View Full Version : Прословутата 1-ва степен на перката
Такаа. Първо уточнявам че проблемът НЕ Е в допълнителното съпротивление, проверих го - здраво е.
Та, забелязах че загрява доста на място, стига малко преди чертичката над 80гр и там включва перката. Съответно реших че не ми работи 1-ва степен. Да ама не. Загледах се и с изненада установих че върти само единия вентилатор (гледано отпред - левия). Откачих буксата на датчика за температурата и се заиграх да давам маса. Като дам на маса извода който е за първа степен, завърта само левия вентилатор. Като замася за втора степен завърта само десния :shock: И в ДВАТА случая допълнителното съпротивление не оказва никакво влияние (откачено, закачено-все тая, върти си).
Ръководих се от схемата в менюала за 145 - според нея двата вентилатора трябва да въртят заедно.
Проверих всички бушони - здрави.
Да допълня - имам климатик и съответно оня джаджа за закъснение при включване на перките.
Някой има ли идея какво да търся?
да ти кажа то 80 г. не е много и не би трябвало да ти включва перката. аз имах същия, ама абсолютно същия проблем, влючваше ми на 82г.. смених датчика на радиатора,(долу в десния ъгъл погледната от пред)и всичко се оправи. но на мен си ми въртяха и 2те перки и на 1 и на 2 ра степен.явно някои кабел ти се е прекъснал. "Първа степен на перката"- има тема , разгледай я
Неточно съм се изразил:
стига малко преди чертичката която е м/у 80 и 120. По логика са малко под 100 :shock: и определено ми се струват доста.... Верно че не качва повече ама...
Иначе изчетох всичко квото намерих за 1-ва степен, но обикновено проблемно е съпротивлението, а при мен не е то.
Неточно съм се изразил:
стига малко преди чертичката която е м/у 80 и 120. По логика са малко под 100 :shock: и определено ми се струват доста.... Верно че не качва повече ама...
Иначе изчетох всичко квото намерих за 1-ва степен, но обикновено проблемно е съпротивлението, а при мен не е то.Споко не са много в задръстване е нормално да стига до толкова градуса95-97гр.а това че не ти въртят и двете перки може да е свързано с климатика.Пробвай да го пуснеш и ако спре след 15-20 сек. и не се пуснат перките можеш да търсиш проблема в бушониерата на климатика която се намира отдясно до акумулатора и е под един капак,даже самата бушониера е завъртяна настрани/да не вземеш да се объркаш с бушониерата на инжекциона/Провери там и ако всичко е здраво виж самия кабел на перката която не се движи,може да е клеясала буксата :idea: :wink:
Успех и пиши за развитие
Засега свалих въпросната бушониера, но нямах време да се зазанимавам повече :oops:
А перките си въртят и двете, но не едновременно. Едната върти на първа степен, а другата на втора... Лудница :twisted:
Подозирам че ще излезе некоя глупост от сорта на маса или нещо такова.
Засега свалих въпросната бушониера, но нямах време да се зазанимавам повече :oops:
А перките си въртят и двете, но не едновременно. Едната върти на първа степен, а другата на втора... Лудница :twisted:
Подозирам че ще излезе некоя глупост от сорта на маса или нещо такова.
Само да не излезе че някой е шунтирал резистора и е пуснал на първа да пуска една перка на втора другата :shock:
Eйййй, след двудневно упорито ровичкане го опрайх.. Оказа се че не само у българско имало "мастери", ами и у талянско... Некой малоумник беше разменил куплунгите към моторите и релетата :cussing: :twisted: Как не са изгорили нещо! Пак от целата работа поне научих с подробности инсталацията в предната част и кое какво е :lol:
То пак добре че имам схемите, щот иначе :wallbash:
Eйййй, след двудневно упорито ровичкане го опрайх.. Оказа се че не само у българско имало "мастери", ами и у талянско... Некой малоумник беше разменил куплунгите към моторите и релетата :cussing: :twisted: Как не са изгорили нещо! Пак от целата работа поне научих с подробности инсталацията в предната част и кое какво е :lol:
То пак добре че имам схемите, щот иначе :wallbash:
Тва че у чужбина също има мангали съм го казвал 1000 пъти ма се ми викат не ве тя нов внос никой у бг не я е барал не е тва :lol: Та добре си се справил колега с циганията направена по колата ти :lol: Поне познах диагнозата :wink:
abe i az imah problem s taq temperatura.misleh 4e e ot dat4ika za perkite.preglejdah reostat4eto i kakvoli ne.nakraq ustanovih 4e e termostata.prosto gadinkata otvarq6e kasno i za tva mi gree6e kolata.puskal e savsem malko voda kam radiatora kolkoto da vkliu4i 1va stepen na ventilatora a v dvigatelq temperaturata nablijava6e 100.smenig go i ve4e vsi4ko si e nared
Още един път ще те предупредя да пишеш на кирилица,след това започвам да трия :idea: :idea:
ок. ште се кирилизирам :)
Vankata85
02-11-2008, 19:21
Здевеите колеги ,искам да питам на колко градуса трябва да се вклучва 1 степен на вентилатора.Колата ми е 146 Ти.Моята 1 степен се вклучва на 90 градуса а втора на малко преди 100 това е сменен датчик преди 5 дена,ю.Стария нещеше да вкличва 2 степен.И въпроса ми е на колко градуса трябва да вклучва степените.На новия пишеше 1 степен на 83до87 и 2 степен от 87 до 97 не6юшто такова но уви 1 се вклучва на 90 92 и колата неможе хубаво да охлади .Мисля че вклучва тварде касно.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.