PDA

View Full Version : нестабилни обороти дайте савет



staiger
10-10-2006, 13:34
Здравеите ,
Имам следния проблем ,след като ре6их да си карам Алфата 1.3 боксер на бензин извесно време (досега дългите разстояния карах на газ ) ,та в4ера на бензин минах кам 20 км ама колата не варвеше никак добре и кат спра някаде пова сама да вдига оборотите до към 1500 даже до 2000 или пък да ги намаля и 4ак гасне кабелите и све6тите са нови,вамойно ли е от капа4ката на делкото да праи мизерии или карбовете са проблем ,а имам 4увството 4е може би е мн богата горивната смес(за6тото мири6ена бензин при филтара като загася ама несмея да пипам и какво да ги правя даите савет.
Благодаря предварително. :roll:

alfista
10-10-2006, 19:10
здравей колега,според мене проблема не е от капачката на делкото 100%,а от карбураторите може би ти е зациклил на единия от тях поплавака,понеже я караш на газ.

Grozdan
10-10-2006, 19:49
Мойта пък на бенз. не иска да откъсне.Май не и достига бензин.Има ли някъде горивен филтър(става въпрос за алфа 33 1.5i с инжекция на Бош)

alfista
10-10-2006, 19:53
много ясно, че има намира се до рейката. :lol:

JORDANGT
10-10-2006, 21:31
Здравеите ,
Имам следния проблем ,след като ре6их да си карам Алфата 1.3 боксер на бензин извесно време (досега дългите разстояния карах на газ ) ,та в4ера на бензин минах кам 20 км ама колата не варвеше никак добре и кат спра някаде пова сама да вдига оборотите до към 1500 даже до 2000 или пък да ги намаля и 4ак гасне кабелите и све6тите са нови,вамойно ли е от капа4ката на делкото да праи мизерии или карбовете са проблем ,а имам 4увството 4е може би е мн богата горивната смес(за6тото мири6ена бензин при филтара като загася ама несмея да пипам и какво да ги правя даите савет.
Благодаря предварително. :roll: Колега моята е същата и според мен проблема е в карбураторите.Ако си научил нещо ново свиркай,може и да помогна с нещо.И аз доста страдах докато всичко стана ОК.

staiger
11-10-2006, 09:56
Колега JORDANGT ,
кажи ти какви проблеми си имал с карбураторите несмея да ги пипам защото колата ми тряба непрекъснато за да ходя на работа и немога да я спирам и за един ден а и тука в района немисля 4е има некои дет разбира от алфи и освен тва тука в един сервиз с добра апаратура отказаха да я зака4ат даже да ми проверят поне токовете и бобината дали са наред баси "майсторите",като видят алфа и бягат .
За това ако може някои да каже по конкретно от какво може да се полу4ава тоя проблем имаите предвид 4е колата през ноща е на бензин и карбураторите са си напълнени сутрин паля и после превклю4вам на газ но при сегашната цена на газта и бензина исках да я карам на бензин защото знаете как варви на безин ))) ина4е на газ работи добре въпреки че подаването на газ в карбураторите е направено кофти .
И още нещо като якарах на бензин аванса се 4уваше при 90км/ч което мисля 4е не е нормално и незнам ко става вече
Благодаря ))

pe6kata212
17-10-2006, 23:01
колега аз съм имаал подобен проблем и на края се оказа че ми задържа вакуумния регулаор на делкото.Най малкото което можеш да направиш е да откачиш вакума от делкото за д видиш дали ще има разлика.Така ще елиминираш един от варянтити без сериоззни интервенции.Мисля че там ти е проблема,а и нали казваш че ти чука аванса ,според мен има нещо нарушено с вакум регулатора.

Bobo
17-10-2006, 23:24
А да не би да смучат въздух карбураторите през разни гарнитури болтове, осите на дроселите и разни ми ти такива места :lol: :?: Ко ша кажете :idea:

Bobi_33
17-10-2006, 23:51
Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере. :shock:

staiger
18-10-2006, 16:23
А да не би да смучат въздух карбураторите през разни гарнитури болтове, осите на дроселите и разни ми ти такива места :lol: :?: Ко ша кажете :idea:

мн си прав колега притягах кот можах ама несмея да пипам много и карбовете са мръсни и през тия оси дет казва6 става също мизерия май .(има некви спрей4ета за почистване ама тря да го ползва някои които ще ги разголоби и сглоби както тря ,аз несмея да пипам сам)

но все пак не е центрована 3 години щото нема каде :roll:

Mury
18-10-2006, 16:30
Идваш до София и отиваш при Сашо и Боби 33 те са твойте хора :wink: :wink:

Chanef
19-10-2006, 19:27
Стайгър къде се оказа проблема, че и моя стана така днес? Карбураторите са ми Делорто ако има значение...

