke::pu ke::puke:

oem
14-10-2011, 12:44
Дали някой може да коментира ситуацията при колегата?
Добър волтаж, а стойностите желани спрямо реалните се разминават с много!

По принцип въздуха който се отчита има отношение с това колко въздух/газове минава през ЕГР-а. Но в този случай щом има напрежение, а стойноста не е добре или грешка във формулата на диагностичния уред или мапера е бутал на едно място където не трябва :)

Yavor
14-10-2011, 15:47
А как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри..........................:puke::puke::pu ke::puke:


Имах записана грешка ЕГР.
Проверих го - затворен е - надух колкото можех с уста - не пропуща и му откачих кабела.

Сега мисля да взема да го затапя като хората и да си му пусна кабела. Но така или иначе набива грешка. Всъшност не знам какъв му е проблема на него, не ми се е отразило на вървежа и пушенето по никакъв начин.

Стилото няма проблеми с ЕГР доколкото знам.

emzo
14-10-2011, 16:53
А как са ви ЕГР-ите на двете коли,защото ако твойта има проблем с ЕГР-а може да показва такива параметри.........................


Явка, с уста, няма как да го надуеш.Слагай една ламаринка и да ти е мирна главата. Изключването на конектора няма да помогне ако изтърва клапана ;)
4.52в. ми дава МАФ-а, не 5.

oem
14-10-2011, 17:03
Имах записана грешка ЕГР.
Проверих го - затворен е - надух колкото можех с уста - не пропуща и му откачих кабела.

Сега мисля да взема да го затапя като хората и да си му пусна кабела. Но така или иначе набива грешка. Всъшност не знам какъв му е проблема на него, не ми се е отразило на вървежа и пушенето по никакъв начин.

Стилото няма проблеми с ЕГР доколкото знам.

Нали си мапнат? Сигурно бай ти мапер ти е спрял ЕГР-а ама не коригирал другите неща които смята ЕКУ-то чрез ЕГР-а и за това ти пише грешка. Спрян е ама не баш. :biggrin:

Yavor
14-10-2011, 21:50
Явка, с уста, няма как да го надуеш.Слагай една ламаринка и да ти е мирна главата. Изключването на конектора няма да помогне ако изтърва клапана ;)
4.52в. ми дава МАФ-а, не 5.


Ламаринката е поръчана вече, чакам я да дойде другата седмица и я слагам. Ама това едва ли ще промени това как ЕКУто ми интерпретира напреженията. Това е което не ми дава мира, Емо. Как може твоята кола при 4,3 волта да го счита за 1050мг/и а моята - за няма 500. Ей на - седя и гледам логовете и е точно така. Не че реално имам проблем, ама докато не си го изясня не мога да мирясам.

Колегата ОЕМ вероятно е прав за ЕГРа, не ми е пречел никога, както не ми пречи и грешката която набива.

janyboy
15-10-2011, 08:29
Как може твоята кола при 4,3 волта да го счита за 1050мг/и а моята - за няма 500.

Не ги гледай тези данни в mg/i много много.ЕКУ-то прави няколко обръщания от волтове/миливолтове в други мерни единици.Щом имаш 4.3 волта не се притеснявай.Реално няма как да са 500 mg/i .То на празен ход със затворен ЕГР са толкова.Като отвори и стават на 300 mg/i.




Колегата ОЕМ вероятно е прав за ЕГРа, не ми е пречел никога, както не ми пречи и грешката която набива.
Ми спри го и софтуерно ЕГР-то и няма да ти записва грешка.Разбира се щом не ти пречи карай си така.

emzo
15-10-2011, 08:47
Явка, помоли някой колега със същото ЕКУ да направи ЛОГче с обороти и напрежение на 4та от 1500 до 4500рпм и да ти е мирна главата :)

oem
15-10-2011, 09:47
Не ги гледай тези данни в mg/i много много.ЕКУ-то прави няколко обръщания от волтове/миливолтове в други мерни единици.Щом имаш 4.3 волта не се притеснявай.Реално няма как да са 500 mg/i .То на празен ход със затворен ЕГР са толкова.Като отвори и стават на 300 mg/i.


Ми спри го и софтуерно ЕГР-то и няма да ти записва грешка.Разбира се щом не ти пречи карай си така.

