View Full Version : 4 скорост
Както си карам - няма преминаване през кратери имам 4 скорост .Спирам пред офиса и след 1,5 часа тръгвам да се прибирам.
4 та скорост я няма .Няма хъркане , стържене. Всички други скорости се включват само 4 та я няма. Има наченък за нея около 4-5 мм ход но няма включване - твърда опора без хъркане.
Май е ябълка откачена на щанга .. ама .....Утре ще търся канал за да оглеждам отдолу.
Моля за спешни съвети и идеи .. :(
Давайте че самолета трудно изпреварва от 3 та на 5 та :( :twisted:
Както си карам - няма преминаване през кратери имам 4 скорост .Спирам пред офиса и след 1,5 часа тръгвам да се прибирам.
4 та скорост я няма .Няма хъркане , стържене. Всички други скорости се включват само 4 та я няма. Има наченък за нея около 4-5 мм ход но няма включване - твърда опора без хъркане.
Май е ябълка откачена на щанга .. ама .....Утре ще търся канал за да оглеждам отдолу.
Моля за спешни съвети и идеи .. :(
Давайте че самолета трудно изпреварва от 3 та на 5 та :( :twisted:
Муфа или синхрон на 4-та :idea:
Муфа или синхрон на 4-та :idea:[/quote]
Днес на канал oткачих лоста , но и на ръка при загасен двигател няма влизане.Има някакъв заченък на ход от около 5 мм :(
Тайно се надявах да не е в самата кутия повредата ама...
trustworthy
10-10-2006, 22:00
Ако е ябълката, няма да можеш да включваш и другите скорости. Сигурно си е вътре в кутийката нещо :?
м Ба си загадката :shock: :shock:
Почти 1 седмица карам без да се опитвам да включа на 4 та скорост и днес сутринта :shock: взе че включи на 4 та ..Почти цял ден се движих из града и си имаше 4 та скорост. В късният следобед ходих до Девня и се наложи спиране на скорост - 4 та . Сле това спиране 4 та скорост пак не се включва. :shock:
Като се прибрах от Девня и след престой от 1 час 4 та скорост пак се включва.
Хайде давайте идеи какво е ????
Гледах гумени тампони по двигател и скоростна кутия - наред са ..
Както си карам - няма преминаване през кратери имам 4 скорост .Спирам пред офиса и след 1,5 часа тръгвам да се прибирам.
4 та скорост я няма .Няма хъркане , стържене. Всички други скорости се включват само 4 та я няма. Има наченък за нея около 4-5 мм ход но няма включване - твърда опора без хъркане.
Май е ябълка откачена на щанга .. ама .....Утре ще търся канал за да оглеждам отдолу.
Моля за спешни съвети и идеи .. :(
Давайте че самолета трудно изпреварва от 3 та на 5 та :( :twisted:
Муфа или синхрон на 4-та :idea:
Намерих решение.
Не трябва да спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост.
Тампон на скоростна кутия смених през лятото.
Ако не спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост нямам проблеми.
Намерих решение.
Не трябва да спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост.
Тампон на скоростна кутия смених през лятото.
Ако не спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост нямам проблеми.
Тая скоростна кутия има ли нещо общо с тази на 156-цата и по точно 1.8 ТС ?
Намерих решение.
Не трябва да спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост.
Тампон на скоростна кутия смених през лятото.
Ако не спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост нямам проблеми.
Тая скоростна кутия има ли нещо общо с тази на 156-цата и по точно 1.8 ТС ?
същата е :)
Намерих решение.
Не трябва да спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост.
Тампон на скоростна кутия смених през лятото.
Ако не спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост нямам проблеми.
Ееееее, колега... стига де - това не е решение!!!
Все пак откри ли къде е проблема?
А ако наистина е синхронизатор, към колко излиза подмяната на страите синхронизатори с нови - части+труд?
Питам, защото и аз съм се навил да направя една такава "профилактика" на скоростната кутия...
Намерих решение.
Не трябва да спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост.
Тампон на скоростна кутия смених през лятото.
Ако не спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост нямам проблеми.
Тая скоростна кутия има ли нещо общо с тази на 156-цата и по точно 1.8 ТС ?
същата е :)
Ти полуде ли бре :shock: Нема нищо общо кутията :idea: Най-елементарната разлика която дори ти би требало да видиш е че новата кутия е с лагерпомпа :!: :wink:
Намерих решение.
Не трябва да спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост.
Тампон на скоростна кутия смених през лятото.
Ако не спирам рязко когато съм на 4 или 5 та скорост нямам проблеми.
Тая скоростна кутия има ли нещо общо с тази на 156-цата и по точно 1.8 ТС ?
същата е :)
Ти полуде ли бре :shock: Нема нищо общо кутията :idea: Най-елементарната разлика която дори ти би требало да видиш е че новата кутия е с лагерпомпа :!: :wink:
аз съм му давал на Декс части от мойта кутия и си станаха, а мойта както знаеш има примеси и от 1.8ТС 8в 155ца;)
да механизма за отделяне на съединителя не е същия ама вътре карантията.... :)
Значи питам щото на мене ми изчезваше 4-та след като ми събраха кутията. Оказа се, че е вилката дето движи муфата на 3-та и 4-та. Проблема беше една стружка, която беше заседнала в канала на оста вилката. Точно на края на канала има едно ръбче и там се беше пъхнала стружката и като тръгнеш да ръгаш 4-та оста на вилката запира в стружката и не може да се премести до края. Имаше точно същите симптоми като на колегата. Проблема се решава като се махне капака на 5-та скорост и канала се почисти хубаво с някакво парцалче или с пръст все едно какво е. Става точно за 10 мин работата.