Alfa User
19-10-2006, 23:29
Идваш до София и отиваш при Сашо и Боби 33 те са твойте хора :wink: :wink:

Тва е най-разумния подход. Ако колегата не знае де да дойде, да ми се обади, и ще го заведа. Mury вече знае - там срещу няколко бири правят чудеса ;)

531127
02-11-2006, 22:14
Вижте си катализатора, това е индикация за задръстен катализатор.

Bobi_33
02-11-2006, 22:39
Вижте си катализатора, това е индикация за задръстен катализатор.

Колега,все пок става въпрос за карбураторна 33-ка. :shock: Не съм виждал досега такава с катализатор :?

Bobo
03-11-2006, 11:09
Вижте си катализатора, това е индикация за задръстен катализатор.

Колега,все пок става въпрос за карбураторна 33-ка. :shock: Не съм виждал досега такава с катализатор :?

Как ве те и ламбда сонда имат веберите :lol: :lol: :lol:

Bobi_33
03-11-2006, 11:36
Вижте си катализатора, това е индикация за задръстен катализатор.

Колега,все пок става въпрос за карбураторна 33-ка. :shock: Не съм виждал досега такава с катализатор :?

Как ве те и ламбда сонда имат веберите :lol: :lol: :lol:

Ахъ , пък може дебитомера да се ебава.
:rotfl: :rotfl:

staiger
03-11-2006, 15:08
Колега ни са ибавайте :lol: :brickwall: :puke: :th_up: с бай Staiger 4е положението е ужас направо , ве4е кат пусна педала на гаста като я карам на бензини падат оборотите и гасне и ме нерви се я даржа на смука4а а и тои нещо не е савсем в ред май хи4 не е 4увствителен както беше преди време .
Зна4и проверих кои модел дросел е карбуратора мисля 4е е с диаметар 40 мм ,щото има некво букви там ДЛР 40 ... не6то си на карбураторите, са остава да намеря кинти за 4асти и работа и гориво да идвам да се прави,4е си е грех такава кола да прай такива номера
:twisted:

не е карана на центровка от 3 години

Bobi_33
03-11-2006, 22:11
Колега ни са ибавайте :lol: :brickwall: :puke: :th_up: с бай Staiger 4е положението е ужас направо , ве4е кат пусна педала на гаста като я карам на бензини падат оборотите и гасне и ме нерви се я даржа на смука4а а и тои нещо не е савсем в ред май хи4 не е 4увствителен както беше преди време .
Зна4и проверих кои модел дросел е карбуратора мисля 4е е с диаметар 40 мм ,щото има некво букви там ДЛР 40 ... не6то си на карбураторите, са остава да намеря кинти за 4асти и работа и гориво да идвам да се прави,4е си е грех такава кола да прай такива номера
:twisted:

не е карана на центровка от 3 години

Абе то по-сксоро карбураториште ти са Делорто ,не Вебер щом носят идентифекация ДРЛА.Веберите са ИДФ . :?

staiger
06-11-2006, 12:21
Колега то4ния надпис на карбовете е DRLA 40 FD i pi6e i weber i delorto по корпуса на карба , кажи са какъв комплект тряда купя (,4е в събота патувах сутринта за София и познаи ко стана на Драги4ево и Владая у4астака беше е********** си задръстването щото нема кои да нахвърля сол по шосето беше както казват ДЖАМ пътя мн мн много гориво ми замина там ама касмет) ,ве4е 6те се принудя сам да разглобя карбовете не се издържа ,ама после немога да ги центровам ина4е другото ще го направя ,
ПРЕДЛАГАМ НЯКОИ УСЛУЖЛИВ И ЩЕДАР КЛУБАР ДА ИЗНЕСЕ ЛЕКЦИЯ ЗА РЕМОНТ НА КАРБОВЕ И ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ И МЕТОД ЗА ЦЕНТРОВКА (ПОНЕ ДА ПАЛИ И ДА ВАРВИ НЯКАК)
:devil:
Какво мислите по вапроса )) :!: :?:

Bobi_33
06-11-2006, 17:27
През форума няма как да се научиш да ги центроваш :wink:

stranger
06-11-2006, 20:04
Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере. :shock:

Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става??? :Tease:

Bobi_33
06-11-2006, 23:26
Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере. :shock:

Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става??? :Tease:

Става че нема да върви повече, ама ще харчи повече. Обаче нема да реда черва от гълъби и мидени черупки и да права заклинания, за да разбера какво й е на колата. Като дойде, ще разбереме. Той човека е написал, че карбураторите, са му и Weber, и Dellorto едновременно. Това много ме обърква. По мое мнение трябва да са Dellorto. Ама ще видиме на място.

stranger
07-11-2006, 19:45
[quote="Bobi_33":3huqk4wx]Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере. :shock:

Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става??? :Tease:

Става че нема да върви повече, ама ще харчи повече. Обаче нема да реда черва от гълъби и мидени черупки и да права заклинания, за да разбера какво й е на колата. Като дойде, ще разбереме. Той човека е написал, че карбураторите, са му и Weber, и Dellorto едновременно. Това много ме обърква. По мое мнение трябва да са Dellorto. Ама ще видиме на място.[/quote:3huqk4wx]

