View Full Version : Полуоската стърже в носача
Здравейте колеги онзи ден на един светофар пускам съединителя да тръгна съвсем нормално и се чува силен трясък. Поглеждам под колата един болт...
Когато ме дърпаха се чуваше стържене отпред в дясно. При оглед на канала видях че, в дясната страна (на пътника) полуоската стърже в метала под нея (не знам носач ли е ?) точно там където полуоската има като пръстен с болтове... така и не видях от къде е паднал болта... На някой случвало ли се е и може ли да ми каже какво е по описанието... :hi_temerature: колата е: 145 1.4 T.S 97г.
Здравейте колеги онзи ден на един светофар пускам съединителя да тръгна съвсем нормално и се чува силен трясък. Поглеждам под колата един болт...
Когато ме дърпаха се чуваше стържене отпред в дясно. При оглед на канала видях че, в дясната страна (на пътника) полуоската стърже в метала под нея (не знам носач ли е ?) точно там където полуоската има като пръстен с болтове... така и не видях от къде е паднал болта... На някой случвало ли се е и може ли да ми каже какво е по описанието... :hi_temerature:
Ами много е вероятно, ако болта е дълъг 12-15см. да е болта на тампона на мотора. Затова може мотора да паднал на магарето.
Само да питам: 1.9 ЖТД ли е колата?
Извинявам се колега колата е: 145 1.4 T.S 97г а болта прилича на този: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/47/Bolt-with-nut.jpg
и да май е дълъг 12-15 см... можеш ли колега да обясниш г/д къде да потърся тоя тампон да видя от там ли е... ?
AnastasKOSTOV-REX
18-10-2011, 02:01
Баш тампона на мотора е.Не е хванат за моста а за купето някъде под таблото.И не е проблема в болта към купето,а в тези на супорта към кутията които са хванати.Това е голяма мъка на 16 клапановите салати.
ПС.Аз го ядох същия ... на връщане от феста 2010 с ГТВ-то.Всички напънаха напред с 180-200 и аз ги гоня отзад и на Клокотница на една бабуна като излетях и при приземяването...............Едвам я прибрах.Скобите на маншоните на вътрешните карета тропаха в тампоните на носачите като на биелни лагери.Дано не ти се наложи и аргон на ушите на кутията,аз се разминах с по-голям болт и нова резба.
Баш тампона на мотора е.Не е хванат за моста а за купето някъде под таблото.И не е проблема в болта към купето,а в тези на супорта към кутията които са хванати.Това е голяма мъка на 16 клапановите салати.
ПС.Аз го ядох същия ... на връщане от феста 2010 с ГТВ-то.Всички напънаха напред с 180-200 и аз ги гоня отзад и на Клокотница на една бабуна като излетях и при приземяването...............Едвам я прибрах.Скобите на маншоните на вътрешните карета тропаха в тампоните на носачите като на биелни лагери.Дано не ти се наложи и аргон на ушите на кутията,аз се разминах с по-голям болт и нова резба.
Е да ама болта на задния тампон е по-къс от описания по-горе, а на предните тампони (тия на роговете) болтовете са дълги колкото гореописаните. Аз от самото начало тях визирах.
До колегата с проблема: Дампоните си седят на роговете в предния им край, хванати са към тях с 3 болта 8мм. А най-вероятно просто е изпаднал болта от конзолата на мотора към тампона. Нея лесно ще я разпознаеш. Започва от от мотора към рога, ако застаниш срещу мотора, се намира вдясно от шайбата на коляновия вал.
Но за да изпадне болта има 2 варианта, може просто да е бил хлабав болта и да се е развил, а може и вече да няма резба в тампона (резбата е в тампона, а в конзолата е проходен отвора). Във втория вариант се сменя тампона.
Благодаря ви колеги резбата на тампона е заминала защото тази на болта е развалена... скоро ще я закарам за ремонт защото е ясно че сам няма да мога...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.