Да бе, ма нали се сещаш че ЕКУ-то щом това показва на диагностика това взема предвид като лимитира горивото примерно. Има нещо сбъркано при мапването според мен...

janyboy
15-10-2011, 10:10
Да бе, ма нали се сещаш че ЕКУ-то щом това показва на диагностика това взема предвид като лимитира горивото примерно. Има нещо сбъркано при мапването според мен...
Абе аз се сещам,ама не е така.Предполагам както правят повечето "мапери" смоук лимитъра е надут до небесата и няма такава опасност :flirt: Пък и колегата не се оплаква от невървеж.

Колега @Yavor,пусни един лог на 3-та 1500-4500 об. с :
-engine speed,rpm
-total fuel quantity,mm^3/i
-airflow signal,V
-boost pressure,mbar
-intake air quantity,mg/i

Yavor
15-10-2011, 15:17
Имам такъв лог, ама е без волтажа, само с дебита.
Довечера ако ми остане време ще врътна един лог и ще го кача.

chavetoo
15-10-2011, 21:54
За всичкото време на проби.... да беше върнал за пробата оригиналният софтуер и да беше видял дали отново ще са такива показанията.

Yavor
15-10-2011, 22:01
За всичкото време на проби.... да беше върнал за пробата оригиналният софтуер и да беше видял дали отново ще са такива показанията.
То хубаво, ама мислиш ли че имам оригиналния софтуер. Колата я купих с ремап миналата година юли. Знам кой я е ремапвал, но това няма значение, не мога да върна оригиналния софтуер. А най странното е че нямам оплаквания от колата - върви като бясна, не прекалява с горенето и не пуши. Днес направихме дръпка с един колега, ей така, случайно... :busted_cop:
Мерцедес е300 - 204 магарета - не му се дадох, а тоя шестак върви, честно, само дето е тежко купето.

Проблема е защо.... :whip:

janyboy
16-10-2011, 08:50
нямам оплаквания от колата - върви като бясна, не прекалява с горенето и не пуши.
Ми то друго не ти трябва :-D
Ори софт може да се намери,не е проблем.Само си виж номера на ЕКУ-то и версията на софта.
Така на прима виста без да съм видял моднатия ти софт и нужните логове от колата мога да си позволя да кажа че нямаш проблем.Тия дебитомери не един път са вкарвали познати в такива филми че не ми се говори.Ако не ти е в ред дебитомера ще разбереш със сигурност по поведението на колата.Особено ако е модната.Ще ти се стори не сток ами еко тунингована :tongue2:

emzo
16-10-2011, 09:15
еко тунингована :tongue2:
:mrgreen:


sent from HD2 Droid

Yavor
16-10-2011, 09:37
:mrgreen:


sent from HD2 Droid


Ти не се хили, ами дай логовете да не ходя да хабя нафта днеска :devil::jason2:

Сериозно, само да догледам формулата и отивам да врътна един лог :bad_evil:

pakumba
16-10-2011, 11:36
Качвам и 2 мой файлa при лога на дебитомера, на някой може да му е полезен- рaботи коректно

janyboy
16-10-2011, 11:58
Качвам и 2 мой файлa при лога на дебитомера, на някой може да му е полезен- рaботи коректно
Колега не си споменал каква е колата, с кой мотор е и сток или модната е!

pakumba
16-10-2011, 12:08
Колега не си споменал каква е колата, с кой мотор е и сток или модната е!

вярно:jason2: Колата е Либра 2,4 135 коня мотора /99 год/
Цитирам дословно колегата, от когото я взех: "пипната е колкото да се каже, че не е сток". Какво точно значи това не знам

emzo
16-10-2011, 12:28
Ти не се хили, ами дай логовете да не ходя да хабя нафта днеска :devil::jason2:

Сериозно, само да догледам формулата и отивам да врътна един лог :bad_evil:
Прегледах ги, но не ни вършат работа.
Някоя събота или неделя, ако минаваш през СтЗ ще ти сложа оригиналния софтуер и тогава ще я видим.
Сега хич не се занимавай, ясно е напрежението, което ти дава.

Горивото ти не е пипано (по спомени, докато я настъпваше го гледах.)
По-скоро ти трябва лог от друга такава кола ;)

Yavor
16-10-2011, 12:59
Прегледах ги, но не ни вършат работа.
Някоя събота или неделя, ако минаваш през СтЗ ще ти сложа оригиналния софтуер и тогава ще я видим.
Сега хич не се занимавай, ясно е напрежението, което ти дава.

