View Full Version : катастрофа
е направо съм учуден, колко здрава излезе бабата, чак почнах да се смея , а на човека с реното му се дорева, досрамя ме да снимам усуканото купе щото му се зачервиха очите, ще се размина със кората под вратата която я имам и една стабилизираща щанга и нея я имам, само един ляв праг трябва да купя и е пушка
Jivko7777
13-10-2011, 14:12
Старата генерация Алфи са така не прощават в никакво отношение :whistle::lol_sign:
С един Нисан като се засякохме и пича остана без думи
като си видя колата ;)
Здрави са му тенекиите на парахода .
мда, наистина са и много здрави ламарините, даже вратата не е огъната ми просто тая пластмаса са е очекнала
Добре, че сте се разминали с драскотини само...
на мен един микробус Форд ми беше спрял в задницата....милия все едно беше се треснал в някой джип с ролбар ...беше дар-мадан ..... А на кораба една черна ивица по задната броня от решетката на буса, даже не беше и одраскан :whistle:
nikola 155
13-10-2011, 21:38
Лоша работа колега,добре че са само ламарини и няма пострадали.
е то беше леко, с 40км се вряза в мен, само си праснах главата във волана съм с цицина, но жертви няма, освен баничката която незнайно как изхвърча през прозореца
Ми аз на твое място бих му удържал на този с реното и за няколко банички с бозица.
ами той човека пари за цигари нямаше(мен муфтеше) пък за баница и боза да не говорим
ами той човека пари за цигари нямаше(мен муфтеше) пък за баница и боза да не говорим
Колега зависи от удара аз с 19-ка съм удрял а6 комби 2008 година и му откъснах предницата! На 19-ката счупен фар спукана броня и начупена решетка аудито на 2 така, че си зависи от къде и какъв е удара !
да, и зависи кои кого удря
Аз се ударих с такова рено в едно митсубиши с висока броня преди 12 години някъде и резултата беше за мен плачевен - броня, два фара, мигач, капак и калник. Удара беше буквално с 10 км/ч при потегляне и внезапно спиране. Слаби са ламарините на 19-ките.
Аз се ударих с такова рено в едно митсубиши с висока броня преди 12 години някъде и резултата беше за мен плачевен - броня, два фара, мигач, капак и калник. Удара беше буквално с 10 км/ч при потегляне и внезапно спиране. Слаби са ламарините на 19-ките.
Моят беше с над 50 аз го ударих аудито беше тотал, на реното нищо сериозно мисля, че имам снимка ще кача.
Горемите алфи са така, ама и Рената много ги обичат явно :hehehm: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38897
detelazurno
17-10-2011, 16:14
Аз се ударих с такова рено в едно митсубиши с висока броня преди 12 години някъде и резултата беше за мен плачевен - броня, два фара, мигач, капак и калник. Удара беше буквално с 10 км/ч при потегляне и внезапно спиране. Слаби са ламарините на 19-ките.
Проблема не е в Реното. Автомобилите, каквито и да са, by default се мачкат много по-лесно отпред отколкото където и да било другаде.
badmadafaka
20-10-2011, 10:26
Интересно ми е защо оценявате дали една кола е добра по това колко демидж е понесла при катастрофа и по-точно излиза, че по-хубавата според вас кола поняся по-малко демидж при удар... :boxed:
Моето куве стана тотална щета от удар с не повече от 50 км/ч и според мен е перфектна кола, защото една кола трябва така да е проектирана, че тя да понесе колкото се може повече от удара без да го предаде на хората вътре... А не на колата да и има две драскотини и половина а ти вътре да си с потрошени кокали и незнайно какви невидими външно поражения... Такава кола е пълен боклук според мен... :calc:
Интересно ми е защо оценявате дали една кола е добра по това колко демидж е понесла при катастрофа и по-точно излиза, че по-хубавата според вас кола поняся по-малко демидж при удар... :boxed:
Моето куве стана тотална щета от удар с не повече от 50 км/ч и според мен е перфектна кола, защото една кола трябва така да е проектирана, че тя да понесе колкото се може повече от удара без да го предаде на хората вътре... А не на колата да и има две драскотини и половина а ти вътре да си с потрошени кокали и незнайно какви невидими външно поражения... Такава кола е пълен боклук според мен... :calc:
Така е колега.Безспорно си прав за смачкването на колите като това е от гледна точка на безопастност.Но от финансова гледна точка при тези условия колегата се е разминал доста тънко,а ти е трябвало да купуваш нова кола.Така че за мен е по добре да е по яка на ламарини.Извинявам се за спама и пожелавам безавариино кормуване на всички.