Викни и мен да участвам в разглабянето! Ако не друго, поне ще си спретнем купон със Сашето

Bobi_33
07-11-2006, 21:37
[quote="Bobi_33":2r5guhfk]Ами аз си мисля че някой си е въртял сместа както му дойде - за всеки цилиндър индивидуално. Па може поплаваците да отварят и затварят къде си искат. Па мое и да не затварят. Па мое и некой да е въртел делкото накъде му дойде, нали са му слагали все пак газ на човека, некои "майстори-газаджии". Щото се случва тия газаджии да се окажат и карбураторджии. Виждал съм често такива "тунинговани" коли от газаджии. Ма треа на човека да му я види някой колата, па тогава да се разбере. :shock:

Леле Бобоооо! Много дълго писание. Ами ако са навили малко повече винчетата за отваряне на клапите какво става??? :Tease:

Става че нема да върви повече, ама ще харчи повече. Обаче нема да реда черва от гълъби и мидени черупки и да права заклинания, за да разбера какво й е на колата. Като дойде, ще разбереме. Той човека е написал, че карбураторите, са му и Weber, и Dellorto едновременно. Това много ме обърква. По мое мнение трябва да са Dellorto. Ама ще видиме на място.

Викни и мен да участвам в разглабянето! Ако не друго, поне ще си спретнем купон със Сашето[/quote:2r5guhfk]

ОК :D

milenamr
21-11-2006, 02:42
Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори:((инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да е:(Всичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм:(-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало;)
А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещо:(Ако някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително . :wink:

The Professor
21-11-2006, 05:31
Моят автомобил се тресеше, понеже делкото "прескачаше". Може би е добре да се погледне? Аз трябваше да сменя капачката, съответно механика направи и настройка и колата започна да се държи отлично.

Lisan
21-11-2006, 20:03
Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори:((инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да е:(Всичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм:(-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало;)
А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещо:(Ако някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително . :wink: Не ми ли знаеш телефона че питаш в форума?

Bobo
22-11-2006, 11:21
Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори:((инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да е:(Всичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм:(-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало;)
А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещо:(Ако някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително . :wink: Не ми ли знаеш телефона че питаш в форума?

Е що да не пита у форума айде отговори и сега :lol:

Lisan
22-11-2006, 13:33
Ми аз какво да кажа, като мойта 33-ка от 3.,4 дни има същия проблем ,а не е с карбуратори:((инжекция)Ако бях с карбуратори да се успокоя ,че вероятно там е проблема.Но като не е ,тогава какво може да е:(Всичко си и беше наред ,вървеше си иделано,докато не я закарах на майстор да и оправи окончателно бензина(че 2 пъти я прави да пали и да върви на бензин,но не беше я изкусурил както трябва).Та преди 5 дена му я оставих да я доизкусорява и като си я взех -все едно я беше ударил гръм:(-нестабилни обороти,тресе се двигателя ,а с него и цялата кола и е готова да гасне.Оказа се ,че едно маркуче се било скъсало в края ,резнахме го и колата живна.Обаче на следващия ден пак почна да се тресе и да е нестабила с оборотите.А маркучето още си беше здраво и не беше мръднало;)
А като я настъпя как си знам-проблеми никви.Но на празния ход не ми харесва нещо:(Ако някой може да каже нещо по въпроса му благодаря предварително . :wink: Не ми ли знаеш телефона че питаш в форума?

Е що да не пита у форума айде отговори и сега :lol:Щото през фона е по бързо и лесно, няма време за нет. Па има и по знаещи в форума!

Chanef
27-11-2006, 12:24
При мене стана така, че все едно съм друпнал смукача... като загрее държи 1500-2000 об., а кото дръпна и смукача отива над 3000... На всичкото отгоре и на газ е същото положение... :shock: Какво да правя...?

staiger
28-11-2006, 09:26
При мене стана така, че все едно съм друпнал смукача... като загрее държи 1500-2000 об., а кото дръпна и смукача отива над 3000... На всичкото отгоре и на газ е същото положение... :shock: Какво да правя...?

при мене колега положението вече е трагичен ужас ,не даржи обороти на бензин като пусна газта падат оборотите и гасне като загрее ги даржи някак, но по4ти да угасне или пък високи,а на газ като я карам няма проблеми, трябва по4истване на карбовете ама са нямам кинти за ремонтен комплект 40 кинта и надницата на майстора още толкова (аз и сам мога да ги по4истя но центровката немога да направя затва сега така я карам и не пипам) ,на бензин е много зле хар4и гориво и не варви кат натисна педала забива мисля 4е се дави
и мн се ядосвам щото некви кошмици ме отминават ама като я оправя :twisted:
успех с ремонта и настройката на малкия звяр 33