Горивото ти не е пипано (по спомени, докато я настъпваше го гледах.)
По-скоро ти трябва лог от друга такава кола ;)


Ааа, оригиналния го не ща, чувам че била 'спряла' с него...:devil:
Хихихихи...
Днеска логове няма да има щото праснах един Паспорт на обяд - така се случи, и не смея да я изкарам. :wein:

Добре де, горивото като не е пипано, какво е променено за да се разтърчи колата - то без манджа не става. Явно - надува е дигнат малко, егр-а явно е спрян, ама какво друго, не знам... :no:

chavetoo
16-10-2011, 15:36
При мен дебитомера направо кърти
Това е от 1400 до 4000 об на 4-та До колкото знам колата не е пипана.

emzo
16-10-2011, 15:42
Айде ся Явор, сън няма да го хване, докато не види и той 1200mg/i :mrgreen:

janyboy
16-10-2011, 17:39
При мен дебитомера направо кърти
Това е от 1400 до 4000 об на 4-та До колкото знам колата не е пипана.
За мен тези данни не са коректни със сигурност :no:

4.98 В :screwy:

chavetoo
16-10-2011, 18:09
Утре ако имам време ще проверя с мултицета напреженията. Мултицет срещу ФЕС.

emzo
16-10-2011, 18:13
Без товар, едва ли ще ги докараш толкова.
Ти ли беше слагал някакво съпротивление или бъркам ?

janyboy
16-10-2011, 18:32
Чаве,нещо не е както трябва при теб.Виж че реалните стойности в мг/и са винаги над исканите и то доста.Искани 1200 а реално имаш 1522.На празен ход(предполагам,защото на обороти ми излизат само нули при мен в лога ти) имаш искани 312 а реалните са 570.ЕГР-то не ти е затапено доколкото си спомням?С какъв сензор си?С този Хюго дето казваш ли си?И при теб е мътна водата даже повече :whistle:

Mury
16-10-2011, 18:51
Ако не е затапен ЕГР-а,и е блокирал може да се получи така,но точно на неговата кола не ми се вярва отдавна да не е решен проблема с тъпия ЕГР.:devil::devil::devil:

chavetoo
16-10-2011, 20:55
ЕГР-а е затапен, забравих да го напиша. Точно и затова от началото исканите стойности са по ниски. Оборотите при този лог не знам защо ги няма правих запис и на налягането в рейла и турбината и там ги има. Да сензора е на Хюго, на място удря 1200 като я изребря:devil:
Да имам резистор тунинг на дебитомера, но в момента на лога е изключен.
Това е за налягането в рейла.

oem
16-10-2011, 21:55
Ааа, оригиналния го не ща, чувам че била 'спряла' с него...:devil:
Хихихихи...
Днеска логове няма да има щото праснах един Паспорт на обяд - така се случи, и не смея да я изкарам. :wein:

Добре де, горивото като не е пипано, какво е променено за да се разтърчи колата - то без манджа не става. Явно - надува е дигнат малко, егр-а явно е спрян, ама какво друго, не знам... :no:

Има начин който в същност се употребява най-често да се вдигне горивото без ЕКУ-то да го показва. Може да си показва 50 мг. а то да е 60. Не се лъжете по диагностиката. Не случайно казах, че има нещо гнило. :)

janyboy
16-10-2011, 22:16
Има начин който в същност се употребява най-често да се вдигне горивото без ЕКУ-то да го показва. Може да си показва 50 мг. а то да е 60. Не се лъжете по диагностиката. Не случайно казах, че има нещо гнило. :)
Е той начинът е ясен - увеличено време за впръскване без да се пипат стойностите по оста за исканото гориво в duration картите, демек "ташак" тунинг или накратко "мунинг".:upsidedwnsmiley:


Да имам резистор тунинг на дебитомера, но в момента на лога е изключен.
Като ти гледам лог-а все едно си е включен резистора.

Mury
17-10-2011, 07:26
ЕГР-а е затапен, забравих да го напиша. Точно и затова от началото исканите стойности са по ниски. Оборотите при този лог не знам защо ги няма правих запис и на налягането в рейла и турбината и там ги има. Да сензора е на Хюго, на място удря 1200 като я изребря:devil:
Да имам резистор тунинг на дебитомера, но в момента на лога е изключен.
Това е за налягането в рейла.