Така е колега.Безспорно си прав за смачкването на колите като това е от гледна точка на безопастност.Но от финансова гледна точка при тези условия колегата се е разминал доста тънко,а ти е трябвало да купуваш нова кола.Така че за мен е по добре да е по яка на ламарини.Извинявам се за спама и пожелавам безавариино кормуване на всички.
Принципно колегата с кувето на мекица е прав - но ако с 50 съм на тотална щета - кво ли ще е със 100 - роднинска мъка ли, що ли??? Не ме разбирайте погрешно - но си има все пак някакъв праг на здравина, който е приемлив...
И все пак - по възможно е да си купиш нова кола, отколкото нов живот.
ПС - Мнение №555 - да зема да почерпа по бира? Разбирайте гу куто мирак за срещъ на капитанити на корабити ф утркриту муре...
Принципно удар с 50км/ч е доста сериозен удар, а това дали една кола е тоталка или не зависи единствено от цената за възстановяването и след ПТП-то.
badmadafaka
20-10-2011, 23:28
Принципно колегата с кувето на мекица е прав - но ако с 50 съм на тотална щета - кво ли ще е със 100 - роднинска мъка ли, що ли???
От "тоталка" до "тоталка" има невероятно много разлика... Предполагам първо си представяш смазана до неузнаваемост форма или кола разцепена на две, но "с 50" кувето беше тоталка, защото се беше изместил единия рог и се беше смачкал тавана (явно е било осукано купето) - нито счупени стъкла е имало, нито вътре в купето нещо е било деформирано... Спомням си, че някой по автофорумите беше казал нещо от типа на "друго си е при ладите, където след удар с 80 на колата видимо почти нищо и няма, но отвътре вадят трупове"... :(
От "тоталка" до "тоталка" има невероятно много разлика... Предполагам първо си представяш смазана до неузнаваемост форма или кола разцепена на две, но "с 50" кувето беше тоталка, защото се беше изместил единия рог и се беше смачкал тавана (явно е било осукано купето) - нито счупени стъкла е имало, нито вътре в купето нещо е било деформирано... Спомням си, че някой по автофорумите беше казал нещо от типа на "друго си е при ладите, където след удар с 80 на колата видимо почти нищо и няма, но отвътре вадят трупове"... :(
Да, първо това си помислих, че е много зле и смазана до неузнаваемост. Всъщност важното е - че те е опазила. То е ясно, че поемането на енергията от всички елементи по посока на удара (и не само - като тавана) е от изключително важно значение за оцеляване на хората в колата. То затова това за ладите е така - просто защото поради високата степен на здравина на всички елементи на колата енергията на удара се поема от човеците в нея (то човешкото тяло принципно може да понесе доста, но все пак не е от желязо). В крайна сметка - по-добре кола, която след всяко ПТП да е тоталка, но хората да излизат живи и цели - отколкото невероятно здрав сандък, ама...
detelazurno
21-10-2011, 09:23
Да, първо това си помислих, че е много зле и смазана до неузнаваемост. Всъщност важното е - че те е опазила. То е ясно, че поемането на енергията от всички елементи по посока на удара (и не само - като тавана) е от изключително важно значение за оцеляване на хората в колата. .....
До каква степен ще се деформира автомобила при удар зависи от твърде много неща и ако задълбаем ще трябва да вземем предвид едва ли не и колко прах е имало в момента на удара, така че скороста сама по себе си не е фактор.
А що се отнася до хората вътре... Не само за тях се мисли. Точно затова по-горе споменах, че автомобилите попринцип се мачкат повече отпред отколкото от където и да било другаде. Защото ако блъснеш пешеходец е много по-безопасно за него колата да поеме по-голяма щета (съответно по-голяма енергия от удара) отколкото самия той. А защо отпред - ами много по-вероятно е да блъснеш пешеходец с предницата си отколкото със задна лява врата например!
Но пак казвам - независимо какво блъскате степена на дерофмиране може да бъде коренно различна и това зависи от много други фактори измежду които скороста е само един от тях. Плюс това думичката "тоталка" е много разтегливо понятие.
Интересно ми е защо оценявате дали една кола е добра по това колко демидж е понесла при катастрофа и по-точно излиза, че по-хубавата според вас кола поняся по-малко демидж при удар... :boxed:
Ставаше дума за смачкани ламарини..., а не коя е по-добра или безопасна. Но все тая, няма пълно щастие :)
Нещо много се отклонихте от темата.Придържайте към нея ако има какво да кажете!:whistle:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.