Питам, защото и аз съм се навил да направя една такава "профилактика" на скоростната кутия...
Мисля я тази процедура, но изчаквам да свърши съединителя /да има още най-много 10-20 к км живот/ .Сега като започнат заледяванията и пробуксуванията може и да се обади по-скоро.
@DeX Ще гледам я да пробвам тази технолгия в някой по-топъл уикенд. Благодаря за съвета.
Абе или проблема не ми стана ясен или нещо бъркате, начи през капака на петата без да се извади разделителя който е м/у 5-та и четвърта невиждам как ще се стигне до вилката на 4-та скорост :roll: А ако се маха разделителя определено работата не е за 15 минути а поне 2 часа от човек дето знае кво прави :wink:
аз съм му давал на Декс части от мойта кутия и си станаха, а мойта както знаеш има примеси и от 1.8ТС 8в 155ца;)
да механизма за отделяне на съединителя не е същия ама вътре карантията.... :)
Да така ма имат общо зъбните колела и синхроните не и цялата кутия те и на типо са същите :wink:
аз съм му давал на Декс части от мойта кутия и си станаха, а мойта както знаеш има примеси и от 1.8ТС 8в 155ца;)
да механизма за отделяне на съединителя не е същия ама вътре карантията.... :)
Да така ма имат общо зъбните колела и синхроните не и цялата кутия те и на типо са същите :wink:
аха :) и на ритмо ;) да живей талянската техническа мисал....от 70те;)
аз съм му давал на Декс части от мойта кутия и си станаха, а мойта както знаеш има примеси и от 1.8ТС 8в 155ца;)
да механизма за отделяне на съединителя не е същия ама вътре карантията.... :)
Да така ма имат общо зъбните колела и синхроните не и цялата кутия те и на типо са същите :wink:
аха :) и на ритмо ;) да живей талянската техническа мисал....от 70те;)
Да ма една от рядко здравите кутии - мойта държи на яко ебане толко време че чак не ми се верва, наш как ми завиждат големите бегачки че си немат толко здрави фабрични кутии :lol:
аз съм му давал на Декс части от мойта кутия и си станаха, а мойта както знаеш има примеси и от 1.8ТС 8в 155ца;)
да механизма за отделяне на съединителя не е същия ама вътре карантията.... :)
Да така ма имат общо зъбните колела и синхроните не и цялата кутия те и на типо са същите :wink:
аха :) и на ритмо ;) да живей талянската техническа мисал....от 70те;)
Да ма една от рядко здравите кутии - мойта държи на яко ебане толко време че чак не ми се верва, наш как ми завиждат големите бегачки че си немат толко здрави фабрични кутии :lol:
е са ти пак се метна да гониш тия с принудителното пълнене? :lol:
дей ся биричеда да нахлеби?;)
75 2.0 turbo
04-01-2007, 23:29
аз съм от тея с бегачките дет завиждат на бобо на лупите :D :D :D
Абе или проблема не ми стана ясен или нещо бъркате, начи през капака на петата без да се извади разделителя който е м/у 5-та и четвърта невиждам как ще се стигне до вилката на 4-та скорост :roll: А ако се маха разделителя определено работата не е за 15 минути а поне 2 часа от човек дето знае кво прави :wink:
Вярно,благодарение на Декс,и аз си реших проблема с НЕвлизането на 4-та за 20 минути.Наистина като се свали капака на 5-а скорост не се вижда вилката на 4,а оста на вилката,и в канала на оста се бяха събрали боклуци.След като ги почистих оста започна да се движи нормално и 4-а се появи.
П.С. Даже се сещам,че сега е момента да благодаря още веднъж на Декс :D
Ей забравил съм да напиша, че става дума за оста на вилката мама му :) сега ше го едитна.
Ей забравил съм да напиша, че става дума за оста на вилката мама му :) сега ше го едитна.
Аааа никво едитване :lol: Аз закво писах толко :wink:
Kostadin
06-01-2007, 20:44
при мен положението е същото само, че на 1-ва и 2-ра едвам ги включвам, понякога въобще не искат да влезнат и успявам ги да включа с много зор след доста опити :roll:
и друг път ми се е случвало така и както се прецакаха така и се оправиха, но тогава проблема беше само на 2-ра, а сега е и на 1-ва,
забелязах че започнаха да включват трудно след едно изцеждане от 1-ва на 2-ра се чу нещо като тъпо удряне :roll: :?:
Абсолютно на същото положение съм и аз.1-ва и 2-ра са ми болна тема от доста време.Даже втора понякога изобщо е няма,каквито и цаки да пробвам :roll: Незнам дали при теб е така,но някак сухо влизат.Смених наскоро съединител,а с него и маслото на скоростите.Имаше някакво известно подобрение,но сега като че ли по-зле взе да става. :?
...a пък при мен, в студено време, докато все още не се е раздвижило маслото в ск. кутия, скоростите влизат много плавно и "мазно". Като раздвижа малко колата и.... - пак почва едно почукване и закачане на скоростите при превключването им. Естествено, при ползването на междинна газ, проблема се избягва...
Та, кажете моля Ви, какви пари са ориентировъчно комплект нови синхронизатори и колко е труда по смяната им?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.