Виж тапата да не се е пробила,иначе няма смисъл да сравнявате логове с двете марки дебитомери,за мен са несравними.;-);-);-)

chavetoo
17-10-2011, 07:58
Тапата ако се пробие тогава стойностите ще са еднакви. Нали това е целта на ЕГР-а, да прави корекция на влизащото количество въздух като го замени с изгорели газове. Тогава колкото иска екуто толкова трябва да бъдат мг. ако всичко е наред. А дебитомерите не ги сравняваме, просто показах, че не е нормално макс. да е 500мг. Имал съм такъв дебитомер (китайче) и той стигаше до към 660мг колата си вървеше, е не се усещаха толкова нютуните, но вдигаше 195км- толкова си може.

emzo
17-10-2011, 08:52
При Явор и с двата дебитомера колата върви еднакво (нормално за мен).
Просто забравих да видя с неговия маф при мен какво ще отчита.

Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха :mrgreen:

Явка, смени ли вакуумните маркучи ?

janyboy
17-10-2011, 09:25
Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха :mrgreen:
Мдаа

emzo
19-10-2011, 17:23
Явка, намерих едно логче от Стило 1.9 115 с оригинален софтуер, което си върви перфектно.
Момчето тогава даде една торба пари за дебитомер, а проблема беше/е във ФЕС-а.

haljscho
19-10-2011, 17:34
При Явор и с двата дебитомера колата върви еднакво (нормално за мен).
Просто забравих да видя с неговия маф при мен какво ще отчита.

Да не забравяме, че ФЕС показваше абсолютно неверни данни на някоя от софтуерните версии и маса народ във фиат форума си накупиха нови дебитомери, а реално проблем нямаха :mrgreen:

Явка, смени ли вакуумните маркучи ?


Мдаа


Явка, намерих едно логче от Стило 1.9 115 с оригинален софтуер, което си върви перфектно.
Момчето тогава даде една торба пари за дебитомер, а проблема беше/е във ФЕС-а.
Добре де, в тези случаи волтажа ли да се гледа?!!!

emzo
19-10-2011, 17:55
Най-добре премерен с мултицет.

chavetoo
19-10-2011, 18:59
Най-добре премерен с мултицет.
Това казах и аз по напред, отивам в гаража да сравня мултицета с ФЕС и после ще пиша.
ЕДИТ: до 400mv греши ФЕС. Постоянно играе напрежението при дебитомера, а не само и там.
А дебитомера при мен си удря 5V:metal:
http://www.youtube.com/watch?v=vhnOHn_qBbU
http://www.youtube.com/watch?v=GNkae47KjHE

hrsitow
22-10-2011, 11:42
Благодаря за изразените мнения по моя дебитомер. Явнo ще отпадне като причина. При около 3000 оборота при натоварване има едно спъване което се усеща.Не че не можда да се форсира но колата ми се струва по мудна. Ще направя един лог за налягането на турбината и ще проверя дюзите чрез обратнaта нафта.

Mury
25-10-2011, 10:50
Благодаря за изразените мнения по моя дебитомер. Явнo ще отпадне като причина. При около 3000 оборота при натоварване има едно спъване което се усеща.Не че не можда да се форсира но колата ми се струва по мудна. Ще направя един лог за налягането на турбината и ще проверя дюзите чрез обратнaта нафта.

По-скоро търси проблем в геометрията,или нейното управление :balloon::balloon::balloon::balloon:

flipz
29-10-2013, 14:00
При бензин сигурно трябва да са други стойностите ?
Аз смених дебитомер и разхода ми падна от 10/100 газ на 8.4/100 газ смесен.
Колата преди половин година, преди смяната на бензин без проблеми си вдигаше 200-210 .. а сега от 160 до 190 голям зор и не иска повече.

Утре ще правя тест на дебитомера с ФЕС по магистралата, но не знам какви приблизителни параметри трябва да отчета??? При мен също ли напрежението трябва да е 4V и колко въздух xx?
1.6 i.e TS 16V

Направих малко тестове на дебитомера:
PIC1 (http://prikachi.com/images/576/6705576b.jpg)
При скорост около 160 на 4-та към 5-6000об

ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:
Engine speed: 5120 об.
Air quantity: 269,1 кг/ч
Desired air quantity: 23,9 кг/ч
Air quantity signal: 3,10 V

ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:
Engine speed: 5000 об.
Air quantity: 263,6 кг/ч
Desired air quantity: 23,9 кг/ч
Air quantity signal: 3,08 V

LOG File FES (http://213.91.140.50/0/logFile.txt)

Не знам стойностите дали са нормални, последната част е на ламбдата.